Felis Skrevet 16. januar 2020 #14881 Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, Ultiva skrev: ... Fordi søppelsekkene med klær som regelmessig lempes ut av CBEs hus aldri har eksistert mener du? Selvfølgelig blir det mer klær! Bruk og kast-mentaliteten hennes er jo ekstrem! Jeg forstår at CBE blant annet blogger om klær, men det gjør også Jenny Skavlan, som er langt mer kjent for mote enn CBE, på tross av at Jenny Skavlan sitt klesforbruk utgjør en ørliten brøkdel av CBEs. Dersom CBE faktisk MÅ forbruke klær og accessories i dette rasende tempoet for i det hele tatt å ha noe å blogge om, så er det virkelig på tide at hun stikker fingeren i jorda. Hvilke verdier mener CBE at hun fronter med dette elleville forbruket, annet enn kjøpepress og miljøsvineri? Det er kanskje derfor Jenny Skavlan er programleder i NRK sitt program Symesterskapet, mens CBE er med i søppelTV (Bloggerne) . Hun oser av klasse og kvalitet! Jenny Skavlan, altså... 49
Gjest Era Vulgaris Skrevet 16. januar 2020 #14882 Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, Ultiva skrev: ... Fordi søppelsekkene med klær som regelmessig lempes ut av CBEs hus aldri har eksistert mener du? Selvfølgelig blir det mer klær! Bruk og kast-mentaliteten hennes er jo ekstrem! Jeg forstår at CBE blant annet blogger om klær, men det gjør også Jenny Skavlan, som er langt mer kjent for mote enn CBE, på tross av at Jenny Skavlan sitt klesforbruk utgjør en ørliten brøkdel av CBEs. Dersom CBE faktisk MÅ forbruke klær og accessories i dette rasende tempoet for i det hele tatt å ha noe å blogge om, så er det virkelig på tide at hun stikker fingeren i jorda. Hvilke verdier mener CBE at hun fronter med dette elleville forbruket, annet enn kjøpepress og miljøsvineri? Nok et stjerneeksempel på hvor mye ekteparet Eriksen er i utakt med resten av samfunnet. De tror faktisk at det er miljøvennlig og samfunnsnyttig å putte sekkevis med mer eller mindre nye klær i UFF-containere. Og blodfansen forsvarer dem, uansett. Drit i planeten og miljøet så lenge vi kan hylle frua for hennes "gode" smak. Det er rett og slett forstemmende! Jeg tror heller ikke CBE forstår at hun sager av greina hun sitter på ved å fortsette dette ekstreme forbruket. Folk har fått nok, og er blitt mye mer bevisste. Har man ørlitt forbindelse mellom høyre og venstre hjernehalvdel, så følger man heller blogger/influensere som faktisk følger med i tiden og hva som er aktuelt å forholde seg til. Eventuelt lar være å lese rosablogger og følge influensere i ulike SoMe.
Surikatt Skrevet 16. januar 2020 #14883 Skrevet 16. januar 2020 «Hvordan bli glad i å løpe» sammen med er bilde av rompa til Caroline Berg-Eriksen. Åååh, Caroline eller var det Lars Kristian Eriksen, nå fikk jeg lyst til å løpe! Jeg har selv løpt i skogen i flere år, helt uten pulsklokker, musikk og siste nytt i altfor mye treningstøy. Dette er 0 i inspirasjon. Skjerp dere. 48
Surikatt Skrevet 16. januar 2020 #14884 Skrevet 16. januar 2020 6 timer siden, Ultiva skrev: ... Fordi søppelsekkene med klær som regelmessig lempes ut av CBEs hus aldri har eksistert mener du? Selvfølgelig blir det mer klær! Bruk og kast-mentaliteten hennes er jo ekstrem! Jeg forstår at CBE blant annet blogger om klær, men det gjør også Jenny Skavlan, som er langt mer kjent for mote enn CBE, på tross av at Jenny Skavlan sitt klesforbruk utgjør en ørliten brøkdel av CBEs. Dersom CBE faktisk MÅ forbruke klær og accessories i dette rasende tempoet for i det hele tatt å ha noe å blogge om, så er det virkelig på tide at hun stikker fingeren i jorda. Hvilke verdier mener CBE at hun fronter med dette elleville forbruket, annet enn kjøpepress og miljøsvineri? CBE kan bare shoppe. Jenny Skavlan kan sy, ja hun kan faktisk noe nyttig og inspirerende for andre. 25
Liver Skrevet 16. januar 2020 #14885 Skrevet 16. januar 2020 Enten er CBE ikke særlig aktuell lengre, ellers er blogging helt ut av tiden. Av de sju innleggene de har publisert denne uken, har de tilsammen fått 86 kommentarer. Dette må vel gi en indikator på at de må endre på noe og bli mer på nett med resten av samfunnet. De har så mange muligheter til å skape mer engasjement, men de velger år etter år å følge oppskriften som virket i starten av karrieren. 29
Skrottefar Skrevet 16. januar 2020 #14886 Skrevet 16. januar 2020 9 minutter siden, Liver skrev: Av de sju innleggene de har publisert denne uken, har de tilsammen fått 86 kommentarer. De har nok fått flere enn det kan jeg tenke meg, men de er så selektive med hva de godkjenner så det reelle tallet vet vi ikke 26
Gjest pop up bruker Skrevet 16. januar 2020 #14887 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Surikatt skrev: «Hvordan bli glad i å løpe» sammen med er bilde av rompa til Caroline Berg-Eriksen. Åååh, Caroline eller var det Lars Kristian Eriksen, nå fikk jeg lyst til å løpe! Jeg har selv løpt i skogen i flere år, helt uten pulsklokker, musikk og siste nytt i altfor mye treningstøy. Dette er 0 i inspirasjon. Skjerp dere. Jeg syns faktisk ikke det innlegget var så ille. Flere gode tips for de som er nybegynnere. Det jeg savner er noe om teknikk. Hvordan bør du løpe? Hva bør du være særlig opbs på som nybegynner? Slike ting. Det er ingen tvil om at CBE elsker å løpe, så at hun deler noen mer konkrete tips er bra. Ser ut som de også har begynt å variere mer - det er noe som har blitt etterlyst her utallige ganger, så godt at de får inn litt variasjon, og at det ogå oppfordres til det. Ellers syns jeg det var deilig å se et innlegg som ikke handler om et meningsløst oslo-besøk eller en kaffekopp.
Gjest pop up bruker Skrevet 16. januar 2020 #14888 Skrevet 16. januar 2020 (endret) 22 minutter siden, Liver skrev: Enten er CBE ikke særlig aktuell lengre, ellers er blogging helt ut av tiden. Av de sju innleggene de har publisert denne uken, har de tilsammen fått 86 kommentarer. Dette må vel gi en indikator på at de må endre på noe og bli mer på nett med resten av samfunnet. De har så mange muligheter til å skape mer engasjement, men de velger år etter år å følge oppskriften som virket i starten av karrieren. De har svært lite engasjement både på blogg og insta. Innleggene om barn får dessverre mest engasjement, så sikkert derfor det også postes en del om dem 😑 De siste innleggene syns jeg imidlertid er en liten vendig fra hva vi har sett de siste månedene. Ett innlegg med løpe-inspo, ett med øvelser (selv om jeg syns innlegget i seg selv ikke var godt), ett om å leve seg inn i rollen hun skal spille (ispedd reklame), og ett om ulike treningsklær fra hm (reklame). Syns det virker som de legger seg litt i selen og aner et snev av variasjon her! Håper dette ikke bare er et nyttårsforsett, men at de vil fortsette å lage litt mer variert innhold fremover. Strengt talt er det jo ikke så variert, men for akkurat denne bloggen vil jeg si det er litt variert innhold 🙈😛 Endret 16. januar 2020 av pop up bruker
Liver Skrevet 16. januar 2020 #14889 Skrevet 16. januar 2020 8 minutter siden, pop up bruker skrev: De har svært lite engasjement både på blogg og insta. Innleggene om barn får dessverre mest engasjement, så sikkert derfor det også postes en del om dem 😑 De siste innleggene syns jeg imidlertid er en liten vendig fra hva vi har sett de siste månedene. Ett innlegg med løpe-inspo, ett med øvelser (selv om jeg syns innlegget i seg selv ikke var godt), ett om å leve seg inn i rollen hun skal spille (ispedd reklame), og ett om ulike treningsklær fra hm (reklame). Syns det virker som de legger seg litt i selen og aner et snev av variasjon her! Håper dette ikke bare er et nyttårsforsett, men at de vil fortsette å lage litt mer variert innhold fremover. Strengt talt er det jo ikke så variert, men for akkurat denne bloggen vil jeg si det er litt variert innhold 🙈😛 Det beste med de siste innleggene er at de mindreårige ikke er med. Stor tommel opp til CBE. Fortsett slik. 28
Gjest pop up bruker Skrevet 16. januar 2020 #14890 Skrevet 16. januar 2020 7 minutter siden, Liver skrev: Det beste med de siste innleggene er at de mindreårige ikke er med. Stor tommel opp til CBE. Fortsett slik. Ja, litt deling av barna. I hvertfall på bloggen. Husker ikke hvordan det har vært på instastory siste dagene, men der jeg syns de blir eksponert absolutt mest.
cerruti Skrevet 16. januar 2020 #14891 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Surikatt skrev: CBE kan bare shoppe. Jenny Skavlan kan sy, ja hun kan faktisk noe nyttig og inspirerende for andre. Hvorfor drar J S så ofte inn i denne tråden? 7
Gjest pop up bruker Skrevet 16. januar 2020 #14892 Skrevet 16. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, cerruti skrev: Hvorfor drar J S så ofte inn i denne tråden? Fordi hun er en motsetning til cbe tenker jeg. Jenny Skavland er rikskjendis, verner barna sine mot eksponering og er opptatt av gjenbruk og miljø. Rake motsetningen til CBE, men også et eksempel på at du absolutt ikke trenger å forbruke mye eller slege barna dine for å være en influenser. Endret 16. januar 2020 av pop up bruker
Aquarius04 Skrevet 16. januar 2020 #14893 Skrevet 16. januar 2020 56 minutter siden, pop up bruker skrev: Jeg syns faktisk ikke det innlegget var så ille. Flere gode tips for de som er nybegynnere. Det jeg savner er noe om teknikk. Hvordan bør du løpe? Hva bør du være særlig opbs på som nybegynner? Slike ting. Det er ingen tvil om at CBE elsker å løpe, så at hun deler noen mer konkrete tips er bra. Ser ut som de også har begynt å variere mer - det er noe som har blitt etterlyst her utallige ganger, så godt at de får inn litt variasjon, og at det ogå oppfordres til det. Ellers syns jeg det var deilig å se et innlegg som ikke handler om et meningsløst oslo-besøk eller en kaffekopp. Om hun selv hadde hatt god teknikk så hadde slike tips vært fint, men når trenings -og løpsteknikken er så dårlig som hos CBE, så tenker jeg det er helt greit at hun ikke gir råd og tips om det. 26
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 16. januar 2020 #14894 Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, pop up bruker skrev: De har svært lite engasjement både på blogg og insta. Innleggene om barn får dessverre mest engasjement, så sikkert derfor det også postes en del om dem 😑 De siste innleggene syns jeg imidlertid er en liten vendig fra hva vi har sett de siste månedene. Ett innlegg med løpe-inspo, ett med øvelser (selv om jeg syns innlegget i seg selv ikke var godt), ett om å leve seg inn i rollen hun skal spille (ispedd reklame), og ett om ulike treningsklær fra hm (reklame). Syns det virker som de legger seg litt i selen og aner et snev av variasjon her! Håper dette ikke bare er et nyttårsforsett, men at de vil fortsette å lage litt mer variert innhold fremover. Strengt talt er det jo ikke så variert, men for akkurat denne bloggen vil jeg si det er litt variert innhold 🙈😛 Stemmer det at hun reklamerer for HM? Er det merket med reklame?
SusieDerkins Skrevet 17. januar 2020 Forfatter #14895 Skrevet 17. januar 2020 7 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Stemmer det at hun reklamerer for HM? Er det merket med reklame? det er merket med annonselenker. Det betyr ikke at hun har en reklameavtale med HM, men at hun får betalt hver gang noen klikker på lenken. 11
Halle-Palle Skrevet 17. januar 2020 #14896 Skrevet 17. januar 2020 På 16.1.2020 den 22.28, Liver skrev: Det beste med de siste innleggene er at de mindreårige ikke er med. Stor tommel opp til CBE. Fortsett slik. Jeg lurer på om det kan ha kommet noen reaksjoner fra noen de hører på (?) vedr den vanvittige eksponeringen i jula. Da var det filmsnutter og bilder gjennom hele dagene, mens nå i det siste har det ikke vært noen eksponering som jeg har fått med meg? Man får krysse alt man har og håpe at det varer, selv om jeg ikke akkurat holder pusten. 27
Populært innlegg Felis Skrevet 18. januar 2020 Populært innlegg #14897 Skrevet 18. januar 2020 På 16.1.2020 den 22.28, Liver skrev: Det beste med de siste innleggene er at de mindreårige ikke er med. Stor tommel opp til CBE. Fortsett slik. Og proporsjonalt med minkende eksponering, så minker også kritikken. Aktiviteten i denne tråden har stupt siden jul, så de som hevder at CBE kritiseres for absolutt alt kan ta seg ei bolle. Hvis de merker reklame og svarer med normal høflighet i kommentarfeltet sitt også, så ser jeg ikke bort ifra at de misunnelige kjerringene på KG fyller tiden sin med noe annet. 67
pøbelsara Skrevet 18. januar 2020 #14898 Skrevet 18. januar 2020 (endret) @Felis - jeg skulle akkurat innom og si det samme! ingen barn i bloggen og nesten ingen på IG-stories heller. Det synes jeg er helt supert og jeg håper hun fortsetter slik. Endret 18. januar 2020 av pøbelsara 48
Isild Skrevet 18. januar 2020 #14899 Skrevet 18. januar 2020 På 16.1.2020 den 22.14, pop up bruker skrev: Jeg syns faktisk ikke det innlegget var så ille. Flere gode tips for de som er nybegynnere. Det jeg savner er noe om teknikk. Hvordan bør du løpe? Hva bør du være særlig opbs på som nybegynner? Slike ting. Det er ingen tvil om at CBE elsker å løpe, så at hun deler noen mer konkrete tips er bra. Ser ut som de også har begynt å variere mer - det er noe som har blitt etterlyst her utallige ganger, så godt at de får inn litt variasjon, og at det ogå oppfordres til det. Ellers syns jeg det var deilig å se et innlegg som ikke handler om et meningsløst oslo-besøk eller en kaffekopp. Enig. "Bli glad i å løpe"-innlegget var ok. Mange fine tips for nybegynnere. Men, hvis jeg kunne ønske meg noe, så burde de skrive litt mer om at det å begynne å løpe kan medføre endel krøll i begynnelsen for nybegynnere - fordi løping er ukjent for kroppen (stramme hamstrings, vonde knær og føtter etc) Riktig tøying og gode sko er veldig viktig! 12
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 18. januar 2020 #14900 Skrevet 18. januar 2020 Ikke for å være en party 💩 , men det lades vel opp til morsdag og fotoshoot i en seng igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå