Felis Skrevet 13. januar 2020 #14821 Skrevet 13. januar 2020 Angående kommentarfeltproblematikk, jeg må gi LKE ros for at han klarte å holde seg fra kvinnefientlige ytringer i kommentarfeltet på Stort og Smått (innlegget om @FruJohansen siste blogginnlegg), på tross av at temperaturen var høy. At han kjeftet på FruJohansen for å være anonym må ha vært en glipp, all den tid hun sa hvem hun var. Og budskapet gikk han rett over hodet, men det er jeg ikke så overrasket over. 28
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #14822 Skrevet 13. januar 2020 8 minutter siden, Felis skrev: Angående kommentarfeltproblematikk, jeg må gi LKE ros for at han klarte å holde seg fra kvinnefientlige ytringer i kommentarfeltet på Stort og Smått (innlegget om @FruJohansen siste blogginnlegg), på tross av at temperaturen var høy. At han kjeftet på FruJohansen for å være anonym må ha vært en glipp, all den tid hun sa hvem hun var. Og budskapet gikk han rett over hodet, men det er jeg ikke så overrasket over. Minner litt om de som kommer inn å driver med metakritikk, selv om det blir påpekt at budskapet går rett over hodet er det brukerne her som tar feil.
lillehammeren Skrevet 13. januar 2020 #14823 Skrevet 13. januar 2020 Det er så PINLIG når voksne damer deiger seg i undertøy for å skaffe flest mulig likes... 😵 35
Aquarius04 Skrevet 13. januar 2020 #14824 Skrevet 13. januar 2020 50 minutter siden, lillehammeren skrev: Det er så PINLIG når voksne damer deiger seg i undertøy for å skaffe flest mulig likes... 😵 Det vitner om hvor utrolig lite frua egentlig har å blogge om. Og om hvor lite relevant hun faktisk er. 26
Rev. Revenge Skrevet 13. januar 2020 #14825 Skrevet 13. januar 2020 Det er dessverre typisk at for noen er kropp deres sterkeste argument. Kan man ikke levere noe vettugt er det kjapt av med klærne av ulike årsaker. Så var det hvilken målgruppe man henvender seg til når man ikke har annet enn kropp å vise frem for alt og alle som godt voksen. Det som er så synd er at kropp verken er en talentkonkurranse, en sympatisk egenskap, eller en tilegnet ferdighet. Men det er visst alt bloggeieren har å vise til for tiden. Det, og eksponering av mindreårige. 38
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #14826 Skrevet 13. januar 2020 (endret) Sier som Anne Torhild Klomsten som har doktorgrad i idrettsvitenskap og er førsteamanuensis ved pedagogisk institutt ved NTNU. Hennes forskningsfelt er pedagogisk psykologi, selvoppfatning, motivasjon og kjønn, spesielt knyttet til barn og ungdom. Jeg siterer:"Gjennom å søke bekreftelse i hovedsak på det ytre, kan det tenkes at vår verdi som menneske defineres ut av antall klikk." Hun er også kritisk til hvordan foreldre fremstiller foreldrerollen på sosiale medier gjennom å kle opp barn i matchende klær for å så legge det ut på sosiale medier. Hun beskriver hvordan man gjennom sosiale medier kan skape fiktive virkeligheter og presentasjoner av hvordan man ønsker å fremstå. Tenker foreldrene over hva slags mekanismer de setter i sving ved å dele på sosiale medier? Endret 13. januar 2020 av lillesnøfnugg
lillehammeren Skrevet 13. januar 2020 #14827 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, Revenge o'Cavatina skrev: Det er dessverre typisk at for noen er kropp deres sterkeste argument. Kan man ikke levere noe vettugt er det kjapt av med klærne av ulike årsaker. Så var det hvilken målgruppe man henvender seg til når man ikke har annet enn kropp å vise frem for alt og alle som godt voksen. Det som er så synd er at kropp verken er en talentkonkurranse, en sympatisk egenskap, eller en tilegnet ferdighet. Men det er visst alt bloggeieren har å vise til for tiden. Det, og eksponering av mindreårige. Og stive brystvorter....og bølgete lugg foran venstre øye. 17
123Frustrert Skrevet 13. januar 2020 #14828 Skrevet 13. januar 2020 29 minutter siden, lillehammeren skrev: Og stive brystvorter....og bølgete lugg foran venstre øye. Og helt tydelige brystimplantater som på død og liv skal vises frem. Jeg skjønner ikke hvorfor ei voksen dame som er mamma til to jenter, absolutt skal spille på kropp og sex. 49
Aquarius04 Skrevet 13. januar 2020 #14829 Skrevet 13. januar 2020 21 minutter siden, 123Frustrert skrev: Og helt tydelige brystimplantater som på død og liv skal vises frem. Jeg skjønner ikke hvorfor ei voksen dame som er mamma til to jenter, absolutt skal spille på kropp og sex. Har du ikke noe annet å komme med, så er vel kropp og sex enklest da. Men fryktelig grunt og med lite substans. Synd for henne at det er alt hun har. 22
Populært innlegg Minnie Mus Skrevet 13. januar 2020 Populært innlegg #14830 Skrevet 13. januar 2020 Arbeidsdagen er ikke over for frua, hun skal lage middag først. Det er nesten så jeg ikke tror det jeg hører. For meg og alle jeg kjenner, regner vi ikke å lage middag som en del av arbeidsdagen, det er noe vi gjør når vi kommer hjem fra jobb, når arbeidsdagen er OVER. Hva slags verden lever den dama i??? 58
cerruti Skrevet 13. januar 2020 #14831 Skrevet 13. januar 2020 I det siste har jeg nesten syntes litt synd på henne pga all kritikk... men sengeshooten er jo bare pinlig. 10
Jeezebel Skrevet 13. januar 2020 #14832 Skrevet 13. januar 2020 2 timer siden, lillehammeren skrev: Det er så PINLIG når voksne damer deiger seg i undertøy for å skaffe flest mulig likes... 😵 For meg oppleves dette vulgært, om det er aldri så delikat fremstilt. Hadde samme setting vært i et glanset magasin for undertøy, så hadde bildene sikkert blitt beundret, og muligens hadde litt beundring drysset over fotografen også? Kan det være en idè satse på reklame for lekkert undertøy? Da får de jo vist frem det de begge to tydelig best liker å vise frem.... 20
Gladidagogså Skrevet 13. januar 2020 #14833 Skrevet 13. januar 2020 7 bilder av kaffekoppen...og seg selv i flott undertøy, selvsagt Artig dame det der, interessant innlegg om kaffemaskin på soverommet så en slipper å stå opp. Jaja, så da vitterlig ut som om det var brukt en times tid på badet før morgenens første kaffekopp Veeet at jeg ikke bør klikke meg inn på enkelte blogger, men avogtil så må jeg bare være litt kikker, selv om eg alltid blir litt oppgitt og irritert. Ja,det er et glanset magasin ,for det viser ihvertfall ikke et vanlig hverdagsliv hos en vanlig hverdagsfamilie. Regner med de har sine hverdager de og, når kamerautstyret er pakket ned. 34
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #14834 Skrevet 13. januar 2020 (endret) Bedre at frua viser frem en retusjert og merkelig proporsjonert kropp på grunn av redigeringene, enn å vise frem mindreårige. Det er vel umerket reklame for HM! At det skal være så vanskelig etter 10 år 🙄 Endret 13. januar 2020 av lillesnøfnugg Endret feil
virkelig Skrevet 13. januar 2020 #14835 Skrevet 13. januar 2020 6 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Bedre at frua viser frem en retusjert og merkelig proporsjonert kropp på grunn av redigeringene, enn å vise frem mindreårige. Det er vel umerket reklame for min mus 🐭 undertøyet som vanlig 🙄 At det skal være så vanskelig etter 10 år. Om du går inn og leser og ikke bare slenger ut spekulasjoner så ser du denne setningen her. At det skal være så vanskelig ! "Undertøyet og kimonoen på disse bildene er fra h&m, har fått en del spørsmål om det Kimonoen er noen år gammel, men "undertøyet kjøpet jeg før jul God mandag til fine lesere! 4
Aquarius04 Skrevet 13. januar 2020 #14836 Skrevet 13. januar 2020 4 minutter siden, virkelig skrev: Om du går inn og leser og ikke bare slenger ut spekulasjoner så ser du denne setningen her. At det skal være så vanskelig ! "Undertøyet og kimonoen på disse bildene er fra h&m, har fått en del spørsmål om det Kimonoen er noen år gammel, men "undertøyet kjøpet jeg før jul God mandag til fine lesere! Ja, at det skal være så vanskelig! 90% av tida er det så vanskelig for frua også. Helt utrolig at hun fikk det til denne gangen faktisk. Og oi så indignert på fruas vegne...! 26
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #14837 Skrevet 13. januar 2020 (endret) 59 minutter siden, virkelig skrev: Om du går inn og leser og ikke bare slenger ut spekulasjoner så ser du denne setningen her. At det skal være så vanskelig ! "Undertøyet og kimonoen på disse bildene er fra h&m, har fått en del spørsmål om det Kimonoen er noen år gammel, men "undertøyet kjøpet jeg før jul God mandag til fine lesere! Hun har ikke skrevet denne infoen på IG, så hvordan kan folk vite at det er snikreklame for HM og ikke min 🐭 undertøy? Jeg ser at det er «noen» som har spurt i kommentarfeltet så da er vel de fritatt for å merke. Som at det er noe bedre🙄 At det skal være så vanskelig.. Endret 13. januar 2020 av lillesnøfnugg
tantesofie Skrevet 13. januar 2020 #14838 Skrevet 13. januar 2020 8 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Hun har ikke skrevet denne teksten på IG, så hvordan kan folk vite at det er snikreklame for HM og ikke min 🐭 undertøy? Som at det er noe bedre🙄 At det skal være så vanskelig. Det er en som spør i kommentarfeltet. CBE svarer at den er fra H&M og at den ikke er ny. Så nei, det er ikke vanskelig. 3
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. januar 2020 #14839 Skrevet 13. januar 2020 (endret) 18 minutter siden, tantesofie skrev: Det er en som spør i kommentarfeltet. CBE svarer at den er fra H&M og at den ikke er ny. Så nei, det er ikke vanskelig. Jeg tenker på undertøyet som er nytt fra HM?? Som hun «kjøpte» før jul? Content marketing på sitt beste der altså, eller snikreklame hvis du vil. Endret 13. januar 2020 av lillesnøfnugg
Rev. Revenge Skrevet 13. januar 2020 #14840 Skrevet 13. januar 2020 Så, faktum er altså at bloggeieren bare publiserte bilder av seg selv i undertøyet på blogg og insta i ren og skjær raushet? 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå