Liver Skrevet 22. januar 2020 #15041 Skrevet 22. januar 2020 Igjen, jeg tror oppriktig at CBE opplever de har det travelt. Alle har forskjellige måter å oppleve en hektisk hverdag. Men, de må vel se at den hverdagen de har, ikke er lik så travel som andre. Derfor har publikum det vanskelig å relatere seg til CBE. CBE står opp tidlig for å trene, men de er ikke på kontoret før kl 10 tidligst (min tolkning av det som vises på SOME). Jobber ca seks timer til barna hentes, og da tar de fri fra jobb (utenom når de velger å eksponere de mindreårige). Nå går CBE sjøl på teater på kvelden, for å så komme hjem å legge seg tidlig. Dette er en kort arbeidsdag, samt masse fritidsaktiviteter. 17
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. januar 2020 #15042 Skrevet 22. januar 2020 (endret) 9 minutter siden, Klink skrev: Jaa, i twentyfourinnlegget. Ikke HMinnlegget som noen bare har observert antrekket i butikken. Det skriver jeg om. Der nevnes ikke kjeden i det hele tatt. Bare så det er sagt så har de reklamert for noe og merket som reklame, samtidig som de har vist frem varer som er reklame men som ikke er nevnt i innlegget men på et senere tidspunkt. Da slår de to fluer i en smekk, reklame og snikreklame. Endret 22. januar 2020 av lillesnøfnugg
Gjest Asti Skrevet 22. januar 2020 #15043 Skrevet 22. januar 2020 Jeg forstår godt at folk viser en (etter min mening sunn) skepsis til reklamemerkingen hos carolinebergeriksenno, jf. historikken - https://influencere.wordpress.com/cbe-reklame/. 😉
Stjernekikkeren Skrevet 22. januar 2020 #15044 Skrevet 22. januar 2020 Uansett hva opplegget er, så har IKKE CBE våknet opp, følt for litt le baguette og le kaffe, og le fransk antrekk, for så å gå ned på HM og kjøpe det første antrekket utstillingsdukka har på seg, fotografere seg i det og legge det ut på sine sosiale medier, GRATIS. 39
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. januar 2020 #15045 Skrevet 22. januar 2020 (endret) 14 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Uansett hva opplegget er, så har IKKE CBE våknet opp, følt for litt le baguette og le kaffe, og le fransk antrekk, for så å gå ned på HM og kjøpe det første antrekket utstillingsdukka har på seg, fotografere seg i det og legge det ut på sine sosiale medier, GRATIS. Jo i et parallelt univers, man kan nå gjennom kvantesprang 🤓 Endret 22. januar 2020 av lillesnøfnugg
SusieDerkins Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #15046 Skrevet 22. januar 2020 2 timer siden, Klink skrev: Det er greit nok, men ut fra hennes innlegg så hadde ikke jeg visst om at det var HM. Hun har ikke nevnt butikkjeden, ikke i kommentarfeltet heller. Da kan hun vel ikke beskyldes for å drive med "gratisreklame"?Eller? hun sier det i kommentarfeltet 9
SusieDerkins Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #15047 Skrevet 22. januar 2020 1 time siden, Klink skrev: Jaa, i twentyfourinnlegget. Ikke HMinnlegget som noen bare har observert antrekket i butikken. Det skriver jeg om. Der nevnes ikke kjeden i det hele tatt. jo, det gjør den. Les på ny. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/16/finding-inner-french-girl/#comments 10
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 22. januar 2020 #15048 Skrevet 22. januar 2020 (endret) 11 minutter siden, MissLucy skrev: hun sier det i kommentarfeltet 9 minutter siden, MissLucy skrev: jo, det gjør den. Les på ny. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/16/finding-inner-french-girl/#comments #voksenopplæring Endret 22. januar 2020 av lillesnøfnugg
Oline12 Skrevet 22. januar 2020 #15049 Skrevet 22. januar 2020 Jeg har store vanskeligheter med å tro at H&M vil bruke CBE for å reklamere for seg. Jeg tror ikke på CBE sin etikk når det gjelds slikt, men jeg tror ikke H&M eller Zara for den saks skyld trenger å bruke henne. Hun er jo ikke en moteinfluenser engang. Hun er ikke ansett for å være en trendsetter. 7
Klink Skrevet 22. januar 2020 #15050 Skrevet 22. januar 2020 35 minutter siden, MissLucy skrev: jo, det gjør den. Les på ny. https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/16/finding-inner-french-girl/#comments Så det virkelig ikke. Ikke veldig mye pushing da, når man må lete? 1
Keaton Skrevet 22. januar 2020 #15051 Skrevet 22. januar 2020 HM kan man tjene penger på gjennom VigLink. Bare nevner det, fordi en blogger må ikke bruke affilatelenker, VigLink sørger for at alle lenker (også i kommentarfeltet feks fra lesere) omgjøres. «Find missed earning opportunities in your content. VigLink Insert detects commercial keywords and automatically transforms them into revenue-generating links.» kilde: https://www.cloudflare.com/apps/viglink Annet: https://www.viglink.com/merchants/37370/handm-affiliate-program https://www.shoutmeloud.com/viglink-review-affiliate-non-monetized-links.html 22
SusieDerkins Skrevet 22. januar 2020 Forfatter #15052 Skrevet 22. januar 2020 (endret) 5 minutter siden, Klink skrev: Så det virkelig ikke. Ikke veldig mye pushing da, når man må lete? jeg måtte ikke lete. Samma det. Du tok feil. Endret 22. januar 2020 av MissLucy 21
Klink Skrevet 22. januar 2020 #15053 Skrevet 22. januar 2020 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Uansett hva opplegget er, så har IKKE CBE våknet opp, følt for litt le baguette og le kaffe, og le fransk antrekk, for så å gå ned på HM og kjøpe det første antrekket utstillingsdukka har på seg, fotografere seg i det og legge det ut på sine sosiale medier, GRATIS. Nei hun brukte karakteren hennes i teateret som inspirasjon skriver hun. Eller påskudd da.
Klink Skrevet 22. januar 2020 #15054 Skrevet 22. januar 2020 (endret) 4 minutter siden, MissLucy skrev: jeg måtte ikke lete. Samma det. Du tok feil. Jepp, men ingenting på insta og (forhåpentligvis for min del 🙈)i kun en gang på bloggen. For all del kan hende det er slik det funker med reklame. Forstår ikke helt hvorfor noen vil betale henne for å ha på et antrekk for deretter nevne en gang blant kommentarene hvor det er kjøpt. Hadde ikke vært kjempe fornøyd med reklameringen akkurat. Endret 22. januar 2020 av Klink 1
Gjest CecilieX Skrevet 22. januar 2020 #15055 Skrevet 22. januar 2020 En liten observasjon. Leste i dag om Villoid.no som satser på panteordning på klær. Ble nysgjerrig på konseptet og klikket meg inn på nettsiden. Fant ikke så mye brukt tøy, men det var påfallende mange anorakker fra TwentyFour.
Klink Skrevet 22. januar 2020 #15056 Skrevet 22. januar 2020 38 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: #voksenopplæring Ordentlig ålreite mennesker her 😕 4
Gjest CecilieX Skrevet 22. januar 2020 #15057 Skrevet 22. januar 2020 På 20.1.2020 den 16.46, Levina skrev: Hvorfor skal hun merke antrekket med reklame? Dagens voksenopplæring: har hun kjøpt klær for egne penger og ikke har noe samarbeid med HM, selv om hun viser klær derfra eller ZARA så skal det ikke merkes med reklame eller annonse. Hadde hun lagt ut adlinker fra de, skal det merkes med reklame. Så den irritasjon du har, burde du nok rettes mot noe annet. @Klink. Kommentaren om voksenopplæring må ses i kontekst med det siterte innlegget. Det begynte her.
Oline12 Skrevet 22. januar 2020 #15058 Skrevet 22. januar 2020 Takk @Kollontaj for et godt svar på et evt samarbeid med H&M. Jeg visste ikke at dette var en mulighet. Jeg syns det blir litt mye spekulasjon på reklamesamarbeid her inne. Tilogmed på Twentyfour. Som jeg tror alltid har vært skjult reklame. Men jeg kan ikke bevise det. 8
Klink Skrevet 22. januar 2020 #15059 Skrevet 22. januar 2020 2 minutter siden, CecilieX skrev: @Klink. Kommentaren om voksenopplæring må ses i kontekst med det siterte innlegget. Det begynte her. Ikke spesielt hyggelig uansett 😔 Og vi vet jo ikke om hun har kjøpt de for egne penger. Ligger ingen link til noen nettside eller noe der? 3
Gjest kira87 Skrevet 22. januar 2020 #15060 Skrevet 22. januar 2020 13 minutter siden, CecilieX skrev: En liten observasjon. Leste i dag om Villoid.no som satser på panteordning på klær. Ble nysgjerrig på konseptet og klikket meg inn på nettsiden. Fant ikke så mye brukt tøy, men det var påfallende mange anorakker fra TwentyFour. Hun har visst reklamert for disse tidligere https://www.carolinebergeriksen.no/2018/07/02/villoid-nettbutikken-fashionistas/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå