Halle-Palle Skrevet 6. januar 2020 #14561 Skrevet 6. januar 2020 59 minutter siden, LilleSnupp skrev: Klarer ikke finne det igjen, men mente å ha lest at søstera skulle bo hos de en stund fremover. Dersom, lett som en plett å skjerme/utelate noen fra bloggen om man vil. Kanskje de vil skjule at hun har en søster? Det var jo et av argumentene for å eksponere barna, de kunne jo ikke skjule at de hadde barn, lizzom. 26
Isola2 Skrevet 6. januar 2020 #14562 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, Halle-Palle skrev: Kanskje de vil skjule at hun har en søster? Det var jo et av argumentene for å eksponere barna, de kunne jo ikke skjule at de hadde barn, lizzom. Søsteren kan vel velge å ikke bli eksponert..barna kan ikke det..fordi de genererer klikk og cash.. 21
Undreguri Skrevet 6. januar 2020 #14563 Skrevet 6. januar 2020 Jeg trives veldig godt med mannen min, vi er mye sammen og jeg blir ikke lei av det. MEN, hadde han vært med meg til frisøren...tror jeg at jeg hadde begynt å lure; er det meg som er så uselvstendig at jeg ikke kan gjøre noe alene eller er det han som kontrollerer meg? Og nei; man MÅ ikke ha med fotograf til frisøren selv om besøket er sponset og skal dokumenteres. 34
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 6. januar 2020 Populært innlegg #14564 Skrevet 6. januar 2020 Må le og et typisk tegn på at cbe ikke helt skjønner det virkelige liv. Blogg innlegg i dag: «I dag er arbeidsuken i gang for alvor, og min uke startet i Oslo» etter fulgt av Instagram-historie fra frisøren som, i følge instastorien, varer i 4 timer.. det er arbeidsdagen sin det. Skjønner at man blir sliten av en sånn pang start på 2020.. 65
Undreguri Skrevet 6. januar 2020 #14565 Skrevet 6. januar 2020 Og hva med å ta en skikkelig pt-utdannelse når han først skal gjøre det? På NIH eller hvor man nå kan ta det? Der jeg trener kaller alle instruktørene seg Pt,men når man begynner å se på utdannelsen så er de ikke «ekte» personlige trenere, føler at gymlærer´n min på vgs hadde mere kunnskap om anatomi 😅 16
Minnie Mus Skrevet 6. januar 2020 #14566 Skrevet 6. januar 2020 Frisørtime nå igjen? Var hun ikke hos frisør dagen før eller på nyttårsaften å da? Travle dager og tøff start på det hun kaller "den skikkelige første jobb uken i år". Forstår godt at frua blir sliten av en sånn heftig start, med frisørtime og kafebesøk 31
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 6. januar 2020 Populært innlegg #14567 Skrevet 6. januar 2020 6 minutter siden, Undreguri skrev: Jeg trives veldig godt med mannen min, vi er mye sammen og jeg blir ikke lei av det. MEN, hadde han vært med meg til frisøren...tror jeg at jeg hadde begynt å lure; er det meg som er så uselvstendig at jeg ikke kan gjøre noe alene eller er det han som kontrollerer meg? Og nei; man MÅ ikke ha med fotograf til frisøren selv om besøket er sponset og skal dokumenteres. Mener du seriøst at mannen din ikke filmer deg i sakte kino mens du rister på håret hos frisøren 🙈😂 53
Undreguri Skrevet 6. januar 2020 #14568 Skrevet 6. januar 2020 Akkurat nå, Halle-Palle skrev: Mener du seriøst at mannen din ikke filmer deg i sakte kino mens du rister på håret hos frisøren 🙈😂 .....har vel hendt...🤣😂😂 10
Aquarius04 Skrevet 6. januar 2020 #14569 Skrevet 6. januar 2020 ...og jaggu er hun ikke skikkelig nebbete mot en leser som skriver en helt ok og vennlig kommentar om fruas arbeidsdag. At det er mulig å lire av seg så mye motbydelighet i kommentarfeltet til dem som genererer litt av pengene til paret, nemlig leserne deres. Hun burde tenke litt på det. Selv om jeg antar det er for mye forlangt fra den kanten med normal folkeskikk. Var det noen som sa dra-til-oppførsel? Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/06/sondagsturene-er-gang-igjen/ 41
lenebu Skrevet 6. januar 2020 #14570 Skrevet 6. januar 2020 3 minutter siden, Aquarius04 said: ...og jaggu er hun ikke skikkelig nebbete mot en leser som skriver en helt ok og vennlig kommentar om fruas arbeidsdag. At det er mulig å lire av seg så mye motbydelighet i kommentarfeltet til dem som genererer litt av pengene til paret, nemlig leserne deres. Hun burde tenke litt på det. Selv om jeg antar det er for mye forlangt fra den kanten med normal folkeskikk. Var det noen som sa dra-til-oppførsel? Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/06/sondagsturene-er-gang-igjen/ Flott at hun fikk gjort seg ferdig med dagens voksenopplæring, da. Den inngår nok i de mange timene mer enn det som kreves av en vanlig 8-16 jobb. 29
FotbaIlflua Skrevet 6. januar 2020 #14571 Skrevet 6. januar 2020 5 minutter siden, Aquarius04 skrev: ...og jaggu er hun ikke skikkelig nebbete mot en leser som skriver en helt ok og vennlig kommentar om fruas arbeidsdag. At det er mulig å lire av seg så mye motbydelighet i kommentarfeltet til dem som genererer litt av pengene til paret, nemlig leserne deres. Hun burde tenke litt på det. Selv om jeg antar det er for mye forlangt fra den kanten med normal folkeskikk. Var det noen som sa dra-til-oppførsel? Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/06/sondagsturene-er-gang-igjen/ Det er ikke til å tro hvor frekk det er mulig å bli! Kjemperart at hun ikke er nominert til folkets favoritt på Vixen 😉 33
Gjest Bettys Skrevet 6. januar 2020 #14572 Skrevet 6. januar 2020 4 minutter siden, Aquarius04 skrev: ...og jaggu er hun ikke skikkelig nebbete mot en leser som skriver en helt ok og vennlig kommentar om fruas arbeidsdag. At det er mulig å lire av seg så mye motbydelighet i kommentarfeltet til dem som genererer litt av pengene til paret, nemlig leserne deres. Hun burde tenke litt på det. Selv om jeg antar det er for mye forlangt fra den kanten med normal folkeskikk. Var det noen som sa dra-til-oppførsel? Kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/01/06/sondagsturene-er-gang-igjen/ Jeg forstår at hun holder seg til bloggingen selv om hun begynner å bli utdatert. I de fleste «normale» yrker må man vel ha et minstemål av normal høflighet i omgangen med andre mennesker. Tviler på at hun hadde klart det lengre enn til lunsj første dagen.
Surikatt Skrevet 6. januar 2020 #14573 Skrevet 6. januar 2020 Hvorfor er hun så sur i det nye året? 21
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 6. januar 2020 #14574 Skrevet 6. januar 2020 Herregud, er det mulig å bli så barnslig...? 😂😂😂Hun hadde ikke overlevd en dag i et vanlig yrke.
Gjest Snøsøta Skrevet 6. januar 2020 #14575 Skrevet 6. januar 2020 Jobbe på julaften og helger, noen som har hørt om det før? Klart det er hardere å ta bilder på tur enn å jobbe skift på sykehus og pleiehjem. Noen som har hørt om å jobbe på kveldene før? Hørt på maken, det skjer ikke stadig vekk i arbeidslivet. Nei, hun overgår oss alle i arbeidsinnsats og leveranse, jeg kan ikke matche den arbeidsdagen der altså. Når jeg har vært hos frisøren i 4 timer etter å ha trent på morgenen OG kjørt til Oslo, da avslutter jeg bare arbeidsdagen jeg altså. La henne bare holde på. For hvert innlegg hun bedriver opplæring i hvor travelt det er å være blogger, som til og med svarer på kommentarer i frisørstolen og tar bilder av familien på julaften og legger ut på internett, avslører hun hvor lite hun vet om hva det innebærer å jobbe. For ikke å si, ha det travelt på jobb.
Aquarius04 Skrevet 6. januar 2020 #14576 Skrevet 6. januar 2020 2 minutter siden, Snøsøta skrev: Jobbe på julaften og helger, noen som har hørt om det før? Klart det er hardere å ta bilder på tur enn å jobbe skift på sykehus og pleiehjem. Noen som har hørt om å jobbe på kveldene før? Hørt på maken, det skjer ikke stadig vekk i arbeidslivet. Nei, hun overgår oss alle i arbeidsinnsats og leveranse, jeg kan ikke matche den arbeidsdagen der altså. Når jeg har vært hos frisøren i 4 timer etter å ha trent på morgenen OG kjørt til Oslo, da avslutter jeg bare arbeidsdagen jeg altså. La henne bare holde på. For hvert innlegg hun bedriver opplæring i hvor travelt det er å være blogger, som til og med svarer på kommentarer i frisørstolen og tar bilder av familien på julaften og legger ut på internett, avslører hun hvor lite hun vet om hva det innebærer å jobbe. For ikke å si, ha det travelt på jobb. Dette! 👏🏼👏🏼 😂 Det verste er at jeg nesten synes synd på henne, for en dag innhenter realiteten og virkeligheten henne, og det vil bli hardt! 30
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 6. januar 2020 #14577 Skrevet 6. januar 2020 CBE ble intervjuet under GKN sin oppsummering av underholdnings året. Av bloggerne som var i fokus var det Linnea og Martine som fikk mest sendetid, ikke så rart når begge virket genuine og ekte. CBE not so much. I bloggeruniformen med Gucci belte på plass, og sterkt sminket virket hun ganske malplasert i forhold til de andre. På spørsmål om hvor lenge hun kommer til å blogge, sa hun at hun ville blogge så lenge hun kunne inspirere andre. Undret meg over det, da fruen har flere ganger fortalt at hun blogger for sin egen del og at de som ikke blir inspirert kan droppe å lese bloggen. Så når hun har gått fra 100.000 unike lesere til 20.000 på 10 år, er man da inspirerende? Skulle gjerne likt å vite hvem de som gidder å lese denne bloggen er, og hvorfor de gjør det.
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 6. januar 2020 Populært innlegg #14578 Skrevet 6. januar 2020 14 minutter siden, Snøsøta skrev: Jobbe på julaften og helger, noen som har hørt om det før? Klart det er hardere å ta bilder på tur enn å jobbe skift på sykehus og pleiehjem. Noen som har hørt om å jobbe på kveldene før? Hørt på maken, det skjer ikke stadig vekk i arbeidslivet. Nei, hun overgår oss alle i arbeidsinnsats og leveranse, jeg kan ikke matche den arbeidsdagen der altså. Når jeg har vært hos frisøren i 4 timer etter å ha trent på morgenen OG kjørt til Oslo, da avslutter jeg bare arbeidsdagen jeg altså. La henne bare holde på. For hvert innlegg hun bedriver opplæring i hvor travelt det er å være blogger, som til og med svarer på kommentarer i frisørstolen og tar bilder av familien på julaften og legger ut på internett, avslører hun hvor lite hun vet om hva det innebærer å jobbe. For ikke å si, ha det travelt på jobb. Jaja. Hun velger å legge ut bilder av seg selv hos frisøren med tekst hvor hun forteller at hun starter årets første mandag med frisørbesøk - hvor hun legger ut bilder av seg selv som drikker kaffe, leser moteblader og avslutter med å stå å vifte med håret i sakte film - for så å kjefte på noen som tror at det er dette hun faktisk gjør den første mandagen i året. Jeg har ikke ord. Hun har 100% styring på hva hun skriver og publiserer. Når folk kommenterer det hun faktisk legger ut, blir hun altså regelrett ekkel og sarkastisk. Og at hun tror at hun jobber så himla mer enn alle andre, er helt merkelig - og vitner om at hun ikke akkurat har vært mye ute i arbeidslivet. Det er mange som jobber mye, ofte og ikke kan ta het fri noen gang. Ikke bare livsstilsbloggere. 70
Halle-Palle Skrevet 6. januar 2020 #14579 Skrevet 6. januar 2020 Man må jo faktisk bare le. Snakk om å bevise alle fordommer om tanketomme rosabloggere. 39
Nudeldama Skrevet 6. januar 2020 #14580 Skrevet 6. januar 2020 Det kan vel ikke komme som en overraskelse på noen her i denne tråden at for en blogger som lever av blant annet innhold om sminke, hår og interiør, så vil ting som det å gå til friøsren faktisk være en del av deres arbeidsdag. Det å holde seg ajour med hår, sminke, negler og klær er en del av det hun presenterer på jobben, og en del av det hun reklamerer for, og dermed også en del av hennes jobb. Jeg ser heller ikke vitsen med å til stadighet skulle "ta" CBE for at hun tør å si at hun har travle dager eller blir sliten. Hva man anser som slitsomt, og hva man tåler, er svært individuelt. Jeg vet om folk som hadde blitt sliten av tempoet i mitt liv, samtidig vet jeg om mange som har det så travelt (og trives med det) at jeg hadde møtt veggen for lenge siden skulle jeg forsøkt å holde følge med dem. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå