cerruti Skrevet 14. august #110361 Skrevet 14. august Who is she skrev (11 minutter siden): Det er tydelig at livet og reisene ikke er like ekstravagant som tidligere. En tur dit de er nå er vel kjempefint? Svenskekysten er ganske dyr å feriere på på denne tiden. Nå kan ikke jeg huske at de reiste så dyrt tidligere heller da.
Rastebenk Skrevet 14. august #110362 Skrevet 14. august Who is she skrev (1 time siden): Det er tydelig at livet og reisene ikke er like ekstravagant som tidligere. De har vel aldri dratt på luksuriøse familieferier? Kan ikke huske annet enn ferieopphold i foreldrenes ferieboliger. Foruten 1 stk ferie til USA, men det er ikke uvanlig for norske barnefamilier å reise dit på ferie. 1
Who is she Skrevet 14. august #110363 Skrevet 14. august Rastebenk skrev (37 minutter siden): De har vel aldri dratt på luksuriøse familieferier? Kan ikke huske annet enn ferieopphold i foreldrenes ferieboliger. Foruten 1 stk ferie til USA, men det er ikke uvanlig for norske barnefamilier å reise dit på ferie. De var nok litt flottere tidligere med sponsede hotellopphold med suiter og sydenturer med sponset hotell osv. Var ikke mye familierom med sovesofa. Det er ikke noe big deal, bare at jeg bemerker meg at influenser livet ikke ser like lukrativt ut som tidligere. 13
Who is she Skrevet 14. august #110364 Skrevet 14. august cerruti skrev (2 timer siden): En tur dit de er nå er vel kjempefint? Svenskekysten er ganske dyr å feriere på på denne tiden. Nå kan ikke jeg huske at de reiste så dyrt tidligere heller da. For all del, Svenskekysten er flott den. Det er bare tydelig at det ikke er like mye spons som før. Tyrkia hos svigers var ofte ferie nummer 2 etter annet sponset opphold. Interessen for CBE har tydeligvis dalt. 10
hvalstad45 Skrevet 14. august #110365 Skrevet 14. august Who is she skrev (2 timer siden): For all del, Svenskekysten er flott den. Det er bare tydelig at det ikke er like mye spons som før. Tyrkia hos svigers var ofte ferie nummer 2 etter annet sponset opphold. Interessen for CBE har tydeligvis dalt. Totalt. Før de fikk barn dro de jo på ordentlig luksusferier til eksotiske steder osv. Som var hundre prosent sponsa og dårlig merka. Det er det ikke noe av lenger. Så fine ferier for all del, men ikke i nærheten av det de hadde for ti år siden. OG bra er det, tull at folk skal tjene så mye på å bidra og gi så lite. 16 1
Lykkeliten* Skrevet 15. august #110366 Skrevet 15. august De viser frem et helt ordinært middelklasseliv, alle som gidder kunne laget minst like ‘spennende’ innhold. Hun gjør jo ingenting annet enn det andre kvinner på hennes alder gjør etter ordinær arbeidstid. Bruker nok en god del mer tid foran speilet enn de fleste andre, men ellers viser hun kun en normal og ganske innholdsløs hverdag. 10 2
Finngirl Skrevet 15. august #110367 Skrevet 15. august Lykkeliten* skrev (29 minutter siden): De viser frem et helt ordinært middelklasseliv, alle som gidder kunne laget minst like ‘spennende’ innhold. Hun gjør jo ingenting annet enn det andre kvinner på hennes alder gjør etter ordinær arbeidstid. Bruker nok en god del mer tid foran speilet enn de fleste andre, men ellers viser hun kun en normal og ganske innholdsløs hverdag. Forskjellen er vel at mens andre jobber suller hun foran speilet, i salong eller på mølla. Og tror hun er en «travel kvinne». 17 8
Sol79 Skrevet 17. august #110368 Skrevet 17. august Morsomt når hun filmer seg selv i bilen. Hun tar med hele magen og underlivet, men kutter hodet. 😆 20
Keaton Skrevet 17. august #110369 Skrevet 17. august Dauer av «hverdagen i gang igjen». 😆 Har hun selvironi på det? 🤭 19 2
Frisk Frosk Skrevet 17. august #110370 Skrevet 17. august Keaton skrev (1 time siden): Dauer av «hverdagen i gang igjen». 😆 Har hun selvironi på det? 🤭 Ser ikke slik ut på minespillet... Men man kan trygt si at "hverdagen er i gang igjen" - med lollipop-vinkel og dermed thinspo/proana, filterbruk, stivt og kunstig kroppsspråk og minespill. Hun blir bare mer og mer en parodi på dårlige influensere. "Hverdagen er i gang igjen" - helt uten innhold... 19 1
Keaton Skrevet 17. august #110371 Skrevet 17. august Frisk Frosk skrev (1 time siden): Ser ikke slik ut på minespillet... Men man kan trygt si at "hverdagen er i gang igjen" - med lollipop-vinkel og dermed thinspo/proana, filterbruk, stivt og kunstig kroppsspråk og minespill. Hun blir bare mer og mer en parodi på dårlige influensere. "Hverdagen er i gang igjen" - helt uten innhold... Hun skulle sikkert noe viktig. Frisør, negler eller hudbehandling. 😅 7
Mistyen Skrevet 17. august #110372 Skrevet 17. august Keaton skrev (43 minutter siden): Hun skulle sikkert noe viktig. Frisør, negler eller hudbehandling. 😅 Jepp - frisør 🤣 11
Keaton Skrevet 17. august #110373 Skrevet 17. august Mistyen skrev (11 minutter siden): Jepp - frisør 🤣 Uffda. 🤭 1
-Pusheen- Skrevet 17. august #110374 Skrevet 17. august Keaton skrev (2 timer siden): Hun skulle sikkert noe viktig. Frisør, negler eller hudbehandling. 😅 Åh, den hverdagen, ass... 8
foreveralone Skrevet 17. august #110375 Skrevet 17. august Hva skjedde med lasse i går, brukket ribbein?
Anonym90059005 Skrevet 17. august #110376 Skrevet 17. august "Hverdagen i gang igjen" og så er det altså frisørtime 10.15 på mandagen, hun er jo en parodi på seg selv. 23 11
Frisk Frosk Skrevet 17. august #110377 Skrevet 17. august (endret) foreveralone skrev (1 time siden): Hva skjedde med lasse i går, brukket ribbein? Jeg aner ikke hva du snakker om. Men han har nå lagt ut story på egen kanal, tagget Sarpsborg 08 Akademiet. Og det er indirekte en skrytevideo av seg selv som trener for en 14-åring. Det er så provoserende, for det som vises er oppskriften på hvordan påføre denne 14-åringen skade, også varig skade. Bare på stillbildet av videoen var tanken min at dette er altfor tungt. Videoen viser dessverre at det er riktig. Men han som Sarpsborg 08 kaller for trener, han viser her at han ikke har faglig kompetanse for å trene andre! Jeg kan dessverre ikke beskrive hva dette gjelder, for det vil være å diskutere 14-åringen. Poenget er at en person med nok fagkompetanse, både utdanning og erfaring - noe Lars-Kristian Eriksen IKKE er! - han ser tydelig ikke hva han som trenger skulle korrigert når det kommer til utøvelse. Det ser han ikke! Istedenfor velger han å komme med en tekst som etterfølges med emojiene 💪 og follede hender. Det Sarpsborg 08 Akademiet og Lars-Kristian Eriksen her viser frem, det er oppskriften på hvordan påføre ungdommer varig skader eller alvorlige skader! Mens "fysisk trener" viser hender og follede hender og tagger 08 Akademiet. Det finnes tydeligvis ikke forsvarlige ledere i Sarpsborg 08, som lar dette få skje i "akademiet". Hvis den som er på filmen etterhvert ikke pådrar seg visse skader, så er det kun et lykketreff. Jeg håper det finnes foreldre som har barn tilknyttet Sarpsborg 08's "akademi", som kan få gode og faktiske fagpersoner til å vurdere dette, for det jeg ser her er alvorlig! Det vil også være viktig hvis ungdommene der pådrar seg slike skader jeg ser det nå er stor risiko for - for skjer det, da vil Sarpsbort 08 måtte forsvare hvorfor de har en så uforsvarlig trener for de yngste i klubben! F*en så uansvarlig av Sarpsborg 08! Ps! Foreldre med ungdom som trener via Akademiet i Sarpsborg 08 bør virkelig laste ned denne video-story'en, for det kan bli viktig bevis hvis noen av ungdommene som følger samme opplegg blir skadet av det totalt uforsvarlige opplegget som her er vist! Endret 17. august av Frisk Frosk Ps! 5 1 10
Margit777 Skrevet 17. august #110378 Skrevet 17. august (endret) cerruti skrev (På 14.8.2026 den 11.27): En tur dit de er nå er vel kjempefint? Svenskekysten er ganske dyr å feriere på på denne tiden. Nå kan ikke jeg huske at de reiste så dyrt tidligere heller da. Betalte 15 000, for ett par netter. Men er uansett bare wannabe norske sosser der 😄 Endret 17. august av Margit777 1
loffen Skrevet 17. august #110379 Skrevet 17. august Jeg har nå dessverre sett Mr. Eriksens reel og er helt enig med Frisk Frosk. Dette er rystende galt!! 😳 9 5
Frisk Frosk Skrevet 17. august #110380 Skrevet 17. august loffen skrev (16 minutter siden): Jeg har nå dessverre sett Mr. Eriksens reel og er helt enig med Frisk Frosk. Dette er rystende galt!! 😳 Ja, det er forferdelig! En av de som er i bakgrunnen viser en helt annen utførelse som er like farlig for ham, som den skaderisikoen den som står i forgrunnen utsettes for ved den utførelsen. Begge deler er like skadelige! Og har har altså hverken "fysisk trener" Lars-Kristian Eriksen eller den unge fysioterapeuten 08 nylig ansatte for Akademiet kunnskap eller erfaring nok til det ansvaret de faktisk har når de skal trene barn og unge (eller voksne, men barnas skaderisiko er mangedoblet). Dette er rystende, det er galskap at ingen i NFF tar tak i dette! Lars-Kristian Eriksen er totalt uegnet til å trene barn og unge (og voksne), når man ser hvor farlig lite han faktisk kan! Akademisjef, Kai Andersen, uttalte i november 2025, da han ble ansatt, bl.a. følgende: "Jeg er veldig opptatt av at utviklingsavdelingen skal være et trygt og godt sted, men samtidig et sted man setter krav til hverandre." https://www.sarpsborg08.no/nyheter/kai-andersen-er-ny-utviklingssjef-i-sarpsborg-08 Vel, det trygge stedet gjelder tydeligvis ikke for de barna de skal utvikle... 5 1 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå