Snødronninga Skrevet 22. august #110421 Skrevet 22. august Ellie77 skrev (22 timer siden): Guri glimrer med sitt fravær i kommentarfeltet til fruen om dagen. Er det sur luft i bakeriet? 🙈 Det stemmer ikke, jeg så en kommentar av henne på siste reel.
Ellie77 Skrevet 22. august #110422 Skrevet 22. august Snødronninga skrev (7 timer siden): Det stemmer ikke, jeg så en kommentar av henne på siste reel. Denne kommentaren ble skrevet lenge før, og da hadde det ikke vært kommentarer på lenge.
loffen Skrevet 23. august #110423 Skrevet 23. august Jeg synes bare det er så rart. Hun gjør ingenting. Hun er ikke inspirasjon for noen; vi andre har også barn (bare at vi lar de være i fred for internett), vi spiser også mat, vi trener vi også, vi ser også på oss selv i speilet. Hva er det hun gjør som gjør at andre vil se på det hun gjør? INGENTING! (oof så rart norsk er... koser dere dere?) 17 6
Lopploella Skrevet 23. august #110424 Skrevet 23. august (endret) Hun tror jo at hun er helt spesielt vakker, tynn og interessant, og til stor inspirasjon «bare fordi jeg er meg», som hun skrev en eller annen gang. Endret 23. august av Lopploella 12 2
Lykkeliten* Skrevet 23. august #110425 Skrevet 23. august loffen skrev (8 timer siden): Jeg synes bare det er så rart. Hun gjør ingenting. Hun er ikke inspirasjon for noen; vi andre har også barn (bare at vi lar de være i fred for internett), vi spiser også mat, vi trener vi også, vi ser også på oss selv i speilet. Hva er det hun gjør som gjør at andre vil se på det hun gjør? INGENTING! (oof så rart norsk er... koser dere dere?) Hun er flink til én ting (av det hun publiserer) og det er å være tynn. Hun har faktisk ingen andre kvaliteter som er verd å snappe om. Jeg hadde myglet av å ha så innholdsløse dager. 10 9
Isola2 Skrevet 23. august #110426 Skrevet 23. august Lykkeliten* skrev (1 time siden): Hun er flink til én ting (av det hun publiserer) og det er å være tynn. Hun har faktisk ingen andre kvaliteter som er verd å snappe om. Jeg hadde myglet av å ha så innholdsløse dager. Samme her. Det vi ser her er vel baksiden av å leve i en influenserboble og å dele og fremstille alt så himla perfekt hele tiden, og når buzzen har lagt seg, når hun ikke er interessant lengre, er det dette hun sitter igjen med. Trist hele greia.. 8 4
elisabeth30 Skrevet 24. august #110427 Skrevet 24. august Mariann Johansen er tilbake med podkastepisode og en viss sak med bil er nevnt 14 2 3
Hirondelle Skrevet 24. august #110428 Skrevet 24. august elisabeth30 skrev (32 minutter siden): Mariann Johansen er tilbake med podkastepisode og en viss sak med bil er nevnt Takk for deling! 4
Trulsa Skrevet 24. august #110429 Skrevet 24. august Frisk Frosk skrev (På 18.8.2026 den 1.22): Ja, det er forferdelig! En av de som er i bakgrunnen viser en helt annen utførelse som er like farlig for ham, som den skaderisikoen den som står i forgrunnen utsettes for ved den utførelsen. Begge deler er like skadelige! Og har har altså hverken "fysisk trener" Lars-Kristian Eriksen eller den unge fysioterapeuten 08 nylig ansatte for Akademiet kunnskap eller erfaring nok til det ansvaret de faktisk har når de skal trene barn og unge (eller voksne, men barnas skaderisiko er mangedoblet). Dette er rystende, det er galskap at ingen i NFF tar tak i dette! Lars-Kristian Eriksen er totalt uegnet til å trene barn og unge (og voksne), når man ser hvor farlig lite han faktisk kan! Akademisjef, Kai Andersen, uttalte i november 2025, da han ble ansatt, bl.a. følgende: "Jeg er veldig opptatt av at utviklingsavdelingen skal være et trygt og godt sted, men samtidig et sted man setter krav til hverandre." https://www.sarpsborg08.no/nyheter/kai-andersen-er-ny-utviklingssjef-i-sarpsborg-08 Vel, det trygge stedet gjelder tydeligvis ikke for de barna de skal utvikle... Har LK gyldig politiattest? 4
Lykkeliten* Skrevet 25. august #110430 Skrevet 25. august Trulsa skrev (4 timer siden): Har LK gyldig politiattest? Det får man vel gå ut fra. Politiattesten beviser kun at man ikke har noen sedelighetsdom på rullebladet, og det tror vi vel ikke at han har. 11
Hirondelle Skrevet 25. august #110431 Skrevet 25. august Bilepisoden hans ble jo et forenklet forelegg og dukker heller ikke opp på rulleblad. 4
Frisk Frosk Skrevet 25. august #110432 Skrevet 25. august Hirondelle skrev (7 timer siden): Bilepisoden hans ble jo et forenklet forelegg og dukker heller ikke opp på rulleblad. Enig i det du skriver her. Samtidig tenker jeg at å kalle det han gjorde for "bilepisoden" dessverre lett kan forveksles med den totalt usmakelige saken da han med reklamecampingvogn kjørte ihjel en hest, og deretter la ut på firmasidene bilder av hestekjøtt på campingvognen. "Bilepisoden" bagatelliserer det at LKE helt bevisst valgte å søke opp en person som kun hadde kontaktet Beckmann ang. skolesekk og sagt hun ikke ville bruke disse fordi Beckmann samarbeidet med influensere som Caroline Berg Eriksen som eksponerer egne barn. Men ikke bare søkte Lars-Kristian Eriksen opp denne kvinnens adresse, han ventet til neste dag, satte seg i bilen, kjørte til kvinnens adresse, satt og fulgte med på henne utenfor hennes hus, og når kvinnen kjørte for et ærend valgte han å følge etter henne i bil på en måte som kvinnen følte som truende. Da hun parkerte sin bil og gikk til sitt ærend valgte LKE så å gå ut og utføre hærverk mot kvinnens bil, skrapet den opp på alle sider. I tillegg fortsatte LKE å trakassere kvinnen på ettermiddag/kveld med oppringninger. Dette er LANGT mer alvorlig enn en "bilepisode". LKE valgte helt bevisst å vente over en natt, søke informasjon, før han så valgte å oppsøke kvinnen, forfølge/stalke henne, utøve hærverk mot hennes bil og fortsatte å trakassere henne. SAMTIDIG gikk CBE en eller to dager etter ut i Dagbladet og snakke om hvor forferdelig det var at hun, mannen og barna opplevde at folk gikk for nært deres tomt (som ligger ved en offentlig park med en tursti nært inntil tomten), og fremstilte seg selv og mannen som ofre for forferdelige følgere, og at dette ga henne både søvnproblemer og andre problemer. Før dette hadde CBE ikke stilt opp særlig i media på intervjuer, og så var hun plutselig mer enn villig. Tidspunktet indikerer at dette helt klart var gjort for å skape et narrativ av at hun og mannen var uskyldige ofre for gale folk med dårlige hensikter, i tilfelle LKEs stalking, forfølgelse, trakassering av en uskyldig kvinne, samt hærverk på hennes bil skulle bli kjent i offentlig media. For med LKE historikk over år tidligere med å true kvinner på nett som var saklig kritiske til CBE/LKEs bedriftsvirksomheter, så var det lite sjanse for at han skulle få sympatien i saken der han til og med etterpå innrømmet skyld for nettopp hærverk, stalking og trakassering. Langt, langt verre enn en "bilepisode"... Dette er ikke en kritikk av deg, Hirondelle, jeg burde og kunne like gjerne kommentert det til andre som har brukt begrepet "bilepisoden" om det som var så mye mer alvorlig enn det. Kommentaren går til oss alle, inkl. meg selv. LKE og CBE har over så mange år vist hvor uansvarlige de jobber og hvor uforsvarlig mye av det de driver med er. Enten det nå er å true andre på nett eller i det virkelige liv, skape skadelig "innhold" på sine bedriftskanaler, fronte proana/thinspo (som CBE nå går fullt inn for igjen, kan det virke), fettmålinger, overtrening, for lite matinntak, og ikke minst barneeksponering. Og altså for LKEs del nå som trener for Sarpsborg 08 Akademiet, som "fysisk trener" som tydelig ikke har evnen til å trene barna og ungdommene på en trygg måte, men heller legger ut skrytevideoer på sin egen influenserkanal som viser barn/ungdom, som han skulle lært å trene trygt, som utfører øvelser på en måte som vil skade dem om de fortsetter på samme måte. 14 18
Hirondelle Skrevet 25. august #110433 Skrevet 25. august Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): Enig i det du skriver her. Samtidig tenker jeg at å kalle det han gjorde for "bilepisoden" dessverre lett kan forveksles med den totalt usmakelige saken da han med reklamecampingvogn kjørte ihjel en hest, og deretter la ut på firmasidene bilder av hestekjøtt på campingvognen. "Bilepisoden" bagatelliserer det at LKE helt bevisst valgte å søke opp en person som kun hadde kontaktet Beckmann ang. skolesekk og sagt hun ikke ville bruke disse fordi Beckmann samarbeidet med influensere som Caroline Berg Eriksen som eksponerer egne barn. Men ikke bare søkte Lars-Kristian Eriksen opp denne kvinnens adresse, han ventet til neste dag, satte seg i bilen, kjørte til kvinnens adresse, satt og fulgte med på henne utenfor hennes hus, og når kvinnen kjørte for et ærend valgte han å følge etter henne i bil på en måte som kvinnen følte som truende. Da hun parkerte sin bil og gikk til sitt ærend valgte LKE så å gå ut og utføre hærverk mot kvinnens bil, skrapet den opp på alle sider. I tillegg fortsatte LKE å trakassere kvinnen på ettermiddag/kveld med oppringninger. Dette er LANGT mer alvorlig enn en "bilepisode". LKE valgte helt bevisst å vente over en natt, søke informasjon, før han så valgte å oppsøke kvinnen, forfølge/stalke henne, utøve hærverk mot hennes bil og fortsatte å trakassere henne. SAMTIDIG gikk CBE en eller to dager etter ut i Dagbladet og snakke om hvor forferdelig det var at hun, mannen og barna opplevde at folk gikk for nært deres tomt (som ligger ved en offentlig park med en tursti nært inntil tomten), og fremstilte seg selv og mannen som ofre for forferdelige følgere, og at dette ga henne både søvnproblemer og andre problemer. Før dette hadde CBE ikke stilt opp særlig i media på intervjuer, og så var hun plutselig mer enn villig. Tidspunktet indikerer at dette helt klart var gjort for å skape et narrativ av at hun og mannen var uskyldige ofre for gale folk med dårlige hensikter, i tilfelle LKEs stalking, forfølgelse, trakassering av en uskyldig kvinne, samt hærverk på hennes bil skulle bli kjent i offentlig media. For med LKE historikk over år tidligere med å true kvinner på nett som var saklig kritiske til CBE/LKEs bedriftsvirksomheter, så var det lite sjanse for at han skulle få sympatien i saken der han til og med etterpå innrømmet skyld for nettopp hærverk, stalking og trakassering. Langt, langt verre enn en "bilepisode"... Dette er ikke en kritikk av deg, Hirondelle, jeg burde og kunne like gjerne kommentert det til andre som har brukt begrepet "bilepisoden" om det som var så mye mer alvorlig enn det. Kommentaren går til oss alle, inkl. meg selv. LKE og CBE har over så mange år vist hvor uansvarlige de jobber og hvor uforsvarlig mye av det de driver med er. Enten det nå er å true andre på nett eller i det virkelige liv, skape skadelig "innhold" på sine bedriftskanaler, fronte proana/thinspo (som CBE nå går fullt inn for igjen, kan det virke), fettmålinger, overtrening, for lite matinntak, og ikke minst barneeksponering. Og altså for LKEs del nå som trener for Sarpsborg 08 Akademiet, som "fysisk trener" som tydelig ikke har evnen til å trene barna og ungdommene på en trygg måte, men heller legger ut skrytevideoer på sin egen influenserkanal som viser barn/ungdom, som han skulle lært å trene trygt, som utfører øvelser på en måte som vil skade dem om de fortsetter på samme måte. Takk! Ja - jeg burde faktisk presisert at jeg referterte til episoden hvor Lars Kristian Eriksen forfulgte en dame, skrapte opp bilen hennes og ringte henne med skjult nummer kun for å skremme henne. Hadde glemt "hestekjøtt på panseret"-episoden. det er så mange jævlige historier å ta av, så… Og nei, det er ikke tilfeldig at jeg skriver ut hele navnet hans. 14 7
Monika Tgirl Skrevet 25. august #110434 Skrevet 25. august For en mig-nisse Lars-Kristian Eriksen er! Den stalkinga der mot hun stakkars dama er next level psychoshit. Syntes fyren var ganske usmakelig allerede når han var en middels back i Lyn. Skjønt at han blir sett på som en dust i det seriøse treningsmiljøet her til lands (Som jeg på INGEN måte er en del av😂) Han er vel mest kjent for å være påståelig, ta feil, og fortsette å krangle om det på div forum og sosiale media Posterboy for Dunning- kruger… 17 6
Hirondelle Skrevet 26. august #110435 Skrevet 26. august Monika Tgirl skrev (4 timer siden): For en mig-nisse Lars-Kristian Eriksen er! Den stalkinga der mot hun stakkars dama er next level psychoshit. Syntes fyren var ganske usmakelig allerede når han var en middels back i Lyn. Skjønt at han blir sett på som en dust i det seriøse treningsmiljøet her til lands (Som jeg på INGEN måte er en del av😂) Han er vel mest kjent for å være påståelig, ta feil, og fortsette å krangle om det på div forum og sosiale media Posterboy for Dunning- kruger… Han har jo noen rasismeutsagn også fra proffkarrieren. Type……. 11
Chlypa Skrevet 26. august #110436 Skrevet 26. august Hirondelle skrev (4 minutter siden): Han har jo noen rasismeutsagn også fra proffkarrieren. Type……. Ikke minst den «Beyonce er feit» kommentaren for godt over 10 år siden. Man kan jo trekke paralleller til konas obsession med å være tynn 17
Hirondelle Skrevet 26. august #110437 Skrevet 26. august Chlypa skrev (50 minutter siden): Ikke minst den «Beyonce er feit» kommentaren for godt over 10 år siden. Man kan jo trekke paralleller til konas obsession med å være tynn Aaah, ja. Kjernekar. Flotte verdier. 8
Hunter7 Skrevet 26. august #110438 Skrevet 26. august Lars Kristian Eriksen - mannen som bare gir og gir, f.eks. «ei kule i panna» til en meningsmotstander; støtte til seg selv via aliaskontoer i ymse kommentarfelt; påfallende hardere kritikk og språkbruk når debattmotstander er kvinne; forlystelse over å ha kjørt ihjel en hest. Og så videre. 10 13
Snødronninga Skrevet 26. august #110439 Skrevet 26. august (endret) Fikk behov for å lage en liten sammenligning, jeg. For vi er tydeligvis fremdeles DER. Det er ikke slutt på filterbruk eller hva i all verden det er, som Caroline holder på med. Det blir det nok aldri heller. Dette er stillbilder fra samme dag, hvor ene klippet er fra CBEno og andre fra PT-kontoen. PT-Caroline er ganske naturlig og gjenkjennelig, men den andre har hatt en runde i KI-karusellen og har glemt å hoppe av. Ærlig talt!? Jeg kunne skrevet mye mer, men dette er langt i fra noe nytt og bildene taler for seg selv. Det er vel ingen tvil om at «KI versjonen» kommer dårligst ut av sammenligningen. Og det er en veldig snill måte å si det på. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ https://www.instagram.com/pt_carolineberg/ Endret 26. august av Snødronninga 17 13
Isola2 Skrevet 27. august #110440 Skrevet 27. august Snødronninga skrev (5 timer siden): Fikk behov for å lage en liten sammenligning, jeg. For vi er tydeligvis fremdeles DER. Det er ikke slutt på filterbruk eller hva i all verden det er, som Caroline holder på med. Det blir det nok aldri heller. Dette er stillbilder fra samme dag, hvor ene klippet er fra CBEno og andre fra PT-kontoen. PT-Caroline er ganske naturlig og gjenkjennelig, men den andre har hatt en runde i KI-karusellen og har glemt å hoppe av. Ærlig talt!? Jeg kunne skrevet mye mer, men dette er langt i fra noe nytt og bildene taler for seg selv. Det er vel ingen tvil om at «KI versjonen» kommer dårligst ut av sammenligningen. Og det er en veldig snill måte å si det på. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ https://www.instagram.com/pt_carolineberg/ Hun ser jo ut som en robot på de første bildene. Freaky. 11 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå