Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laia skrev (4 timer siden):

Igjen så inntreffer dette merkelige fenomenet, nemlig at når følgertallet har sunket konstant over en lang periode og nærmer seg et «rundt tall» (som for øyeblikket er 280 k)….ja så kommer det plutselig et hopp oppover igjen i følgertall. Dog ikke med flere hundre, eller tusen, denne gangen. Men det skal bli interessant å følge utviklingen videre.

Dette gjelder Instagram kontoen til CBE.  
 Kilde: socialblade.com

Jeg har heller ikke troen på at det plutselig har kommet til over 50 følgere (står 53 når jeg sjekker), selv om hun deler innhold fra Roma. Det vil vise seg om det fortsetter slik, eller om det bare var et lite hopp opp akkurat nå. 

ManikyrPedikyr skrev (1 time siden):

Har Caroline Berg Eriksen en hemmelig søster vi ikke vet om? 🫢

https://www.nrk.no/artikkel/one-night-only-ellevill-sexjakt-1526577

Hun heter Monica Barbaro og og ligner på Caroline på en prikk! Jeg trodde det var Caroline da jeg åpnet artikkelen. 😮

Det er rart så forskjellig man ser, jeg ser ingen likheter mellom de to. 

• Liker 25
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
ManikyrPedikyr skrev (2 timer siden):

Har Caroline Berg Eriksen en hemmelig søster vi ikke vet om? 🫢

https://www.nrk.no/artikkel/one-night-only-ellevill-sexjakt-1526577

Hun heter Monica Barbaro og og ligner på Caroline på en prikk! Jeg trodde det var Caroline da jeg åpnet artikkelen. 😮

Synes verken det ligner pre filler-Caroline, filler-Caroline eller filter-Caroline.

Endret av Stjertmeis
  • Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
Irja skrev (16 timer siden):

Caroline er i Italia 😂🥲

IMG_6422.jpeg

Hva slags kjøretøy sitter hun i? Speilet ser ut som bil mens kjettingen ser ut som Thomastog, eller bytog heter det vel gjerne. Det irriterer meg at jeg ikke skjønner. (Og det er der nærmeste jeg har vært engasjement pga noe hun har lagt ut tror jeg.)

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
MissCortado skrev (30 minutter siden):

Hva slags kjøretøy sitter hun i? Speilet ser ut som bil mens kjettingen ser ut som Thomastog, eller bytog heter det vel gjerne. Det irriterer meg at jeg ikke skjønner. (Og det er der nærmeste jeg har vært engasjement pga noe hun har lagt ut tror jeg.)

Det er en Vespa scooter 🤣🙈

neiiii venta hva er den KJETTINGEN?! 

Endret av Hirondelle
Lagt til
  • Liker 2
Skrevet

Disse kjøretøyene har ikke dører, men de har et tykt tau festet med kjetting istedenfor...

Ellers fornekter Caroline Berg Eriksen seg ikke... parodi på parodi... og lollipop-bilde som dermed grenser til thinspo/proana, det måtte selvfølgelig også med...

Et av bildene er tatt av henne bakfra, hun står foran et alter, i en tettsittende kjole, og med et sjal som såvidt dekker skuldrene. Caroline Berg Eriksen poserer foran alteren for å få penger i egen kasse... rett ved siden av står kollektbøssen, som tilsynelatende ikke eksisterer for CBE...

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er uaktuelt å gå inn på brukeren hennes for å få flere bilder av kjøretøyet. Nå er jeg ennå mer nysgjerrig, hvilke kjøretøy er det som har tau/kjetting og krok? Jeg lurer oppriktig. (Men nå er jeg veldig nærme en avsporing, så skal ikke mase mer. Men jeg lurer helt på ekte.) 

Og kollektbøssa. Hadde hun fokusert på den ville hun fort bli beskyldt for å være godhetsposør. Forsåvidt med rette, da. 

• Liker 4
Skrevet

Det er en sånn liten sak du kan leieScreenshot_20260904_173052_Chrome.thumb.jpg.39851328656640119c2d5036efa97936.jpg

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Takk!!! Nå kan helgefreden komme og den bilen var jo kjempegøy! Aldri sett før. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
MissCortado skrev (5 timer siden):

Hahaha… Thomastog! 😂😂 det hadde vært noe 👏😂

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor en spansk låt til å bilder fra Roma? 🧐

• Liker 9
Skrevet
Keaton skrev (1 time siden):

Hvorfor en spansk låt til å bilder fra Roma? 🧐

Spanish, Italian -same same. Syden er syden😂😂😂

• Liker 27
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde tenkt å beskrive hvor kulturelt underutviklet snart 40 år gamle Berg Eriksen fremstiller seg, men det klarer hun som vanlig bedre selv🤦‍♀️

Undrer meg litt over hvordan det må være for en kroppsfiksert særping å være i den europeiske hovedstaden for vakre, stiletthælede og glamorøse italienske gaseller.

• Liker 17
Skrevet
Lykkeliten* skrev (På 2.9.2026 den 15.45):

Bildet gir assosiasjoner til skummel stalker som lurer i buskene. Det er i hvert fall null romantiske vibber i bildet, jeg syns det fremstår skummelt og ubehagelig. Men fruen får vist den rette siden da. 

Kilde: Caroline Berg Eriksen Instagram 

IMG_6824.jpeg

Har sett en del på true crime 😱

• Liker 2
Skrevet
MissCortado skrev (På 4.9.2026 den 17.46):

Takk!!! Nå kan helgefreden komme og den bilen var jo kjempegøy! Aldri sett før. 

Ja, det var det råeste jeg har sett på kontoen hennes før 😄

Skrevet

Er vel en bil du leier med sjåfør/guide så vidt jeg vet. Ikke at det gjør noe, jeg hadde heller ikke kjørt rundt i trafikken i Roma alene. 😬 

• Liker 2
Skrevet

Er en turistgreie der en gruppe biler kjører deg rundt med små korte stopp. 
Cbe har seff fått det til å virke eksklusivt, som «hennes bil» og er garantert dem eneste i den bilgruppa som har iført seg silkesjal på hodet, for må jo leve opp til stereotypisk, nesten parodisk og karnevalsaktig «romastil». Hadde hun vært i Paris hadde hun tatt på seg en alpelue og hvit/sort stripete topp. 

IMG_4362.png

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun er så cringe😆 Det er gøy å se på det hun legger ut. Blir aldri voksen den dama der. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
Jaimatadi skrev (På 3.9.2026 den 21.37):

Det som er ironisk å tenke på, er at det er nesten bare denne tråden som holder bedriften i gang 😎 Engasjement rundt de, er det hvertfall her. 

Det kan jeg ikke tenke meg er tilfelle?

Er ikke det som holder en influenserbedrift gående (mht gode sjanser fot inntjening) først og fremst størrelsen på følgertallet samt engasjement? Følgertallet har jo bare dalt konstant og engasjementetsraten er for øyeblikket på 0.18%, gjennomsnitts antall likes er 485. Gj. snitts antall kommentarer er 22 (her   prioriterer CBE å svare på kommentarer veldig ofte, og man kan vel bare spekulere i hva grunnen er til det). Så egentlig kan man vel omtrent halvere dette tallet.

Eksempelvis har siste post som har ligget ute i snart et døgn kun 123 likes og to kommentarer (den ene er et svar fra CBE).

Alt dette ifølge statistikk fra notjustanalytics.com

Endret av Laia
  • Liker 13
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...