Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Irja skrev (1 time siden):

«Ikke tatt noe sånt siden 2022/2023» sier Caroline. Dette var i «eplekinnene» sier hun. 🥴

IMG_6724.jpeg

Ser ut som tennene går innover i munnen på midten, dårlig redigering?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter egentlig i om hun bruker fillers, det ser vi og vi vet hvor opptatt hun er av utseende, men er hun (unnskyld språket) heeelt idiot? Hvem tror hun at hun lurer? Hun burde heller konfronteres med hvorfor hun redigerer seg ihjel og bruker filter til det ugjenkjennelige! 
screenshot fra nettavisen. 

EF265D8F-3F1C-4F17-B504-D182206B9B34.thumb.jpeg.bd2fb597169572a844afbdd9ea5a2209.jpeg

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Melkebart1 skrev (4 timer siden):

Jeg driter egentlig i om hun bruker fillers, det ser vi og vi vet hvor opptatt hun er av utseende, men er hun (unnskyld språket) heeelt idiot? Hvem tror hun at hun lurer? Hun burde heller konfronteres med hvorfor hun redigerer seg ihjel og bruker filter til det ugjenkjennelige! 

EF265D8F-3F1C-4F17-B504-D182206B9B34.thumb.jpeg.bd2fb597169572a844afbdd9ea5a2209.jpeg

Tror du blir ganske rar i hodet av å sulle rundt hjemme og leke PT og beundre deg selv i husets alle blanke flater mens du sulter deg på på pulvervafler.

• Liker 14
  • Nyttig 8
Skrevet
Isola2 skrev (49 minutter siden):

Tror du blir ganske rar i hodet av å sulle rundt hjemme og leke PT og beundre deg selv i husets alle blanke flater mens du sulter deg på på pulvervafler.

Ja det kan neppe være bra🥴

• Liker 12
Skrevet
Melkebart1 skrev (6 timer siden):

Hvorfor ønsker hun å fremstille seg som 14 år? 🤭

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er så hjerterått når man i ytterste konsekvens, påvirker barna negativt. Lenge siden jeg har sett barn og ikke små voksne, når de er med. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Er det virkelig vanlig at unger på alderen til de barna der bruker sånne sukkersøte kjoler? Minner meg om Madicken. Mulig det er det som er poenget…

Endret av Haremor
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Haremor skrev (6 minutter siden):

Er det virkelig vanlig at unger på alderen til de barna der bruker sånne sukkersøte kjoler? Minner meg om Madicken. Mulig det er det som er poenget…

Tenkte jeg også på. Nå er min 12 år, men aldri i livet om hun hadde stilt i det antrekket der i en klassebursdag (eller hvilken som helst anledning) som 10-åring. .De var ferdig med prinsessekjoler for lengst da de var 10.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Keaton skrev (4 timer siden):

Hvorfor ønsker hun å fremstille seg som 14 år? 🤭

40 års krisa 😄

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Isola2 skrev (6 timer siden):

Sjeldent har vel det gode gamle ordtaket; "Lediggang er roten til alt ondt," passet bedre.

• Liker 9
  • Nyttig 9
Skrevet
Margit777 skrev (34 minutter siden):

40 års krisa 😄

Nja, hun har alltid vært i en sånn krise, alltid fremstilt seg som noe hun ikke er og åpenbart ikke likt eget naturlige utseende. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Så vanvittig oppstilt, unaturlig og klein den dansevideoen m bursdagsbarnet. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Sol79 skrev (2 timer siden):

Tenkte jeg også på. Nå er min 12 år, men aldri i livet om hun hadde stilt i det antrekket der i en klassebursdag (eller hvilken som helst anledning) som 10-åring. .De var ferdig med prinsessekjoler for lengst da de var 10.

Ikke sikkert det er frivillig heller. Det gjør det nesten enda verre. 

Endret av Haremor
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Snødronninga skrev (På 19.4.2026 den 14.03):

Hvorfor denne tråden ikke dør ut er et godt spørsmål. Men jeg tror det ligger en fascinasjon og provokasjon i at CBE i en alder av straks 40, fremdeles ikke utvikler seg, ikke evner å ta til seg kritikk, eller følge med i tiden. Det er fremdeles barn i kanalene hennes. Usunt kropps og utseendeinnhold og alt det der som hun har hatt som fokus i mange år. Ikke bare står hun på stedet hvil, men noe innhold har blitt verre med årene. Summen av alt, gjør at man fortsetter å snakke om henne. Hva man vil oppnå? For min del diskuterer jeg nok litt av gammel vane men også fordi jeg vil ha en forandring. CBE fokuserer 99% av tiden på usunt innhold som skal påvirke andre kvinner, og det ønsker jeg å være en motstander for. 

Vet jeg er sånn ca 100 sider bak i tid. Leser rundt sort trøye tiden 😅

Plutselig slo det meg hvor mye jeg har endret meg siden CBE startet. Ikke minst, andre influensere. Linnea var sinnabloggeren og alvorlig syk. Se på henne nå! Sikkert flere, men følger ikke sååå nøye med. Til og med Sofie Elise har har vel endret seg til det bedre på noen områder? Eller??

Begynte å følge henne da jeg gikk i terapi for alvorlige psykiske lidelser, inklusiv spiseforstyrrelse. Hun fôret altså det syke i meg med «inspo» en periode. Ser tilbake og kjenner nesten ikke igjen meg selv igjen. Vært friskmeldt i over et tiår. De fleste rundt 40 har endret seg drastisk de siste 15-20 årene.

Men ikke CBE virker det som. Titter innom CBE og denne tråden fra tid til annen. Sjekke om det har vært noe utvikling. Neida. Om noe, har hun blitt verre? En ting er å ødelegge seg selv. Men å ikke utvikle seg rundt egen påvirkning på andre…. 

Det er en ting å være usikker jente i 20-årene som spiller på kropp for å føle på egenverdi. Men på et tidspunkt er tiden inne for å oppsøke hjelp. Med mindre det handler om et rent kynisk spill, som er verre. 

Dama er et forbilde for alvorlig syke jenter, såkalt pro ana innhold. Og det virker som hun aktivt legger opp til det. 

Vi er nesten like gamle. 
Og jeg innser hvor ufattelig trist det hele der. Tenk å snart fylle 40, og være stuck? I hvert fall online. Håper for hennes del at det har skjedd utvikling til det positive privat.

Jo mer jeg tenker på det, desto mer paff blir jeg. Må nesten sjekke hvordan de andre bloggerne som holdt på i CBEs storhetstid har utviklet seg som mennesker. 

Uansett,  godt hun er mindre aktuell, slik at hun gjør stadig mindre skade. Sånn sett fint hun ikke trosset sine frykter i Sort Trøye som Maria Stavang. Sistnevnte er faktisk et godt forbilde. Jo mindre Tv-tid på CBE, jo bedre. 

*Rant over 🫣😅

• Liker 13
  • Hjerte 5
  • Nyttig 11
Skrevet
Snødronninga skrev (35 minutter siden):

Nå har LK vært innom Fru Johansens kommentarfelt, og oppfører seg som han pleier. Hvis du kommenterer, husk å ta forhåndsregler så han ikke finner ut hvor du bor! 😄🚗 

https://www.instagram.com/reel/Dcb3jGbuml6/?stkn=cTRlYnZjeTFqcmpy

IMG_0463.jpeg

Så god han kom ut av det 😄😄 Svarte som en furten unge. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (45 minutter siden):

Nå har LK vært innom Fru Johansens kommentarfelt, og oppfører seg som han pleier. Hvis du kommenterer, husk å ta forhåndsregler så han ikke finner ut hvor du bor! 😄🚗 

https://www.instagram.com/reel/Dcb3jGbuml6/?stkn=cTRlYnZjeTFqcmpy

IMG_0463.jpeg

Influenseren Lars-Kristian Eriksen fornekter seg ikke...

Posten FruJohansen har 7. september 2026 er også aktuell når det kommer til influenser Lars-Kristian Eriksen og influenserkone Caroline Berg Eriksen.

I aktuelle post viser Fru Johansen til en studie som Unicef, Ecpat og Interpol. Studien viste at:

"Minst 1,2 millioner barn har fått sine bilder av seg selv manipulert til seksuelt innhold via generativ KI-teknologi"

Lurer på hva influenser Lars-Kristian Eriksen og influenserkone Caroline Berg Eriksen mener om dette - de som i 13 år har eksponert egne barn med mange, tusen bilder og videoer på nett?

Om man søkte på navn på barn + bilde/video, så fikk man tidligere opp antall treff på google. Når det kom til influenserparets barn så var det mange hundre tusen treff på hvert av barna - og det var for noen år siden. 

Etter at google sluttet å oppgi antall treff, så er det ikke mulig å få opp nye tall, selv om influenserparet også i årene etter dette har masseeksponert egne barn videre i utallige bilder/videoer på ulike sosiale medier.

Men som Caroline Berg Eriksen sa til Se og Hør i 2025, etter å ha fått kritikk for å offentliggjøre en datters IG-konto på egen bedriftskanal med da ca 300 000 følgere: https://www.seher.no/kjendis/betyr-ingenting-for-meg/83292484

"Betyr ingenting for meg" (hva kritikere mener)

Det var ikke noe nytt. På samme måte som det tydeligvis ikke betyr noe for influenserekteparet at de selv har satt egne barn i en ekstremt utsatt posisjon i 13 år, hvor det også er stor sannsynlighet at bilder/videoer er manipulert og delt videre på det mørke nettet. Selv mange bilder som Kripos og andre helt spesifikt advarer sterkt mot å dele av barn.

"Betyr ingenting for meg" = Jeg bryr meg ikke...

(Forøvrig helt merkelig å se bilde av CBE som S&H har tatt av henne. Ser man det opp mot de filtrerte bildene og videoene hun selv legger ut, så blir pro-ana'en hun på sine influenserkanaler (inklusive fitfemme/pt-kanalen) veldig tydelig. Så tydelig at det hun selv legger ut fremstår mer og mer sykelig ut, ref noen de siste bildene hun har lagt ut nylig, som også er vist også her i tråden. Og da er vi tilbake til det FruJohansen snakket om i sine poster 22. og 24. august, om intensjonene til influensere...)

Endret av Frisk Frosk
Siste avsnitt i parentes lagt til
  • Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Eriksen har hatt et nag mot fru Johansen minst siden han sendte en faktura han ikke fikk det som han ville med. Å kjenne sin besøkelsestid, eller selvinnsikt for den saks skyld fremstår det ikke som han besitter så mye av.

Hva var det Ingeborg Heldal kalte ham i sin tid? Norges største nettroll, var det ikke?

• Liker 13
  • Nyttig 10
Skrevet
Holger Pan skrev (9 timer siden):

Eriksen har hatt et nag mot fru Johansen minst siden han sendte en faktura han ikke fikk det som han ville med. Å kjenne sin besøkelsestid, eller selvinnsikt for den saks skyld fremstår det ikke som han besitter så mye av.

Hva var det Ingeborg Heldal kalte ham i sin tid? Norges største nettroll, var det ikke?

Greia er jo også at når frujohansen åpner munnen, så lytter folk. De vet at nå kommer det noe som bør høres. Hun er intelligent, hun er tøff og hun er dyktig.

Når LKE åpner munnen så ler folk. Eller sukker oppgitt. Han er som en liten, piss-irriterende flue som MÅ opp i trynet på folk, og alle vil bare at han skal gå vekk. 

Klart han er misunnelig på frujohansen. 😅Er det noen som noen gang har tatt dusten alvorlig??

• Liker 17
  • Nyttig 13
Skrevet

Giving small dick energy.

• Liker 18
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...