Isola2 Skrevet 7. september #110521 Skrevet 7. september Ser hun har begynt å skrive på engelsk på Instagram igjen. Forventet hun storinnrykk av internasjonale følgere etter Roma-turen? 7
KikiEco Skrevet 7. september #110523 Skrevet 7. september (endret) Finngirl skrev (14 timer siden): Er en turistgreie der en gruppe biler kjører deg rundt med små korte stopp. Cbe har seff fått det til å virke eksklusivt, som «hennes bil» og er garantert dem eneste i den bilgruppa som har iført seg silkesjal på hodet, for må jo leve opp til stereotypisk, nesten parodisk og karnevalsaktig «romastil». Hadde hun vært i Paris hadde hun tatt på seg en alpelue og hvit/sort stripete topp. Dette tror jeg er noe av det dummeste jeg har sett. Gjett hvem som har studert La Dolce Vita og ønsker å være en Anita Ekberg. For lokalbefolkningen kunne hun sikkert like gjerne sittet på en hop on hop off buss for det lyser gjennom turist på tur. Endret 7. september av KikiEco 10
Babyface Skrevet 7. september #110524 Skrevet 7. september Keaton skrev (På 4.9.2026 den 23.09): Hvorfor en spansk låt til å bilder fra Roma? 🧐 Hvis det er låta Sarà perché ti amo med Ricchie e Poveri du mener så er den italiensk, ikke spansk. 2
Stjertmeis Skrevet 8. september #110525 Skrevet 8. september Babyface skrev (4 timer siden): Hvis det er låta Sarà perché ti amo med Ricchie e Poveri du mener så er den italiensk, ikke spansk. Det er jo opplagt innlegget med Julio Iglesas-sangen det siktes til. 5
Babyface Skrevet 8. september #110526 Skrevet 8. september Stjertmeis skrev (54 minutter siden): Det er jo opplagt innlegget med Julio Iglesas-sangen det siktes til. Ok, jeg trodde det var snakk om det nyeste innlegget fra Roma. Så så opplagt var det ikke.
Stjertmeis Skrevet 8. september #110527 Skrevet 8. september (endret) Babyface skrev (1 time siden): Ok, jeg trodde det var snakk om det nyeste innlegget fra Roma. Så så opplagt var det ikke. Jo, med mindre vedkommende du siterte satt og kikka inn i ei spåkule sist fredag, da 😉 (Rett får være rett, når det feilaktig påpekes feil.) Endret 8. september av Stjertmeis 8 3
ingo Skrevet 8. september #110528 Skrevet 8. september MissCortado skrev (På 4.9.2026 den 14.28): Hva slags kjøretøy sitter hun i? Speilet ser ut som bil mens kjettingen ser ut som Thomastog, eller bytog heter det vel gjerne. Det irriterer meg at jeg ikke skjønner. (Og det er der nærmeste jeg har vært engasjement pga noe hun har lagt ut tror jeg.) Disse bildene er noe av det dummeste jeg har sett, andre kunne kanskje gjort det samme uten at jeg hadde reagert, men med hun blir det bare puteflaut. ALT av det hun gjør blir bare tilgjort og ekstremt posert, men så lenge hun syns selv det er stor stas og gøy så må hun jo selvsagt holde på - så lenge hun holder det syke kroppsfokuset og barn utenfor. 10 3
Keaton Skrevet 8. september #110529 Skrevet 8. september Babyface skrev (20 timer siden): Hvis det er låta Sarà perché ti amo med Ricchie e Poveri du mener så er den italiensk, ikke spansk. Nei, var ikke den. 4
Snødronninga Skrevet 10. september #110530 Skrevet 10. september (endret) Tilfeldig speilselfie nr. 6478. Nøyaktig gjenskapt etter originaloppskriften. Knekk i knærne ✅ Knekk i bekkenet ✅ Thigh gap med en viss størrelse✅ Knøttliten sports BH✅ Ansikt som roper filter✅ Forelsket uttrykk✅ Stiv som en tinnsoldat✅ Det er imponerende at hun ikke blir lei både av seg selv, og de samme bildene. Det er nesten så jeg holder pusten automatisk ved å se på henne. Hvor er mennesket Caroline? Noe så stivt og oppstilt skal man lete lenge etter. Jeg synes bilder som dette skriker usunn holdning til kropp og helse! Til dere som heier, mener hun er et bra forbilde og ikke minst - føler hun inspirerer. Hva blir dere inspirert av, sånn helt ærlig? Ja, jeg har lyst til å høre, og skal forsøke å forholde meg saklig om noen «tør» å svare Nå skal jeg ut i naturen for å PUSTE. https://www.instagram.com/pt_carolineberg Endret 10. september av Snødronninga 15 12
Hirondelle Skrevet 10. september #110531 Skrevet 10. september Dette er et av de verste thinspo/pro-ana bildene fra den kanten jeg har sett. 21 5
Holger Pan Skrevet 10. september #110532 Skrevet 10. september Berg Eriksen som titulerer seg med PT etter et kræsjkurs fra AFPT som ikke lengre finnes har posert seg til lår med samme omkrets som leggene, og føtter større enn hodet. Er det den nye helkropp-øvelsen? Ja, det må det være: Stram alt, lat som du må på do, og hold pusten = 6478RM 13 3
Frisk Frosk Skrevet 10. september #110534 Skrevet 10. september @Snødronninga, @Hirondelle og @Holger Pan Jeg reagerte på samme måte av det bildet! Dette begynner å bli ekstremt, selv for selverklært "pt", Caroline Berg Eriksen. Det som er enda verre - det er det at Sarpsborg 08 støtter dette!!! 30. eller 31. august 2026 (jeg har skjermdump fra 31. august) la Caroline Berg Eriksen ut en story med samme antrekk (eller muligens en annen bukse, vanskelig å si fargen pga. (ikke overraskende) dårlig lys på bildet). På dette bildet hadde hun håret i en topp. Det bildet var tatt i samme rom som storyen Snødronninga linket til, hvor CBE "tøyer", dvs. stirret henført på seg selv mens hun poserte. Teksten til det bildet var: "lånte gymmet til Sarpsborg 08 i går" Dermed kan vi stadfeste at fotballklubben Sarpsborg 08, ikke bare velger å ha influenser/"fysisk trener" Lars-Kristian Eriksen som trener for barn og unge, selv om han over år har vist at han feiltrener dem, også på skadelig vis (han hadde også en avtale med dem ang. trening av barn, som han la ut masse fra for et par år siden, muligens i fjor). Men nå velger Sarpsborg 08 altså også å støtte Eriksens og hans influenserkones, Caroline Berg Eriksen, influenservirksomhet, ved å la henne ikke bare trene i Sarpsborg 08s lokaler, men også la henne få bruke Sarpsborg 08s lokaler til hennes/deres bedriftsvirksomhet. Dette betyr at Sarpsborg 08 velger å bidra til å legitimere Caroline Berg Eriksens og Lars-Kristian Eriksens helsefarlige innhold, ikke bare farlig feiltrening, men også farlig thinspo/proana. Jeg lurer på hva Norges Fotballforbund og Lise Klaveness mener om dette? 12 9
Gjest ManikyrPedikyr Skrevet 10. september #110535 Skrevet 10. september Caroline Berg Eriksen ligner på Monica Barbaro på en prikk!
Stargaze Skrevet 10. september #110537 Skrevet 10. september Snødronninga skrev (9 timer siden): Tilfeldig speilselfie nr. 6478. Nøyaktig gjenskapt etter originaloppskriften. Knekk i knærne ✅ Knekk i bekkenet ✅ Thigh gap med en viss størrelse✅ Knøttliten sports BH✅ Ansikt som roper filter✅ Forelsket uttrykk✅ Stiv som en tinnsoldat✅ Det er imponerende at hun ikke blir lei både av seg selv, og de samme bildene. Det er nesten så jeg holder pusten automatisk ved å se på henne. Hvor er mennesket Caroline? Noe så stivt og oppstilt skal man lete lenge etter. Jeg synes bilder som dette skriker usunn holdning til kropp og helse! Til dere som heier, mener hun er et bra forbilde og ikke minst - føler hun inspirerer. Hva blir dere inspirert av, sånn helt ærlig? Ja, jeg har lyst til å høre, og skal forsøke å forholde meg saklig om noen «tør» å svare Nå skal jeg ut i naturen for å PUSTE. https://www.instagram.com/pt_carolineberg Dette er ikke sånn hun egentlig ser ut i det hele tatt. Men det er det bare hun selv som ikke forstår.. 11
Stargaze Skrevet 10. september #110538 Skrevet 10. september ManikyrPedikyr skrev (58 minutter siden): Caroline Berg Eriksen ligner på Monica Barbaro på en prikk! Hva er det du mener ligner her da? Ser ikke en eneste ting. 19
Gjest ManikyrPedikyr Skrevet 10. september #110539 Skrevet 10. september Stargaze skrev (Akkurat nå): Hva er det du mener ligner her da? Ser ikke en eneste ting. Alt! Håret, ansiktet, kroppen. En tro kopi.
Snødronninga Skrevet 10. september #110540 Skrevet 10. september @ManikyrPedikyr Er jo her bare for å trolle. Så ikke gå fem på, folkens. 9 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå