Escadamango Skrevet 29. august #110461 Skrevet 29. august Er det ikke nå frua er i Roma? Det er sikkert fint å ha en pause fra sosiale medier, å fokusere på familie og opplevelsene. Sett i jobb sammenheng, er det litt rart. Følgere liker glimt av det som skjer her og nå, følelsen av å være med på turen, om man vil. Det er da du får klikk og seere. Kjenner jeg Cbe rett så skal det ventes, for å perfeksjonere innholdet. Nøye planlagte poseringer er vel det Caroline går for, som vanlig. Det ekte og spontane er ikke noe for henne, men kanskje det er akkurat det som skal til for å engasjere 4 2
loffen Skrevet 29. august #110462 Skrevet 29. august Roma.. er det en sponset tur? Kan da ikke ha råd til ferie i Italia med den inntekten deres. 2 1
Frisk Frosk Skrevet 29. august #110463 Skrevet 29. august ManikyrPedikyr skrev (7 timer siden): ja, så da er det viktig å være et godt menneske. ❤️ Synes du et menneske som har solgt egne barn på nett, fratatt egne barn deres lovfestede rettigheter, fratatt barna et privatliv... og alt dette bare fordi forelder kun er fokusert på egen økonomiske utnytting og vinning... er et godt menneske? Synes du et menneske som helt bevisst skaper "innhold" på nett som er skadelig for andre, og gjør det kun for økonomisk vinning... er et godt menneske? Synes du at et menneske som systematisk har brutt norsk lov i snart 20 år... er et godt menneske? Eller et menneske som velger å blande barne- og ungdomsidretten i Sarpsborg 08 Akademiet med ulovlig alkoholreklame på sin influenserkanal (som LKE nå gjør)... er et ansvarlig og godt menneske? 10 18
Frisk Frosk Skrevet 29. august #110464 Skrevet 29. august loffen skrev (1 time siden): Roma.. er det en sponset tur? Kan da ikke ha råd til ferie i Italia med den inntekten deres. Den store "romadagen" hun hadde for noen dager tilbake, det var bare hva hun/de planla å gjøre, ikke hva de faktisk har gjort enda. Husker ikke når de skal reise, i september en gang? Det vil si at omtrent alle de storyene CBE la ut den dagen var bilder som trolig var tatt fra andre, uten å kreditere fotograf... Jeg tipper det aller meste av den turen blir skrevet av på firmaet - all den tid både hennes mor, som fikk "gaven" og barna allerede har vært involverte i å selge dette innholdet, helt fra "gaven" ble gitt. CBE fenger overhodet ikke lenger, nesten uansett hva hun gjør, så denne "stor-lykkelig-familie-flere generasjoner"-turen, den fremstår mer enn annet som enda en forretningsmessig krampetrekning enn noe annet. Tipper det også blir noe umerket reklame i tillegg. 7 8
Måne Rampelyset Skrevet 31. august #110465 Skrevet 31. august Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
elisabeth30 Skrevet 1. september #110466 Skrevet 1. september Dagens story fra hennes andre halvdel på Instagram er at han lager treningsprogrammer med KI. Ingen navn er sladdet!! 5 2
loffen Skrevet 1. september #110467 Skrevet 1. september Herregud han er så teit! Og hvorfor i all verden babler han i vei på dårlig engelsk? Er han ikke trener i Sarpsborg? 11 7
MarianneE Skrevet 1. september #110468 Skrevet 1. september loffen skrev (2 timer siden): Herregud han er så teit! Og hvorfor i all verden babler han i vei på dårlig engelsk? Er han ikke trener i Sarpsborg? Han tenker vel at Verden venter på dem da 10
Gjest Hmhmh Skrevet 1. september #110469 Skrevet 1. september loffen skrev (2 timer siden): Herregud han er så teit! Og hvorfor i all verden babler han i vei på dårlig engelsk? Er han ikke trener i Sarpsborg? Han prøver nok å få flere følgere, utenfor Norge.
Snødronninga Skrevet 1. september #110470 Skrevet 1. september (endret) Når du skal lære bort styrketrening, men posituren roper treningsinfluenser! Skal ikke ryggen være mye rettere mens man tar rumensk markløft? Knekken i nakken er vel heller ikke optimal? Hun har sagt hun har svai rygg, men det må vel være mulig å få til riktig teknikk ved å bruke kjernemuskulatur? Den svaie ryggen er kanskje en yrkesskade, i tillegg til at svai rygg sikkert er mer feminint. https://www.instagram.com/reel/DctlyKXqawy/?igsi=ejZ6MzNwcGZkdzQ2 Endret 1. september av Snødronninga la til "rumensk" 8 11
Gjest Hmhmh Skrevet 1. september #110471 Skrevet 1. september Snødronninga skrev (7 minutter siden): Når du skal lære bort styrketrening, men posituren roper treningsinfluenser! Skal ikke ryggen være mye rettere mens man tar markløft? Knekken i nakken er vel heller ikke optimal? Hun har sagt hun har svai rygg, men det må vel være mulig å få til riktig teknikk ved å bruke kjernemuskulatur? Den svaie ryggen er kanskje en yrkesskade, i tillegg til at svai rygg sikkert er mer feminint. https://www.instagram.com/reel/DctlyKXqawy/?igsi=ejZ6MzNwcGZkdzQ2 Sikker på at dette er markløft og ikke RDL(søk det opp)? Ryggen MÅ ikke være rett.. nakke må ikke være sånn eller sånn eller…
Snødronninga Skrevet 1. september #110472 Skrevet 1. september Hmhmh skrev (31 minutter siden): Sikker på at dette er markløft og ikke RDL(søk det opp)? Ryggen MÅ ikke være rett.. nakke må ikke være sånn eller sånn eller… Det var rumensk markløft jeg mente, men du skal da vel heller ikke ha svai rygg der. Ingen andre videoer jeg finner som har Carolines "teknikk", i alle fall. 5 3
Gjest Hmhmh Skrevet 1. september #110473 Skrevet 1. september Snødronninga skrev (34 minutter siden): Det var rumensk markløft jeg mente, men du skal da vel heller ikke ha svai rygg der. Ingen andre videoer jeg finner som har Carolines "teknikk", i alle fall. Det finnes ingen fasit på at det må løftes sånn og sånn. Personlig løfter jeg aldri sånn..
Frisk Frosk Skrevet 1. september #110474 Skrevet 1. september Veldig dumt å kalle seg personlig trener og vise frem øvelser som utføres på en måte som med stor sannsynlighet vil påføre den som gjør det skader eller smerter etterhvert... 11
spenol Skrevet 2. september #110475 Skrevet 2. september Jeg er over snittet interessert i kosthold, og følger med litt her og der. LKE er seriøst tilstede overalt… Profiler på Instagram, grupper på Facebook. Han er ALLTID så usmakelig når han ytrer seg😳 17 3
blåbærpai Skrevet 2. september #110476 Skrevet 2. september Teknikken hennes er som vanlig helt fullstendig krise og jeg kan rett og slett ikke fatte og begripe at hun løfter sånn utenfor kamera, må jo bli helt fucka i ryggen🥴 4 8
Kleppmelk Skrevet 2. september #110477 Skrevet 2. september Hun har ikke peiling på styrketrening og ingen PT bruker New Balance sneakers til det heller. Sokkelest eller flate sko! 7 10
Stargaze Skrevet 2. september #110478 Skrevet 2. september spenol skrev (3 timer siden): Jeg er over snittet interessert i kosthold, og følger med litt her og der. LKE er seriøst tilstede overalt… Profiler på Instagram, grupper på Facebook. Han er ALLTID så usmakelig når han ytrer seg😳 Han er jo en besserwisser som tror han vet alt og har en arrogant belærende holdning. Ufyselig. 21
Jobbermedbarn Skrevet 2. september #110479 Skrevet 2. september spenol skrev (4 timer siden): Jeg er over snittet interessert i kosthold, og følger med litt her og der. LKE er seriøst tilstede overalt… Profiler på Instagram, grupper på Facebook. Han er ALLTID så usmakelig når han ytrer seg😳 Jeg forstår ikke hvordan han kan fungere og få lov til å være trener for unge mennesker med disse holdningene sine. Han fremstår så usympatisk, grøss. 10 8
Margit777 Skrevet 2. september #110480 Skrevet 2. september Snødronninga skrev (14 timer siden): Når du skal lære bort styrketrening, men posituren roper treningsinfluenser! Skal ikke ryggen være mye rettere mens man tar rumensk markløft? Knekken i nakken er vel heller ikke optimal? Hun har sagt hun har svai rygg, men det må vel være mulig å få til riktig teknikk ved å bruke kjernemuskulatur? Den svaie ryggen er kanskje en yrkesskade, i tillegg til at svai rygg sikkert er mer feminint. https://www.instagram.com/reel/DctlyKXqawy/?igsi=ejZ6MzNwcGZkdzQ2 Da får hun ikke vist frem stussen 6 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå