MiniMjau Skrevet 27. august #110441 Skrevet 27. august Er vi kommet dit nå at alle i husholdningen i kulåsparken evner å google sine egne familiemedlemmer? Det har jo lenge vært snakket om "tenk når influenserbarna blir store nok til å google sine egne foreldre ". .... 7 1
Haremor Skrevet 27. august #110443 Skrevet 27. august Hønemoor skrev (2 minutter siden): Hva skjeeer med sveisen til LK? Crazy 🤣 Han prøver å skjule panna si. 8
Holger Pan Skrevet 27. august #110444 Skrevet 27. august Snødronninga skrev (16 timer siden): Fikk behov for å lage en liten sammenligning, jeg. For vi er tydeligvis fremdeles DER. Det er ikke slutt på filterbruk eller hva i all verden det er, som Caroline holder på med. Det blir det nok aldri heller. Dette er stillbilder fra samme dag, hvor ene klippet er fra CBEno og andre fra PT-kontoen. PT-Caroline er ganske naturlig og gjenkjennelig, men den andre har hatt en runde i KI-karusellen og har glemt å hoppe av. Ærlig talt!? Jeg kunne skrevet mye mer, men dette er langt i fra noe nytt og bildene taler for seg selv. Det er vel ingen tvil om at «KI versjonen» kommer dårligst ut av sammenligningen. Og det er en veldig snill måte å si det på. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ https://www.instagram.com/pt_carolineberg/ Ser ut som om Berg Eriksen verken tåler det utseendet hun ble født med eller det faktum at hun eldes som alle andre. Overgangsalderen kan bli et spennende kapittel, der kontrasten er Desiree Andersen. Det er så enkelt å sammenligne de to fra nøyaktig da pandemien traff og stengte ned landet. Desiree kastet seg rundt og fikk vekst av det mens Berg Eriksen med sitt pågående treningsunivers ble en fis i motvind. Nå på snart tiende året etter hva de to i Treasures AS har uttalt. Det er vel fortjent med den appendiksen Berg Eriksen slapp inn i virksomheten, med en holdning som ville medført oppsigelse i alle andre virksomheter. 13
cerruti Skrevet 27. august #110445 Skrevet 27. august Snødronninga skrev (16 timer siden): Det er ikke slutt på filterbruk Det mest spennende med hennes reality-deltakelser er hvordan hun ser ut på ekte. 22 1
Isola2 Skrevet 27. august #110446 Skrevet 27. august cerruti skrev (1 time siden): Det mest spennende med hennes reality-deltakelser er hvordan hun ser ut på ekte. OG hvor mye hun kommer til å vri på seg for å bare vise ansiktet fra en side.. 8 3
Korsihalsen Skrevet 27. august #110447 Skrevet 27. august Gjest Xstrella skrev (På 25.5.2026 den 18.06): Utrolig at en kan fikse et ansikt så mye. Bilder fra tidligere viser hvor mye hun har fikset på seg selv. Kan ikke ha vært billig. Hun .å ha fiksa seg og masse filter nå. Kjenner henne ikke igjen 2
Keaton Skrevet 27. august #110448 Skrevet 27. august cerruti skrev (3 timer siden): Det mest spennende med hennes reality-deltakelser er hvordan hun ser ut på ekte. Det er dessverre sant. Trist. 7
Gjest ManikyrPedikyr Skrevet 27. august #110449 Skrevet 27. august Caroline Berg Eriksen må være Norges flotteste og vakreste kvinne. ❤️
Frisk Frosk Skrevet 27. august #110450 Skrevet 27. august Korsihalsen skrev (3 timer siden): Hun .å ha fiksa seg og masse filter nå. Kjenner henne ikke igjen Hun påstod tidligere i år at hun var forkjølet i et par uker hvor hun omtrent var helt fraværende. I minst en uke eller to før dette var det stort sett bare gamle innlegg også. Etter at hun påstod hun var frisk, hadde utseendet hennes endret seg. Så inntrykket er at det var fiksing av utseende som da skjedde. Og etter at det atter en gang ble en trend å være skrapa tynn, så virker det som om hun nå har gått fra poseringer for å gjøre baken stort, til å få den flatest mulig. Det som presenteres på eierne av Treasures AS' influenserkanaler er veldig usunt og potensielt svært skadelig. På generell basis er det helt forkastelig at så mange influenserbarn i dag må vokse opp med dette, lignende og til og med verre. 16
Melkebart1 Skrevet 28. august #110451 Skrevet 28. august ManikyrPedikyr skrev (11 timer siden): Caroline Berg Eriksen må være Norges flotteste og vakreste kvinne. ❤️ Hun er nok enig i det selv og, slik hun beundrer seg selv i kamera. Hadde hun vært slik naturlig, så kunne jeg forstått hva du mener, men når det fixes og trixes med operasjoner, filterbruk, håpløse poseringer osv, så kan jeg dessverre ikke si meg enig i din mening 8 7
Stargaze Skrevet 28. august #110452 Skrevet 28. august Snødronninga skrev (På 27.8.2026 den 0.33): Fikk behov for å lage en liten sammenligning, jeg. For vi er tydeligvis fremdeles DER. Det er ikke slutt på filterbruk eller hva i all verden det er, som Caroline holder på med. Det blir det nok aldri heller. Dette er stillbilder fra samme dag, hvor ene klippet er fra CBEno og andre fra PT-kontoen. PT-Caroline er ganske naturlig og gjenkjennelig, men den andre har hatt en runde i KI-karusellen og har glemt å hoppe av. Ærlig talt!? Jeg kunne skrevet mye mer, men dette er langt i fra noe nytt og bildene taler for seg selv. Det er vel ingen tvil om at «KI versjonen» kommer dårligst ut av sammenligningen. Og det er en veldig snill måte å si det på. https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/ https://www.instagram.com/pt_carolineberg/ Altså, det er det sykeste. Ser hun ikke selv at dette er galskap. Folk rundt henne må jo reagere. Hun ser jo ikke slik ut i det hele tatt. Tenk å være så opptatt av å være noe annet enn seg selv. Det er bare trist. Og et skikkelig dårlig forbilde. Her er jo virkeligheten: Røk ut av «Svart trøye»: - Skinner gjennom at jeg var forbanna 12 6
Stargaze Skrevet 28. august #110453 Skrevet 28. august ManikyrPedikyr skrev (12 timer siden): Caroline Berg Eriksen må være Norges flotteste og vakreste kvinne. ❤️ Hun hadde kanskje vært det om hun hadde våget å være seg selv i stedet for å redigere seg til en helt annen. De bildene hun legger ut selv er ikke slik hun ser ut. Ikke bli lurt. 7
Haremor Skrevet 28. august #110454 Skrevet 28. august ManikyrPedikyr skrev (12 timer siden): Caroline Berg Eriksen må være Norges flotteste og vakreste kvinne. ❤️ Vakker har hun aldri vært, men litt søt en gang i tiden. Før hun begynte å ødelegge ansiktet sitt. 8 1
Gjest ManikyrPedikyr Skrevet 28. august #110455 Skrevet 28. august Melkebart1 skrev (1 time siden): Hun er nok enig i det selv og, slik hun beundrer seg selv i kamera. Hadde hun vært slik naturlig, så kunne jeg forstått hva du mener, men når det fixes og trixes med operasjoner, filterbruk, håpløse poseringer osv, så kan jeg dessverre ikke si meg enig i din mening Stargaze skrev (50 minutter siden): Hun hadde kanskje vært det om hun hadde våget å være seg selv i stedet for å redigere seg til en helt annen. De bildene hun legger ut selv er ikke slik hun ser ut. Ikke bli lurt. Haremor skrev (47 minutter siden): Vakker har hun aldri vært, men litt søt en gang i tiden. Før hun begynte å ødelegge ansiktet sitt. Beauty is in the eye of the beholder.
Stargaze Skrevet 28. august #110456 Skrevet 28. august ManikyrPedikyr skrev (3 timer siden): Beauty is in the eye of the beholder. Ja, det er helt sant Også at skjønnhet kommer innenfra. Et menneske kan være svært vakker, men om personligheten og måten å behandle andre på er forferdelig så faller skjønnheten fort. 7 1
Rastebenk Skrevet 28. august #110457 Skrevet 28. august (endret) Stargaze skrev (7 timer siden): Helt normalt søt dame. Men det begynner å bli vanskelig å gjette alderen hennes, noe som tyder på mye fillers. Endret 28. august av Rastebenk 7
Hulderen Skrevet 29. august #110458 Skrevet 29. august Stargaze skrev (På 28.8.2026 den 8.40): Altså, det er det sykeste. Ser hun ikke selv at dette er galskap. Folk rundt henne må jo reagere. Hun ser jo ikke slik ut i det hele tatt. Tenk å være så opptatt av å være noe annet enn seg selv. Det er bare trist. Og et skikkelig dårlig forbilde. Her er jo virkeligheten: Røk ut av «Svart trøye»: - Skinner gjennom at jeg var forbanna Hvor er det man putter fillers? Er det i kinnene? Jeg trodde det var i leppene.
Keaton Skrevet 29. august #110459 Skrevet 29. august (endret) Hulderen skrev (30 minutter siden): Hvor er det man putter fillers? Er det i kinnene? Jeg trodde det var i leppene. Vårt utvalg inkluderer behandlinger for kinnbein, eplekinn, nasolabiale linjer, marionettelinjer, hake, kjevelinje, overfladiske linjer, lepper, pre jowl og tinning. Noe av dette har jeg aldri hørt om. 🫣 https://eivikosmetiske.no/pages/andre-fillere?gad_source=1&gad_campaignid=23280099482&gbraid=0AAAABB4ew-9yVHwE7fDuitFQ9jHA3Ih-J&gclid=Cj0KCQjwhsrUBhDxARIsAN3AQSf6j6GFq9W0QQC8zffDPEo17LddOz_AWWC1KugqbuFBwzIcH-ohxGwaAjheEALw_wcB Endret 29. august av Keaton 3 6
Gjest ManikyrPedikyr Skrevet 29. august #110460 Skrevet 29. august Stargaze skrev (20 timer siden): Ja, det er helt sant Også at skjønnhet kommer innenfra. Et menneske kan være svært vakker, men om personligheten og måten å behandle andre på er forferdelig så faller skjønnheten fort. ja, så da er det viktig å være et godt menneske. ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå