Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Gjest ManikyrPedikyr
Skrevet
Snødronninga skrev (13 minutter siden):

@ManikyrPedikyr Er jo her bare for å trolle. Så ikke gå fem på, folkens. 

Unnskyld meg? Er ikke min feil at de ligner. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snødronninga skrev (16 timer siden):

Tilfeldig speilselfie nr. 6478. Nøyaktig gjenskapt etter originaloppskriften. 

Knekk i knærne

Knekk i bekkenet

Thigh gap med en viss størrelse

Knøttliten sports BH

Ansikt som roper filter

Forelsket uttrykk

Stiv som en tinnsoldat

Det er imponerende at hun ikke blir lei både av seg selv, og de samme bildene. Det er nesten så jeg holder pusten automatisk ved å se på henne. Hvor er mennesket Caroline? Noe så stivt og oppstilt skal man lete lenge etter. Jeg synes bilder som dette skriker usunn holdning til kropp og helse! 

Til dere som heier, mener hun er et bra forbilde og ikke minst - føler hun inspirerer.  Hva blir dere inspirert av, sånn helt ærlig? Ja, jeg har lyst til å høre, og skal forsøke å forholde meg saklig om noen «tør» å svare  

Nå skal jeg ut i naturen for å PUSTE. 

https://www.instagram.com/pt_carolineberg

IMG_9936.jpeg

Men kjære vene da?!? Nesten redigert bort sine egne øyne? 
Det her er ikke imponerende Carro, bare enda en tragisk fremstilling av hvordan du mener kvinner skal se ut. 

Du ser ikke hverken sterk eller særlig kvinnelig ut. Du ser avmagret og syk ut. 

Du må begynne å spise mer, og bruke mindre filter. 

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Guide til Roma - under en sminkeseanse (selvsagt med filter som får henne til å se x antall yngre ut). Informasjonen og tipsene var jo for så vidt helt greie, men hvor mange ville ikke heller foretrukket en reels/post med f.eks. bilder fra Roma og stedene hun snakker om i stedet (hun kunne jo fremdeles lagt lyd over med det hun ville formidle). Jeg skjønner lite av hvorfor hun valgte å gjøre det på denne måten. Virker (for meg iallfall) totalt malplassert og på grensen til komisk.

Engasjementet på posten er (iallfall så langt) lav.

• Liker 10
Skrevet
Laia skrev (3 minutter siden):

Guide til Roma - under en sminkeseanse (selvsagt med filter som får henne til å se x antall yngre ut). Informasjonen og tipsene var jo for så vidt helt greie, men hvor mange ville ikke heller foretrukket en reels/post med f.eks. bilder fra Roma og stedene hun snakker om i stedet (hun kunne jo fremdeles lagt lyd over med det hun ville formidle). Jeg skjønner lite av hvorfor hun valgte å gjøre det på denne måten. Virker (for meg iallfall) totalt malplassert og på grensen til komisk.

Engasjementet på posten er (iallfall så langt) lav.

Den reel'en var veldig rar. Stiv som en pinne og øyne i "deer in the headlights"-stil. Til og med fortellerstemmen er mekanisk. Kan ikke skjønne at hun synes dette var en god ide. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (1 time siden):

Den reel'en var veldig rar. Stiv som en pinne og øyne i "deer in the headlights"-stil. Til og med fortellerstemmen er mekanisk. Kan ikke skjønne at hun synes dette var en god ide. 

Grusom den nasale stemma hennes.

• Liker 7
Skrevet
Snødronninga skrev (5 timer siden):

Betyr nok ikke så mye om det er en god idé eller ikke, tror jeg.

Hovedinntrykket er: "se på meg, jeg ser så mye yngre ut med dette filteret, og så later jeg som om make-up'en bare støtter dette siden jeg er så flink til å legge sminke, men mest av alt vil jeg jo bare ha på meg en minimal topp og vise meg frem late som om jeg er mye yngre (og tynnere) enn jeg faktisk er, og så er det jo så fint å få følgere til å være opptatt av mitt utseende og min lettkledde kropp samtidig som jeg selger mitt barns bursdag for å slippe å jobbe selv... åh, ja, så må jeg jo prate litt om Roma også, så det ikke blir så gjennomskuelig at jeg egentlig bare vil vise hvor ung og tynn jeg blir med filter og (for mye) sminke..."

• Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest ManikyrPedikyr
Skrevet

Dere er bare misunnelig på Caroline Berg Eriksen. 

Skrevet
ManikyrPedikyr skrev (1 minutt siden):

Det er ingenting ved Caroline jeg er misunnelig på. Ingenting.

• Liker 19
  • Nyttig 7
Skrevet
Hirondelle skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg er virkelig missunnelig på hennes falmede karriere, lave inntekt, osteoporotiske skjelett og ekstreme perfeksjonisme. 
Tenk å ha det så fantastisk godt med seg selv som hun har! 

• Liker 22
  • Nyttig 6
Skrevet
Frisk Frosk skrev (15 timer siden):

@Snødronninga, @Hirondelle og @Holger Pan

Jeg reagerte på samme måte av det bildet! Dette begynner å bli ekstremt, selv for selverklært "pt", Caroline Berg Eriksen.

Det som er enda verre - det er det at Sarpsborg 08  støtter dette!!!

30. eller 31. august 2026 (jeg har skjermdump fra 31. august) la Caroline Berg Eriksen ut en story med samme antrekk (eller muligens en annen bukse, vanskelig å si fargen pga. (ikke overraskende) dårlig lys på bildet). På dette bildet hadde hun håret i en topp.

Det bildet var tatt i samme rom som storyen Snødronninga linket til, hvor CBE "tøyer", dvs. stirret henført på seg selv mens hun poserte. Teksten til det bildet var:

"lånte gymmet til Sarpsborg 08 i går

Dermed kan vi stadfeste at fotballklubben Sarpsborg 08, ikke bare velger å ha influenser/"fysisk trener" Lars-Kristian Eriksen som trener for barn og unge, selv om han over år har vist at han feiltrener dem, også på skadelig vis (han hadde også en avtale med dem ang. trening av barn, som han la ut masse fra for et par år siden, muligens i fjor). Men nå velger Sarpsborg 08 altså også å støtte Eriksens og hans influenserkones, Caroline Berg Eriksen, influenservirksomhet, ved å la henne ikke bare trene i Sarpsborg 08s lokaler, men også la henne få bruke Sarpsborg 08s lokaler til hennes/deres bedriftsvirksomhet.

Dette betyr at Sarpsborg 08 velger å bidra til å legitimere Caroline Berg Eriksens og Lars-Kristian Eriksens helsefarlige innhold, ikke bare farlig feiltrening, men også farlig thinspo/proana.

Jeg lurer på hva Norges Fotballforbund og Lise Klaveness mener om dette?

Er markedsføringen/lånet av  treningskjelleren over?

Forøvrig drita lei av treningsinfluencere som konkurrerer om flatest innsugd mage og mest mulig synlige ribbein før frokost for å selge varemerket sitt og produkter.

Det er ikke noe å trakte etter en tilsynelatende sulten kropp i kaloriunderskudd og normalisering av lav fettprosent utenfor (og innenfor) konkurransetid for muskelfesjå og bivirkningene av dette.

Ønsker fotballfrua god bedring med hva det nå enn er som feiler henne, eventuelt noen flere skruer i verktøykassa. I det hjemmet vokser mindreårige jenter opp.

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
ManikyrPedikyr skrev (24 minutter siden):

Jaaa. Og ihvertfall på mannen hennes 🤣🤣🤣🤣

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Var litt scary den reelen. 😬

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (2 timer siden):

Jaaa. Og ihvertfall på mannen hennes 🤣🤣🤣🤣

Og den heldige kaffekoppen!

• Liker 4
  • Hjerte 3
Skrevet
Hirondelle skrev (2 timer siden):

Kun én ting for min del, alderen - men jeg ville definitivt ikke byttet likevel!

• Liker 2
Skrevet
ManikyrPedikyr skrev (3 timer siden):

Som jeg sa, trolleprofil. Du må nok komme med bedre argumenter, men det evner du ikke.😄

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Slår inn åpne dører her, men synes det er så destruktivt med sånne idealer som på den siste selfien. Det er åpenbart attraktivt å være slank og veltrent, og det er hun naturlig (former kan også være attraktivt). Det er helt normalt å være naturlig tynn. Vil egentlig ikke uttale meg om vekten hennes, for om hun har problemer kan sånne kommentarer virke som «belønning» - men sånn kroppen fremstår på det bildet er ikke «naturlig tynn». Det ser unormalt og usunt ut, og jeg ser ikke en eneste grunn til at det skal være et ideal utover å gjøre kvinner mindre, helt bokstavelig. Det går heller ikke an å trene seriøst med gode resultater og være i konstant underskudd, som er det de fleste må være for å oppnå en sånn kropp. At man vil være slank og sexy har jeg null problemer med, men dette er noe annet. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

«Ikke tatt noe sånt siden 2022/2023» sier Caroline. Dette var i «eplekinnene» sier hun. 🥴

IMG_6724.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Irja skrev (4 minutter siden):

«Ikke tatt noe sånt siden 2022/2023» sier Caroline. Dette var i «eplekinnene» sier hun. 🥴

IMG_6724.jpeg

Hun virker å ha mistet det totalt hva egen kropp og utseende gjelder. Filterbruken blir verre og verre, og proana'en hun driver med med slike og andre bilder/videoer i ferd med å bli verre igjen.

Hva hun ellers påstår om sine inngrep og injeksjoner, det er vel ingen som helt tror på. Blir uansett latterlig når hun bruker slike filter som hun gjør i tillegg.

• Liker 13
Skrevet
Frisk Frosk skrev (22 minutter siden):

Hun virker å ha mistet det totalt hva egen kropp og utseende gjelder. Filterbruken blir verre og verre, og proana'en hun driver med med slike og andre bilder/videoer i ferd med å bli verre igjen.

Hva hun ellers påstår om sine inngrep og injeksjoner, det er vel ingen som helt tror på. Blir uansett latterlig når hun bruker slike filter som hun gjør i tillegg.

Ja, hun er virkelig et fyrverkeri og et rivjern av en kvinne, si…For et «sota» liv, rett og slett. Så innholdsløst….»Hamsterhjulet» hennes består av hvordan opprettholde kropp og utseende. Takke seg til mitt eget, hvor jeg går uten sminke, spiser hva jeg vil, og er med familie, kolleger og venner. Hun er jo et kroneksempel på hvor viktig det er for folk å være i jobb mtp den sosiale delen. Hun vet ikke hvordan et samfunn fungerer. At man fint kan ha et bra liv uten å se ut som er barbiedukke 

• Liker 12
Skrevet (endret)

10 åringens bursdag har gitt Caroline flere likes og klikk, som sikkert var etterlengtet. Reel’en har over 137k views etter bare 4 timer. Som man ser, er det sjelden hun har så mange views totalt på reels.  Barn selger og barn gir oppmerksomhet. I stedet for at dette virker skummelt for CBE (det kan det jo ikke gjøre!?), så gir det sikkert en herlig boost, når engasjementet jevnt over er dårlig. 

Så fikk vi sett snurrende barn og mor fra riktig vinkel i denne anledningen også. Mission accomplished. Dronningen av klisjeer og repeterende innhold. Det er faktisk ingen overdrivelse. Bra for CBE at hun fortsatt kan bruke barn i kanalene sine i noen år til.

:snapoutofit:
https://www.instagram.com/carolinebergeriksenno/reels/

IMG_0162.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 10
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...