Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har fruen, etter eget sigende, jobba veldig myyyyye 🤭 Ho har laga en "guide" med det jeg vil påstå er den mest generiske opplistinga av stikkord til hva man bør gjøre om man har 4 dager i Roma. Pantheon, Colusseum, Vatikanet, spansketrappen etc. 

Nå er jo ikke CBE kjent for noen form for hardt arbeid, men dette var platt. 

Ho gjenbruker bildene fra turen, og til og med den spanske (!) Iglesias-låten 😅 Skikkelig mye arbeid der altså! 

Men det krevde kanskje beinhard disiplin å lage en karusell med så få bilder med innsugd mage 🤔

Skjermdump fra Instagram story til Carolinebereriksenno i dag (som lenker videre til innlegget):

Screenshot_20260928_134330_Instagram.thumb.jpg.c86a3936abe4f04281c85a3b9c656f32.jpg

Endret av Stjertmeis
  • Liker 16
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor var tipsene til mat og spisesteder? Bortsett fra noen intetsigende matbilder innimellom og ett tips på siste side? At man bør se Spansketrappen, Pantheon, Peterskirken, Trevifontenen, Vatikanet, Colosseum ++ når man er i Roma er vel ikke akkurat noe som krever masse research? :klo:

• Liker 33
Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Og hvor var tipsene til mat og spisesteder? Bortsett fra noen intetsigende matbilder innimellom og ett tips på siste side? At man bør se Spansketrappen, Pantheon, Peterskirken, Trevifontenen, Vatikanet, Colosseum ++ når man er i Roma er vel ikke akkurat noe som krever masse research? :klo:

Skal hun liksom påta seg å være en slags guide også nå da? Med spansk musikk😅 altså!!!

Kunne tatt henne noe seriøst om hun konkret skrev hvilke restauranter,  kafeer,  smug de har gått i. Noe ekstraordinært som kanskje hadde gått under radaren for folk flest. 

Bedre å la være mener nå jeg

• Liker 19
Skrevet
hvalstad45 skrev (23 timer siden):

Dette tenker jeg er selve kjernen. Hun er så usikker at alt må fremstå perfekt og dermed forsvinner alt av egenart og personlighet. Hun er helt steril i egne kanaler, det er liksom ingenting der av noe ekte og unikt. Da mister folk helt interessen, hvilket de har gjort. Jeg har opplevd henne live på scenen og hun fremstår som ekstremt usikker på seg selv. Ler veldig mye og er ikke god til å snakke for seg. Hun har ikke så mange strenger å spille på, kan ikke skjønne at hun kan leve av influencervirksomheten alene så mye lenger. Jeg er overrasket over hvor mange reality-muligheter hun får, for hun kommer ikke gjennom ruta, men det sier kanskje litt om hvor mye folk man trenger til reality nå. Jeg vet ikke hvor godt betalt det er, sikkert ganske bra, men skal man tjene på det, er det vel å bruke det som en pr-kanal for å selge egne produkter, og hun har ingen.

Hun fremstår helt uten personlighet.

Det er ingenting, som ett glansbilde man snur rundt og der er det tomt, hvitt og livløst.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Bare absolutt alle turistfellene 😄😄

Ingen skjulte perle man kan gjemme seg litt bort i. Det er ihvertfall det jeg drømmer om 😊

• Liker 12
Skrevet (endret)
Stjertmeis skrev (23 timer siden):

Screenshot_20260928_134330_Instagram.thumb.jpg.c86a3936abe4f04281c85a3b9c656f32.jpg

Dette er rett og slett ubehjelpelig å se på. Spansk musikk til en italiensk guide. Halve bildet er av møkkete brostein, mens skulpturen i bakgrunnen er klippet tvers av. CBE har som vanlig like mye sjarm og tilstedeværelse som Melania Trump.

Og gondolhatt! GONDOLHATT!! 😬😬

Endret av Rastebenk
  • Liker 20
  • Nyttig 16
Skrevet

Sånne bilder sender jeg til familie og venner, med mer tekst enn det der. Det er gjort på minutter. 🤭

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (39 minutter siden):

Bare absolutt alle turistfellene 😄😄

Ingen skjulte perle man kan gjemme seg litt bort i. Det er ihvertfall det jeg drømmer om 😊

Men hun vil jo ikke gjemme seg bort! Hun vil vise verden hvor tynn hun er!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Forklarer jo stilskifte fra «PT-univers» til «moteunivers». Frua har vært å Roma, nå er hun vel klar for å ta moteverdenen med storm…

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Brukt myyye tid? Javel. Kanskje hun ikke husket navnet på severdighetene, hvis hun ikke hadde peiling fra før av og måtte bruke tid på det. For andre er dette de mest kjente plassene i Roma, pluss Vatikanstaten. For det tar vel ikke sååå lang tid å smelle sammen noen bilder i et innlegg. Det er ingen i verden som har bruk for «hennes guide» når dette er plasser de aller fleste vet om allerede. Som vanlig kommer ikke CBE med noe nytt eller spennende, det er klisje på klisje og ingenting som skiller seg ut. Gud så kjedelig og forutsigbar hun er. 

• Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet

All ære til Line Haus og TV2 som setter søkelys på hvordan influenserne opptrer. Tror ikke/vet ikke om CBE blir omtalt der, men nå starter det i hvert fall å komme reaksjoner på disse virksomhetene. 👌(Programserien heter Bak glansbildene - som er en god metafor ref det @Margit777 skriver lenger opp her. )

Jeg har ikke vært her inne så mye i det siste, så dette har dere muligens debattert tidligere. 😊

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Tanum strand fortsetter å sponse CBE med opphold, men det C ikke har fått med seg er at sommeren er slutt. Hun forteller at hun har glemt jakke. 

Litt ubrukelig å diskutere, men det er påfallende at C gang på gang har på seg lite klær. Det er straks oktober og det sier seg selv at man tar på seg mer enn en kortermet topp på kveldstid.  Spesielt når du skal ut og er ekstremt frossen av deg. Så ubehagelig det må være å alltid nedprioritere komfort, for å vise hud på sosiale medier. Det er i hvert fall slik det fremstår, man ser jo et mønster. 
https://www.snapchat.com/@carobergeriksen

IMG_1109.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 14
  • Nyttig 9
Skrevet
Snødronninga skrev (12 timer siden):

Tanum strand fortsetter å sponse CBE med opphold, men det C ikke har fått med seg er at sommeren er slutt. Hun forteller at hun har glemt jakke. 

Litt ubrukelig å diskutere, men det er påfallende at C gang på gang har på seg lite klær. Det er straks oktober og det sier seg selv at man tar på seg mer enn en kortermet topp på kveldstid.  Spesielt når du skal ut og er ekstremt frossen av deg. Så ubehagelig det må være å alltid nedprioritere komfort, for å vise hud på sosiale medier. Det er i hvert fall slik det fremstår, man ser jo et mønster. 

IMG_1109.jpeg

Hva som er hennes hensikt med å kle seg i utakt med været vet jeg ikke, men jeg husker da jeg leste bloggen hennes for mange, mange år siden at jeg syns både hun og datidens bloggere var fryktelig dårlige på høst/vintermote. Når det gjaldt å kle seg varmt så klarte de det rett og slett ikke. Noen ganger fikk jeg frysninger bare å se på bildene hun la ut og hvor kaldt det må ha vært. Vi snakker stiletthæler på vinteren, tynne jeans med nakne ankler ute i frosten osv. Skjønner at hun ikke sikter på å være en moteblogger, men uinteressert i klær er hun i hvert fall ikke.

• Liker 15
Skrevet
Rastebenk skrev (På 28.9.2026 den 15.11):

Dette er rett og slett ubehjelpelig å se på. Spansk musikk til en italiensk guide. Halve bildet er av møkkete brostein, mens skulpturen i bakgrunnen er klippet tvers av. CBE har som vanlig like mye sjarm og tilstedeværelse som Melania Trump.

Og gondolhatt! GONDOLHATT!! 😬😬

For ikke å snakke om blanding av norsk og engelsk i tittelen på guiden 😂😂

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (21 timer siden):

IMG_1109.jpeg

Hehe, bildet er (reelen) er merket helse/skjønnhet. 🤪

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis dette er noe hun har jobbet hardt og lenge med, vet jeg ikke helt om jeg skal le eller grine! Er hun så virkelighetsfjern og har så lav arbeidskapasitet at hun anser 15 bilder med litt tekst arbeid?! Det er jo et hån mot alle oss med en ordentlig jobb!

• Liker 12
  • Nyttig 9
Skrevet
Isola2 skrev (6 minutter siden):

Hvis dette er noe hun har jobbet hardt og lenge med, vet jeg ikke helt om jeg skal le eller grine! Er hun så virkelighetsfjern og har så lav arbeidskapasitet at hun anser 15 bilder med litt tekst arbeid?! Det er jo et hån mot alle oss med en ordentlig jobb!

Men det tror jeg faktisk at hun synes. Hun har nok brukt opptil flere timer på dette, og det er helt sjelden i hennes univers. Å sitte fokusert over en arbeidsoppgave gjennom en hel arbeidsdag hører nok til sjeldenheten. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Haha, det ser ut som hun skal tippe over av anstrengelse på det første bildet. Må da være fryktelig slitsomt å suge inn magen, stå med bena i kryss, tilte bekkenet litt, ha tunga i ganen, stramme halsen og vri hodet til høyre mens hun holder pusten. 
Tror jeg hadde svimt av.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Isola2 skrev (2 timer siden):

Ikke rart de var to, eller egentlig tre (med Ardrian Paul), som brukte 7 år på å utvikle et konsept som til slutt endte med å være en kopi av andres arbeid, kjøpte tjenester, løgner og bedrag. 

7 år på å utvikle Netfit.no som selv Adrian Paul sa et par år før at aldri ville bli bra.

Hverken CBE eller LKE virker å forstå hva det å ha en jobb faktisk innebære, hvilke krav som faktisk stilles i arbeidslivet. 

Fruen bruker altså lang tid på å sette sammen noen få bilder og sette bittelitt skrift til og anser det som en stor jobb som hun har jobbet hardt og lenge med. Helt merkelig, det virker så fjernt, for hun virker faktisk stolt av det, og ser ikke ut til å forstå at hun avslører hvor lite hun forstår om hva arbeidslivet krever. CBE virker å være mer og mer avkoblet virkeligheten. 

Endret av Frisk Frosk
språkvask
  • Liker 17
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...