Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
fro skrev (7 minutter siden):

Jeg oppdaget i lunsjen i dag at jeg fortsatt ikke kan spise peanøttsmør uten å tenke «Boom! Hundre kalorier 🫪» 😂

Jupp samme her, en neve peanøtter - 💥BAM💥 rett i banken 🧟‍♂️

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MiniMjau skrev (48 minutter siden):

Dolmio ...er det inspirasjon fra turen.?

Er så kleint det som fremvises. Innlegg om lite sminke, men med lassevis av filter. Håper hun overbeviser seg selv i det minste. 

• Liker 8
Skrevet

Når Annema dukker opp i kommentarfeltet, da har man nådd bunnen som influenser. 

• Liker 8
Skrevet
MiniMjau skrev (På 5.10.2026 den 15.18):

Er jo absolutt ikke noe info om HVA det er en får ved å melde seg inn. 

Opprette anonym spleis der en herfra melder seg inn? 😅

Skrevet
Snødronninga skrev (På 3.10.2026 den 19.12):

Jeg tror også det blir enda mer satsing på barn i kanalene. Dessverre. Kom over en artikkel som heter «Et delt liv» der flere influensere snakker om eksponering av barn eller andre, som de nå angrer på. 

Marna Haugen begynte vel omtrent å blogge samtidig med CBE og er sånn ca på samme alder. Hun har i alle fall skjønt noe, det gikk opp for henne etterhvert at utlevering av ungene ikke var riktig. For det er sant det hun sier, at i begynnelsen på bloggtiden var det helt vanlig å dele familiebilder. Tror dere det kommer en lignende uttalelse fra Caroline i fremtiden? Aldri i verden.

Noen influensere modnes og får et annet perspektiv. Enkelte andre, som Caroline Berg Eriksen fortsetter som før. Synes det forteller en hel del om CBE og mannen, som trassig holder på sitt og svarer kritikerne frekt og overlegent. Hvorfor synes de det er helt innafor og for det beste for barna, at de skal fortsette å være innhold for mammaen sin etter x antall år? Hva blir det neste? Håper etterhvert at annonsører og følgere uteblir, i stedet for å støtte og heie på barneeksponering! Vet vi ikke bedre i 2026?! 

IMG_1379.jpeghttps://www.aftenposten.no/amagasinet/i/q6a8VL/de-har-delt-fra-livet-sitt-i-aarevis-faar-ordentlig-vondt-i-magen

Så bra av Marna å erkjenne at det er hennes ansvar og ingen andres at sønnen opplevde noe ubehagelig pga at hun hadde eksponert han i sine kanaler.

Det er noen influensere som legger «skylden» på følgere for at barna har ubehagelige opplevelser. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Keaton skrev (40 minutter siden):

Er så kleint det som fremvises. Innlegg om lite sminke, men med lassevis av filter. Håper hun overbeviser seg selv i det minste. 

Haha FOR en video. Ser ut som hun sitter på dass og har amputert armene. Og full av filter. Tror hun alle er blind?

• Liker 4
Skrevet

Hodet er større enn kroppen i den videoen. Jeg forstår ikke hvordan hun får det til. 

Og så må jeg spørre, pleier folk å veie opp pastamengden når dere lager mat til familien? Er det bare jeg som heller oppi en slump? Skjønner at folk som vil ned i vekt i perioder veier mat for å ha kontroll på inntaket til seg selv, men til en familiemiddag? Og hvor er proteiner i den middagen til de som ikke spiser kylling? 

De to filmene sammen er virkelig forstyrrende. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hun sitter alltid så rart når hun filmer seg i sminkestolen. Her er det i hvertfall fokus på vri skuldrene i en bestemt posisjon, og ikke tilfeldig at toppen har «sklidd ned». Når man prøver hardt å være fin og deilig, da blir resultatet der etter. Det blir påtatt, kunstig og rart. 

Så har jeg blitt veldig lei det «deer in the headlights» uttrykket hennes som nesten er litt alienaktig. Hun ser da aldri sånn ut på bilder og videoer tatt av andre. Dessuten, det sminkelyset gir deg glød og jevner ut huden uansett om du smører deg med en niveakrem. 

En siste ting. Jeg vet det er en trend og ikke bare CBE som sminker seg sånn, men dette er ikke vakkert. Bare se. Rouge på kinnene er fint men rouge oppover tinningen, på panna og over øyet. Halve ansiktet rødt og halve blekt. Synes det er en merkelig trend, og mark my words, dette er nok fy fy om en stund. Men vi følger selvsagt trenden. :klaske: 

https://www.snapchat.com/@carobergeriksen

IMG_1425.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

For min del kan Carolinebergeriksenno ha rouge i ræ.. om hun ønsker, det spiller ingen rolle så lenge filter er alt man ser. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...