Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvis en slik "guide" til Roma skal være nyttig for meg (som gjerne vil se alle de store severdighetene i en slik historisk by, og som elsker å reise), så er kanskje de mest verdifulle tipsene fra andre som har vært der feks: 

- Anbefaler å ta t-banen tidlig på morgenen til Vatikanet, da slipper du lang kø, og får nydelig morgenlys
- Besøk gjerne Pantheon etter lunsj, fordi blablabla
- Ved Trevifontenen er det en kjempekoselig sidegate som heter blablabla, der ligger en koselig liten pizzeria med nydelig mat
- Dersom dere ønsker sightseeing med Fiat, bruk den offisielle siden www.blablabla.it og sørg for å bestille tidlig! 

Men en kort bildekarusell i seg selv (med stramt posert modell) gir meg svært lite... 

• Liker 22
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frisk Frosk skrev (På 30.9.2026 den 0.16):

Ikke rart de var to, eller egentlig tre (med Ardrian Paul), som brukte 7 år på å utvikle et konsept som til slutt endte med å være en kopi av andres arbeid, kjøpte tjenester, løgner og bedrag. 

7 år på å utvikle Netfit.no som selv Adrian Paul sa et par år før at aldri ville bli bra.

Netfit har fått ny forretningsadressse i sommer. Hjem til Treasures-eierne.

https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.jsp?kid=20230000434710&sokeverdi=824925712&spraak=nb

• Liker 3
Skrevet
Holger Pan skrev (8 timer siden):

Netfit har fått ny forretningsadressse i sommer. Hjem til Treasures-eierne.

https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_alle.jsp?kid=20230000434710&sokeverdi=824925712&spraak=nb

Takk!

Gikk inn på proff og så nå, og ser at Adrian Paul tydeligvis har trukket seg helt ut.

Nå står Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen som eneste eiere av Treasures AS.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (6 timer siden):

Er det over for dette eksklusive treningsuniverset? 😄 

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Takk!

Gikk inn på proff og så nå, og ser at Adrian Paul tydeligvis har trukket seg helt ut.

Nå står Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen som eneste eiere av Treasures AS.

Da blir det "interessant" å se om CBE tar inn nye kunder den 5 oktober, da er neste innmelding. 

Ikke lenge siden hun delte i en story at hun skulle begynne å blogge igjen straks. Det kan hende hun satser på at det skal lønne seg økonomisk, hun har nok fremdeles noen trofaste følgere fra bloggtiden som setter pris på det. 

• Liker 9
Skrevet
Snødronninga skrev (5 timer siden):

Da blir det "interessant" å se om CBE tar inn nye kunder den 5 oktober, da er neste innmelding. 

Ikke lenge siden hun delte i en story at hun skulle begynne å blogge igjen straks. Det kan hende hun satser på at det skal lønne seg økonomisk, hun har nok fremdeles noen trofaste følgere fra bloggtiden som setter pris på det. 

Tviler på hun har kapasitet til det, med tanke på hvor hardt og tidkrevende denne Italia-guiden hennes var

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (5 timer siden):

Hun skal begynne å blogge igjen? 😆 Ok. Da er man desperat, vil jeg tro. Er det noen som tjener penger på blogging nu for tiden? 🧐

• Liker 6
Skrevet

Undrer hva hun skal prøve å inspirere oss med? Alt hun foretar seg, er sånn halvhjertet.  

Sminke? Trening? Interiør? Reise? Kaffekoppen? Hud? Retusjering med filter? Flere forslag dere?

• Liker 7
Skrevet

Mindreårige, ser det ut til. 

• Liker 7
Skrevet

Småbarnsmamma? Barna går jo på skolen, det begrepet tenker jeg at brukes om stort sett de som har barn i barnehagen og kanskje starten av barneskolen....

• Liker 5
Skrevet
Natttåke skrev (7 timer siden):

https://www.carolinebergeriksen.no/

Blogger hun igjen?

Innleggene er fra 2022. 

Etter at hun sluttet å blogge har hun ikke fullført noe av det hun har startet på. Hun gikk glipp av tidenes mulighet under covid fordi hun ikke fikser å stå uredigert foran kamera og etter det har det knapt kommet noe som varer lenger enn et par uker. Hun er flink til å være tynn, og det er liksom dét. 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er åpenbart et skifte på gang, med nytt management, fjernet lenke til pt-profilen, innholdet har mye mer mote og livsstil og mye mindre løping? 

Tipper det blir minst like glossy og lite inspirerende. Hvis roma-tipsene skal sette standarden for nivået, så blir det nok veldig lite spennende innhold.

• Liker 13
Skrevet
MiniMjau skrev (1 time siden):

Det er åpenbart et skifte på gang, med nytt management, fjernet lenke til pt-profilen, innholdet har mye mer mote og livsstil og mye mindre løping? 

Tipper det blir minst like glossy og lite inspirerende. Hvis roma-tipsene skal sette standarden for nivået, så blir det nok veldig lite spennende innhold.

Ser sånn ut. Har vel fått beskjed og innsett at PT-universet hennes ikke genererer så mye interesse eller penger. Da er det ikke så mye igjen å ta av der. Tipper også at det blir om mulig enda mer dørgende kjedelig enn før. Skuta synker. Og der er på høy tid.

• Liker 8
Skrevet
Lykkeliten* skrev (3 timer siden):

Innleggene er fra 2022. 

Etter at hun sluttet å blogge har hun ikke fullført noe av det hun har startet på. Hun gikk glipp av tidenes mulighet under covid fordi hun ikke fikser å stå uredigert foran kamera og etter det har det knapt kommet noe som varer lenger enn et par uker. Hun er flink til å være tynn, og det er liksom dét. 

Ok, takk, synes bare bloggen så annerledes ut, men jeg er ikke så flink på å se sånt. 

Skrevet
MiniMjau skrev (3 timer siden):

Ser ut som døtrene skal eksponeres mer. Bilder i matchende bluser hvor mor tydeligvis har glemt BH en synes jeg ikke hører hjemme noe plass. Ser ut som de skal livnære seg på ungene, rett og slett. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Isola2 skrev (14 timer siden):

Tviler på hun har kapasitet til det, med tanke på hvor hardt og tidkrevende denne Italia-guiden hennes var

CBE kunne ha brukt 10 sekunder på å be AI om å formulere en lettfattelig Roma-guide. Teksten hennes hadde dermed blitt langt bedre, og hun hadde muligens hatt igjen krefter til å legge på italiensk musikk i stedet for spansk.

Summeer skrev (11 timer siden):

Småbarnsmamma? Barna går jo på skolen, det begrepet tenker jeg at brukes om stort sett de som har barn i barnehagen og kanskje starten av barneskolen....

Bærer ikke CBE fremdeles 10-åringen sin på hofta? Min 10 år gamle sønn hadde trolig brytet meg ned i gulvet om jeg hadde forsøkt å bære ham på samme vis 😬

Lykkeliten* skrev (3 timer siden):

Hun er flink til å være tynn, og det er liksom dét. 

🎯 Problemet til Berg Eriksens er at de tror tynnhet er viktig for alle. De måler vellykkethet i tomme tarmer og svette ribbein, mens de aller fleste av oss ikke hadde ofret BMI en tanke dersom vi fikk ti ønsker. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg vil tørre å påstå at et av de største problemene til CBE er at hun er veldig usikker på seg selv og har null evne til å slippe seg løs og bare "bjuda på". Hun kan ikke stille foran kamera uten at alt er "on fleek" og selv da fremstår hun stiv som en pinne. Og med nesa i sky.

Hun har jo ikke klart å få noe ut av realitydeltakelsene de siste årene (utover å ha fått betalt for dem), og det tror jeg har noe med at hun byr så lite på seg selv. Selv ikke det at hun vant Camp Kulinaris klarte hun å utnytte, utover venninneskravle-podcasten med Guri.

Jeg har null tro på at det blir en suksess om hun starter en ny livstilsblogg med litt mat, litt mote og litt skjønnhet krydret med litt familieliv, den typer blogger har utgått på dato i 2026.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
Keaton skrev (21 timer siden):

Hun skal begynne å blogge igjen? 😆 Ok. Da er man desperat, vil jeg tro. Er det noen som tjener penger på blogging nu for tiden? 🧐

For en stund siden uttalte hun et eller annet om å skrive bok.

• Liker 1
Skrevet
Holger Pan skrev (35 minutter siden):

For en stund siden uttalte hun et eller annet om å skrive bok.

Reiseguide til roma 😁

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...