Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lykkeliten* skrev (6 timer siden):

Men det tror jeg faktisk at hun synes. Hun har nok brukt opptil flere timer på dette, og det er helt sjelden i hennes univers. Å sitte fokusert over en arbeidsoppgave gjennom en hel arbeidsdag hører nok til sjeldenheten. 

Hun hadde sikkert på briller og følte seg veldig smart også.

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isola2 skrev (1 time siden):

Hun hadde sikkert på briller og følte seg veldig smart også.

Realitykonseptet med virkelighetsfjerne influensere i vanlige jobber er fortsatt noe som kunne vært underholdende. 

Å sette litt tekst på bilder om turistfellene i Roma er jo noe de kunne hatt i lekse på mellomtrinnet. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
MiniMjau skrev (3 timer siden):

Realitykonseptet med virkelighetsfjerne influensere i vanlige jobber er fortsatt noe som kunne vært underholdende. 

Å sette litt tekst på bilder om turistfellene i Roma er jo noe de kunne hatt i lekse på mellomtrinnet. 

De får vel særoppgave i 8. klasse som lages som powerpoint…

• Liker 8
Skrevet
Isola2 skrev (12 timer siden):

Hvis dette er noe hun har jobbet hardt og lenge med, vet jeg ikke helt om jeg skal le eller grine! Er hun så virkelighetsfjern og har så lav arbeidskapasitet at hun anser 15 bilder med litt tekst arbeid?! Det er jo et hån mot alle oss med en ordentlig jobb!

De anser vel selv at de har en  fulltidsjobb. Husker at de under pandemien opplyste om 8 t jobb på begge to, så det å hjelpe barn med skolearbeid i tillegg ble krevende....

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Donatello skrev (16 minutter siden):

De anser vel selv at de har en  fulltidsjobb. Husker at de under pandemien opplyste om 8 t jobb på begge to, så det å hjelpe barn med skolearbeid i tillegg ble krevende....

Jeg kan tro på dette om det var 15 år tilbake. Da var hun jo på topp og det var mye jobb! Alle så jo at hun la ned mye jobb og tid i bloggen. Det var fine bilder, det var en del tekst, det var innkjøp, dekorering, dekking av bord, eventer osv. Det var en jobb! Det VAR! 

Nå er det et luftslott. Det er mange år siden det var en fulltidsjobb for henne åvære influencer. 

Det utsagnet under pandemien og hjemmeskole var ekstremt pinlig! Alle vet jo at dette ikke er sant lenger. Men det VAR nok sant, en gang i tiden. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Det må være helt utrolig slitsomt å være henne blant de så mye mer velstående og suksessfulle kollegene hennes. Mange startet omtrent samtidig, men nå er det hun som må delta i alskens tv-programmer og reklamere for ræl for å ha til smør på skiva. Vi vet jo at det hun bruker for huden sin er Botox, filler og behandlinger fra TM-klinikken. Gir det ikke da en ekkel bismak overfor følgerne å stå og lovprise noe annet? Gir det ikke litt ubehag overfor Ine og TM-klinikken som står bak de reelle behandlingene? For ikke å snakke om alle prosjektene som plutselig forsvinner i løse luften. «Vennskapet» og pod m Guri til yoga og trenings-imperium. Fra å ha visjoner om en tilværelse som «Dior,» braklandes det heller i First Price-land. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Det må være helt utrolig slitsomt å være henne blant de så mye mer velstående og suksessfulle kollegene hennes. Mange startet omtrent samtidig, men nå er det hun som må delta i alskens tv-programmer og reklamere for ræl for å ha til smør på skiva. Vi vet jo at det hun bruker for huden sin er Botox, filler og behandlinger fra TM-klinikken. Gir det ikke da en ekkel bismak overfor følgerne å stå og lovprise noe annet? Gir det ikke litt ubehag overfor Ine og TM-klinikken som står bak de reelle behandlingene? For ikke å snakke om alle prosjektene som plutselig forsvinner i løse luften. «Vennskapet» og pod m Guri til yoga og trenings-imperium. Fra å ha visjoner om en tilværelse som «Dior,» braklandes det heller i First Price-land. 

Det samarbeidet TM-Klinikken og Ine MA har med Caroline Berg Eriksen, det er jo at klinikkens ledere faktisk støtter og setter pris på at en kvinne utgir seg for å være noe hun ikke er utseendemessig, at hun bruker filter for å endre eget utseende. 

Så lenge TM-Klinikken fortsetter å samarbeide med Caroline Berg Eriksen, så viser klinikken tydelig at dette er noe de støtter fullt ut!

Caroline Berg Eriksen har holdt på slik, vært en usunn og skadelig påvirker i flere år. TM-Klinikken har valgt å ha et reklamesamarbeid med Caroline Berg Eriksen og Treasures AS i flere år. Det er ingen tvil om at TM-Klinikken i Fredrikstad støtter dette usunne og skadelige uttrykket som Caroline Berg Eriksen har gjort til sitt image.

Dette ser vi ikke minst på det faktum at Caroline Berg Eriksen og Treasures AS og TM-Klinikken over år også har hatt utallige brudd på markedsføringsloven i sine reklamesamarbeid. Manglende merking av reklame, filterbruk, kjønnsdiskriminerende reklame, skjult reklame...

Det er jo ikke snakk om at TM-Klinikken ikke har fått med seg alle disse lovbruddene som er begått med dette mangeårige reklamesamarbeidet. Ergo kan man ikke konkludere på annen måte enn at klinikken faktisk støtter dette, og den usunne og helsefarlige påvirkningen Caroline Berg Eriksen selger på sine influenserkanaler er et uttrykk som TM-Klinikken ønsker å være en del av, ønsker å uttrykke.

Valg av annonsesamarbeidspartnere, spesielt når det skjer over mange år, det er ikke noe som skjer tilfeldig, selv ikke der influenser og influenser/TM-Klinikk-medeier også er venninner. Valg av samarbeidspartner når det kommer til hvem man ønsker skal være TM-Klinikkens ansikt utad ved reklamer, det er selvfølgelig bevisste valg.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Guri må da ha opplevd mye i livet sitt med den karrieren, men livet hennes også virka ganske trist.

• Liker 4
Skrevet

Uff, la oss nå holde stakkars First Price utenfor. Jeg synes ikke sammenligningen liksom treffer. Kjøper du en pose FP-gulrøtter, så vet du i det minste hva du får Med CBE … tja, ikke lett å si, men jeg tar heller de krokete FP-gulrøttene hvis jeg måtte velge 😜

• Liker 10
Skrevet
Hunter7 skrev (2 minutter siden):

Uff, la oss nå holde stakkars First Price utenfor. Jeg synes ikke sammenligningen liksom treffer. Kjøper du en pose FP-gulrøtter, så vet du i det minste hva du får Med CBE … tja, ikke lett å si, men jeg tar heller de krokete FP-gulrøttene hvis jeg måtte velge 😜

De gulrøttene fra first price er kanskje stygge og se på men søtere i smak enn "merke"gulerøtter 😄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Hunter7 skrev (15 minutter siden):

Enig i det - mente det som at fra å være/ ønske å være  «i toppen/ over det vanlige», er det nå mer ordinært. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Caroline kan være så elendig på kommersiell formidling, slik som i dette tilfellet. Det var visst på tide å vise mer av Qkoreancosmetics, og hadde jeg vært dem hadde jeg ikke vært så fornøyd. 

Glød skal det være, men uttrykket er trøtt og dødt. Det virker som CBE tvinger seg gjennom filmingen, i dårlig form og helst ønsker å ligge i sengen. Hun ser småpjusk ut. Det er fremdeles tåpelig å lage en slags trutmunn, som om det er noe av oppskriften på å se bra ut. Det er bare tåpelig, punktum. 

Dere kan bedømme selv, men jeg er overrasket over at det velges innhold der uttrykket er så tomt. Ingen god reklame for produktene. 
https://www.instagram.com/reel/Dd55TqzNXLB/?stkn=MTBxc29seWhmN3ZvZw==

IMG_1184.jpeg

Endret av Snødronninga
  • Liker 4
  • Nyttig 15
Skrevet
Snødronninga skrev (23 minutter siden):

Caroline kan være så elendig på kommersiell formidling, slik som i dette tilfellet. Det var visst på tide å vise mer av Qkoreancosmetics, og hadde jeg vært dem hadde jeg ikke vært så fornøyd. 

Glød skal det være, men uttrykket er trøtt og dødt. Det virker som CBE tvinger seg gjennom filmingen, i dårlig form og helst ønsker å ligge i sengen. Hun ser småpjusk ut. Det er fremdeles tåpelig å lage en slags trutmunn, som om det er noe av oppskriften på å se bra ut. Det er bare tåpelig, punktum. 

Dere kan bedømme selv, men jeg er overrasket over at det velges innhold der uttrykket er så tomt. Ingen god reklame for produktene. 

IMG_1184.jpeg

Tror den fordums bloggdronninga skal være hoppende glad for at glansdagene er et nærmest glemt kapittel og nå neppe er interessant for TV2s «Bak fasaden». 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Snødronninga skrev (48 minutter siden):

IMG_1184.jpeg

Triste greier. Null karisma og man får ikke lyst til å kjøpe noe som helst (og jeg bruker noe koreansk hudpleie selv). 

• Liker 12
Skrevet
Snødronninga skrev (4 timer siden):

IMG_1184.jpeg

Skjønner ikke hypen med koreansk hudpleie, gjør ingenting for min nordiske hud. Jeg har prøvd litt forskjellig.

• Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (10 timer siden):

Skjønner ikke hypen med koreansk hudpleie, gjør ingenting for min nordiske hud. Jeg har prøvd litt forskjellig.

Ok? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (11 timer siden):

Mens min nordiske hud ble totalforvandlet av koreansk hudpleie da jeg startet for flere år siden. 

Jeg kommer riktignok aldri til å handle fra de som bruker CBE som talsperson, for hun er så full av filter, fillers og diverse at man får jo ikke et riktig bilde av hva produktene gjør over tid uansett.

• Liker 8
Skrevet
Stjertmeis skrev (På 28.9.2026 den 13.52):

Nå har fruen, etter eget sigende, jobba veldig myyyyye 🤭 Ho har laga en "guide" med det jeg vil påstå er den mest generiske opplistinga av stikkord til hva man bør gjøre om man har 4 dager i Roma. Pantheon, Colusseum, Vatikanet, spansketrappen etc. 

Nå er jo ikke CBE kjent for noen form for hardt arbeid, men dette var platt. 

Ho gjenbruker bildene fra turen, og til og med den spanske (!) Iglesias-låten 😅 Skikkelig mye arbeid der altså! 

Men det krevde kanskje beinhard disiplin å lage en karusell med så få bilder med innsugd mage 🤔

Skjermdump fra Instagram story til Carolinebereriksenno i dag (som lenker videre til innlegget):

Screenshot_20260928_134330_Instagram.thumb.jpg.c86a3936abe4f04281c85a3b9c656f32.jpg

Jeg har fått med meg stripete genser og beret i Paris, men kan ikke huske at CBE har vært i Roma - var dette første besøk der for henne? Bare lurer for denne guiden var jo veldig typisk for førstegangsbesøkende som vil ha med seg alle severdighetene, men ganske så intetsigende om man har vært der før og ønsker å oppleve noe nytt.

Hun skal ha for at hun har gruppert ting fornuftig geografisk sett og konsentrerer seg om ett område per dag, men utover det var ikke dette mye å skryte av.

Blir også flau på hennes vegne over at hun ikke evner å kle seg passende, alt handler jo om å vise frem mest mulig hud. Bare skuldre og korte shorts er ikke ok i kirker eller i Vatikanet. Joda, man kan dekke seg til med å ta på en cardigan og knyte et sjal rundt livet, men hvorfor ikke velge klær som er innenfor kleskoden i stedet?

• Liker 13
Skrevet
Ginny Weasley skrev (46 minutter siden):

Jeg har fått med meg stripete genser og beret i Paris, men kan ikke huske at CBE har vært i Roma - var dette første besøk der for henne? Bare lurer for denne guiden var jo veldig typisk for førstegangsbesøkende som vil ha med seg alle severdighetene, men ganske så intetsigende om man har vært der før og ønsker å oppleve noe nytt.

Hun skal ha for at hun har gruppert ting fornuftig geografisk sett og konsentrerer seg om ett område per dag, men utover det var ikke dette mye å skryte av.

Blir også flau på hennes vegne over at hun ikke evner å kle seg passende, alt handler jo om å vise frem mest mulig hud. Bare skuldre og korte shorts er ikke ok i kirker eller i Vatikanet. Joda, man kan dekke seg til med å ta på en cardigan og knyte et sjal rundt livet, men hvorfor ikke velge klær som er innenfor kleskoden i stedet?

Ho var i Roma for ikke så lenge siden. Usikker på om ho har vært der før. Av innholdet kan det jo tyde på at ho ikke har det, men samtidig er jo fruen gjenbruksfrue når det kommer til innhold og opplevelser. Så det ville vel neppe vært annerledes innhold om ho hadde vært der før 🤭

• Liker 6
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 time siden):

Ho var i Roma for ikke så lenge siden. Usikker på om ho har vært der før. Av innholdet kan det jo tyde på at ho ikke har det, men samtidig er jo fruen gjenbruksfrue når det kommer til innhold og opplevelser. Så det ville vel neppe vært annerledes innhold om ho hadde vært der før 🤭

Jeg er klar over at hun nylig var i Roma, jeg lurte på om det var hennes første tur dit siden hun fokuserer på de store severdighetene/turistfellene i guiden sin. Det er null tips om steder å besøke utenfor turisttråkket, det være seg museer eller spisesteder. 

Når det er sagt er jo ikke CBE kjent for å være innovativ eller å gå nye veier, så at hun velger den samme løypa som millioner av andre turister hvert år overrasker ikke. Nå er nok jeg også en litt "rar" reisende, for jeg er ikke kjempeopptatt av å besøkealt av severdigheter, jeg koser meg mer med å bare vandre gatelangs og ta ting som de kommer enn når jeg har planlagt masse og har forhåndskjøpte billetter jeg må passe tiden til etc. 

• Liker 7
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...