Smugleseren Skrevet torsdag kl. 10:59 #110761 Skrevet torsdag kl. 10:59 loffen skrev (12 timer siden): Fasaden slår like store sprekker som membranen på badene deres. Den var jævlig god! 😂 Og Blåbærpai er ganske treffende når hun sier at CBE fremstår som "enkel", for det er er nettopp det inntrykket jeg også sitter igjen med. Når du pga tidspress presterer å velge Dolmio tomatsaus i en "inspirasjons-kanal" i stede for å lage en kjapp og enkel selv av ferske tomater nå når disse er på det fineste, -er det da MYE bedre å velge Rema sin som ikke er ultraprossesert og i tillegg halve prisen. (les innholdsfortegnelsen så skjønner du) Hun som menneske inspirerer meg ikke. Det hun kan, inspirerer meg ikke. Det hun presterer inspirerer meg ikke. Dette blir for tynt for meg. 8 1 4
MiniMjau Skrevet torsdag kl. 11:04 #110762 Skrevet torsdag kl. 11:04 Smugleseren skrev (4 minutter siden): Den var jævlig god! 😂 Og Blåbærpai er ganske treffende når hun sier at CBE fremstår som "enkel", for det er er nettopp det inntrykket jeg også sitter igjen med. Når du pga tidspress presterer å velge Dolmio tomatsaus i en "inspirasjons-kanal" i stede for å lage en kjapp og enkel selv av ferske tomater nå når disse er på det fineste, -er det da MYE bedre å velge Rema sin som ikke er ultraprossesert og i tillegg halve prisen. (les innholdsfortegnelsen så skjønner du) Hun som menneske inspirerer meg ikke. Det hun kan, inspirerer meg ikke. Det hun presterer inspirerer meg ikke. Dette blir for tynt for meg. Det var nok mest for å ha NOE innhold, vise frem krøllene i håret og trutmunnen. 3
Margit777 Skrevet torsdag kl. 11:21 #110763 Skrevet torsdag kl. 11:21 (endret) Smugleseren skrev (25 minutter siden): Den var jævlig god! 😂 Og Blåbærpai er ganske treffende når hun sier at CBE fremstår som "enkel", for det er er nettopp det inntrykket jeg også sitter igjen med. Når du pga tidspress presterer å velge Dolmio tomatsaus i en "inspirasjons-kanal" i stede for å lage en kjapp og enkel selv av ferske tomater nå når disse er på det fineste, -er det da MYE bedre å velge Rema sin som ikke er ultraprossesert og i tillegg halve prisen. (les innholdsfortegnelsen så skjønner du) Hun som menneske inspirerer meg ikke. Det hun kan, inspirerer meg ikke. Det hun presterer inspirerer meg ikke. Dette blir for tynt for meg. Hun kunne sikkert ha juksa også. Tatt bilde av noen tomater og noe krydder og smasha dolemio i en kjele bak kamera. Jeg gir henne 1 poeng i å være ærlig. Jeg tror det var mye juksing før, husker jo hvor mye forskjellig mat hun lagde. Kanskje det var søstra eller noen andre som hjalp henne. For det innholdet har sunket sykt drastisk. Når hun skryter av at hun klarer å koke egg i vann så synes jeg det er rart at kokkekunnskapene har falt så drastisk, nesten som hun har hatt slag eller hukommelsestap. Eller så har hun ikke råd til dyre ingredienser og må forholde seg til dolemio til 30 kr og svenske pasta til 20 kr pakka. Ja, jeg kjøper også svenske pasta og dolemio 😄😄😄 Endret torsdag kl. 11:25 av Margit777 6 1
Hirondelle Skrevet torsdag kl. 11:47 #110764 Skrevet torsdag kl. 11:47 Margit777 skrev (24 minutter siden): Hun kunne sikkert ha juksa også. Tatt bilde av noen tomater og noe krydder og smasha dolemio i en kjele bak kamera. Jeg gir henne 1 poeng i å være ærlig. Jeg tror det var mye juksing før, husker jo hvor mye forskjellig mat hun lagde. Kanskje det var søstra eller noen andre som hjalp henne. For det innholdet har sunket sykt drastisk. Når hun skryter av at hun klarer å koke egg i vann så synes jeg det er rart at kokkekunnskapene har falt så drastisk, nesten som hun har hatt slag eller hukommelsestap. Eller så har hun ikke råd til dyre ingredienser og må forholde seg til dolemio til 30 kr og svenske pasta til 20 kr pakka. Ja, jeg kjøper også svenske pasta og dolemio 😄😄😄 Det er jo bare rart at hun bruker Dolmio. Hun vant faktisk Camp Kulinaris - hun KAN jo lage mat. På høyt nivå. Jeg så hele sesongen, og hun KAN lage mat. Det er jo det som er kritikken. Og enig, hun skal ha 1 poeng for å være ærlig! Men det tar ikke mye lenger tid å lage en tomatsaus fra bunnen av, og vi vet at hun kan det. Så hvorfor hun velger å ikke gjøre det er jo bare rart. 15
Fiskeburger Skrevet torsdag kl. 15:05 #110765 Skrevet torsdag kl. 15:05 Jeg husker hun la ut oppskrift på kyllingform på bloggen for mange år siden. Den så skikkelig delikat ut, og var jævlig god!!
Jobbermedbarn Skrevet torsdag kl. 16:09 #110766 Skrevet torsdag kl. 16:09 Fiskeburger skrev (51 minutter siden): Jeg husker hun la ut oppskrift på kyllingform på bloggen for mange år siden. Den så skikkelig delikat ut, og var jævlig god!! Har du oppskrift? Elsker kyllingformer. Hun la jo ut mye som så godt ut før, forstår ikke hvorfor hun ikke følger opp noe. Plutselig ble det bare pasta, proteinvafler og kjip beige mat.
Finngirl Skrevet 20 timer siden #110767 Skrevet 20 timer siden Jobbermedbarn skrev (15 timer siden): Har du oppskrift? Elsker kyllingformer. Hun la jo ut mye som så godt ut før, forstår ikke hvorfor hun ikke følger opp noe. Plutselig ble det bare pasta, proteinvafler og kjip beige mat. Det var vel fordi oppskriftene stort sett var «lånt» av andre og hun ble ferska på det. Det var lettere før å kopiere innhold, nå derimot ikke like lett, når er kjapt google/bildesøk er er klikk unna tror dessverre få av oppskriftene under «storhetstiden» faktisk var fruas egne. 8 6
MiniMjau Skrevet 20 timer siden #110768 Skrevet 20 timer siden (endret) Jobbermedbarn skrev (15 timer siden): Har du oppskrift? Elsker kyllingformer. Hun la jo ut mye som så godt ut før, forstår ikke hvorfor hun ikke følger opp noe. Plutselig ble det bare pasta, proteinvafler og kjip beige mat. Prøvde å google litt, fikk noen treff på pinterest, men fant ikke selve oppskriften. Ja, det var en periode det var mye mat, var det rundt "lavkarboperioden", har ennå oppskriften på noen litt underlige lavkarbo-boller. De funket greit de, smakte godt selv om det var langt fra fersk hvetebakst! Jeg dreiv med lavkarbo selv akkurat da. men er jo ikke noe rocketscience å lage en god kyllingform da egentlig. Endret 20 timer siden av MiniMjau 2 1
Fiskeburger Skrevet 19 timer siden #110769 Skrevet 19 timer siden Jobbermedbarn skrev (16 timer siden): Har du oppskrift? Elsker kyllingformer. Hun la jo ut mye som så godt ut før, forstår ikke hvorfor hun ikke følger opp noe. Plutselig ble det bare pasta, proteinvafler og kjip beige mat. Jeg finner den ikke igjen, men det var kremet kylling med bacon, sopp og fløte. 1
MiniMjau Skrevet 19 timer siden #110770 Skrevet 19 timer siden (endret) Fiskeburger skrev (12 minutter siden): Jeg finner den ikke igjen, men det var kremet kylling med bacon, sopp og fløte. fant den med AI, er det denne?: Den populære oppskriften på kremet kylling i ovn med bacon, sopp og fløte fra Caroline Berg Eriksen (tidligere kjent som Fotballfrue) er en klassisk lavkarbofavoritt som er superenkel å lage Ingredienser Mengde Ingrediens 4 stk Kyllingfileter 1 pakke Bacon 8 stk Sjampinjonger 5 dl Kremfløte 2 ss Frisk hakket timian 2 ss Frisk hakket persille Etter smak Salt og pepper Slik gjør du Forvarm ovnen til 225 grader. Kutt kyllingfiletene i mindre biter og legg dem rå i en ildfast form. Skjær bacon og sjampinjong i biter. Stek dette sammen i en middels varm stekepanne til det har fått god farge. Hell fløten over baconet og soppen i pannen, og la det småkoke rolig i 3–5 minutter. Rør inn urtene (timian og persille) i fløtesausen, og smak til med salt og pepper. Hell den varme fløteblandingen over de rå kyllingbitene i formen. Stek midt i ovnen i ca. 20 minutter, til kyllingen er helt gjennomstekt. Serveringstips: Retten ble opprinnelig foreslått servert med friske cherrytomater og villris (eller blomkålris dersom du ønsker å holde det strengt lavkarbo). Endret 19 timer siden av MiniMjau 4
Margit777 Skrevet 19 timer siden #110771 Skrevet 19 timer siden Finngirl skrev (1 time siden): Det var vel fordi oppskriftene stort sett var «lånt» av andre og hun ble ferska på det. Det var lettere før å kopiere innhold, nå derimot ikke like lett, når er kjapt google/bildesøk er er klikk unna tror dessverre få av oppskriftene under «storhetstiden» faktisk var fruas egne. Hva?? Hadde hun ikke tatt de av sitt eget hode? 😄😄😄 1
Jobbermedbarn Skrevet 17 timer siden #110772 Skrevet 17 timer siden MiniMjau skrev (1 time siden): fant den med AI, er det denne?: Den populære oppskriften på kremet kylling i ovn med bacon, sopp og fløte fra Caroline Berg Eriksen (tidligere kjent som Fotballfrue) er en klassisk lavkarbofavoritt som er superenkel å lage Ingredienser Mengde Ingrediens 4 stk Kyllingfileter 1 pakke Bacon 8 stk Sjampinjonger 5 dl Kremfløte 2 ss Frisk hakket timian 2 ss Frisk hakket persille Etter smak Salt og pepper Slik gjør du Forvarm ovnen til 225 grader. Kutt kyllingfiletene i mindre biter og legg dem rå i en ildfast form. Skjær bacon og sjampinjong i biter. Stek dette sammen i en middels varm stekepanne til det har fått god farge. Hell fløten over baconet og soppen i pannen, og la det småkoke rolig i 3–5 minutter. Rør inn urtene (timian og persille) i fløtesausen, og smak til med salt og pepper. Hell den varme fløteblandingen over de rå kyllingbitene i formen. Stek midt i ovnen i ca. 20 minutter, til kyllingen er helt gjennomstekt. Serveringstips: Retten ble opprinnelig foreslått servert med friske cherrytomater og villris (eller blomkålris dersom du ønsker å holde det strengt lavkarbo). Takk🙏
Villroses hage Skrevet 17 timer siden #110773 Skrevet 17 timer siden Ja, hun hadde inspirerende oppskrifter på bloggen. Hun tjente på å dele oppskrifter hun hadde funnet på nettet. CBE røpet vel aldri at det ikke var hun som hadde utviklet oppskriftene, nevnte ikke hvor de var funnet, eller krediterte dem hun "fant" oppskriften hos. Moralen er som moralen var. 6 4
Holger Pan Skrevet 15 timer siden #110774 Skrevet 15 timer siden (endret) Pæddan skrev (På 24.9.2026 den 16.26): Så hun la ut i går at hun hadde "handlet" seg brunt undertøysett fra change....men en annen lokal influenser fikk samme sett fra eventet i Østfoldhallen her om dagen. Og skal det ikke da merkes? Pæddan skrev (På 25.9.2026 den 18.00): Oh yes, både hun og TM dama var på eventet Jeg bruker vanligvis ikke tid på sånt men ble vitebegjærlig pga Berg Eriksens kjente motstand mot å merke korrekt, og samtidig dalende stjerne. Det tok sin tid men her er svaret fra Change Lingerie: "Eventet i Østfoldhallene ble arrangert av kjøpesenteret, som også stod for gjestelisten. Butikken vår på senteret deltok og bidro med et valgfritt undertøyssett i gave til deltakerne. Vi tar regelverket om merking av reklame på alvor og er klar over at vi som bedrift har et medansvar for at gaver merkes riktig. Etter henvendelsen din har vi bedt arrangøren sende en påminnelse til alle deltakerne om at innlegg som viser produkter de har fått i gave skal merkes som reklame." De avkreftet også samarbeid. Hvis hun har vist frem gaven og påstått "kjøpt selv" har hun altså begått en ny variant av Froosh-gate, tidligere diskutert her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1080054-caroline-berg-eriksen/page/552/ Mulig at et glass Dolmiosaus er like mye "kjøpt selv" som undertøyet. Dolmio har 40 års-jubileum i år. Endret 15 timer siden av Holger Pan 5 14
MiniMjau Skrevet 15 timer siden #110775 Skrevet 15 timer siden Holger Pan skrev (6 minutter siden): Mulig at et glass Dolmiosaus er like mye "kjøpt selv" som undertøyet. Mulig dette kan være forklaringen på det noe underlige middagstipset. Stay tuned for mer Dolmio-saus da kanskje 😄 11 2
Fiskeburger Skrevet 14 timer siden #110776 Skrevet 14 timer siden MiniMjau skrev (4 timer siden): fant den med AI, er det denne?: Den populære oppskriften på kremet kylling i ovn med bacon, sopp og fløte fra Caroline Berg Eriksen (tidligere kjent som Fotballfrue) er en klassisk lavkarbofavoritt som er superenkel å lage Ingredienser Mengde Ingrediens 4 stk Kyllingfileter 1 pakke Bacon 8 stk Sjampinjonger 5 dl Kremfløte 2 ss Frisk hakket timian 2 ss Frisk hakket persille Etter smak Salt og pepper Slik gjør du Forvarm ovnen til 225 grader. Kutt kyllingfiletene i mindre biter og legg dem rå i en ildfast form. Skjær bacon og sjampinjong i biter. Stek dette sammen i en middels varm stekepanne til det har fått god farge. Hell fløten over baconet og soppen i pannen, og la det småkoke rolig i 3–5 minutter. Rør inn urtene (timian og persille) i fløtesausen, og smak til med salt og pepper. Hell den varme fløteblandingen over de rå kyllingbitene i formen. Stek midt i ovnen i ca. 20 minutter, til kyllingen er helt gjennomstekt. Serveringstips: Retten ble opprinnelig foreslått servert med friske cherrytomater og villris (eller blomkålris dersom du ønsker å holde det strengt lavkarbo). Ja, den var det! ☺️
Melkebart1 Skrevet 10 timer siden #110777 Skrevet 10 timer siden I følge Snapchat: nå har Frua svidd av seg ALT håret!! I et stearinslys.. Det tok altså fyr og håret BRANT! Iallfall 1/3 av håret er borte Nei det er jo selvsagt ikke det😂 Makan til overdrivelse og den mest anstrengte latteren jeg noen gang har hørt. Herlighet så pinlig😅 Bare flaks at ikke hele dama sto i full fyr..🔥 Lite å fortelle om dagen😅 3
Isola2 Skrevet 9 timer siden #110778 Skrevet 9 timer siden Melkebart1 skrev (37 minutter siden): I følge Snapchat: nå har Frua svidd av seg ALT håret!! I et stearinslys.. Det tok altså fyr og håret BRANT! Iallfall 1/3 av håret er borte Nei det er jo selvsagt ikke det😂 Makan til overdrivelse og den mest anstrengte latteren jeg noen gang har hørt. Herlighet så pinlig😅 Bare flaks at ikke hele dama sto i full fyr..🔥 Lite å fortelle om dagen😅 Veldig dramatisk tydeligvis. Må være kjedelige dager der borte i villaen 3
tregutter Skrevet 9 timer siden #110779 Skrevet 9 timer siden Hun fikk kastet masse på håret i snapen om ikke annet. Så forøvrig ingen forskjell, så mulig det var et led-lys😏 9 3
Laia Skrevet 8 timer siden #110780 Skrevet 8 timer siden MiniMjau skrev (7 timer siden): Mulig dette kan være forklaringen på det noe underlige middagstipset. Stay tuned for mer Dolmio-saus da kanskje 😄 Det var faktisk min umiddelbare tanke også. Skjult reklame eller grooming for kommende reklame. Uansett om min mistanke stemmer eller ikke, så sier det meg noe om hvilket tillitsnivå hun har klart å skape seg (jfr. historikk med løgner og juks). Man stoler liksom ikke på at det som fremstilles er ærlig og redelig. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå