Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hirondelle skrev (44 minutter siden):

De redigerer ikke bildene sine 👀

Nei, det er sant 🤭

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stjertmeis skrev (1 minutt siden):

Nei, det er sant 🤭

Rett skal være rett 🤣👀

Skrevet
Hirondelle skrev (4 timer siden):

Er dere klar over hvor mørkt det er i den kjelleren?! Man kan ikke trene i det mørket. 

Og giga edderkopper. 

Skrevet
Hirondelle skrev (4 timer siden):

Er dere klar over hvor mørkt det er i den kjelleren?! Man kan ikke trene i det mørket. 

Når du ikke trenger å se hva du gjør fordi du ikke kan teknikk og egentlig bare skal posere trenger du ikke lys. 💪🏻

• Liker 2
Skrevet

CBE som blir filma sammen med venninna si mens hun konstant ser til siden og gapskratter. Lurer på hva som alltid er så gøy. Samme greia med Aurora også. 

• Liker 11
Skrevet
Haremor skrev (1 time siden):

CBE som blir filma sammen med venninna si mens hun konstant ser til siden og gapskratter. Lurer på hva som alltid er så gøy. Samme greia med Aurora også. 

Ine ser helt naturlig ut, CBE ser så tilgjort og ubekvem ut at det er vondt å se på. 

• Liker 4
Skrevet
cerruti skrev (15 minutter siden):

Ine ser helt naturlig ut, CBE ser så tilgjort og ubekvem ut at det er vondt å se på. 

Naturlig er hun langt ifra. Rimelig stiv i maska den dama der også. Men står ikke sånn og gapskratter da av ingenting. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Keaton skrev (På 16.9.2026 den 21.23):

Jeg lurer mest på om det var nok kake til alle gjestene. 🫣 

Nei, den er bare til pynt. Kake er usunt  🤪

• Liker 3
Skrevet

Cbe har aldri forstått hvordan og matche. Hun tror det er å bruke den samme fargen overalt, det er så trist.

Ikke noe som smitter meg med influenca. Er bare artig å lese tråden her. Litt moderne og gratis se og hør 😄

Svigermor spørr meg: Ska du ha noe se og hør av mæ.

Nei sier jeg, jeg leser kvinneguiden 😄

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror trenings-kontoen på IG er avviklet, nå står det bare style&beauty på den vanlige siden. Mulig det har stått der lenge, men… 

• Liker 3
Skrevet

Ok, men der har det ikke vært lagt ut noe på tre uker, ser jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, jeg tror ikke det er så mye aktivitet i det PT-universet hennes, akkurat! :ler: 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
loffen skrev (9 timer siden):

Nei, jeg tror ikke det er så mye aktivitet i det PT-universet hennes, akkurat! :ler: 

Men hva med ALLLLLLE medlemmer? 

• Liker 11
Skrevet
MiniMjau skrev (12 timer siden):

Men hva med ALLLLLLE medlemmer? 

Det er vel lite som troverdig som har vært lagt ut om medlemmer, så jeg tipper at de aldri har eksistert.

Iflg. mystorysaver.com har pt_carolineberg mistet 70 følgere bare siste tre ukene. Det til tross for hun i den perioden også liksom har åpnet for nye kunder...

At hun ikke lenger har link på sin opprinnelige konto til pt-kontoen, det er jo veldig avslørende også. 

Det ligner egentlig veldig på mønsteret de fulgte de de plutselig ikke linket til Netfit, og Netfit med alle sine følgere (men tilsynelatende få om noen kunder) uten videre plutselig ble gjort om til pt_carolineberg. 

Det ser sterkt ut som nok en innrømmelse av falitt. 

Måtte "fitfemme" og alt treningsinnhold fra influenserekteparet Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen ta fullstendig slutt!

• Liker 6
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...