Stjertmeis Skrevet torsdag kl. 09:32 #110601 Skrevet torsdag kl. 09:32 Hirondelle skrev (44 minutter siden): De redigerer ikke bildene sine 👀 Nei, det er sant 🤭 1
Hirondelle Skrevet torsdag kl. 09:36 #110602 Skrevet torsdag kl. 09:36 Stjertmeis skrev (1 minutt siden): Nei, det er sant 🤭 Rett skal være rett 🤣👀
cerruti Skrevet torsdag kl. 10:51 #110603 Skrevet torsdag kl. 10:51 Hirondelle skrev (4 timer siden): Er dere klar over hvor mørkt det er i den kjelleren?! Man kan ikke trene i det mørket. Og giga edderkopper.
Rufs Skrevet torsdag kl. 10:57 #110604 Skrevet torsdag kl. 10:57 Hirondelle skrev (4 timer siden): Er dere klar over hvor mørkt det er i den kjelleren?! Man kan ikke trene i det mørket. Når du ikke trenger å se hva du gjør fordi du ikke kan teknikk og egentlig bare skal posere trenger du ikke lys. 💪🏻 1
Haremor Skrevet torsdag kl. 14:11 #110605 Skrevet torsdag kl. 14:11 CBE som blir filma sammen med venninna si mens hun konstant ser til siden og gapskratter. Lurer på hva som alltid er så gøy. Samme greia med Aurora også. 6
cerruti Skrevet torsdag kl. 15:21 #110606 Skrevet torsdag kl. 15:21 Haremor skrev (1 time siden): CBE som blir filma sammen med venninna si mens hun konstant ser til siden og gapskratter. Lurer på hva som alltid er så gøy. Samme greia med Aurora også. Ine ser helt naturlig ut, CBE ser så tilgjort og ubekvem ut at det er vondt å se på. 3
Haremor Skrevet torsdag kl. 15:37 #110607 Skrevet torsdag kl. 15:37 cerruti skrev (15 minutter siden): Ine ser helt naturlig ut, CBE ser så tilgjort og ubekvem ut at det er vondt å se på. Naturlig er hun langt ifra. Rimelig stiv i maska den dama der også. Men står ikke sånn og gapskratter da av ingenting. 3
Margit777 Skrevet torsdag kl. 23:19 #110608 Skrevet torsdag kl. 23:19 (endret) Snødronninga skrev (På 16.9.2026 den 21.07): Jeg blir litt fascinert av hvor enorme mengder applaus det går an å få for å arrangere en barnebursdag. Det er rosa ballonger, rosa glass, rosa esker, rosa pynt, papptallerkener, og en perfekt bestilt kake som selvfølgelig matcher resten. Til og med Caroline har kledd seg etter fargekartet. «Du er helt rå», «Så smart og kreativt», «Wow magisk flott», «Så vakkert, du er dyktig på interiør også», er kommentarer hun får. Er det virkelig blitt så imponerende å kjøpe inn ting i samme farge og sette det på et bord? Det er pent, men det er ikke en bragd. Det er heller ikke noe som ikke alle kunne fått til, eller fått til bedre. Og hvor er sjelen i pyntingen? Det er Barbie plastic fantastic. Jeg er mest imponert over hvor imponerte enkelte er. https://www.instagram.com/reel/DdUU6DZAdP5/?utm_source=ig_web_copy_link&stkn=MzRlODBiNWFlZA== Så litt barnslig ut, men vet ikke hvor gammelt barnet blir. Men er nok eldre enn 6 år. Ungene slipper å sitte i gangen i år da. Er det vanlig å tenne lysene uten at bursdagsbarnet sitter der, ser jo veldig staga ut. Plassene ser ikke rørt ut overhodet. Dekke på bordet dagen før med kake og alt. Så dumt ut 😄 Endret torsdag kl. 23:39 av Margit777 2
Margit777 Skrevet torsdag kl. 23:21 #110609 Skrevet torsdag kl. 23:21 Keaton skrev (På 16.9.2026 den 21.23): Jeg lurer mest på om det var nok kake til alle gjestene. 🫣 Nei, den er bare til pynt. Kake er usunt 🤪 2
Haremor Skrevet i går, 04:16 #110610 Skrevet i går, 04:16 Margit777 skrev (4 timer siden): Så litt barnslig ut, men vet ikke hvor gammelt barnet blir. Men er nok eldre enn 6 år. Ungene slipper å sitte i gangen i år da. Er det vanlig å tenne lysene uten at bursdagsbarnet sitter der, ser jo veldig staga ut. Plassene ser ikke rørt ut overhodet. Dekke på bordet dagen før med kake og alt. Så dumt ut 😄 Barnslig pynt og barnslig kjole for en 10 åring, men når mor er like barnslig da så.. 2
MissCortado Skrevet 18 timer siden #110611 Skrevet 18 timer siden Jeg ler og lar meg underholde av dette livet hun viser frem. Det er så langt unna normalen som det går an. Veldig rart og gøy. En tanke som slo meg med barna som blir kledd opp som små dukker. Det er også rart. Ikke så gøy. Men i det minste blir de ikke kledd i utfordrende antrekk. (Eller, de blir vel det også noen ganger?) Poenget mitt da, så tynt det enn er, er at det er positivt at barn ikke alltid skal kles opp som små (vulgære) voksne. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå