MiniMjau Skrevet 7 timer siden #110401 Skrevet 7 timer siden loffen skrev (3 minutter siden): Åh, jeg er så lei av dem alle sammen! Glad jeg har Netflix o.l. Sleipnes er med da. Det er et pluss. 2
Haremor Skrevet 6 timer siden #110402 Skrevet 6 timer siden At hun ikke ser at ansiktet hennes ikke ser bra ut med så mye fillers og botox. På det bildet der ser hun 20-30 år eldre ut enn hun er. 4
MarianneE Skrevet 4 timer siden #110403 Skrevet 4 timer siden Tipper 1 episode vil bestå av å klippe negler 🙈 1
Batteri Skrevet 2 timer siden #110404 Skrevet 2 timer siden MiniMjau skrev (7 timer siden): dette visste vel folk her inne allerede i høst. CBE sendte jo snapper derfra. Ok, beklager. Jeg visste ikke at dette allerede var kjent. 1
MissCortado Skrevet 2 timer siden #110405 Skrevet 2 timer siden Jeg så bildet av casten og Caroline var den første jeg la merke til, før jeg så det var henne. Alle de andre smiler og ser så ekte ut.
Spanky Skrevet 1 time siden #110406 Skrevet 1 time siden Kanskje hun finner noen nye å lage podcast med? 2
Haremor Skrevet 1 time siden #110407 Skrevet 1 time siden MissCortado skrev (32 minutter siden): Jeg så bildet av casten og Caroline var den første jeg la merke til, før jeg så det var henne. Alle de andre smiler og ser så ekte ut. Hun er for stiv i ansiktet til å smile. Trist. Dama var ganske søt en gang i tiden. 1
Isola2 Skrevet 1 time siden #110408 Skrevet 1 time siden Spanky skrev (21 minutter siden): Kanskje hun finner noen nye å lage podcast med? Håper Brynjar Meling. Hadde vært spennende å høre de to plapre i vei om grønnkål og tidsklemma 1 1
MiniMjau Skrevet 1 time siden #110409 Skrevet 1 time siden Batteri skrev (59 minutter siden): Ok, beklager. Jeg visste ikke at dette allerede var kjent. Ingen fare :)) 1
cerruti Skrevet 43 minutter siden #110410 Skrevet 43 minutter siden Isola2 skrev (52 minutter siden): Håper Brynjar Meling. Hadde vært spennende å høre de to plapre i vei om grønnkål og tidsklemma Han er jo høyt utdannet med en faglig karriere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå