Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå dessverre sett Mr. Eriksens reel og er helt enig med Frisk Frosk. Dette er rystende galt!! 😳

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
loffen skrev (16 minutter siden):

Jeg har nå dessverre sett Mr. Eriksens reel og er helt enig med Frisk Frosk. Dette er rystende galt!! 😳

Ja, det er forferdelig!

En av de som er i bakgrunnen viser en helt annen utførelse som er like farlig for ham, som den skaderisikoen den som står i forgrunnen utsettes for ved den utførelsen.

Begge deler er like skadelige!

Og har har altså hverken "fysisk trener" Lars-Kristian Eriksen eller den unge fysioterapeuten 08 nylig ansatte for Akademiet kunnskap eller erfaring nok til det ansvaret de faktisk har når de skal trene barn og unge (eller voksne, men barnas skaderisiko er mangedoblet). 

Dette er rystende, det er galskap at ingen i NFF tar tak i dette!

Lars-Kristian Eriksen er totalt uegnet til å trene barn og unge (og voksne), når man ser hvor farlig lite han faktisk kan! 

Akademisjef, Kai Andersen, uttalte i november 2025, da han ble ansatt, bl.a. følgende:

"Jeg er veldig opptatt av at utviklingsavdelingen skal være et trygt og godt sted, men samtidig et sted man setter krav til hverandre." https://www.sarpsborg08.no/nyheter/kai-andersen-er-ny-utviklingssjef-i-sarpsborg-08

Vel, det trygge stedet gjelder tydeligvis ikke for de barna de skal utvikle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...