Keaton Skrevet 21. mai 2024 #96341 Skrevet 21. mai 2024 Glufseguri skrev (5 minutter siden): Møte med gutta i Avhørt-poden? Skal det komme en tåredryppende episode om nettHAT (*stemmen fra podden med Susan*) og hvor fæle alle kritikerne er?😏 I så fall håper jeg Avhørt redaksjonen har spurt ut om oppskraping av bil og stalking er innfor for å kritisere en skolesekkkampanje? Han ene er vel med på Kulinaris? 2
Måne Rampelyset Skrevet 21. mai 2024 #96342 Skrevet 21. mai 2024 Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette. Måne, admin.
Korkoselig Skrevet 21. mai 2024 #96343 Skrevet 21. mai 2024 «Avhørt» podden kunne vel lest litt i denne tråden for å finne inspirasjon til en episode… 🤔🚙🪛 23 3
Surikatt Skrevet 21. mai 2024 #96344 Skrevet 21. mai 2024 Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Det er noe veldig stusselig og trist når en nærmere 40 år gammel bedriftseier som ikke greier å skape noe interessant innhold må ty til (umerket) egenreklame ved å filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat. Følge hva og hvem? Den stive plastdukken CBE forsøker å bruke filter til å fremstille henne som? En bedriftskanal knapt uten annet innhold enn barneeksponering og helseskadelig innhold og de sedvanlige lovbruddene? https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og når heisdøren begynner å åpne seg når videoen slutter, så er det nesten som man setter en pute foran ansiktet i frykt for at det skal stå noen utenfor heisen og vente på den, for så pinlig er det bedriftseier holder på med... Dette er bare pinlig. Dette er en voksen dame som ikke liker sitt eget utseende og må ty til ekstreme filtre før hun synes hun er fin nok til å poste det. Det er helt forkastelig ! 26
Pikeliten Skrevet 21. mai 2024 #96345 Skrevet 21. mai 2024 Lurer også fælt på hva avhørt har med CBE å gjøre🤔 8
Frisk Frosk Skrevet 21. mai 2024 #96346 Skrevet 21. mai 2024 Spanky skrev (3 timer siden): Blir svimmel av se den screenshoten jeg! Er den heisdøren veldig lav? Og hvorfor er alt så skjevt? Det begynner å bli veldig mange bilder de siste årene som viser at bedriftseierne har blitt fullstendig sveiseblind når det gjelder eget bildejuks og filterbruk. Der hun/de ser "perfekt" hud, ansikt, tynnest mulig kropp, størst mulig rumpe, mest mulig sexy osv. - der ser andre unaturlig hud, fordreid ansikt, thinspo og proana, unaturlige kroppsproporsjoner, ekstrem posering osv. osv. Selv ikke det at omgivelsene også fordreies av heftige vidvinkler og filter ser de. Det virker som om de lever i en alternativ virkelighet, hvor ingenting annet enn eget utseende teller. 28 3
Stargaze Skrevet 21. mai 2024 #96347 Skrevet 21. mai 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (13 timer siden): filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat. Følge hennes dag med ihjelredigerte speilselfier fra toalett og heis + en og annen løpetur. Hva i all verden får henne til å tro at dette er interessant for målgruppen..? Nei vent, hun har jo ingen målgruppe, - det er i hvert fall tydelig. Endret 22. mai 2024 av Stargaze 19 2
neon_sun Skrevet 21. mai 2024 #96348 Skrevet 21. mai 2024 (endret) Fikk helt vondt i nakken av å se CK i dag. Mens de andre vender hodet naturlig i alle vinkler, sitter hun omtrent utelukket med ansiktet vendt mot høyre. Det spiller ingen rolle hvor fokuset foregår, ansiktet har alltid vendt seg mot godsiden. Fascinerende og skremmende på samme tid. (kilde: bilde av tven min) Endret 23. mai 2024 av Måne Rampelyset Stillbilde fra TV-opptak fjernet 39 8
Laia Skrevet 21. mai 2024 #96349 Skrevet 21. mai 2024 Stargaze skrev (26 minutter siden): Følge hennes dag med igjelredigerte speilselfier fra toalett og heis + en og annen løpetur. Hva i all verden får henne til å tro at dette er interessant for målgruppen..? Nei vent, hun har jo ingen målgruppe, - det er i hvert fall tydelig. Joda, er ikke målgruppen høyt utdannede og ressursrike kvinner (eller noe i den retning)? Tipper hun treffer blinken der ja… 15 2
Snødronninga Skrevet 21. mai 2024 #96350 Skrevet 21. mai 2024 (endret) @neon_sun Jeg la ut et eksempel i går som ble slettet av admin. (Så det blir nok ditt også om du ikke kan linke til bildet) Man skulle jo tro at dette var tilfeldigheter, for SÅ fanatisk kan hun ikke være. Eller? Men jeg ser det samme som deg, ganske ofte. Tror ingen av de andre som er med, er så selvbevisste foran kamera som Caroline. Endret 21. mai 2024 av Snødronninga mangla en bokstav 23
Pusern3 Skrevet 22. mai 2024 #96351 Skrevet 22. mai 2024 Chrisssi skrev (7 timer siden): Den ekte Caroline som er med på Camp Kulinaris ser helt annerledes ut enn Instagram-versjonen. Hun har hverken flawless hud eller fyldige lepper og kroppen ser ganske vanlig ut. Hun virker veldig usikker og anonym, en bakgrunnsfigur som ikke evner å bemerke seg på noe vis. Da må det være flaut å kjøre videre med filter-versjonen på Instagram, nesten litt stakkarslig. Gapet er stort. Hun er bare dr….kjedelig på CK. Bare opptatt av å posere og krølle håret og har overhode ingen humor. 15
Pusern3 Skrevet 22. mai 2024 #96352 Skrevet 22. mai 2024 neon_sun skrev (2 timer siden): Fikk helt vondt i nakken av å se CK i dag. Mens de andre vender hodet naturlig i alle vinkler, sitter hun omtrent utelukket med ansiktet vendt mot høyre. Det spiller ingen rolle hvor fokuset foregår, ansiktet har alltid vendt seg mot godsiden. Fascinerende og skremmende på samme tid. (kilde: bilde av tven min) Det er tragisk. Ser ut som hun har stivnet i den vinkelen. Hun er så kontrollert og stram i CK at det blir bare kjedelig. Alle de andre har impulsive kommentarer jevnt og trutt og mye humor. Pluss ingen posjering. 22
Keaton Skrevet 22. mai 2024 #96353 Skrevet 22. mai 2024 Pusern3 skrev (2 timer siden): Hun er bare dr….kjedelig på CK. Bare opptatt av å posere og krølle håret og har overhode ingen humor. Knuser iallfall «en myte» igjen; mange trodde CBE var dyktig på kjøkkenet, men hun fremstår ganske så amatøraktig og skrekkslagen. At hun tar kritikk dårlig, visste vel de fleste. Podcasten viste at hun ikke var morsom, ikke faktasterk eller samfunns -og nyhetsorientert og med et enkelt vokabular. På en annen side (😅) fremgår det tydelig at diskrepansen mellom real life-CBE og personaen CBE er stor, de er totalt ulike utseendemessig. Det er heller ikke noe kritikerne her inne har funnet på at kun ene siden av ansiktet må vises. Der jobbes det kontinuerlig. Alt i alt; der flere kommer godt fra det med sjarm og personlighet feks de andre damene, går influenceren motsatt vei. Unngår nok noen kameraer på det, men resultatet er en tafatt person som ikke fungerer godt i gruppe. Guro Schanke, derimot, der ser man et menneske som skjønner hva et kamera er til for. Sjarmerende dame! 40 8
Populært innlegg Lopploella Skrevet 22. mai 2024 Populært innlegg #96354 Skrevet 22. mai 2024 Kollontaj skrev (1 time siden): Knuser iallfall «en myte» igjen; mange trodde CBE var dyktig på kjøkkenet, men hun fremstår ganske så amatøraktig og skrekkslagen. At hun tar kritikk dårlig, visste vel de fleste. Ja, det er nok veldig tøft å delta i en konkurranse for åpen scene, uten å kunne slette kritikk. Og vanskelig å hevde at hun har helt rett (som hun pleier) når kritikken kommer fra en såpass profilert kokk. 😃 Jeg husker en gang fra hun hadde bloggen, at noen kommenterte en kake hun hadde laget (sikkert pavlova), der kremen var pisket for mye så den var helt kornete. Men neida, det var akkurat sånn perfekt pisket krem skulle være selvfølgelig. Jeg tror ALDRI jeg har sett at hun har gitt noen andre rett og sagt, ja det er helt sant, der ble kremen pisket litt for mye, eller der gjorde jeg den øvelsen litt feil, eller det visste jeg faktisk ikke om hunder, eller om noe i det hele tatt. 38 12
Stargaze Skrevet 22. mai 2024 #96355 Skrevet 22. mai 2024 snute skrev (15 timer siden): I dag har hun i følge seg selv hatt en lang dag i Oslo, hun er på vei hjem før kl 16… Litt annen definisjon av lang enn oss andre… Tviler på at første møte var kl 8 liksom, så sannsynligvis vesentlig kortete enn en vanlig dag for folk flest. Hun hadde aldri overlevd en vanlig 8-16 jobb. De fleste som jobber er ikke ferdig før 16, og mange pendler et stykke. Men de slipper i hvert fall å selge både sjela si og ungene sine.. 24 7
Populært innlegg Fredrik29 Skrevet 22. mai 2024 Populært innlegg #96356 Skrevet 22. mai 2024 Jeg synes det er trist å se henne på CK, hvordan hun hele tiden snur hodet for å unngå å bli filmet fra den siden - hvis hun ikke kan unngå det har hun håret hengende ned foran ansiktet eller hun holder hånden «tilfeldig» over kinnet. Innimellom glipper det, hun slapper av og glemmer det. Hun er søt når hun slapper av, og det er ingenting feil med ansiktet hennes. Dette er bare et oppheng hun har laget seg. Trist å se at hun har det sånn 😞 hun ser veldig annerledes ut på tv, enn på insta - sååå mye hun hadde vunnet på om hun bare kunne sluttet med dette tullet og latt det fare! At hun er engstelig, lett-stressa og blir flustered og klønete under tidspress, filming og kommentarer fra Kjartan Skjelde skjønner jeg godt - men det blir nok utrolig vanskelig for henne hele opplegget når hun hele tiden er besatt av hvordan hun ser ut i en hver situasjon. 53 4
Laia Skrevet 22. mai 2024 #96357 Skrevet 22. mai 2024 Lopploella skrev (3 timer siden): Ja, det er nok veldig tøft å delta i en konkurranse for åpen scene, uten å kunne slette kritikk. Og vanskelig å hevde at hun har helt rett (som hun pleier) når kritikken kommer fra en såpass profilert kokk. 😃 Jeg husker en gang fra hun hadde bloggen, at noen kommenterte en kake hun hadde laget (sikkert pavlova), der kremen var pisket for mye så den var helt kornete. Men neida, det var akkurat sånn perfekt pisket krem skulle være selvfølgelig. Jeg tror ALDRI jeg har sett at hun har gitt noen andre rett og sagt, ja det er helt sant, der ble kremen pisket litt for mye, eller der gjorde jeg den øvelsen litt feil, eller det visste jeg faktisk ikke om hunder, eller om noe i det hele tatt. Synes jeg vagt kan huske hun medga at hun ikke ante at det ikke var innafor å plukke prydblomster fra offentlige parkanlegg. Jeg må innrømme at jeg var veldig forbauset over at hun ikke visste dette. Å ikke stjele noe som tilhører andre er vel vanlig folkeskikk og basiskunnskaper som de fleste har fått banka inn på en eller annen måte, iallfall når man har passert 30. Men som nevnt, en av de ytterst få innrømmelser av feiltrinn fra den kanten. Og det var ganske overraskende faktisk, men skal gi henne det👍 26
Gjest Minthia Skrevet 22. mai 2024 #96358 Skrevet 22. mai 2024 Det blir jo litt feige lag når hun slippes ut i en gjeng med TV-personligheter. De er jo på TV fordi de har kameratekke, sjarm som kommer igjennom, byr på noe, seg selv eller annet, engasjerer, underholder. De er vant til å være på TV, bruke kamera og skjønner hva oppdraget er. CBE kan jo bare å ta bilde av seg selv fra en vinkel med unaturlige poseringer og filtre. Kan ikke lyve seg til matlaging heller her - spiller ikke noen rolle hvordan potetpureen ser ut på bilde når den er tørr og seig å spise. Det blir litt som hun hadde vært med i "sko-designmesterskapet", "proteinpulverutviklingsmesterskapet" eller "undertøysdesignmesterskapet". Hun møter virkeligheten og blir avslørt for hvem hun egentlig er, og den må jo være veldig skremmende for en som har jobbet så lenge med å kontrollere sitt eget narrativ og sette seg selv på en pidestall. Kameratekke handler ikke om festsminke og magetopp. Om CBE hadde sluppet ned skuldrene og sluppet ut magen, gitt faan både i hvordan hun tar seg ut og i å gjøre ting riktig hele tiden, og istedet ledd og engasjert seg og kastet seg ut i ting hadde hun vunnet masse! Tenk på all den energien som kreves på å hele tiden passe på og forsøke å posere og sminke seg fram til Instalooken sin. Istedet ser hun sliten, redd og noen ganger malplassert ut. Etter hennes virkelighetsforståelse må det jo være uforståelig og bittert at Anne Ma har så mye mer TV-tekke og sjarm enn henne? Det må da gå opp noen lys for henne snart.
Stargaze Skrevet 22. mai 2024 #96359 Skrevet 22. mai 2024 Kroppen ser også mye mer normal ut på CK.. 21
Keaton Skrevet 22. mai 2024 #96360 Skrevet 22. mai 2024 (endret) Spreke CBE.no klarer ikke trene som vanlig etter mye stillesitting i møter og bilkjøring, for det «merkes i kroppen». Ok. Da vet vi det. En vanlig jobbhverdag er nok veldig langt unna. Endret 22. mai 2024 av Kollontaj 40 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå