Isola2 Skrevet 19. mai 2024 #96281 Skrevet 19. mai 2024 Revenge o'Cavatina skrev (38 minutter siden): Men har de betalende kunder? Er det noen som mottar 24/7 coaching derfra? Leder nyutdannede PT cbe både Sterk og atletisk, yoga og løpetrening? Foregår det omsetning i sjappa? Eller går det mest i ubetalte doselfier, nipslip og flakseløping gjennom dagene i Særp mens gubben ranter på X? Tviler på de har kunder utover disse barna som LKE trener (barn av bekjente?) 9 1
Rev. Revenge Skrevet 19. mai 2024 #96282 Skrevet 19. mai 2024 Isola2 skrev (12 minutter siden): Tviler på de har kunder utover disse barna som LKE trener (barn av bekjente?) Tviler selv. Ut fra daglig leders paniskartede deltakelse i programmer hun tydeligvis er ukomfortabel med, kan jeg ikke skjønne annet enn at aktiviteten er langt utenfor komfortsonen. Ispedd umerket reklame fra hyllene langt under øverste, og et tydeligvis desperat forsøk fra Kontent til å revitalisere gamle Fotballfrue, fremstår det hele som skikkelig tørke. 17
M.H85 Skrevet 19. mai 2024 #96283 Skrevet 19. mai 2024 hudorm1 skrev (2 timer siden): Tror ikke hun mener det bokstavelig talt. Er en måte å si det på. "Rolig pils på brygga, rolig kjøretur, rolig personlig best i benk" Det er mye rare videoer på den insta der..🙈 En video der det står " se hvordan jeg reagerer på spindelvev". Jeg tenkte OK,faller hun i vannet da...neida løfter/poserer litt med rompa 2cm opp ,det er den mest shallow influenseren som finnes ,sagt det før😅 20 2
Stargaze Skrevet 19. mai 2024 #96284 Skrevet 19. mai 2024 Tipper hun ikke stod på PT eksamen. Regner med at det hadde stått i bioen, men der er det bare sertifisert yogainstruktør. Hun ble heller ikke nevnt på AFPT sin insta slik flere ble. Og det har vært heeeeelt tyst rundt PT «studie» etter eksamen.,,,, 19 2
Isola2 Skrevet 19. mai 2024 #96285 Skrevet 19. mai 2024 Stargaze skrev (41 minutter siden): Tipper hun ikke stod på PT eksamen. Regner med at det hadde stått i bioen, men der er det bare sertifisert yogainstruktør. Hun ble heller ikke nevnt på AFPT sin insta slik flere ble. Og det har vært heeeeelt tyst rundt PT «studie» etter eksamen.,,,, Hun la ut at hun var glad og stolt over at hun besto praktisk eksamen. Men det er vel noe teoretisk inne i bildet det også? 3
Keaton Skrevet 19. mai 2024 #96286 Skrevet 19. mai 2024 Stargaze skrev (42 minutter siden): Tipper hun ikke stod på PT eksamen. Regner med at det hadde stått i bioen, men der er det bare sertifisert yogainstruktør. Hun ble heller ikke nevnt på AFPT sin insta slik flere ble. Og det har vært heeeeelt tyst rundt PT «studie» etter eksamen.,,,, Ja, når du sier det; litt merkelig? Kommer vel nå som du nevner det. 😆 13
Keaton Skrevet 19. mai 2024 #96287 Skrevet 19. mai 2024 BellaSwan skrev (4 timer siden): Løpeøkten ligger på netfit også. Verre flaksing med armer skal man lete lenge etter. Tror grunnen til denne håpløse måten å løpe på er at hun løper så bredbeint. Ikke så lett å holde balansen da. Lårene må for guds skyld ikke møtes, da ser hun så maskulin ut ifølge fruemannen. Oi, holdt jo nesten på å havne i skauen fordi hun løper så bredbeint. 😅 8
Frisk Frosk Skrevet 19. mai 2024 #96288 Skrevet 19. mai 2024 Sinccis skrev (2 timer siden): CBE skrev jo nylig på Netfit-profilen sin at løpeteknikk ikke har noe å si for prestasjon og at det ikke finnes noe riktig løpeteknikk, man må bare løpe som man føler for. Dette som et svar til noen som lurte på hva som er best løpeteknikk. Det er noe hun/de har skrevet etter at det her i tråden ble skrevet om at Ingrid Kristiansen sier at for mosjonsløpere så er løpestil/-teknikk mindre viktig, i hvert fall hvordan det ser ut. Men selv der er det jo snakk om å la kreftene virke fremover, ikke alle andre veier. Men det er stor forskjell likevel på det IK sier og det CBE viser, da CBE så tydelig viser manglende stabilitet og balanse når hun løper på et underlag som ikke er helt plant, og kreftene går alle veier. At hverken pt LKE eller CBE har greid å få hennes løpestil til å bli noe mer hensiktsmessig på så mange år, det viser at ingen av dem er istand til å trene andre i løping. Kanskje da heller ikke så rart at LKE aldri nådde sitt mål om å bli blant de fem beste ultraløperne, når det svikter på så elementære områder (selv om han har bedre løpeteknikk enn kona), ikke minst også restituering, overtrening, tilpasse søvn og mat m.m. Og når en pt får spørsmål om hva som er best løpeteknikk, da er det faktisk en hel rekke ting en som kan sitt fag kan si om akkurat det. Når CBE bare avfeier med å si at teknikk ikke har noe for prestasjon, så er jo ikke det riktig. Det har lite å si for den som bare løper for egen del, men ønsker man å prestere og bli bedre (også for egen del) så er det jo en hel rekke ting man kan gjøre for å bedre løpeteknikken, selv om man holder på deler av sin personlige "stil". Mer enn annet viser CBE med det svaret nok en gang at hun ikke har nok kunnskap til å veilede andre. 15 1
Ikkenoledig Skrevet 19. mai 2024 #96289 Skrevet 19. mai 2024 hudorm1 skrev (3 timer siden): Tror ikke hun mener det bokstavelig talt. Er en måte å si det på. "Rolig pils på brygga, rolig kjøretur, rolig personlig best i benk" Enig i at det kan tolkes begge veier, men «rolig» betyr nok rolig i her. Easy runs er et kjent begrep i løpeverden og omtales på norsk som regel som rolig løpetur. Det refereres til løpeøkter mer lav intensitet, og det er kjent at løpeinfluencere ofte viser alt annet enn rolige løpeturer når de er på «rolige» løpeturer… 6
Mrs Bella Skrevet 19. mai 2024 #96290 Skrevet 19. mai 2024 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (På 19.5.2024 den 17.00): Men har de betalende kunder? Er det noen som mottar 24/7 coaching derfra? Leder nyutdannede PT cbe både Sterk og atletisk, yoga og løpetrening? Foregår det omsetning i sjappa? Eller går det mest i ubetalte doselfier, nipslip og flakseløping gjennom dagene i Særp mens gubben ranter på X? Jeg tror ikke det ligger noe i netfit, ut over hennes egne økter som hun trener. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 11
Marihone Skrevet 19. mai 2024 #96291 Skrevet 19. mai 2024 Hvorfor har LK begynt å skrive på engelsk? Ønsker han internasjonale kunder? En mann som ikke en gang skriver perfekt engelsk og bor i Sarpsborg by? Litt forskjell på de treningsprofilene utenfor Norge for å si det slik. Han er nobody. 8
Frk.Fjas Skrevet 19. mai 2024 #96292 Skrevet 19. mai 2024 Denne uken har jeg gjort et lite eksperiment! Jeg har gått med kort shorts og magetopp. Barna mine er 1-2 år yngre enn CBE sine. Kjørte til barnehagen om morgenen i antrekket og barnehagebarnet påpekte at jeg hadde glemt å kle på meg. Eldste barnet hadde besøk av venner senere samme dag, som tisket og hvisket om at mammaen til *navn* har ikke på seg klær. 22
Marihone Skrevet 19. mai 2024 #96293 Skrevet 19. mai 2024 7 minutter siden, Frk.Fjas said: Denne uken har jeg gjort et lite eksperiment! Jeg har gått med kort shorts og magetopp. Barna mine er 1-2 år yngre enn CBE sine. Kjørte til barnehagen om morgenen i antrekket og barnehagebarnet påpekte at jeg hadde glemt å kle på meg. Eldste barnet hadde besøk av venner senere samme dag, som tisket og hvisket om at mammaen til *navn* har ikke på seg klær. Kvinner på 30+ med barn bruker normalt ikke magetopp. Ingen av mine venninner har det. Jeg synes ikke det passer seg, men tydelig at vi er forskjellige. CBE er jo meget barnslig og tror hun fortsatt er 19 år. Jeg har hatt mine perioder her i livet, men når man blir mor får man et annet fokus. Jeg liker å pynte meg, men trange og korte kjoler føler jeg ikke for lengre. Maxi-kjoler synes jeg er behagelig og pent. I hverdagen er det praktisk og behagelig å gå med treningsklær, eller jeans og en pen topp. Å vise seg frem for hele verden og bry seg om utseende hverken orker eller vil jeg etter å ha født to barn. På et tidspunkt blir man faktisk voksen. Det synes jeg ikke CBE alltid er med doselfie og trutmunn. Det mener jeg er skikkelig teit og sender uheldige signaler til barna. 26 1
Frk.Fjas Skrevet 19. mai 2024 #96294 Skrevet 19. mai 2024 Marihone skrev (2 minutter siden): Kvinner på 30+ med barn bruker normalt ikke magetopp. Ingen av mine venninner har det. Jeg synes ikke det passer seg, men tydelig at vi er forskjellige. CBE er jo meget barnslig og tror hun fortsatt er 19 år. Jeg har hatt mine perioder her i livet, men når man blir mor får man et annet fokus. Jeg liker å pynte meg, men trange og korte kjoler føler jeg ikke for lengre. Maxi-kjoler synes jeg er behagelig og pent. I hverdagen er det praktisk og behagelig å gå med treningsklær, eller jeans og en pen topp. Å vise seg frem for hele verden og bry seg om utseende hverken orker eller vil jeg etter å ha født to barn. På et tidspunkt blir man faktisk voksen. Det synes jeg ikke CBE alltid er med doselfie og trutmunn. Det mener jeg er skikkelig teit og sender uheldige signaler til barna. Jeg er enig med deg! Jeg er nærmere 40 år, og hele hensikten var å se hvordan barna reagerte. Jeg går ikke kledd slik til vanlig altså. 13
Marihone Skrevet 19. mai 2024 #96295 Skrevet 19. mai 2024 10 minutter siden, Frk.Fjas said: Jeg er enig med deg! Jeg er nærmere 40 år, og hele hensikten var å se hvordan barna reagerte. Jeg går ikke kledd slik til vanlig altså. Jeg skjønte det. Jeg hadde aldri hentet mine barn i magetopp heller. 6 1
Stargaze Skrevet 19. mai 2024 #96296 Skrevet 19. mai 2024 Isola2 skrev (2 timer siden): Hun la ut at hun var glad og stolt over at hun besto praktisk eksamen. Men det er vel noe teoretisk inne i bildet det også? Det er feil. Hun skrev ikke at hun hadde bestått. Stusset nemlig over det da.. 13 3
LilleSnupp Skrevet 19. mai 2024 #96297 Skrevet 19. mai 2024 Stargaze skrev (9 minutter siden): Det er feil. Hun skrev ikke at hun hadde bestått. Stusset nemlig over det da.. Hun sier i videoen at hun sto.. ikke at hun besto. #influenserspråk 5
Rev. Revenge Skrevet 19. mai 2024 #96298 Skrevet 19. mai 2024 (endret) Åja. Var det puddelboller og solbriller til det redigerte bildet med netto treningsantrekk og utseendefokus som var tema, ikke gjennomgått (istedet for bestått) eksamen i PT. Ser frem til bildedokumentasjonen av PT-diplomet og den raskt voksende kundeporteføljen. Endret 19. mai 2024 av Revenge o'Cavatina 16 1
~ Ada ~ Skrevet 19. mai 2024 #96299 Skrevet 19. mai 2024 Stargaze skrev (5 minutter siden): Det er feil. Hun skrev ikke at hun hadde bestått. Stusset nemlig over det da.. Hun sa hun bestod den. De teoretiske vites ikke, resultatene har kanskje ikke kommet. Uansett, hva skal hun bruke det til? Erfaring har vist at det kun brukes til "CV'en". Omsetning ble nevnt her. De har neppe fått kunder av floppene og det er tørke på annonsører. Dette er to stk voksne i sin beste alder som i sannhet driver dank på fulltid og som ikke løfter en finger for å endre på det og bidra til at samfunnet går rundt. 10
Sarah93 Skrevet 19. mai 2024 #96300 Skrevet 19. mai 2024 Frk.Fjas skrev (46 minutter siden): Denne uken har jeg gjort et lite eksperiment! Jeg har gått med kort shorts og magetopp. Barna mine er 1-2 år yngre enn CBE sine. Kjørte til barnehagen om morgenen i antrekket og barnehagebarnet påpekte at jeg hadde glemt å kle på meg. Eldste barnet hadde besøk av venner senere samme dag, som tisket og hvisket om at mammaen til *navn* har ikke på seg klær. Håper virkelig du kødder eller troller, og ikke kjørte til barnehagen med noe du ellers ikke ville gått i, for å fiske kritiske kommentarer fra barna og poste det her. 22 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå