Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (9 timer siden):

Skjønnhet kommer innenfra.

Nettopp. Og med de holdningene og verdiene CBE ser ut til å ha, ja, da er den skjønnheten borte vekk

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (16 minutter siden):

Jeg så deler av den episoden da CBE stekte noe kjøtt (en rull), og fikk kritikk av kokken. Han er ganske direkte, iallfall. 🤭

Det er han, og godt er det 😅

Du kødder ikke med matlaging for å si det sånn 🤣 Kjartan ER Camp Kulinaris!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei litta nipslip? Burde kjøpe seg nipple covers si 😼

 

Kilde Carolines Instagram...

IMG_5504.png

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, foreveralone said:

Ei litta nipslip? Burde kjøpe seg nipple covers si 😼

 

Kilde Carolines Instagram...

IMG_5504.png

😆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreveralone skrev (21 minutter siden):

Ei litta nipslip? Burde kjøpe seg nipple covers si 😼

 

Kilde Carolines Instagram...

IMG_5504.png

Om jeg ikke husker helt feil har det gjort det samme før, også da når hun skulle vise frem et middagsbord hun hadde pyntet til en eller annen anledning?

Jeg har ingen tro på at dette er en glipp, for dette er redigert og brukt filter på - altså er bildene jobbet med.

  • Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Om jeg ikke husker helt feil har det gjort det samme før, også da når hun skulle vise frem et middagsbord hun hadde pyntet til en eller annen anledning?

Jeg har ingen tro på at dette er en glipp, for dette er redigert og brukt filter på - altså er bildene jobbet med.

Selvfølgelig en kalkulert og usmakelig "glipp"!

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dog ikke naturlig ut den nippelen!#redigert

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (28 minutter siden):

Om jeg ikke husker helt feil har det gjort det samme før, også da når hun skulle vise frem et middagsbord hun hadde pyntet til en eller annen anledning?

Jeg har ingen tro på at dette er en glipp, for dette er redigert og brukt filter på - altså er bildene jobbet med.

Det er reposting fra fjorårets 17 mai, hvis ikke du tenkte på en annen i tillegg,  da.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utenfor min fatteevne at noen er opptatt av tigh gap og enda verre, så sjukelig opptatt av det at man sitter og finkjemmer bilder, trikser og fikser for å fremheve det samt midje, muskulatur osv. Det er så nitrist som det kan bli og minner mest om psykiatri. 

  • Liker 25
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Det er reposting fra fjorårets 17 mai, hvis ikke du tenkte på en annen i tillegg,  da.

 

Hvis det er reposting så kan det være det jeg husket. Og er det den samme så vet vi jo at de følger med her inne (selv om de sier annet), ergo har de lagt ut bildet bevisst fordi det fikk oppmerksomhet sist. Det går jo mye på gjenbruk hos herr og fru Eriksen når de ikke har noe annet innhold.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har kontoen Poppy the prairie dog mer interessant content enn fotballfrua. 😊

Det sier jo litt. 😄

Endret av BaHare
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here we go again :himle:

Dagens fordummende reel, i kjent CBE stil. Her fikk Caroline tilfredsstilt flere behov. Hun fikk vist seg i BH og bar mage. Røska seg i håret flere ganger, smilt fornøyd til seg selv i kameralinsa, brukt et tonn med filter og/eller redigering som gjør henne helt annerledes. Er det mulig, er det ikke nok nå? 

Nå måtte jeg ta en ny sammenligning. Bildet i midten er et nytt bilde, publisert i Se og Hør for noen dager siden. De to andre er stillbilder fra dagens reel. Leppene, øynene, kinnene, huden - det meste er ganske annerledes. Jeg hadde vært skamfull om jeg la ut dette, skikkelig skamfull. Tenk at dette er jobb for Caroline Berg Eriksen. 

 

IMG_7876.jpeghttps://picuki.me/p/C7CR8rFIuFQ/ 

https://www.seher.no/kjendis/slar-tilbake-mot-operasjonsryktene/81378053

 

Endret av Snødronninga
La til et ord
  • Liker 33
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (8 minutter siden):

Here we go again :himle:

Dagens fordummende reel, i kjent CBE stil. Her fikk Caroline tilfredsstilt flere behov. Hun fikk vist seg i BH og bar mage. Røska seg i håret flere ganger, smilt fornøyd til seg selv i kameralinsa, brukt et tonn med filter og/eller redigering som gjør henne helt annerledes. Er det mulig, er det ikke nok nå? 

Nå måtte jeg ta en ny sammenligning. Bildet i midten er et nytt bilde, publisert i Se og Hør for noen dager siden. De to andre er stillbilder fra dagens reel. Leppene, øynene, kinnene - det meste er ganske annerledes. Jeg hadde vært skamfull om jeg la ut dette, skikkelig skamfull. Tenk at dette er jobb for Caroline Berg Eriksen. 

 

IMG_7876.jpeghttps://picuki.me/p/C7CR8rFIuFQ/ 

https://www.seher.no/kjendis/slar-tilbake-mot-operasjonsryktene/81378053

 

Dette er jobben til både henne og ektemannen Lars-Kristian Eriksen.

De begge gir mer og mer inntrykk via det de legger ut at dette ikke er friskt, ikke en gang i nærheten.

Selv når andre tar bilder av henne vises de store forandringene hun har gjort med eget utseende med bl.a. div. injeksjoner.

Å late som, slik de gjør, med konstant juksing er ekstremt pinlig av to ca 40-åringer! Enda verre når de har barn.

De to og de bedriftskanalene de har er til sammen oppskriftsbøker for langtkommen ortoreksi, nå påvirker det tilsynelatende alle områder av livet, og når et prosjekt flopper hopper de rett videre til neste - hva som helst bare de kan fortsette å ha alt fokus på eget utseende og egen kropp.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diosa skrev (20 timer siden):

Synes dere virkelig hun er pen og flott som hun er naturlig eller er det noe dere føler at dere må si? 

Jeg har aldri syntes at hun er noe særlig vakker. Iallfall ikke nå som årene går og hun blir eldre. Hun var litt søt som yngre men aldri vakker liksom. Men det er jo veldig subjektivt da. 

Hun andre i Camp Kulinaris, Yasmin, derimot. Wow. Hun synes jeg er bare helt slående vakker. Blir aldri lei av å se på henne. 

Jeg er ikke opptatt av folks utseende annet enn at når man legger ut bilder av seg selv som er redigert og filtrert til det ugjenkjennelige, så reagerer jeg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som før var så flink til å legge ut mye til 17. mai og andre høytider; bordpynt, oppskrifter og alt mulig. Borddekking og pynt som delte meninger (= bra content for influencere), egne bunadskjorter og skjerf som provoserte flere (= kommentarer og diskusjon). Oppskrifter husker jeg som mer avanserte pavlova og enklere iskaker, så alle kunne finne noe som passer. Hun har jo vært flink til å skape innhold! Ellers ville hun jo aldri blitt en av Norges største blogger.

Så synd å se at hun tydeligvis ikke gidder å jobbe for det lenger - 17. mai i dag og eneste innleggene hun har lagt ut på forhånd er et reklamesamarbeid med smykker og en borddekking video som er fra i fjor. Virker som at hun har gitt opp.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart at man gir opp når pengekrana er skrudd igjen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er mao ikke særlig attraktiv som annonsør.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai, influencerhøytid og det eneste hun klarer er en doselfie i bunad?

Det er virkelig bare trist.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (2 timer siden):

17. mai, influencerhøytid og det eneste hun klarer er en doselfie i bunad?

Det er virkelig bare trist.

Det er noe litt "tacky" over det. Men det er hva de har blitt til - de går tilbake 10 år, til da bloggere på 15 hadde "suksess" med trutmunn og doselfier. 

  • Liker 23
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går, 16. mai,  hadde hun en post som ikke kan beskrives på annen måte enn proana og et svært forstyrret forhold til utseende.

OBS! Anbefaler ingen som har spiseforstyrrelser å se den, for uten advarsel kommer man rett inn til et virkelig proanabilde, det aller første som står oppe før man starter videoen.

Hele seansen hvor hun liksom skal prøve klær før hun skulle til Oslo er det dessuten brukt et filter som ikke bare får hele kroppen hennes til å se sykelig tynn og fordreid ut i en del stillinger, men også får ansiktet hennes til å ligne den stive "masken" av et ansikt som Melania Trump (54 år...) går med.

Bedriftsinnholdet gir dessverre mer og mer et sykelig inntrykk hva kropp og utseende angår.

Og så følges det opp med dårlige bilder fra 17. mai, korps i bedriftsområde, barn - og nok en manisk doselfie.

Og ifølge Kontent er dette alså å briljere...

Fritt fall og mer og mer trist å se når man vet at det her også er barn inne i bildet.

 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...