Gå til innhold

carolinebergeriksen.no


MissLucy

Anbefalte innlegg

veslemy2006 skrev (9 minutter siden):

Der jeg jobber har jeg hatt ett par av disse influenserene som eksponerer barna sine innom bla Caroline og pilotfrue. Tenkte det når jeg stod på jobb og kjente igjen barna når jeg så de før foreldrene kom bak, at det er ganske skummelt at jeg kjenner igjen barna uten å se foreldrene. Tenk alt det som ligger på nette de kommer til å synes er flaut når de blir eldre som hele Norges befolkning har tilgang til. Jeg får ikke engang lov av mine barn å dele bilder av de på min privat snap noen ganger heller. For ja jeg spørr de. Men disse har ikke noe valg og de deles ikke bare til familie og venner men til alle. Og med masse info som kan ha ganske fatale konsekvenser. Jeg blir kvalm. 

Hva de blir flaue av er jo det minste problemet. Hva personer med uredelige hensikter vet og kan gjøre med informasjonen derimot er mye verre.

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snublefot62 skrev (2 timer siden):

Hva de blir flaue av er jo det minste problemet. Hva personer med uredelige hensikter vet og kan gjøre med informasjonen derimot er mye verre.

Dette forferdelige internettet, hvor alle hater henne, rakker ned på henne, og kritiserer henne for alt, er altså et sted hun ØNSKER at barna hennes skal følge i hennes fotspor. Det er for pokker omsorgssvikt! 

  • Liker 35
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (50 minutter siden):

Dette forferdelige internettet, hvor alle hater henne, rakker ned på henne, og kritiserer henne for alt, er altså et sted hun ØNSKER at barna hennes skal følge i hennes fotspor. Det er for pokker omsorgssvikt! 

Barna skulle vært holdt unna til de er gamle nok til å ta sine egne valg. En 10-åring er ikke det om Caroline Berg Eriksen tror det er en unnskyldning for fortsatt eksponering. 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Dette forferdelige internettet, hvor alle hater henne, rakker ned på henne, og kritiserer henne for alt, er altså et sted hun ØNSKER at barna hennes skal følge i hennes fotspor. Det er for pokker omsorgssvikt! 

Det er jo pengene og daglige «fiiina» som er gulrota. Fryktelig forstemmende at barn skal inn i et så skadelig liv. 

  • Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 timer siden):

Dette forferdelige internettet, hvor alle hater henne, rakker ned på henne, og kritiserer henne for alt, er altså et sted hun ØNSKER at barna hennes skal følge i hennes fotspor. Det er for pokker omsorgssvikt! 

Søvnløse netter, dårlige selvbilde, angst og isolasjon. Uten tvil så er det en form for omsorgssvikt å ønske at barna skal oppleve det samme. Til og med legge opp til/  legge til rette for at de skal leve på samme måten. 

Den største omsorgssviken av alt i dette, er mangelen på et lovverk som forbyr å dele bilder av - og info om barn. 

Endret av Isild
  • Liker 29
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vårtegnet
Isild skrev (34 minutter siden):

 

Den største omsorgssviken av alt i dette, er mangelen på et lovverk som forbyr å dele bilder av - og info om barn. 

Beste jeg har lest her 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De må virkelig få seg en løpetrener. Siste story på coachens IG viser en flaksende cbe. Armene er langt ute i flagrende bevegelser hele tiden. Aldri sett mer uøkonomisk løping..

Og det fra de som selger treningsprogram…

Eller som lke pleier å si:🤷‍♀️

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe er på løpetur :rulle: 

...og selvsagt skal det bades etterpå. Nå er det "lenge siden" hun viste seg i bikini, abstinensene har meldt seg. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet.

Endret av Xstrella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (38 minutter siden):

De må virkelig få seg en løpetrener. Siste story på coachens IG viser en flaksende cbe. Armene er langt ute i flagrende bevegelser hele tiden. Aldri sett mer uøkonomisk løping..

Og det fra de som selger treningsprogram…

Eller som lke pleier å si:🤷‍♀️

De løper på en sti i skogen der hun flagrer så mye med armene. Og inntrykket er at hun er har dårlig balanse og er veldig uvant med å løpe på ujevnt underlag og derfor blir så ustødig at hun ikke takler insta-farten hun ønsker å holde for videoen, og derfor må kompensere så mye med armene. Men hun virker også forbausende ustabil i kjernen, noe som selvfølgelig også vil forverre det hele.

Men det er gjerne dette som skjer når man i årevis har foretrukket å løpe på mølla i kjelleren med blikket naglet fast til tv-skjermen, eller på asfalt. Det er ikke på mølla i kjelleren eller på flat, jevn asfalt man trener opp koordinasjonen som trengs mellom øyne og kropp for å løpe i terreng.

Og da hjelper det ikke at CBE heller ikke i utgangspunktet har god løpeteknikk.

At disse to, både Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen skal trene andre i løping, det er latterlig - de greier jo ikke å korrigere hverken seg selv eller hverandre, så å tro at de kan gi forsvarlige råd og nødvendige korrigeringer til betalende kunder er bare latterlig å tenke på - og skremmende, siden deres inkompetanse kan påføre andre skader...

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 minutter siden):

 

Greit å slette dette, da mindreårige ikke bør diskuteres...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (57 minutter siden):

De må virkelig få seg en løpetrener. Siste story på coachens IG viser en flaksende cbe. Armene er langt ute i flagrende bevegelser hele tiden. Aldri sett mer uøkonomisk løping..

Og det fra de som selger treningsprogram…

Eller som lke pleier å si:🤷‍♀️

Løpeøkten ligger på netfit også. Verre flaksing med armer skal man lete lenge etter. Tror grunnen til denne håpløse måten å løpe på er at hun løper så bredbeint. Ikke så lett å holde balansen da. Lårene må for guds skyld ikke møtes, da ser hun så maskulin ut ifølge fruemannen. 

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaSwan skrev (15 minutter siden):

Løpeøkten ligger på netfit også. Verre flaksing med armer skal man lete lenge etter. Tror grunnen til denne håpløse måten å løpe på er at hun løper så bredbeint. Ikke så lett å holde balansen da. Lårene må for guds skyld ikke møtes, da ser hun så maskulin ut ifølge fruemannen. 

Ja, bedre å løpe som man har driti på seg 😄

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rooolig økt men spurter på filmen. Haha, den må du lengre ut på landet med 😂😂😂😂😂

  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BellaSwan skrev (1 time siden):

Løpeøkten ligger på netfit også. Verre flaksing med armer skal man lete lenge etter. Tror grunnen til denne håpløse måten å løpe på er at hun løper så bredbeint. Ikke så lett å holde balansen da. Lårene må for guds skyld ikke møtes, da ser hun så maskulin ut ifølge fruemannen. 

Haha ja rart hvordan denne løpestilen liksom er mer feminin derigården image.gif.12c44b9b6d59fa4ac2aadc342bec76af.gif

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (3 minutter siden):

Rooolig økt men spurter på filmen. Haha, den må du lengre ut på landet med 😂😂😂😂😂

Tror ikke hun mener det bokstavelig talt. Er en måte å si det på. "Rolig pils på brygga, rolig kjøretur, rolig personlig best i benk"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

.

Og da hjelper det ikke at CBE heller ikke i utgangspunktet har god løpeteknikk.

At disse to, både Caroline Berg Eriksen og Lars Kristian Eriksen skal trene andre i løping, det er latterlig - de greier jo ikke å korrigere hverken seg selv eller hverandre, så å tro at de kan gi forsvarlige råd og nødvendige korrigeringer til betalende kunder er bare latterlig å tenke på - og skremmende, siden deres inkompetanse kan påføre andre skader...

Jeg også har sett den løpeteknikken til CBE. Er ikke den veldig på forfot? Sånn veldig også mener jeg🙈Mangel på restitusjon gjør nok at de store tidene hennes uteblir under løp. Hun har jo ikkenevneverdig progresjon 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har de betalende kunder? Er det noen som mottar 24/7 coaching derfra? Leder nyutdannede PT cbe både Sterk og atletisk, yoga og løpetrening? Foregår det omsetning i sjappa?

Eller går det mest i ubetalte doselfier, nipslip og flakseløping gjennom dagene i Særp mens gubben ranter på X?

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (15 minutter siden):

Jeg også har sett den løpeteknikken til CBE. Er ikke den veldig på forfot? Sånn veldig også mener jeg🙈Mangel på restitusjon gjør nok at de store tidene hennes uteblir under løp. Hun har jo ikkenevneverdig progresjon 

CBE skrev jo nylig på Netfit-profilen sin at løpeteknikk ikke har noe å si for prestasjon og at det ikke finnes noe riktig løpeteknikk, man må bare løpe som man føler for. Dette som et svar til noen som lurte på hva som er best løpeteknikk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (15 minutter siden):

CBE skrev jo nylig på Netfit-profilen sin at løpeteknikk ikke har noe å si for prestasjon og at det ikke finnes noe riktig løpeteknikk, man må bare løpe som man føler for. Dette som et svar til noen som lurte på hva som er best løpeteknikk.

Haha, gjorde hun virkelig det? Er det mulig…

Jeg skal i motsetning til visse andre ikke påberope meg å være noen ekspert på løping, men det utsagnet er jo åpenbart feil. Mon tro hvorfor de som er virkelig gode til å løpe terper teknikk?
Det er jo ganske basic fysikk at dersom du vil fort framover må alle bevegelser hjelpe til med å trekke deg nettopp framover, ikke oppover, nedover, bakover eller til siden. På videoen som ble lagt ut i dag, hvor hun flakser med armene og løfter beina så høyt at man skulle tro det var lava hun løper på, går veldig mye energi på å bremse bevegelsen i fartsretningen..

  • Liker 27
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...