Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Dere brukte ikke denne stilen altså? 😆

image.thumb.png.e7ce4e7cf6a89ea81e1c72b2581eeae5.png

Stillbilde fra video på instanavigation.com netfit.no

Jeg mistenker at hun løper så bredbent fordi hun skal gi inntrykk av det thigh gap'et hun ikke har uten å posere seg til det.

Det er ingenting med stien der som skulle tilsi at hun skulle løpe så merkelig og veive så mye med armene.

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Dere brukte ikke denne stilen altså? 😆

image.thumb.png.e7ce4e7cf6a89ea81e1c72b2581eeae5.png

Stillbilde fra video på instanavigation.com netfit.no

Daglig leder burde forklare hensikten med løpsteknikken fremvist for sine (potensielle) kunder fremover. Her er det intet annet å se enn at den forhenværende fotballfrue flakser seg gjennom skogen med mer eller mindre suksess. Om det har noen betydning for eventuelle kunder vites ikke.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet

Lurer på om coachen har spurt om lov til å løpe på nysådd jorde jeg. Har vel vokst opp med planteproduksjon! 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Korkoselig skrev (8 minutter siden):

Lurer på om coachen har spurt om lov til å løpe på nysådd jorde jeg. Har vel vokst opp med planteproduksjon! 

Dette har så klart coachen "sjekket" opp i. Han har tross alt vokst opp med jordbruk....eller ikke🙄 De to der har sine egne regler for hva som er sitt og andres.  Glemmer aldri da frua plukket blomster fra kommunens sine bedd.

• Liker 23
Skrevet
Korkoselig skrev (15 minutter siden):

Å gjøre skade på nysådd åker kan egentlig sidestilles med tyveri fra bonden - som i motsetning til LKE faktisk har en ærlig jobb...

• Liker 30
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Korkoselig skrev (3 timer siden):

Hvor ser du at han gjør det?

• Liker 1
Skrevet
Kokosmakron skrev (9 timer siden):

Hvor ser du at han gjør det?

Hans egen story

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, CityCityBangBang said:

Lurer på hva hun er så misfornøyd med? Hun vises jo fra flere vinkler i Camp Kulinaris, og jeg kan ikke se noe "rart" i ansiktet hennes i det hele tatt. Det rare skjer jo når hun kommer med filter og redigering. 🙄

Tror hun bare har sett seg så altfor mye i speilet oppigjennom. Dama er åpenbart enormt skada av livet som influencer. Når det å vise seg fra en side gjør deg superstiv på tv, og det å ha tigh gap er så viktig at du ikke kan løpe ordentlig, da har det bikket totalt over. Utrolig trist, må være den influenceren som har hatt minst godt av "suksessen". Snart har de vel ikke penger igjen heller, fatter ikke at de holder på som de gjør.

• Liker 28
Skrevet
Hallepalle2 skrev (På 19.5.2024 den 23.45):

Det er muligens det dummeste jeg har lest. Men hver sin lyst. 

Enig. Blir ikke lenger overrasket over hvor mye dumt man kan lese i denne tråden. Helt flaut.

• Liker 2
Gjest Doktorgraden
Skrevet

Ser for meg at det var veldig vanskelig for CBE å ikke kunne trykke blokker og slett da Kjartan kritiserte henne 😂. Velkommen til virkeligheten!

Skrevet

Det er godt å se at antall følgere fortsetter å synke drastisk etter at hun la ut bildeserie med massiv barneeksponering - nå også inkl. sitt ganske så nyfødte tantebarn.

Inntektene går ned, barna i familien må ta kostnaden med å måtte bli eksponert mer.

Folk vil ikke ha barneeksponering!

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet
Frisk Frosk skrev (4 minutter siden):

Det er noe veldig stusselig og trist når en nærmere 40 år gammel bedriftseier som ikke greier å skape noe interessant innhold må ty til (umerket) egenreklame ved å filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat.

Følge hva og hvem? Den stive plastdukken CBE forsøker å bruke filter til å fremstille henne som? En bedriftskanal knapt uten annet innhold enn barneeksponering og helseskadelig innhold og de sedvanlige lovbruddene?

image.thumb.png.9df4c8b78d12f0dde2b9d38c0bec0dbf.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Og når heisdøren begynner å åpne seg når videoen slutter, så er det nesten som man setter en pute foran ansiktet i frykt for at det skal stå noen utenfor heisen og vente på den, for så pinlig er det bedriftseier holder på med...

Blir svimmel av se den screenshoten jeg! Er den heisdøren veldig lav? Og hvorfor er alt så skjevt?

• Liker 13
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Frisk Frosk skrev (42 minutter siden):

Det er noe veldig stusselig og trist når en nærmere 40 år gammel bedriftseier som ikke greier å skape noe interessant innhold må ty til (umerket) egenreklame ved å filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat.

Følge hva og hvem? Den stive plastdukken CBE forsøker å bruke filter til å fremstille henne som? En bedriftskanal knapt uten annet innhold enn barneeksponering og helseskadelig innhold og de sedvanlige lovbruddene?

image.thumb.png.9df4c8b78d12f0dde2b9d38c0bec0dbf.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Og når heisdøren begynner å åpne seg når videoen slutter, så er det nesten som man setter en pute foran ansiktet i frykt for at det skal stå noen utenfor heisen og vente på den, for så pinlig er det bedriftseier holder på med...

Det mest merkelige av alt, er at hun tydeligvis undervurderer folk på det groveste. Vi har sett henne på tv, hun ser ikke sånn ut. Ikke i nærheten en gang. 
Kudos for å ha oppgradert fra dass-selfie til heis, da. 

Skrevet
Doktorgraden skrev (4 timer siden):

Ser for meg at det var veldig vanskelig for CBE å ikke kunne trykke blokker og slett da Kjartan kritiserte henne 😂. Velkommen til virkeligheten!

Kjartan er nok bare misunnelig  ...

• Liker 21
  • Nyttig 4
Skrevet
FruRosa skrev (3 minutter siden):

Kjartan er nok bare misunnelig  ...

Ei sladrekjerring in disquise…

• Liker 13
Gjest Glufseguri
Skrevet (endret)

Møte med gutta i Avhørt-poden?

Skal det komme en tåredryppende episode om nettHAT (*stemmen fra podden med Susan*) og hvor fæle alle kritikerne er?😏

I så fall håper jeg Avhørt redaksjonen har spurt ut om oppskraping av bil og stalking er innfor for å kritisere en skolesekkkampanje?

Endret av Glufseguri
Skrevet

«Følg dagen min på Snap.»

Well, har du sett en dag, har du sett alle - så nei takk. I dag kom hun likevel opp i feeden min, og det skjer visst sinnsykt mye spennende om dagen. Rart, da, at så lite av det vises fram eller skapes content av!

🥱

• Liker 25
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...