Frisk Frosk Skrevet 20. mai 2024 #96321 Skrevet 20. mai 2024 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Dere brukte ikke denne stilen altså? 😆 Stillbilde fra video på instanavigation.com netfit.no Jeg mistenker at hun løper så bredbent fordi hun skal gi inntrykk av det thigh gap'et hun ikke har uten å posere seg til det. Det er ingenting med stien der som skulle tilsi at hun skulle løpe så merkelig og veive så mye med armene. 26
Rev. Revenge Skrevet 20. mai 2024 #96322 Skrevet 20. mai 2024 CityCityBangBang skrev (2 timer siden): Dere brukte ikke denne stilen altså? 😆 Stillbilde fra video på instanavigation.com netfit.no Daglig leder burde forklare hensikten med løpsteknikken fremvist for sine (potensielle) kunder fremover. Her er det intet annet å se enn at den forhenværende fotballfrue flakser seg gjennom skogen med mer eller mindre suksess. Om det har noen betydning for eventuelle kunder vites ikke. 15 1
Korkoselig Skrevet 20. mai 2024 #96323 Skrevet 20. mai 2024 Lurer på om ✨coachen✨ har spurt om lov til å løpe på nysådd jorde jeg. Har vel vokst opp med planteproduksjon! 22 1
Pæddan Skrevet 20. mai 2024 #96324 Skrevet 20. mai 2024 Korkoselig skrev (8 minutter siden): Lurer på om ✨coachen✨ har spurt om lov til å løpe på nysådd jorde jeg. Har vel vokst opp med planteproduksjon! Dette har så klart coachen "sjekket" opp i. Han har tross alt vokst opp med jordbruk....eller ikke🙄 De to der har sine egne regler for hva som er sitt og andres. Glemmer aldri da frua plukket blomster fra kommunens sine bedd. 23
Frisk Frosk Skrevet 20. mai 2024 #96325 Skrevet 20. mai 2024 Korkoselig skrev (15 minutter siden): Lurer på om ✨coachen✨ har spurt om lov til å løpe på nysådd jorde jeg. Har vel vokst opp med planteproduksjon! Å gjøre skade på nysådd åker kan egentlig sidestilles med tyveri fra bonden - som i motsetning til LKE faktisk har en ærlig jobb... 30 3 4
Kokosmakron Skrevet 20. mai 2024 #96326 Skrevet 20. mai 2024 Korkoselig skrev (3 timer siden): Lurer på om ✨coachen✨ har spurt om lov til å løpe på nysådd jorde jeg. Har vel vokst opp med planteproduksjon! Hvor ser du at han gjør det? 1
Korkoselig Skrevet 21. mai 2024 #96327 Skrevet 21. mai 2024 Kokosmakron skrev (9 timer siden): Hvor ser du at han gjør det? Hans egen story 2
hvalstad45 Skrevet 21. mai 2024 #96328 Skrevet 21. mai 2024 10 hours ago, CityCityBangBang said: Lurer på hva hun er så misfornøyd med? Hun vises jo fra flere vinkler i Camp Kulinaris, og jeg kan ikke se noe "rart" i ansiktet hennes i det hele tatt. Det rare skjer jo når hun kommer med filter og redigering. 🙄 Tror hun bare har sett seg så altfor mye i speilet oppigjennom. Dama er åpenbart enormt skada av livet som influencer. Når det å vise seg fra en side gjør deg superstiv på tv, og det å ha tigh gap er så viktig at du ikke kan løpe ordentlig, da har det bikket totalt over. Utrolig trist, må være den influenceren som har hatt minst godt av "suksessen". Snart har de vel ikke penger igjen heller, fatter ikke at de holder på som de gjør. 28
Sandie Skrevet 21. mai 2024 #96329 Skrevet 21. mai 2024 Hallepalle2 skrev (På 19.5.2024 den 23.45): Det er muligens det dummeste jeg har lest. Men hver sin lyst. Enig. Blir ikke lenger overrasket over hvor mye dumt man kan lese i denne tråden. Helt flaut. 2
Gjest Doktorgraden Skrevet 21. mai 2024 #96330 Skrevet 21. mai 2024 Ser for meg at det var veldig vanskelig for CBE å ikke kunne trykke blokker og slett da Kjartan kritiserte henne 😂. Velkommen til virkeligheten!
Frisk Frosk Skrevet 21. mai 2024 #96331 Skrevet 21. mai 2024 Det er godt å se at antall følgere fortsetter å synke drastisk etter at hun la ut bildeserie med massiv barneeksponering - nå også inkl. sitt ganske så nyfødte tantebarn. Inntektene går ned, barna i familien må ta kostnaden med å måtte bli eksponert mer. Folk vil ikke ha barneeksponering! 23 7
Populært innlegg snute Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #96332 Skrevet 21. mai 2024 I dag har hun i følge seg selv hatt en lang dag i Oslo, hun er på vei hjem før kl 16… Litt annen definisjon av lang enn oss andre… Tviler på at første møte var kl 8 liksom, så sannsynligvis vesentlig kortete enn en vanlig dag for folk flest. 47 7
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #96333 Skrevet 21. mai 2024 Det er noe veldig stusselig og trist når en nærmere 40 år gammel bedriftseier som ikke greier å skape noe interessant innhold må ty til (umerket) egenreklame ved å filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat. Følge hva og hvem? Den stive plastdukken CBE forsøker å bruke filter til å fremstille henne som? En bedriftskanal knapt uten annet innhold enn barneeksponering og helseskadelig innhold og de sedvanlige lovbruddene? https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og når heisdøren begynner å åpne seg når videoen slutter, så er det nesten som man setter en pute foran ansiktet i frykt for at det skal stå noen utenfor heisen og vente på den, for så pinlig er det bedriftseier holder på med... 44 7
Spanky Skrevet 21. mai 2024 #96334 Skrevet 21. mai 2024 Frisk Frosk skrev (4 minutter siden): Det er noe veldig stusselig og trist når en nærmere 40 år gammel bedriftseier som ikke greier å skape noe interessant innhold må ty til (umerket) egenreklame ved å filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat. Følge hva og hvem? Den stive plastdukken CBE forsøker å bruke filter til å fremstille henne som? En bedriftskanal knapt uten annet innhold enn barneeksponering og helseskadelig innhold og de sedvanlige lovbruddene? https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og når heisdøren begynner å åpne seg når videoen slutter, så er det nesten som man setter en pute foran ansiktet i frykt for at det skal stå noen utenfor heisen og vente på den, for så pinlig er det bedriftseier holder på med... Blir svimmel av se den screenshoten jeg! Er den heisdøren veldig lav? Og hvorfor er alt så skjevt? 13
Gjest Era Vulgaris Skrevet 21. mai 2024 #96335 Skrevet 21. mai 2024 Frisk Frosk skrev (42 minutter siden): Det er noe veldig stusselig og trist når en nærmere 40 år gammel bedriftseier som ikke greier å skape noe interessant innhold må ty til (umerket) egenreklame ved å filme seg selv i en heis, hvor hun heiser opp kjolen for å vise frem et ben mens hun kikker henført på hvordan filteret fordreier hennes eget utseende i mobilkameraet - mens hun oppfordrer følgere til å følge hennes dag på snapchat. Følge hva og hvem? Den stive plastdukken CBE forsøker å bruke filter til å fremstille henne som? En bedriftskanal knapt uten annet innhold enn barneeksponering og helseskadelig innhold og de sedvanlige lovbruddene? https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og når heisdøren begynner å åpne seg når videoen slutter, så er det nesten som man setter en pute foran ansiktet i frykt for at det skal stå noen utenfor heisen og vente på den, for så pinlig er det bedriftseier holder på med... Det mest merkelige av alt, er at hun tydeligvis undervurderer folk på det groveste. Vi har sett henne på tv, hun ser ikke sånn ut. Ikke i nærheten en gang. Kudos for å ha oppgradert fra dass-selfie til heis, da.
FruRosa Skrevet 21. mai 2024 #96336 Skrevet 21. mai 2024 Doktorgraden skrev (4 timer siden): Ser for meg at det var veldig vanskelig for CBE å ikke kunne trykke blokker og slett da Kjartan kritiserte henne 😂. Velkommen til virkeligheten! Kjartan er nok bare misunnelig ... 21 4
Keaton Skrevet 21. mai 2024 #96337 Skrevet 21. mai 2024 FruRosa skrev (3 minutter siden): Kjartan er nok bare misunnelig ... Ei sladrekjerring in disquise… 13
Populært innlegg Chrisssi Skrevet 21. mai 2024 Populært innlegg #96338 Skrevet 21. mai 2024 Den ekte Caroline som er med på Camp Kulinaris ser helt annerledes ut enn Instagram-versjonen. Hun har hverken flawless hud eller fyldige lepper og kroppen ser ganske vanlig ut. Hun virker veldig usikker og anonym, en bakgrunnsfigur som ikke evner å bemerke seg på noe vis. Da må det være flaut å kjøre videre med filter-versjonen på Instagram, nesten litt stakkarslig. Gapet er stort. 47 8
Gjest Glufseguri Skrevet 21. mai 2024 #96339 Skrevet 21. mai 2024 (endret) Møte med gutta i Avhørt-poden? Skal det komme en tåredryppende episode om nettHAT (*stemmen fra podden med Susan*) og hvor fæle alle kritikerne er?😏 I så fall håper jeg Avhørt redaksjonen har spurt ut om oppskraping av bil og stalking er innfor for å kritisere en skolesekkkampanje? Endret 21. mai 2024 av Glufseguri
Ellie77 Skrevet 21. mai 2024 #96340 Skrevet 21. mai 2024 «Følg dagen min på Snap.» Well, har du sett en dag, har du sett alle - så nei takk. I dag kom hun likevel opp i feeden min, og det skjer visst sinnsykt mye spennende om dagen. Rart, da, at så lite av det vises fram eller skapes content av! 🥱 25 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå