Gjest Bulsara Skrevet 25. mai 2024 #96401 Skrevet 25. mai 2024 Zenhouse skrev (5 timer siden): Hun tjener ikke nødvendigvis mye der, men noe kommer jo inn, siden hun er en av de de heldige som har reklame. Pr Idag så skal det høyt engasjement og en del kriterier skal oppfylles før man får reklame på snap. Ser en del som jobber febrilsk for å få det til. De ber folk trykke på «hjertet», kommentere og jeg vet ikke hva. Husker det var ei- husker ikke hvem, som sa at hun hadde vært så heldig fordi: da Snapchat startet med reklame «ga» de til noen utvalgte influensere. Antagelig pga følgertall på andre plattformer. Eller andre ting, jeg vet ikke. Det var likevel ikke alle av de som fikk det som slo det på med en gang. Til og med Isabel Raad har sagt at hun har gått glipp av mye penger for hun var altfor treg med å innse hvor høy inntjeningen var der. Stina Bakken derimot var tidlig ute. Poenget mitt er at jeg antar at CBE var en av dem som fikk denne muligheten, og som nå har slått på reklame selv. Jeg kan ikke å tro at hun nå har reklame på snap pga følgertall og høyt engasjement der. Stemmer det. Hun startet SC uten reklame og fikk reklame ganske fort etter at hun begynte å henvise dit fra IG. Finner det også merkelig at hun har det engasjementet SC krever for å få reklame, så mulig hun ikke hadde huket av for å vise reklame i starten 🤷♀️ Det er vel ikke samme mulighet for tilgang til tallene fra SC om IG?
Surikatt Skrevet 25. mai 2024 #96402 Skrevet 25. mai 2024 Hun kaller seg selv «barskingen» og poserer i BH, fullt filtrert ansikt og fokus på magen før hun skal på det hun kaller familieløp. Synes synd på henne og den ekstreme selvopptattheten. 22
Margit777 Skrevet 25. mai 2024 #96403 Skrevet 25. mai 2024 (endret) Uff. Minner meg litt om filterdronningen Emelie Bumbi. En svensk biopolar pokerspiller. Skal dere se interessante trainwreack så burde man se på de svenske influensaene på youtube. Endret 25. mai 2024 av Margit777
Nicky B Skrevet 25. mai 2024 #96404 Skrevet 25. mai 2024 Surikatt skrev (18 minutter siden): Hun kaller seg selv «barskingen» og poserer i BH, fullt filtrert ansikt og fokus på magen før hun skal på det hun kaller familieløp. Synes synd på henne og den ekstreme selvopptattheten. Løpet heter barskingen.... det er ikke noe hun kaller seg selv. Barskingen 14 2
Surikatt Skrevet 25. mai 2024 #96405 Skrevet 25. mai 2024 Nicky B skrev (3 timer siden): Løpet heter barskingen.... det er ikke noe hun kaller seg selv. Barskingen Det var da enda godt. Men jeg stiller spørsmål rundt hvorfor hun redigerer seg til en oppblåst plastdukke i forbindelse med et familiearrangement. 22 2
Frisk Frosk Skrevet 25. mai 2024 #96406 Skrevet 25. mai 2024 Surikatt skrev (14 minutter siden): Det var da enda godt. Men jeg stiller spørsmål rundt hvorfor hun redigerer seg til en oppblåst plastdukke i forbindelse med et familiearrangement. Akkurat det samme var mitt førsteinntrykk da jeg så det bildet. Hun ser ut som en falsk dukke, som en dyr "Oppblåsbare Barbara". Å velge å fremstille seg selv slik når man driver (gratis-?)reklame for det som skal være et familieløp, det er fullstendig uforståelig og tonedøvt. Det viser null sosiale antenner, null forståelse av hva et familieløp bør være. Slik både LKE og nå CBE fronter dette løpet, så hadde jeg aldri blitt med på det! 15 5
Keaton Skrevet 25. mai 2024 #96407 Skrevet 25. mai 2024 Denne er litt gøy i influencer-sammenheng. Mye gjenkjennelig fra Carolinebergeriksenno. https://www.instagram.com/reel/C631MjQsvM4/?igsh=MTdidGF2ZGkwdWhkcQ== 15 4
CityCityBangBang Skrevet 25. mai 2024 #96408 Skrevet 25. mai 2024 1 hour ago, Kollontaj said: Denne er litt gøy i influencer-sammenheng. Mye gjenkjennelig fra Carolinebergeriksenno. https://www.instagram.com/reel/C631MjQsvM4/?igsh=MTdidGF2ZGkwdWhkcQ== Artig. 😃 Og beskrivende. 2
Nicky B Skrevet 25. mai 2024 #96409 Skrevet 25. mai 2024 Surikatt skrev (3 timer siden): Det var da enda godt. Men jeg stiller spørsmål rundt hvorfor hun redigerer seg til en oppblåst plastdukke i forbindelse med et familiearrangement. Du spør godt! Har dessverre ikke noe svar på det.... 😆😅 2
Fru Uperfekt Skrevet 25. mai 2024 #96410 Skrevet 25. mai 2024 Katten89 skrev (På 15.5.2024 den 19.43): Fruen har vært i OSLO! Det er influencerspråk for «se så travel og viktig jeg er!!» Oi da var jeg jammen travel helgen før 17'nde når jeg var i Oslo med noen av ungene 2
Pusern3 Skrevet 25. mai 2024 #96411 Skrevet 25. mai 2024 Frisk Frosk skrev (3 timer siden): Akkurat det samme var mitt førsteinntrykk da jeg så det bildet. Hun ser ut som en falsk dukke, som en dyr "Oppblåsbare Barbara". Å velge å fremstille seg selv slik når man driver (gratis-?)reklame for det som skal være et familieløp, det er fullstendig uforståelig og tonedøvt. Det viser null sosiale antenner, null forståelse av hva et familieløp bør være. Slik både LKE og nå CBE fronter dette løpet, så hadde jeg aldri blitt med på det! For et forbilde for to jenter og deres venninner som nærmer seg tenårene i rakettfart (ihvertfall den eldste). 10
MissKatt Skrevet 26. mai 2024 #96412 Skrevet 26. mai 2024 Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? 18 1
Frømiks Skrevet 26. mai 2024 #96413 Skrevet 26. mai 2024 MissKatt skrev (32 minutter siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? Mye smålig og usaklig kritikk her om dagen. I slike løp stiller folk både i singleter, magekorte topper og i bar overkropp. 10
~ Ada ~ Skrevet 26. mai 2024 #96414 Skrevet 26. mai 2024 Mmmia skrev (2 minutter siden): Mye smålig og usaklig kritikk her om dagen. I slike løp stiller folk både i singleter, magekorte topper og i bar overkropp. Og bloggerfot. 18 5
Jobbermedbarn Skrevet 26. mai 2024 #96415 Skrevet 26. mai 2024 MissKatt skrev (34 minutter siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? Det er da bra at hun stiller i slikt løp, det er et fint tiltak. Minus eksponering selvfølgelig. Synes det er veldig bra å se venninnen igjen i hennes kanaler, hun virker både oppegående og fornuftig. Har lurt på hvor det ble av henne, hun kom jo inn da LKE forsvant ut for et års tid siden og forsvant når LKE kom inn igjen. Cbe.no har veldig godt av litt påvirkning utenifra tenker jeg. 7
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 26. mai 2024 Populært innlegg #96416 Skrevet 26. mai 2024 (endret) MissKatt skrev (1 time siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? CBE er skitten på bloggerleggen, akkurat i front på shortsen og på hånden hun retter i været. Det vi ser her er ikke to "gode venninner". Dette er to influensere og millionbedriftseiere som bruker sitt private vennskap som skalkeskjul for å drive massiv reklame for hverandre og seg selv - og ikke minst for egne firma og annonsører de samarbeider med. Ine Møller Anwar står der med sin bloggerfot med egen bedrifts navn står i store bokstaver langs hele låret - men hånden rundt sin reklameplakat for kosmetiske behandlinger IMA tilbyr... Caroline Berg Eriksen. Og på brystet og ryggen har Ine Møller Anwar reklame for sin egen podkast. Caroline Berg Eriksen, på sin side, står der med sin umerkede reklame for ICIW-treningsklær. Dette bildet skulle vært merket med "Annonse", både for klinikken og podkasten og influenserkanalen til IMA, CBE og ICIW, og mest trolig for Barskingen-løpet også... Dette er et samarbeid mellom to bedriftseiere for å skape heftig umerket - og dermed ulovlig! - reklame. IMA er bedre enn CBE til å skape et narrativ og image, men som sykepleier er det rimelig uetisk å fronte kosmetiske behandlinger slik det gjøres indirekte via bl.a. CBE. Disse to er tydeligvis også skjønt enige om at barneeksponering er helt greit - like kyniske bedriftseiere også på dette feltet, med andre ord. Endret 26. mai 2024 av Frisk Frosk 37 1 19
Snødronninga Skrevet 26. mai 2024 #96417 Skrevet 26. mai 2024 Caroline gir datteren sin et glass med iskaffe (snapstory). Hva i all verden skal hun med det, og hvorfor? 🙄 23
AnnaCotta Skrevet 26. mai 2024 #96418 Skrevet 26. mai 2024 (endret) MissKatt skrev (2 timer siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? På Strava skriver hun «Girl power» Skulle hun forresten ikke trappe ned løping som var så kjedelig? Forståelig at man tenker slik etter et skuffende løp, men uansett er hun nå tilbake i den samme tralten som hun var før halvamaraton i Annecy med rundt 10km med hunden pr. dag og en kortere luftetur med den. Intervaller en til to ganger i uka. Det er ingen tegn til at hun trener vesentlig mer styrke enn før, heller motsatt. Med mindre ikke alle styrkeøkter legges ut på Strava, så har hun to økter i hele mai. Merkelig hvis hun også skal begynne med hyrox eller crossfit. Endret 26. mai 2024 av AnnaCotta Skrivefeil 8
Surikatt Skrevet 26. mai 2024 #96419 Skrevet 26. mai 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (1 time siden): CBE er skitten på bloggerleggen, akkurat i front på shortsen og på hånden hun retter i været. Det vi ser her er ikke to "gode venninner". Dette er to influensere og millionbedriftseiere som bruker sitt private vennskap som skalkeskjul for å drive massiv reklame for hverandre og seg selv - og ikke minst for egne firma og annonsører de samarbeider med. Ine Møller Anwar står der med sin bloggerfot med egen bedrifts navn står i store bokstaver langs hele låret - men hånden rundt sin reklameplakat for kosmetiske behandlinger IMA tilbyr... Caroline Berg Eriksen. Og på brystet og ryggen har Ine Møller Anwar reklame for sin egen podkast. Caroline Berg Eriksen, på sin side, står der med sin umerkede reklame for ICIW-treningsklær. Dette bildet skulle vært merket med "Annonse", både for klinikken og podkasten og influenserkanalen til IMA, CBE og ICIW, og mest trolig for Barskingen-løpet også... Dette er et samarbeid mellom to bedriftseiere for å skape heftig umerket - og dermed ulovlig! - reklame. IMA er bedre enn CBE til å skape et narrativ og image, men som sykepleier er det rimelig uetisk å fronte kosmetiske behandlinger slik det gjøres indirekte via bl.a. CBE. Disse to er tydeligvis også skjønt enige om at barneeksponering er helt greit - like kyniske bedriftseiere også på dette feltet, med andre ord. Det spesielle er at de kosmetiske behandlingene ikke ser ut til å ha hjulpet og Caroline Berg Eriksen må ty til ekstreme filtre for å skjule hvordan hun egentlig ser ut. Endret 26. mai 2024 av Surikatt 25
Klink Skrevet 26. mai 2024 #96420 Skrevet 26. mai 2024 MissKatt skrev (2 timer siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? 🤡 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå