Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nudeldama skrev (3 timer siden):

Men hadde hun gjort det, løpt 8 km og blitt skitten - så hadde hun nok fått kritikk for at hun prioriterte seg selv og ikke heller løp med barna. At hun aldri kunne slappe av og at egne prestasjoner var viktigere enn å være med barna osv.

Det stemmer som andre sier at CBE skal kritiseres uansett. Man klarer alltid å vri det hun gjør til noe negativt når man  har bestemt seg for det.

Det du sier stemmer ikke.

Hvis CBE hadde tatt sitt foreldreansvar - og sine barns rettigheter - på alvor de siste 10 årene og IKKE eksponert sine barn i alle tenkelige og utenkelige situasjoner, så hadde folk fokusert på det CBE selv gjorde, og barna hennes ville aldri ha blitt et tema.

Det er CBE som selv i 10+ år har valgt å masseeksponere sine barns privatliv, barndom og oppvekst, og gjøre dem og deres liv til bedriftsinnhold.

Når hun fortsetter denne eksponeringen av barna istedenfor å skape innhold selv, uten barna, da kommer slik kritikk om løp. Og selv om jeg mener distansediskusjonen er unødvendig, så er det CBE selv som har lagt opp til at den diskusjonen kommer. Det har hun gjort med å forsøke å fremstille et narrativ om og image av seg selv som ikke stemmer med det man faktisk ser henne gjøre og være.

CBE velger bevisst å bruke denne nesten sykelige blandingen av massiv barneeksponering sammen med å gi inntrykk av at hun er noe hun ikke er. Og diskusjon er engasjement, ergo trolig også ønsket av CBE selv. Det synes å stadig være våte drømmer om så mye engasjement at hun kan styrte til Dagbladet, hennes egen skulder å lategråte på, lyve om andre og seg selv og mannen og eksponere barna enda mer...

Folk diskuterer distansen på løpet fordi det ville vært langt mer naturlig at hun løp om man skulle ta "innholdet" på de ulike bedriftskanalene til henne og LKE på alvor.

Om CBE hadde deltatt i familieløpet uten å nevne egen deltakelse og eksponere egne barn, så hadde dette aldri blitt en diskusjon. CBE ønsker engasjement. Og at hun og mannen bruker egne barn som bedriftsinnhold, det er dessverre den kynismen bedriftseierne har lagt seg på i 10+ år. Folk er lei av det, det er totalt utdatert, totalt uansvarlig. Hvis CBE skulle lagt ut noe om dette løpet, så burde det vært om hun deltok alene, uten barna. Barna som innhold har ingenting på bedriftens kanaler å gjøre!

• Liker 26
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Viktig å forsvare alle dårlige valg influensere velger å dele, skjønner jeg. Ærlig talt. Kanskje hun synes det er stas med en øl også. Null stress så lenge det er stas 😂

For øl og iskaffe kan sammenlignes. Det er viktig å kritisere hver minste ting også. Familieøkonomi og iskaffe! Viktig, viktig!!! 

Familieløp skulle det stå ikke familieøkonomi ! 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Klink skrev (1 time siden):

For øl og iskaffe kan sammenlignes. Det er viktig å kritisere hver minste ting også. Familieøkonomi og iskaffe! Viktig, viktig!!! 

Du vet at influencer er yrket til CBE? 10-12-åringer er en interessant gruppe for iskaffe-produsenter. Klart slik eksponering hjelper. Antakelig har ikke CBE eller avkom en avtale nå, men det kan komme? Noen er ment for å legge merke til dette, aldri i livet at det er tilfeldig iskaffedrikking. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
  • Nyttig 10
Skrevet

Og Henrik Troy er med... 😂

image.thumb.png.a31027275b33a81cb038eeb02ca43afd.png

Instanavigation.com henriktroy

• Liker 25
  • Hjerte 2
  • Nyttig 22
Skrevet
Diosa skrev (16 minutter siden):

Barn skal ikke ha for mye koffein, men cola er det ingen som sier noe på? Pepsi max osv. Jeg hadde nok ikke gitt barnet mitt kaffe. Men stod valget mellom kaffe og cola, så blir det kaffe. 

Det er jo en vesentlig forskjell på hva du, som privatperson, velger å gjøre med ditt barn, i din private sfære, og hva en influenser velger å publisere på bedriftskanalen sin. Jobber man som influenser, så er alt det man legger ut på bedriftskanalen å regne som reklame. Det er jo jobben til en påvirker. Hun reklamerer for å gi barn koffein, på lik linje som hun reklamerer for å jogge med hunden i 28 varmegrader, sykle uten hjelm og ta seg en liten rotur uten vest og med promille innabords. Det kan potensielt skade andre.

Hva du gjør med ungen din, skader potensielt bare ditt barn. Rart at det skal være så vanskelig å skille på disse tingene.

• Liker 35
  • Hjerte 5
  • Nyttig 8
Gjest Xstrella
Skrevet
AnnaCotta skrev (15 timer siden):

Hyrox med to styrkeøkter i måneden (iht. Strava).

Da skulle vel hun vært topptrent til å stille til start på 8 km, så kunne tante Heldige koppen passet ungene. 🙂

Gjest Xstrella
Skrevet
Nudeldama skrev (7 timer siden):

Men hadde hun gjort det, løpt 8 km og blitt skitten - så hadde hun nok fått kritikk for at hun prioriterte seg selv og ikke heller løp med barna. At hun aldri kunne slappe av og at egne prestasjoner var viktigere enn å være med barna osv.

Det stemmer som andre sier at CBE skal kritiseres uansett. Man klarer alltid å vri det hun gjør til noe negativt når man  har bestemt seg for det.

Absolutt ikke. Andre kunne sett til de, mens begge foreldre som trener hele dagen og hver dag stilte i hovedløpet.

Skrevet
Diosa skrev (1 time siden):

Barn skal ikke ha for mye koffein, men cola er det ingen som sier noe på? Pepsi max osv. Jeg hadde nok ikke gitt barnet mitt kaffe. Men stod valget mellom kaffe og cola, så blir det kaffe. 

Barna i den alderen kan gå på butikken og kjøpe det de vil uten at man kan kontrollere det. 

• Liker 1
Skrevet

Slående hvor stor forskjellen på andre treningsinfluensere er i fht cbe. Du ser aldri Desiree Andersen lage mat med magetopp og innsugd mage, og uten å se rett i kamera. Se også Johaug sin nye Sunn og Sterk, en helt annen måte å nå potensielle kunder på. De har fokus på det å lære bort og få folk med seg.
Cbe har KUN fokus på seg selv. Alltid.

Som her:

IMG_4424.jpeg

IMG_4423.jpeg

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Stadig overrasket over hun er såååå uklok. Hun kunne løpt hovedløpet, og vist seg frem dynket i gjørme som alle de andre, gitt F og kost seg. Jeg hadde applaudert uansett løpetid. Hun kunne tatt løpet med barna og latt være å eksponere de. Men nei, i stedet blir det enda en mulighet til å vise seg frem på et tullete filterbilde med nebb og sexy outfit. Det er bare utrolig teit atferd. 

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

Henrik T er bare fantastisk og tar alt helt på kornet 🤩🙌 

bildet her sv Fruen fra Særp er skremmende - hva slags forbilde er dette???

• Liker 33
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (9 timer siden):

Lke ble nr 10, godt bak vinneren.

Men vinneren er en dugandes kar med full jobb som politietterforsker i tillegg. Mens lke (og cbe) er så langt inne i sin egen navle som det er mulig å komme.

Helt overbevisst om at en kombinasjon av en helt annen jobb og så trening i tillegg er mye sunnere for både kropp og sjel.

Det er ikke imponerende lke driver med, når det eneste han gjør er å trene.

Mye mer imponerende med de som klarer en kombo. Det er jo slike liv de fleste normale folk lever.

Det er helt riktig. De må jo være driit lei av seg selv hvorfor ellers får de ikke bedre resultater med all den treningen de tilsynelatende legger ned? Caroline Berg Eriksen ser ganske svak ut og ut fra det bildet fra bilen i rosa BH så redigerer hun kroppen sin. På Camp Kulinaris ser man jo sannheten som hun ellers må skjule bak filtre. Bildet fra bilen er ekstremt, og dette kan hun stå for? Lurer på hva hun tenkte da hun la ut dette. 

Endret av Surikatt
  • Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Pusern3 skrev (1 time siden):

Henrik T er bare fantastisk og tar alt helt på kornet 🤩🙌 

bildet her sv Fruen fra Særp er skremmende - hva slags forbilde er dette???

Ja, her kan ikke fansen til de ulike influencere dra sjalusi-kortet som er typisk mot kvinner som er kritiske til eller tar influencere på kornet. Nydelig at en mann tar en for laget og viser akkurat det mange tenker 👏👌

Endret av K_mb
  • Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
41 minutter siden, Surikatt said:

Det er helt riktig. De må jo være driit lei av seg selv hvorfor ellers får de ikke bedre resultater med all den treningen de tilsynelatende legger ned? Caroline Berg Eriksen ser ganske svak ut og ut fra det bildet fra bilen i rosa BH så redigerer hun kroppen sin. På Camp Kulinaris ser man jo sannheten som hun ellers må skjule bak filtre. Bildet fra bilen er ekstremt, og dette kan hun stå for? Lurer på hva hun tenkte da hun la ut dette. 

Ut fra det påvirkeren selv har uttalt, er det ikke usannsynlig at dette er tankene bak:
"Nå skal instapersonligheten min se så bra ut som overhodet mulig for dette reklameoppdraget. Så da tar jeg på meg så minimalt med tøy som overhodet mulig, så klart fra en av de jeg har reklameavtale med. Så poserer jeg kroppen beinhardt for at den skal se perfekt ut (sånn som vi i firmaet liker). Helt perfekt og maks inspirerende blir det med de rette filterne og redigeringene. Post!"

• Liker 12
Skrevet (endret)
Stargaze skrev (3 timer siden):

Slående hvor stor forskjellen på andre treningsinfluensere er i fht cbe. Du ser aldri Desiree Andersen lage mat med magetopp og innsugd mage, og uten å se rett i kamera. Se også Johaug sin nye Sunn og Sterk, en helt annen måte å nå potensielle kunder på. De har fokus på det å lære bort og få folk med seg.
Cbe har KUN fokus på seg selv. Alltid.

Som her:

IMG_4424.jpeg

IMG_4423.jpeg

Nesten 11t trening. Alt er x antall kilometer på strava.

Så ingen yoga, hyrox eller styrketrening der i gården. Og drøyt 6 kilometer i snitt på de timene. Har hun gått tur i 11t?????

Og 11t på 7 dager er jo ynkelige 1,6t hver dag. Med hund, barn og liksom-trening ble jeg ikke så imponert gitt. 

Endret av vinterskog
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
CityCityBangBang skrev (6 timer siden):

Hvor ble det av dette innlegget? Trodde jeg så det i feeden?

Edit. Glem det, kom opp nå..

Endret av ~ Ada ~
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Klink skrev (8 timer siden):

Familieløp skulle det stå ikke familieøkonomi ! 

Du misser jo helt poenget i din iver etter å forsvare alt hun gjør. Barn synes veldig mye er stas, det betyr da ikke at de bør få lov til det. 
Og vi trenger slettes ikke verken å se eller vite om hva disse barna får servert. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (34 minutter siden):

Du misser jo helt poenget i din iver etter å forsvare alt hun gjør. Barn synes veldig mye er stas, det betyr da ikke at de bør få lov til det. 
Og vi trenger slettes ikke verken å se eller vite om hva disse barna får servert. 

Om du ser så kritiserer jeg også at de velger å eksponere barna. Det jeg svarte på var ikke kritikk av dette , men av at hun ikke løp 8 km og at hun ikke er så sterk som hun skulle. Og at barn får kaffe. 
Iskaffe går bra, om det er umerket reklame er det selvfølgelig kritikkverdig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...