Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, Snødronninga said:

Det tok lang tid før hun delte noe om Gaza, (tror jeg) men i hvert fall Ukraina. Hun fikk noen kommentarer på innleggene sine, spørsmål om hvorfor hun ikke nevnte noe. Ikke så lenge etterpå, delte hun litt på story. Da kan det tenkes at hun følte seg presset til å komme med ett eller annet, og det er vel slik jeg føler generelt med henne når det gjelder viktige samfunnstemaer. Det kommer ikke naturlig. 

Når man ikke er så opptatt av krig og fred og politikk og sånn.... så blir det bare kunstig å skulle reposte aktualiteter. Sikkert like greit å gjøre det hun pleier å gjøre, for et stadig aldrende publikum. Jfr veninnegjengen til min datter så er det like ut å følge gæmlisene som henne, pilotfrue og Isabell raad, som å publisere middagsbilder på FB. Med mindre man er 40 + og henger på "kvinneguiden" . Sagt i lattermildt tonefall, og jeg måtte vedgå at jeg følte meg truffet😄 Men siden hun og mannen ikke leser her inne så lever de nok lykkelig uvitende videre, om at de er influenserverdenens Ole Ivars. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Doktorgraden skrev (10 timer siden):

Kan noen friske opp hukommelsen min? Var det ikke sånn at LKE skulle starte med å trene toppidrettsutøvere sammen med en annen? Hvor har det blitt av han andre og hvorfor trener han bare barn?

Lars Kristian Eriksen samler mest på roller. Ellers foregår det tilsynelatende svært lite av hva de fleste kaller arbeid i hverdagen https://www.proff.no/rolle/lars-kristian-eriksen/-/1358076/

Athlete Excel AS eies forøvrig av Treasures AS og Nordkvelle Invest AS sammen. Det virker ikke som at Nordkvelle har så mye med det å gjøre enn å også ha en rolle i likhet med Adrian Paul med Netfit AS.

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
4 hours ago, Mousj said:

Når man ikke er så opptatt av krig og fred og politikk og sånn.... så blir det bare kunstig å skulle reposte aktualiteter. Sikkert like greit å gjøre det hun pleier å gjøre, for et stadig aldrende publikum. Jfr veninnegjengen til min datter så er det like ut å følge gæmlisene som henne, pilotfrue og Isabell raad, som å publisere middagsbilder på FB. Med mindre man er 40 + og henger på "kvinneguiden" . Sagt i lattermildt tonefall, og jeg måtte vedgå at jeg følte meg truffet😄 Men siden hun og mannen ikke leser her inne så lever de nok lykkelig uvitende videre, om at de er influenserverdenens Ole Ivars. 

Takke meg til Ole Ivars. Ekte vare uten løgner, filter og posering - og så kan man tenke hva man vil om musikken. 😏

• Liker 19
  • Nyttig 5
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden):

Lars Kristian Eriksen samler mest på roller. Ellers foregår det tilsynelatende svært lite av hva de fleste kaller arbeid i hverdagen https://www.proff.no/rolle/lars-kristian-eriksen/-/1358076/

Athlete Excel AS eies forøvrig av Treasures AS og Nordkvelle Invest AS sammen. Det virker ikke som at Nordkvelle har så mye med det å gjøre enn å også ha en rolle i likhet med Adrian Paul med Netfit AS.

Hans måte å være influencer på minner meg om ABD. Hun hadde vel på det meste 6-7 "firmaer" - som bare var tull alt sammen. Hun var også sinna som en ilder  - og stalket vel også. 

• Liker 31
  • Nyttig 10
Gjest Stormy1
Skrevet

Hvordan deler man bilder her uten at det må være en url? Jeg sendte CBE en melding på Instagram vedr deling av bilder av ukjente barn, og svaret sjokkerte meg. Håper media vil fange opp dette, de har litt vel mye makt disse influencere. 

Skrevet
Stormy1 skrev (18 minutter siden):

Hvordan deler man bilder her uten at det må være en url? Jeg sendte CBE en melding på Instagram vedr deling av bilder av ukjente barn, og svaret sjokkerte meg. Håper media vil fange opp dette, de har litt vel mye makt disse influencere. 

Trykk på legg til filer mens du skriver kommentaren din.

• Liker 3
Skrevet
Stormy1 skrev (26 minutter siden):

Du får ikke lagt ved filer og bilder som ny bruker, dessverre. Da må du ha vært bruker en stund og lagt inn et visst antall innlegg. Du kan heller forsøke å legge inn via https://imgur.com/ 

• Liker 1
Skrevet
Gogglebox skrev (1 minutt siden):

Du får ikke lagt ved filer og bilder som ny bruker, dessverre. Da må du ha vært bruker en stund og lagt inn et visst antall innlegg. Du kan heller forsøke å legge inn via https://imgur.com/ 

Godt poeng.

Gjest Stormy1
Skrevet (endret)

Jeg skjønner, takk. 😇 Jeg skrev til henne at jeg hadde blitt sur hvis jeg som forelder hadde sett en influencer hadde delt bilde av mine barn. Hun svarte med et «tips» om å ikke melde de på teater, og at hun ikke var den eneste som hadde delt. 🙈 Dette synes jeg er skikkelig ille fra en voksen person, hva om det er barn som trenger å skjermes, skal ikke de få lov til å delta på morsomme aktiviteter liksom? Svarte også at hun har et langt større publikum enn folk flest. Veldig merkelig måte å ta til seg synspunkter på mener jeg, selv om jeg var krass (jeg hadde nok vært enda krassere om det faktisk gjaldt mine barn). Ikke greit. 

Endret av Stormy1
Skrevet

Jeg fikk barn i desember og bestemte meg tidlig for å gjøre tvert om av Caroline. Han skal på ingen måte ekaponeres på sosiale medier, vi har kun lagt ut innlegg om han når han ble født. Bilder blir aldri lagt ut, selv ikke av oss og han sammen. Eneste som blir lagt ut er innimellom i en privat familie gruppe på snapchat, for der blir det borte igjen. Alle må spørre før de sender bilder av han til noen. Dette tror jeg gagner han når han blir større, bestemme helt selv over sin digitale identitet. 

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Så litt Camp kulinaris i dag og du verden hvor lite CBE bidrar på alle nivåer. Hun er ofte ikke tilstede når det er sosiale ting som skjer morgen/kveld og har ofte sent oppmøte på kjøkkenet. TV teamet har åpenbart fanget opp hennes intetsigende innsats for sjelden hun blir filmet eller får prate til mikrofon. Kan lure på hvorfor hun er med??? Lønn antagelig.. 

• Liker 27
Skrevet

Helt ærlig tror jeg at CBE egentlig er en «trad wife» som bare prøver å berettige egen eksistens ved å lyve på seg en jobb som influencer. Det er derfor det aldri skjer noe mer med verken yoga- eller PT-greiene (besto hun egentlig det kurset?).

I dag var det sykt viktige møter i metropolen Oslo som hun måtte dra fra klokken 14 for å følge barna til noe. Hallo i luken, er de ikke to stykker som suller rundt hjemme? Om hun er så «business» skulle man tro arbeidsdagen måtte vare lenger enn til 14.

Trad wife in disguise.

• Liker 26
  • Nyttig 12
Skrevet

Nå har det klikka for Caroline. Står i undertøyet og leker deilig som 37-åring med trutmunn. Dette er det hun skal lære sine døtre? 😳 

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet
Ellie77 skrev (1 time siden):

Helt ærlig tror jeg at CBE egentlig er en «trad wife» som bare prøver å berettige egen eksistens ved å lyve på seg en jobb som influencer. Det er derfor det aldri skjer noe mer med verken yoga- eller PT-greiene (besto hun egentlig det kurset?).

I dag var det sykt viktige møter i metropolen Oslo som hun måtte dra fra klokken 14 for å følge barna til noe. Hallo i luken, er de ikke to stykker som suller rundt hjemme? Om hun er så «business» skulle man tro arbeidsdagen måtte vare lenger enn til 14.

Trad wife in disguise.

Det tar åpenbart mye tid å preppe seg selv på nivået C gjør det 

• Liker 6
Skrevet

Collagen ja. Som gang på gang blir bevist at ikke har noen målbare resultater. Eneste det garantert gir er slankere lommebok, og dyr urin. Men ikke overaskende at CBE reklamerer for dette useriøse firmaet, da det kanskje ikke er så mange samarbeid å oppdrive lenger. Men såååå fornøyd med huden hun retusjerer, gjemmer bak gå og posering, lys og filter. Og ikke minst alle disse hudbehandlingene hun får utført. Virkelig troverdig 

• Liker 15
  • Nyttig 15
Skrevet
panzerpølsa skrev (19 minutter siden):

Collagen ja. Som gang på gang blir bevist at ikke har noen målbare resultater. Eneste det garantert gir er slankere lommebok, og dyr urin. Men ikke overaskende at CBE reklamerer for dette useriøse firmaet, da det kanskje ikke er så mange samarbeid å oppdrive lenger. Men såååå fornøyd med huden hun retusjerer, gjemmer bak gå og posering, lys og filter. Og ikke minst alle disse hudbehandlingene hun får utført. Virkelig troverdig 

Ja, er det mulig!!! 
Tipper selv TM-klinikken er fullstendig enig i at dette bare er humbug. At hun får seg til?!? Lure folk på den måten, mens hun selv tyr til fillers og Botox😂 Money talks… 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
cerruti skrev (16 minutter siden):

Ja, er det mulig!!! 
Tipper selv TM-klinikken er fullstendig enig i at dette bare er humbug. At hun får seg til?!? Lure folk på den måten, mens hun selv tyr til fillers og Botox😂 Money talks… 

Er det virkelig noen som kjøper det kollagen-greiene enda? Trodde folk var litt mer opplyst enn det.

• Liker 19
Skrevet
Stormy1 skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner, takk. 😇 Jeg skrev til henne at jeg hadde blitt sur hvis jeg som forelder hadde sett en influencer hadde delt bilde av mine barn. Hun svarte med et «tips» om å ikke melde de på teater, og at hun ikke var den eneste som hadde delt. 🙈 Dette synes jeg er skikkelig ille fra en voksen person, hva om det er barn som trenger å skjermes, skal ikke de få lov til å delta på morsomme aktiviteter liksom? Svarte også at hun har et langt større publikum enn folk flest. Veldig merkelig måte å ta til seg synspunkter på mener jeg, selv om jeg var krass (jeg hadde nok vært enda krassere om det faktisk gjaldt mine barn). Ikke greit. 

En kan jo lure på om det ville bli slettet om dette var en henvendelse fra en som faktisk var forelder til ett sv barna på det publiserte, eller om svaret ville vært det samme. Men dette kommer altså fra en kant som har utlevert mindreårige over en hel barndom,  og som vi dermed vet har null interesse og respekt for dette perspektivet. 

https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/skole-barn-unge/bilder-av-barn-pa-nett/slett-jevnlig/

• Liker 14
Skrevet

Så da kan du helle humbugpulver i humbugshaken? Lykketreff! 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (6 minutter siden):

En kan jo lure på om det ville bli slettet om dette var en henvendelse fra en som faktisk var forelder til ett sv barna på det publiserte, eller om svaret ville vært det samme. Men dette kommer altså fra en kant som har utlevert mindreårige over en hel barndom,  og som vi dermed vet har null interesse og respekt for dette perspektivet. 

https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/skole-barn-unge/bilder-av-barn-pa-nett/slett-jevnlig/

En bagatell i denne sammenhengen er vel antall mennesker som potensielt kan se denne eksponeringen. Klart det kan sammenlignes med de foreldrene som filmet for familiegruppa eller private IG-er. Helt logisk, det. 
😕

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...