Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kollontaj skrev (31 minutter siden):

En bagatell i denne sammenhengen er vel antall mennesker som potensielt kan se denne eksponeringen. Klart det kan sammenlignes med de foreldrene som filmet for familiegruppa eller private IG-er. Helt logisk, det. 
😕

Hun har aldri anerkjent den forskjellen der. Tante og farmor kontra 300 000 følgere er akkurat det samme ifølge henne.

• Liker 25
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

CBE har lenge fått kritikk for at hun aldri poster noe dagsaktuelt, bare om ting fra egen boble.

Og når hun da først poster en kommentar om Gaza, så får hun jammen meg kritikk for det også.

CBE kan aldri vinne her inne. Det viser seg flere ganger, spesielt nå i det siste, at uansett hva hun gjør så blir hun kritisert.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Nudeldama skrev (16 minutter siden):

CBE har lenge fått kritikk for at hun aldri poster noe dagsaktuelt, bare om ting fra egen boble.

Og når hun da først poster en kommentar om Gaza, så får hun jammen meg kritikk for det også.

CBE kan aldri vinne her inne. Det viser seg flere ganger, spesielt nå i det siste, at uansett hva hun gjør så blir hun kritisert.

Du skjønner vel at det er mange ulike brukere her med ulike meninger…

• Liker 16
  • Nyttig 18
Skrevet
cerruti skrev (2 minutter siden):

Du skjønner vel at det er mange ulike brukere her med ulike meninger…

😳 du tuller? 

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Stormy1 skrev (4 timer siden):

Jeg skjønner, takk. 😇 Jeg skrev til henne at jeg hadde blitt sur hvis jeg som forelder hadde sett en influencer hadde delt bilde av mine barn. Hun svarte med et «tips» om å ikke melde de på teater, og at hun ikke var den eneste som hadde delt. 🙈 Dette synes jeg er skikkelig ille fra en voksen person, hva om det er barn som trenger å skjermes, skal ikke de få lov til å delta på morsomme aktiviteter liksom? Svarte også at hun har et langt større publikum enn folk flest. Veldig merkelig måte å ta til seg synspunkter på mener jeg, selv om jeg var krass (jeg hadde nok vært enda krassere om det faktisk gjaldt mine barn). Ikke greit. 

Alle foreldre er jo ikke k kjendiser heller da.

• Liker 1
Skrevet
Pusern3 skrev (3 timer siden):

Så litt Camp kulinaris i dag og du verden hvor lite CBE bidrar på alle nivåer. Hun er ofte ikke tilstede når det er sosiale ting som skjer morgen/kveld og har ofte sent oppmøte på kjøkkenet. TV teamet har åpenbart fanget opp hennes intetsigende innsats for sjelden hun blir filmet eller får prate til mikrofon. Kan lure på hvorfor hun er med??? Lønn antagelig.. 

Bare smisker med Guri, og gjemmer seg for kamera.

• Liker 8
Skrevet
Klink skrev (På 28.5.2024 den 22.18):

Vet ikke?  Brukeren jeg siterte skrev noe om innlegg. Hun legger ut link til et innlegg skrevet av noen andre på story i alle fall. 

Og gjør det noe? Noen lar vær å mene noe om slike ting, noen vier all sin tid på å mene noe og andre velger å mene litt. Det går bra uansett. Det er vanskelig å gjøre ting rett. 

Nudeldama skrev (30 minutter siden):

Det er tøys. Jeg vil påstå at med så mange feil, er det ekstremt lett å gjøre noe rett. F.eks slutte å eksponere mindreårige. Tommel opp med en gang.

• Liker 24
Skrevet (endret)
2 hours ago, Kollontaj said:

😳 du tuller? 

Nei, her er det nok noen som misforstår. Alle i denne tråden er da helt synkrone og mener nøyaktig det samme om absolutt alt. 😂

Endret av CityCityBangBang
Skrivefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Gjest Xstrella
Skrevet

Det er ingen bilder av frua fra løpet på siden til facebook. Hun har garantert gitt beskjed at ingen bilder skal tas og legges ut. Det ligger flere hundre bilder på siden av andre fra løpet. Hun legger aldri ut bilder uten kraftig redigering og filter på så er nok derfor.

Skrevet
cerruti skrev (9 timer siden):

Ja, er det mulig!!! 
Tipper selv TM-klinikken er fullstendig enig i at dette bare er humbug. At hun får seg til?!? Lure folk på den måten, mens hun selv tyr til fillers og Botox😂 Money talks… 

Hun tyr aller mest til filtre. Å reklamere for kollagen med ansiktet fullt av filtre burde vært forbudt.  Nå har ikke jeg sett evt reklame men da burde det sendes inn til Forbrukertilsynet. Ikke at de gjør noe med det men det er mer alvorlig enn reklame for klær, etter min mening. 
Ønsker man å være så tynn som mulig i den alderen ja da ser man ofte eldre ut i ansiktet. Ikke noe kollagen i verden kan rette på det. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
Xstrella skrev (10 timer siden):

Det er ingen bilder av frua fra løpet på siden til facebook. Hun har garantert gitt beskjed at ingen bilder skal tas og legges ut. Det ligger flere hundre bilder på siden av andre fra løpet. Hun legger aldri ut bilder uten kraftig redigering og filter på så er nok derfor.

Influencere på IG (særs CBE):Screenshot_20240529_141028_Facebook.thumb.jpg.d5b9416cbc9415dce8155c4c7a90daeb.jpg

• Liker 29
  • Nyttig 6
Skrevet
K_mb skrev (3 timer siden):

Influencere på IG (særs CBE):Screenshot_20240529_141028_Facebook.thumb.jpg.d5b9416cbc9415dce8155c4c7a90daeb.jpg

Priceless. Takk for en god latter! 😂😂

• Liker 8
Skrevet

Fra Instastory: Hun føler hun måtte uppe gamet når det gjaldt hudpleierutiner, at huden var veldig tørr når hun skulle sminke seg. Derfor har hun brukt Oslo skin lab, som selvsagt virker. Alt virker vidunderlig når det er reklame. Som Pilotfrue sa - Alt er til salgs!

Da tenker jeg følgende. Det er samtidig litt dårlig reklame for produktene fra TM-klinikken og alt annet hun bruker på huden sin, som hun "elsker". Da får man inntrykk av at det hun allerede bruker, pluss alle klinikkbehandlingene, ikke er nok. Det eneste som er troverdig, er fruas interesse for raske løsninger i pulverform. 

• Liker 29
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
Snødronninga skrev (1 time siden):

Det er samtidig litt dårlig reklame for produktene fra TM-klinikken og alt annet hun bruker på huden sin, som hun "elsker".

Ja, helt utrolig at hun ikke har noe anstendighet overfor TM-venninna heller. Medisinsk hudpleie virker jo, for ikke å snakke om Botox og fillers. Det pulveret er bare humbug. 

Endret av cerruti
  • Liker 24
Skrevet
pøbelsara skrev (38 minutter siden):

Oslo skin lab-pulveret ble jo avvist som ikke-virksomt for  flere år siden. 

Folk er ikke alltid så smarte.

https://www.dagbladet.no/nyheter/skjonnhetspulver-slaktes/72022792

Her er det nok pengene som rår, og er nok ikke uten grunn det reklameres på story som forsvinner. Man kan altså kjøpes for penger, uansett hvor lavmål det er. 

• Liker 22
  • Nyttig 7
Skrevet
Snødronninga skrev (7 timer siden):

Fra Instastory: Hun føler hun måtte uppe gamet når det gjaldt hudpleierutiner, at huden var veldig tørr når hun skulle sminke seg. Derfor har hun brukt Oslo skin lab, som selvsagt virker. Alt virker vidunderlig når det er reklame. Som Pilotfrue sa - Alt er til salgs!

Da tenker jeg følgende. Det er samtidig litt dårlig reklame for produktene fra TM-klinikken og alt annet hun bruker på huden sin, som hun "elsker". Da får man inntrykk av at det hun allerede bruker, pluss alle klinikkbehandlingene, ikke er nok. Det eneste som er troverdig, er fruas interesse for raske løsninger i pulverform. 

Husk at hun ELSKET Elizabeth ardens produkter også. I den korte perioden kampanjen gjaldt. 😅

• Liker 24
  • Nyttig 3
Skrevet
Finngirl skrev (37 minutter siden):

Husk at hun ELSKET Elizabeth ardens produkter også. I den korte perioden kampanjen gjaldt. 😅

Hun elsker det hun får betalt for å elske. Det eneste hun virkelig elsker er sitt eget filterfordreide do-selfie-speilbilde.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Skrevet

Integritet…- hva er det?

Hilsen cbe

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...