Zenhouse Skrevet 2. juni 2024 #96681 Skrevet 2. juni 2024 Vet nesten ikke hva som er verst , han som gjør seg større eller hun som gjør seg mindre…. Bilde fra Instagram. 29 20
Rev. Revenge Skrevet 2. juni 2024 #96682 Skrevet 2. juni 2024 Ikke ukjent at et (for min del) noe pinglete utseende blåses opp til Rambo-proporsjoner dersom mannen er like rammet av komplekser som fruen. Siden de deler postkasse og kjøleskap er det nok ikke så langt unna sannheten. Dem om det, bare hold det innenfor døren hjemme. Kropper kommer i alle former og preferanser. Det som er ille er at all triksingen med falskt utseende de driver med systematisk publiseres på kanaler som 1. Brukes i salgsøyemed og 2. Villedende markedsføring av PT-tjenester siden egen kropp brukes som reklameobjekt. Til slutt ser det bare teit og pinlig ut siden de aller fleste har fått med seg at ingen av de to i Særp ser ut slik de forsøker å formidle at de gjør. At to godt voksne foreldre i 40'ish alder med to barn i heimen publiserer slikt er kun latterlig med et snev av bekymringsfullt. Hvem forsøker de egentlig å lure? 24 11
CityCityBangBang Skrevet 2. juni 2024 #96683 Skrevet 2. juni 2024 20 minutter siden, Zenhouse said: Vet nesten ikke hva som er verst , han som gjør seg større eller hun som gjør seg mindre…. Bilde fra Instagram. Dette er jo bare ekstremt trist å se. 😒 15 6
Populært innlegg Klappe Skrevet 2. juni 2024 Populært innlegg #96684 Skrevet 2. juni 2024 (endret) Sinccis skrev (7 timer siden): Lys og skygge har jammen mye å si! edit: men flott at han deltar og er fornøyd med prestasjonen sin! 🏅 Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 Endret 2. juni 2024 av Klappe 32 23
CityCityBangBang Skrevet 2. juni 2024 #96685 Skrevet 2. juni 2024 8 minutter siden, Klappe said: Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 🤣🤣🤣 Fantastisk!!! 👍 22
Pusern3 Skrevet 3. juni 2024 #96686 Skrevet 3. juni 2024 (endret) Surikatt skrev (20 timer siden): Det er sånn hun tror hun ser ut, antakeligvis, hun er avhengig av filtre. Det er et trist skue at en voksen dame må gå ut på do, ta en selfie med ekstreme filtre og legge det ut i sosiale medier. Filtrene blir mer og mer ekstreme for å dekke over virkeligheten. For det er jo det hun gjør helt bevisst, da hun ikke kan like seg selv noe særlig. Om jeg ikke liker å se bilder av meg selv så legger jeg de ihvertfall ikke ut i sosiale medier. Er det allment godtatt å bruke så mye filtre at man ser ut som en annen person og er det ingen som sier det til henne? Folk må være enten blinde eller ekstremt falske når de skriver at hun er så fin på bilder fulle av filtre. Ja, det er bare trist hvordan det har blitt rundt henne. Endret 3. juni 2024 av Pusern3 4
Margit777 Skrevet 3. juni 2024 #96687 Skrevet 3. juni 2024 Pusern3 skrev (29 minutter siden): Ja, det er bare trist hvordan det har blitt rundt hebbe. Lille.. 😆 5 1
Urwa Skrevet 3. juni 2024 #96688 Skrevet 3. juni 2024 Zenhouse skrev (2 timer siden): Vet nesten ikke hva som er verst , han som gjør seg større eller hun som gjør seg mindre…. Bilde fra Instagram. Oi shit…har hun anorexia?? 5 5
Gjest Xstrella Skrevet 3. juni 2024 #96689 Skrevet 3. juni 2024 Hun jukser med nedtrekk der? Eller er det så mange kg? Med de pipestilk armene forstår jeg ikke hun drar så mye vekt?
Julia20 Skrevet 3. juni 2024 #96690 Skrevet 3. juni 2024 Xstrella skrev (38 minutter siden): Hun jukser med nedtrekk der? Eller er det så mange kg? Med de pipestilk armene forstår jeg ikke hun drar så mye vekt? Jeg stussa veldig på akkurat det samme. Hun anstrenger seg ikke litt i det hele tatt heller? Stemmer det ikke at det er 50 kg hun har satt den på? 5
LilleSnupp Skrevet 3. juni 2024 #96691 Skrevet 3. juni 2024 Julia20 skrev (18 minutter siden): Jeg stussa veldig på akkurat det samme. Hun anstrenger seg ikke litt i det hele tatt heller? Stemmer det ikke at det er 50 kg hun har satt den på? Kjent IG-triks. Om du ser etter ser du den andre kabelen ligger ved siden av.. ergo halvparten av vekta som skivene viser. Er en ryggøvelse, ikke armøvelse. 12 4
Gjest issoras Skrevet 3. juni 2024 #96692 Skrevet 3. juni 2024 3 minutter siden, LilleSnupp said: Kjent IG-triks. Om du ser etter ser du den andre kabelen ligger ved siden av.. ergo halvparten av vekta som skivene viser. Er en ryggøvelse, ikke armøvelse. Huh? Hele vekta dras jo av den ene kabelen likevel. Vekta dobler seg jo ikke selv om man kobler på en kabel til? (jeg misforstår sikkert hva du mener)?
Populært innlegg Inocybe Skrevet 3. juni 2024 Populært innlegg #96693 Skrevet 3. juni 2024 Klappe skrev (6 timer siden): Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 😂😂😂 Har han fotoshoppa seg møkkete og barsk!?! Altså den fyren må være det mest patetiske man kan tenke seg. Når vikeligheten ikke gjenspeiler det man ser for seg 😭. Flaut. Samme kan sies om kona. De er virkelig en match (av forvrengte sykelige selvbilder) made in heaven. 37 21
Surikatt Skrevet 3. juni 2024 #96694 Skrevet 3. juni 2024 Urwa skrev (3 timer siden): Oi shit…har hun anorexia?? Hun har gjort noe med hodefasongen her. Det var det første jeg så. Lollipop fasong. Det er så sykt det man er vitne til her. I tillegg er det barn med i denne galskapen. Når hun samtidig er på skjermen i Camp Kulinaris så blir sannheten desto mer sammenlignbar. 20 7
Hallepalle2 Skrevet 3. juni 2024 #96695 Skrevet 3. juni 2024 Klappe skrev (7 timer siden): Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 Det er faktisk til å le seg ihjel av😂lille mannen, i alle ordets betydninger. CityCityBangBang skrev (7 timer siden): Dette er jo bare ekstremt trist å se. 😒 ‘Safe space’ - ikke for barnet som blir eksponert. 23 9
~ Ada ~ Skrevet 3. juni 2024 #96696 Skrevet 3. juni 2024 Klappe skrev (7 timer siden): Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 Han er så møkkete og barsk at selv taket har blitt tilgriset. 15
Pippio Skrevet 3. juni 2024 #96697 Skrevet 3. juni 2024 Klappe skrev (7 timer siden): Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 Ser de ikke selv hvor pinlig dette er? 22
Isola2 Skrevet 3. juni 2024 #96698 Skrevet 3. juni 2024 Pippio skrev (29 minutter siden): Ser de ikke selv hvor pinlig dette er? Det tviler jeg på. Dels fordi de lyver, enten er det din mobil det er feil på, de redigerer bare lys og skygge. Dels avfeies kritikk ofte som nett-trolleri, misunnelse eller hets. Er bare å se Caroline på Camp Kulinarisk. Når det går skeis med retten hun skal lage, er det aldri hennes feil..hun finner alltid noe annet å skylde på. Og nettop derfor kommer netfit og alt det dillet mannen driver med ikke til å bli en suksess…de egner ikke å se noe annet enn sitt eget ihjelredigerte dass-selfie og drukne fullstendig i det. 31
Gjest Xstrella Skrevet 3. juni 2024 #96699 Skrevet 3. juni 2024 LilleSnupp skrev (3 timer siden): Kjent IG-triks. Om du ser etter ser du den andre kabelen ligger ved siden av.. ergo halvparten av vekta som skivene viser. Er en ryggøvelse, ikke armøvelse. Så utrolig teit. At de kan holde på slik. Så hun sleit med løfte seg opp igjen med stanga, hun bøyer ryggen på vei opp. Trodde ikke en skulle det? Forskrudd verden de to lever i.
-Englefjes- Skrevet 3. juni 2024 #96700 Skrevet 3. juni 2024 Tror det er beregnet 1RM, ikke maksvekten hun løftet i settene. Hun viser forøvrig frem en svært dårlig knebøyteknikk; ryggen vipper fremover på vei opp og hun er ustabil i knærne. Ville absolutt trent mer teknikk med lettere vekter først. vanlig at det blir bittelitt ustabilitet når man løfter tungt, men dette var mer enn hva godt er. Og så bør man absolutt ikke trene knebøy i løpesko; knebøy bør man ta med helt flate sko, løftesko eller i sokkelesten. Hokaskoene gjør nok at hun blir enda mer ustabil. 16 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå