Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet nesten ikke hva som er verst , han som gjør seg større eller hun som gjør seg mindre….

Bilde fra Instagram. 

IMG_5126.jpeg

• Liker 29
  • Nyttig 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ukjent at et (for min del) noe pinglete utseende blåses opp til Rambo-proporsjoner dersom mannen er like rammet av komplekser som fruen. Siden de deler postkasse og kjøleskap er det nok ikke så langt unna sannheten. Dem om det, bare hold det innenfor døren hjemme. Kropper kommer i alle former og preferanser.

Det som er ille er at all triksingen med falskt utseende de driver med systematisk publiseres på kanaler som 1. Brukes i salgsøyemed og 2. Villedende markedsføring av PT-tjenester siden egen kropp brukes som reklameobjekt.

Til slutt ser det bare teit og pinlig ut siden de aller fleste har fått med seg at ingen av de to i Særp ser ut slik de forsøker å formidle at de gjør. At to godt voksne foreldre i 40'ish alder med to barn i heimen publiserer slikt er kun latterlig med et snev av bekymringsfullt. Hvem forsøker de egentlig å lure?

• Liker 24
  • Nyttig 11
Skrevet
20 minutter siden, Zenhouse said:

Vet nesten ikke hva som er verst , han som gjør seg større eller hun som gjør seg mindre….

Bilde fra Instagram. 

IMG_5126.jpeg

Dette er jo bare ekstremt trist å se. 😒

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
8 minutter siden, Klappe said:

Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅

IMG_6867.thumb.png.b749fbd23e5dd927c49f6a76c2f9477a.png

IMG_6866.jpeg

🤣🤣🤣 Fantastisk!!! 👍

• Liker 22
Skrevet (endret)
Surikatt skrev (20 timer siden):

Det er sånn hun tror hun ser ut, antakeligvis, hun er avhengig av filtre. Det er et trist skue at en voksen dame må gå ut på do, ta en selfie med ekstreme filtre og legge det ut i sosiale medier. Filtrene blir mer og mer ekstreme for å dekke over virkeligheten. For det er jo det hun gjør helt bevisst,  da hun ikke kan like seg selv noe særlig. Om jeg ikke liker å se bilder av meg selv så legger jeg de ihvertfall ikke ut i sosiale medier. Er det allment godtatt å bruke så mye filtre at man ser ut som en annen person og er det ingen som sier det til henne? Folk må være enten blinde eller ekstremt falske når de skriver at hun er så fin på bilder fulle av filtre.  

Ja, det er bare trist hvordan det har blitt rundt henne. 

Endret av Pusern3
  • Liker 4
Skrevet
Pusern3 skrev (29 minutter siden):

Ja, det er bare trist hvordan det har blitt rundt hebbe. 

Lille.. 😆

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (2 timer siden):

Bilde fra Instagram. 

IMG_5126.jpeg

Oi shit…har hun anorexia?? 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Gjest Xstrella
Skrevet

Hun jukser med nedtrekk der? Eller er det så mange kg? Med de pipestilk armene forstår jeg ikke hun drar så mye vekt?

Skrevet
Xstrella skrev (38 minutter siden):

Hun jukser med nedtrekk der? Eller er det så mange kg? Med de pipestilk armene forstår jeg ikke hun drar så mye vekt?

Jeg stussa veldig på akkurat det samme. Hun anstrenger seg ikke litt i det hele tatt heller? Stemmer det ikke at det er 50 kg hun har satt den på?

• Liker 5
Skrevet
Julia20 skrev (18 minutter siden):

Jeg stussa veldig på akkurat det samme. Hun anstrenger seg ikke litt i det hele tatt heller? Stemmer det ikke at det er 50 kg hun har satt den på?

Kjent IG-triks. Om du ser etter ser du den andre kabelen ligger ved siden av.. ergo halvparten av vekta som skivene viser.

Er en ryggøvelse, ikke armøvelse.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Gjest issoras
Skrevet
3 minutter siden, LilleSnupp said:

Kjent IG-triks. Om du ser etter ser du den andre kabelen ligger ved siden av.. ergo halvparten av vekta som skivene viser.

Huh? Hele vekta dras jo av den ene kabelen likevel. Vekta dobler seg jo ikke selv om man kobler på en kabel til? 

(jeg misforstår sikkert hva du mener)? 

Skrevet
Urwa skrev (3 timer siden):

Oi shit…har hun anorexia?? 

Hun har gjort noe med hodefasongen her. Det var det første jeg så. Lollipop fasong. Det er så sykt det man er vitne til her. I tillegg er det barn med i denne galskapen. Når hun samtidig er på skjermen i Camp Kulinaris så blir sannheten desto mer sammenlignbar. 

• Liker 20
  • Nyttig 7
Skrevet
Klappe skrev (7 timer siden):

Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅

IMG_6866.jpeg

Det er faktisk til å le seg ihjel av😂lille mannen, i alle ordets betydninger. 

CityCityBangBang skrev (7 timer siden):

Dette er jo bare ekstremt trist å se. 😒

‘Safe space’ - ikke for barnet som blir eksponert. 

• Liker 23
  • Nyttig 9
Skrevet

IMG_6866.jpeg

Han er så møkkete og barsk at selv taket har blitt tilgriset. 

• Liker 15
Skrevet

IMG_6866.jpeg

Ser de ikke selv hvor pinlig dette er? 

• Liker 22
Skrevet
Pippio skrev (29 minutter siden):

Ser de ikke selv hvor pinlig dette er? 

Det tviler jeg på. Dels fordi de lyver, enten er det din mobil det er feil på, de redigerer bare lys og skygge.  Dels avfeies kritikk ofte som nett-trolleri, misunnelse eller hets. Er bare å se Caroline på Camp Kulinarisk. Når det går skeis med retten hun skal lage, er det aldri hennes feil..hun finner alltid noe annet å skylde på. Og nettop derfor kommer netfit og alt det dillet mannen driver med ikke til å bli en suksess…de egner ikke å se noe annet enn sitt eget ihjelredigerte dass-selfie og drukne fullstendig i det. 

• Liker 31
Gjest Xstrella
Skrevet
LilleSnupp skrev (3 timer siden):

Så utrolig teit. At de kan holde på slik. Så hun sleit med løfte seg opp igjen med stanga, hun bøyer ryggen på vei opp. Trodde ikke en skulle det? Forskrudd verden de to lever i. 

Skrevet

Tror det er beregnet 1RM, ikke maksvekten hun løftet i settene. 

Hun viser forøvrig frem en svært dårlig knebøyteknikk; ryggen vipper fremover på vei opp og hun er ustabil i knærne. Ville absolutt trent mer teknikk med lettere vekter først. vanlig at det blir bittelitt ustabilitet når man løfter tungt, men dette var mer enn hva godt er.

Og så bør man absolutt ikke trene knebøy i løpesko; knebøy bør man ta med helt flate sko, løftesko eller i sokkelesten. Hokaskoene gjør nok at hun blir enda mer ustabil.

• Liker 16
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...