Happy13 Skrevet 3. juni 2024 #96701 Skrevet 3. juni 2024 En kommentar på instargam-post: "LIlle frøken kommentator i bakgrunnen der trenger vi mer av" What?! 16
Isild Skrevet 3. juni 2024 #96702 Skrevet 3. juni 2024 (endret) Klappe skrev (10 timer siden): Originalbildet ligger på barskingen sin fb-side. Ser ut som han har gjort seg mer skitten😅 Utrolig barskt å være så forfengelig at man redigerer seg barskere! Endret 3. juni 2024 av Isild 14 1
Pusern3 Skrevet 3. juni 2024 #96703 Skrevet 3. juni 2024 Zenhouse skrev (11 timer siden): Vet nesten ikke hva som er verst , han som gjør seg større eller hun som gjør seg mindre…. Bilde fra Instagram. Er det noen som ønsker å se slik ut? 11
Andrea59 Skrevet 3. juni 2024 #96704 Skrevet 3. juni 2024 Frujohansen er på ballen med LK’s redigerte bilde 26 1 14
hvalstad45 Skrevet 3. juni 2024 #96705 Skrevet 3. juni 2024 41 minutter siden, Pusern3 said: Er det noen som ønsker å se slik ut? Tror CBE er ganske alene om det, og hun ser ikke slik ut! Måten hun suger inn kinnene og spenner alle muskler her er så patetisk. Ja, jeg kan knapt tenke meg et mer patetisk par enn dette ekteparet. Virkelig godt folk flest åpenbart ser dette og mister interessen. 17
Vitulina Skrevet 3. juni 2024 #96706 Skrevet 3. juni 2024 Isild skrev (1 time siden): Utrolig barskt å være så forfengelig at man redigerer seg barskere! Hahahahahaha! 10
Populært innlegg Laia Skrevet 3. juni 2024 Populært innlegg #96707 Skrevet 3. juni 2024 Andrea59 skrev (1 time siden): Frujohansen er på ballen med LK’s redigerte bilde Er faktisk litt sjokkert over frekkheten som utvises; å bruke og å editere en annen fotograf’s bilde (til og med editere bort vannmerket), uten å kreditere fotografen. Samtidig har han tidligere prøvd å fakturere FruJohansen for brudd på opphavsrett pålydende 12 500 kr, for et bilde hun den gang brukte av CBE. Men når jeg hører hva denne personen har vært i stand til, så burde jeg egentlig ikke bli sjokkert over dette. 47 25
Sinccis Skrevet 3. juni 2024 #96708 Skrevet 3. juni 2024 Laia skrev (2 minutter siden): Samtidig har han tidligere prøvd å fakturere FruJohansen for brudd på opphavsrett pålydende 12 500 kr, for et bilde hun den gang brukte av CBE. Aldri hørt denne historien før, men overrasker meg forsåvidt ikke. Regner med denne aldri ble betalt? 😅 7
MorUgle Skrevet 3. juni 2024 #96709 Skrevet 3. juni 2024 Ikke safe space…. Safe in space.. cbe ligner mer og er på en Alien.. 👽 13
Populært innlegg Felis Skrevet 3. juni 2024 Populært innlegg #96710 Skrevet 3. juni 2024 Laia skrev (2 minutter siden): Er faktisk litt sjokkert over frekkheten som utvises; å bruke og å editere en annen fotograf’s bilde (til og med editere bort vannmerket), uten å kreditere fotografen. Samtidig har han tidligere prøvd å fakturere FruJohansen for brudd på opphavsrett pålydende 12 500 kr, for et bilde hun den gang brukte av CBE. Men når jeg hører hva denne personen har vært i stand til, så burde jeg egentlig ikke bli sjokkert over dette. Han sendte tilsvarende regning til Bloggomtoppbloggere i sin tid, for at de brukte et utklipp av et bilde fra bloggen en gang, for å bevise at paret satte extentions på mindreårige. Både BOTB og FruJohansen oppga også kilde. Så dette er en regel han er VELDIG nøye på, så lenge det gagner han. Men han gidder ikke å vise andre fotografer samme respekt. Ingen av regningene ble noen gang betalt, hvis jeg ikke husker feil. Det er utrolig flaut å bevitne dette. En utdannet fotograf som skamløst stjeler andres verk. Og når fotografen i tillegg er personlig trener, som bruker bildene til å redigere seg til å se ut som Rambo, så får det liksom ikke blitt pinligere. Jeg sitter her og rødmer på Lars Kristians vegne! 47 15
Korkoselig Skrevet 3. juni 2024 #96711 Skrevet 3. juni 2024 Felis skrev (2 minutter siden): Han sendte tilsvarende regning til Bloggomtoppbloggere i sin tid, for at de brukte et utklipp av et bilde fra bloggen en gang, for å bevise at paret satte extentions på mindreårige. Både BOTB og FruJohansen oppga også kilde. Så dette er en regel han er VELDIG nøye på, så lenge det gagner han. Men han gidder ikke å vise andre fotografer samme respekt. Ingen av regningene ble noen gang betalt, hvis jeg ikke husker feil. Det er utrolig flaut å bevitne dette. En utdannet fotograf som skamløst stjeler andres verk. Og når fotografen i tillegg er personlig trener, som bruker bildene til å redigere seg til å se ut som Rambo, så får det liksom ikke blitt pinligere. Jeg sitter her og rødmer på Lars Kristians vegne! Han er så gjennomført tragisk. 20 5
Pippio Skrevet 3. juni 2024 #96712 Skrevet 3. juni 2024 Felis skrev (16 minutter siden): Han sendte tilsvarende regning til Bloggomtoppbloggere i sin tid, for at de brukte et utklipp av et bilde fra bloggen en gang, for å bevise at paret satte extentions på mindreårige. Både BOTB og FruJohansen oppga også kilde. Så dette er en regel han er VELDIG nøye på, så lenge det gagner han. Men han gidder ikke å vise andre fotografer samme respekt. Ingen av regningene ble noen gang betalt, hvis jeg ikke husker feil. Det er utrolig flaut å bevitne dette. En utdannet fotograf som skamløst stjeler andres verk. Og når fotografen i tillegg er personlig trener, som bruker bildene til å redigere seg til å se ut som Rambo, så får det liksom ikke blitt pinligere. Jeg sitter her og rødmer på Lars Kristians vegne! De har jo ikke vett til å rødme selv. 15
Irja Skrevet 3. juni 2024 #96713 Skrevet 3. juni 2024 Julia20 skrev (7 timer siden): Jeg stussa veldig på akkurat det samme. Hun anstrenger seg ikke litt i det hele tatt heller? Stemmer det ikke at det er 50 kg hun har satt den på? Aldri i livet om hun løfter 50 kg med de vektene. 8
Frisk Frosk Skrevet 3. juni 2024 #96714 Skrevet 3. juni 2024 Frujohansen.no er alltid god! Hennes post fra 1. juni om medias ansvar når det kommer til barneeksponering burde Debatten ha tatt opp og fått med seg store mediahus for å diskutere! En lovendring må på plass snart for å beskytte barna som foreldrene ikke vil beskytte, men heller utnytte. Når det gjelder det at LKE har en fotoutdannelse - han han egentlig det? For all del, han kan ta gode bilder når han vil. Men har han egentlig fullført utdannelse innen fotografering? Jeg husker det var snakk om at han skulle ta noe via et sted i USA, men det virker ikke som om han har fullført det (heller)? Hadde han fullført en utdannelse derfra antar jeg han hadde tatt det med i egen CV. På hans Linkedin-profil jukser han med å gi inntrykk av at han har fullført en bachelor innen ernæringsfysiologi som han aldri fullførte. Så han er villig til å lyve om kompetanse han ikke har. Da er det merkelig å ikke ta med utdannelse han eventuelt har fullført. For i CV'en hans på Linkedin står ingenting om fotografutdannelse. Selv på hans egen hjemmeside, hvor han også forsøker å selge sine tjenester som fotograf, står det ikke noe om formell kompetanse eller utdanning innen fotografering. https://no.linkedin.com/in/lars-kristian-eriksen-36587063 https://www.larskristianeriksen.com/om Men ikke noe av dette er overraskende. LKE og CBE forsøker fremdeles å lage karrierer på løgner, juks og bedrag, og drar altså sine uskyldige barn inn i dette personlige rotet sitt som også omfatter skadelig kropps- og utseendefokus og lovbrudd. 23 5
Laia Skrevet 3. juni 2024 #96715 Skrevet 3. juni 2024 Sinccis skrev (1 time siden): Aldri hørt denne historien før, men overrasker meg forsåvidt ikke. Regner med denne aldri ble betalt? 😅 Mener å ha lest tidligere at den ikke den ble betalt, men husker ikke detaljene rundt det. 3
Fotballfluen Skrevet 3. juni 2024 #96716 Skrevet 3. juni 2024 -Englefjes- skrev (3 timer siden): Tror det er beregnet 1RM, ikke maksvekten hun løftet i settene. Hun viser forøvrig frem en svært dårlig knebøyteknikk; ryggen vipper fremover på vei opp og hun er ustabil i knærne. Ville absolutt trent mer teknikk med lettere vekter først. vanlig at det blir bittelitt ustabilitet når man løfter tungt, men dette var mer enn hva godt er. Og så bør man absolutt ikke trene knebøy i løpesko; knebøy bør man ta med helt flate sko, løftesko eller i sokkelesten. Hokaskoene gjør nok at hun blir enda mer ustabil. Jeg viste knebøyteknikken til en utdannet PT. Fikk følgende svar; det ser ut som om hun ikke er sterk nok i kjernen til å løfte den vekten. Ironisk nok mtp fokuset på six pack og flat mage... 22 1
Frisk Frosk Skrevet 3. juni 2024 #96717 Skrevet 3. juni 2024 Fotballfluen skrev (32 minutter siden): Jeg viste knebøyteknikken til en utdannet PT. Fikk følgende svar; det ser ut som om hun ikke er sterk nok i kjernen til å løfte den vekten. Ironisk nok mtp fokuset på six pack og flat mage... Det er ironisk med det magefokuset hun har! Men hun avslører svak kjerne og stabilitetsmuskulatur i mange øvelser, og det har hun gjort lenge. Da blir det ekstra alvorlig når hun/de bruker nettopp henne til å vise frem hvordan gjøre øvelser feil - og fremstille det som feil utførte og for tunge øvelser ift. styrke er "korrekt" utført øvelser. Det disse to holder på med er helseskadelig for andre, og ekstra ille er det nå som de slenger rundt seg med pt-titler og andre "trenerutdannelser". De CBE og LKE holder på med, og måten de blander det med et ikke friskt forhold til trening, kosthold og kropps- og utseendefokus burde vært forbudt og straffbart! 16 5
Populært innlegg Sinccis Skrevet 3. juni 2024 Populært innlegg #96718 Skrevet 3. juni 2024 Den talentløse fotografen fra Barskingen hadde tatt et overeksponert og kontrastløst bilde, men heldigvis hadde LKE klart å rette dette opp med en harmløs redigering. Siden fotografen var så dårlig (sikkert bare misunnelig på LKE), og bildet nå er LKEs verk etter redigeringen, var det selvfølgelig greit å fjerne stempelet hans fra bildet. Bra at dette ble avklart. 50 3
Korkoselig Skrevet 3. juni 2024 #96719 Skrevet 3. juni 2024 Sinccis skrev (8 minutter siden): Den talentløse fotografen fra Barskingen hadde tatt et overeksponert og kontrastløst bilde, men heldigvis hadde LKE klart å rette dette opp med en harmløs redigering. Siden fotografen var så dårlig (sikkert bare misunnelig på LKE), og bildet nå er LKEs verk etter redigeringen, var det selvfølgelig greit å fjerne stempelet hans fra bildet. Bra at dette ble avklart. Jeg er så glad for at jeg ikke trenger å ha noe med dette mennesket å gjøre. 42
Surikatt Skrevet 3. juni 2024 #96720 Skrevet 3. juni 2024 MorUgle skrev (2 timer siden): Ikke safe space…. Safe in space.. cbe ligner mer og er på en Alien.. 👽 Ja, Alien er det rette ordet om det bildet fra bilen. Hodefasongen er fikset på. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå