Gjest Doktorgraden Skrevet 4. juni 2024 #96801 Skrevet 4. juni 2024 Åh nei 🙈 siste innlegget. Rumpe og stylet flette i monitor. Null kontakt med kamera og evt kunder. Det er så flaut, at jeg rødmer. I dag også. Er de en parodi? Det blir verre og verre!
LilleSnupp Skrevet 4. juni 2024 #96802 Skrevet 4. juni 2024 Doktorgraden skrev (7 minutter siden): Åh nei 🙈 siste innlegget. Rumpe og stylet flette i monitor. Null kontakt med kamera og evt kunder. Det er så flaut, at jeg rødmer. I dag også. Er de en parodi? Det blir verre og verre! Hva i alle dager var det der?!? 😳 ➡️ 🫣 ➡️ 😂😂 14
hvalstad45 Skrevet 4. juni 2024 #96803 Skrevet 4. juni 2024 13 minutter siden, Doktorgraden said: Åh nei 🙈 siste innlegget. Rumpe og stylet flette i monitor. Null kontakt med kamera og evt kunder. Det er så flaut, at jeg rødmer. I dag også. Er de en parodi? Det blir verre og verre! Det er også ikke det gram spontant, man veit hun har gjort dette ørten ganger for å få til det "gledesutbruddet" der. 18 10
Stargaze Skrevet 4. juni 2024 #96804 Skrevet 4. juni 2024 LilleSnupp skrev (23 minutter siden): Hva i alle dager var det der?!? 😳 ➡️ 🫣 ➡️ 😂😂 Flaueste jeg har sett. Hva i all verden har den talentløse rompevrikkingen med bestått pt-eksamen å gjøre? Hun bare fortsetter å undergrave seg selv, nå som pt Denne snutten viser også at hun er alt for opptatt av å prøvd å se deilig ut og ekstremt opttatt av seg selv til noensinne å kunne lykkes som pt Kan overhodet ikke se for meg henne som pt. Alt for usikker og total mangel på utstråling og engasjement. 28 3
Keaton Skrevet 4. juni 2024 #96805 Skrevet 4. juni 2024 (endret) Oi. My eyes .🫣 (Hvis hensikten var å skremme kunder: bestått!) Endret 4. juni 2024 av Kollontaj 22 2 9
AntiBullshit Skrevet 4. juni 2024 #96806 Skrevet 4. juni 2024 Skulle tro hun var redd for å stryke. Jeg har A i snitt på masternivå, men det kunne aldri falt meg inn å kle meg halvnaken og riste løs på nettet av den grunn - langt mindre om jeg «bare» hadde bestått en ikke-gradert eksamen. 23 12
Gjest Minthia Skrevet 4. juni 2024 #96807 Skrevet 4. juni 2024 Hva i all verden står hun med ryggen til når hun feirer at hun har stått på eksamen? Har rumpa hennes blitt det nye ansiktet?
KaffekoppQueen Skrevet 4. juni 2024 #96808 Skrevet 4. juni 2024 Frisk Frosk skrev (På 2.6.2024 den 13.01): Så forferdelig å høre moren (?) sitte og le av dette Hva er kontekst? Vil ikke gi klikk ved å se på…
Lillemy_87 Skrevet 4. juni 2024 #96810 Skrevet 4. juni 2024 (endret) Luksusbia skrev (20 timer siden): Tror det ligger i nordvestlige gener. Økonomisk vinning er viktigere enn moral i Møre og Romsdal. Og når den type nordmann velger ei enkel dame fra Sarpsborg hvis eneste mål og mening i livet er å fremstå slank/ pen/ ung/ sporty så er det allerede grunnlag for katastrofe. Manglende grunnlag/ utdanning og moral gjør at de de vil late som de er ikke finnes i virkeligheten. Er bekymret fordi de nå ikke bare lever for hverandre, men kynisk og uten skam fremstår som rollemodeller for to små jenter i vekst, for ikke å snakke om flere 1000 unge norske barn som daglig får ett stempel som tapere hvis de ikke lever opp til deres narrativ av lykke. Vet ikke om de er noe særlig verre enn andre influencere, men det å ikke ta ansvar, men faktisk skyve det til Norges foreldre/ lærere og samfunnet de selv er en del av Som ei som er fra Møre og Romsdal (Nordmøre), men ikke fra Sunnmøre som LKE er fra får du slutte å ta alle under en kam. 🤬🙄😉 Snakk om noe du har greie på istedet. Endret 4. juni 2024 av Lillemy_87 6 1
Mrshopalot Skrevet 4. juni 2024 #96811 Skrevet 4. juni 2024 Doktorgraden skrev (1 time siden): Åh nei 🙈 siste innlegget. Rumpe og stylet flette i monitor. Null kontakt med kamera og evt kunder. Det er så flaut, at jeg rødmer. I dag også. Er de en parodi? Det blir verre og verre! Det var skikkelig flaut, vondt å se på!!! 😳 11 2
Snødronninga Skrevet 4. juni 2024 #96812 Skrevet 4. juni 2024 Minthia skrev (30 minutter siden): Hva i all verden står hun med ryggen til når hun feirer at hun har stått på eksamen? Har rumpa hennes blitt det nye ansiktet? En rumpe som for øvrig er helt vanlig og ganske liten, i forhold til hvordan hun ofte fremstiller den. Caroline er skikkelig dårlig på å kommunisere med publikum, det ser man eksempler på hele tiden. 24
Gjest Luksusbia Skrevet 4. juni 2024 #96813 Skrevet 4. juni 2024 Lillemy_87 skrev (39 minutter siden): Som ei som er fra Møre og Romsdal (Nordmøre), men ikke fra Sunnmøre som LKE er fra får du slutte å ta alle under en kam. 🤬🙄😉 Snakk om noe du har greie på istedet. Mente selvfølgelig cbe/lk bedriften. Har ikke noe formening om sunnmøringer generelt. Har en god venninne fra Kristiansund, som har god moral også. Vakker natur❤️
Populært innlegg Frisk Frosk Skrevet 4. juni 2024 Populært innlegg #96814 Skrevet 4. juni 2024 Ishwanvile skrev (1 time siden): Hva er kontekst? Vil ikke gi klikk ved å se på… Mor (antar jeg) filmer sitt barn i bilen. Jenta forteller sin mor at en fremmed dame kom bort til henne og sa at hun hadde sett jenta på Instagram. Jenta forteller at hun hadde sagt til dama at det ikke kunne stemme, for hun hadde aldri vært på det stedet Instagram, og så hadde hun ramset opp de landene hun hadde vært i, og gjentatt at Instagram hadde hun aldri vært i... Og imens hører man moren hele tiden forsøke å holde tilbake enorm latter, mens jenta fremdeles ikke forstår hvordan den fremmede damen kunne tro at jenta hadde vært på det stedet Instagram. Forferdelig trist eksempel på hvordan små, uskyldige barn får brettet ut sine privatliv og sin oppvekst for "hele verden", og at fremmede vet mer om barnet enn barnet selv omtrent vet. Mens mor synes det er hysterisk morsomt. Mor utnytter rått sitt barn, og synes det er festlig at hun tydeligvis aldri har fortalt barnet hva som skjer med bilder/video/informasjon etter at mor har tatt bilder/filmet/skrevet om barnet på sosiale medier. Egentlig det samme som CBE har gjort opp gjennom barnas oppvekst, når f.eks. ene barnet en gang spurte om det CBE filmet skulle sendes til bestemor. CBE svarte "ja" - og så la hun det ut på Instagram... 44 6 21
Frisk Frosk Skrevet 4. juni 2024 #96815 Skrevet 4. juni 2024 AntiBullshit skrev (1 time siden): Skulle tro hun var redd for å stryke. Jeg har A i snitt på masternivå, men det kunne aldri falt meg inn å kle meg halvnaken og riste løs på nettet av den grunn - langt mindre om jeg «bare» hadde bestått en ikke-gradert eksamen. Og alt CBE har gjort er å ta et to måneder kort kurs. Listen ligger jammen lavt i det Eriksen'ske hjem og bedrifter! Kontent burde virkelig ha gitt langt bedre rådgivning. De skriver på sine sider om CBE: https://influencers.kontent.no/14/ "Caroline har lojale følgere som har fulgt henne fra hun startet, og i dag er en stor av hennes følgere på samme sted i livet som henne selv. Dette er en målgruppe som er spesielt attraktiv for mange annonsører, da de har god økonomi og faste inntekt." Kvinner på samme alder som det CBE er - nærmere 40 år - har som regel utdanning og jobb, eller i det minste en jobb de har hatt i mange år. Det vil si at det er de færreste følgere som ev. har fulgt henne lenge, som er kommet så kort i livet som det CBE har. De fleste på den alderen vil se på et to måneders kurs kun som et forkurs til noe mer. Eller at det er et kurs de tar i tillegg til annen utdanning, som gir dem oppdatering eller annet av kunnskap de allerede har og har bygget sitt arbeidsliv på. Ingen med "god økonomi og fast inntekt" (jeg fjernet skrivefeilen hos Kontent... som det også er flere av i presentasjonen av CBE, og som har stått siden i fjor uten at noen har rettet på det - så mye for kvalitet og briljering hos Kontent og CBE...). Å være fornøyd, glad, og kanskje til og med stolt av å ha gjennomført noe, det er helt greit. Men en seiersdans for hele verden fordi hun har tatt et kort kurs på to stusselige måneder, for deretter å hevde å ha en tittel... Det blir bare for dumt! Som @Kollontaj skrev - det er skryt på å fremstille seg som en seriøs pt. @Doktorgraden den ufrivillige parodien hadde vært stoff for Nytt på Nytt @Minthia noen har smilehull øverst på baken, kanskje det er derfor rumpa er blitt det nye ansiktet til bedriftseier CBE? 23 6
Frisk Frosk Skrevet 4. juni 2024 #96816 Skrevet 4. juni 2024 Husker ikke om noen kommenterte det, men i linken til @Revenge o'Cavatina står det under bildet øverst: https://www.dagbladet.no/kjendis/hvor-flatt-kan-man-legge-seg-for-det-er-flatt-nok-for-dere/66683566 " I et åpenhjertig intervju med Dagbladet sier hun at hun lagt den tunge tida bak seg og gleder seg til å utvikle bloggen videre på hundre prosent ærlig vis." Selv dette var jo reinspikka løgn, bevisst løgn. For bedriftseier CBE har hele tiden vist at hun og medeiere ikke har noen intensjoner om å drive ærlig og moralsk forretningsvirksomhet. Juks, løgner, lovbrudd og barneeksponering, det er det som er sannheten om det de har av bedriftsinnhold. 24 10
Rev. Revenge Skrevet 4. juni 2024 #96817 Skrevet 4. juni 2024 Frisk Frosk skrev (18 minutter siden): For bedriftseier CBE har hele tiden vist at hun og medeiere ikke har noen intensjoner om å drive ærlig og moralsk forretningsvirksomhet. Mulig det er derfor daglig leder fremstår som hun gjør på TV, vel vitende om at alt hun gjør for å drifte Treasures AS og omsetning er juks, juks og etisk og moralsk forkastelig. Det hadde vært så mye enklere for Berg Eriksen å bare holde seg hjemme foran speilene og lulle seg inn i at alt innenfor bobla er ekte. Ute i verden får jo alle se at ingenting stemmer, selv ikke kropp, utseende eller kjøkkenkompetanse. Selv ikke personligheten som vises er ekte, bortsett fra prinsessenykkene og Eriksens absurde hang til å barske seg opp med å tilføye kunstig skitt på et stjålet foto som han i tillegg kritiserer. Personlig lurer jeg på hvor kronisk drita fulle de må være for å publisere så mye sprøyt uten å forstå at de undervurderer andres intellekt.🤦♀️ 17 11
Frisk Frosk Skrevet 4. juni 2024 #96818 Skrevet 4. juni 2024 Revenge o'Cavatina skrev (2 minutter siden): Mulig det er derfor daglig leder fremstår som hun gjør på TV, vel vitende om at alt hun gjør for å drifte Treasures AS og omsetning er juks, juks og etisk og moralsk forkastelig. Det hadde vært så mye enklere for Berg Eriksen å bare holde seg hjemme foran speilene og lulle seg inn i at alt innenfor bobla er ekte. Ute i verden får jo alle se at ingenting stemmer, selv ikke kropp, utseende eller kjøkkenkompetanse. Selv ikke personligheten som vises er ekte, bortsett fra prinsessenykkene og Eriksens absurde hang til å barske seg opp med å tilføye kunstig skitt på et stjålet foto som han i tillegg kritiserer. Personlig lurer jeg på hvor kronisk drita fulle de må være for å publisere så mye sprøyt uten å forstå at de undervurderer andres intellekt.🤦♀️ Jeg har tenkt i lignende retning, at det må være forferdelig vanskelig å vite hvordan man har fremstilt seg selv både som person og utseendemessig på bedriftenes ulike sosiale medier, når man så skal ut i offentligheten hvor alle vil se at ingenting stemmer med det imaget og narrativet man har skapt i egen boble. Om jeg hadde gjort noe slikt ville jeg blitt både flau og kanskje til og med følt på en form for angst for at noen skulle avsløre det åpenbare. Det er omtrent som i eventyret Keiserens ny klær, alle ser det det svært så åpenbare. Om bedriften ikke hadde drevet så uetisk på alle nivå, så hadde det bedriftseier gjorde bare vært kleint. Men når de driver så uærlig, uprofesjonelt og uansvarlig som de gjør, da blir det langt forbi kleint. Det er vanskelig å forstå at noen kan undervurdere andres intellekt så mye som det Eriksen-ekteparet gjør. Samtidig så har de til nå greid å holde seg flytende nettopp fordi det sitter en del like umoralske og uprofesjonelle rundt om i bedrifter som helt ukritisk - og noen ganger helt bevisst - velger å bruke nettopp slike influensere som CBE og LKE. Men det er jammen mange markedsføringsansatte rundt om som burde vært sparket. 18 10
Hallepalle2 Skrevet 4. juni 2024 #96819 Skrevet 4. juni 2024 Mrshopalot skrev (2 timer siden): Det var skikkelig flaut, vondt å se på!!! 😳 Men hun skulle jo vise hvor leken og avslappet hun var🙈😂 10 6
~ Ada ~ Skrevet 4. juni 2024 #96820 Skrevet 4. juni 2024 Så...hva skal hun nå bruke PT kurset til? Venter ikke i spenning. 11 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå