Margit777 Skrevet 28. mai 2024 #96501 Skrevet 28. mai 2024 Og dette var hun som bare trakk oppskrifter fra sitt eget hode 😄 Jeg har vel mulig piska krem 4-5 ganger i livet mitt, synes det er så kvalmt 😄 Men har da fått det til, og ikke har jeg gitt ut oppskriftsbok og dagbok i ett for å kunne det. 11
vinterskog Skrevet 28. mai 2024 #96502 Skrevet 28. mai 2024 LilleSnupp skrev (9 timer siden): Jeg løper intervaller 2-3 ganger i uka, og trener styrke de andre dagene. Min snitthastighet blir da snegletempo om jeg bruker total treningstid og antall km løpt. -Englefjes- skrev (9 timer siden): Hun har snittfart på 6 min/km, dvs 10 km/t. gladidag skrev (8 timer siden): Regner med 6,5 er antall minutt pr kilometer og ikke km/t .. da er snittet ca 8,8 km /tå Hun har trent 11timer på en uke. Antall kilometer i strava sammenlagt den uka er drøyt 70 km. Så jeg delte antal kilometer på antal timer. Og får 6,3 kilometer er tilbakelagt i snitt per time. Mulig jeg tenker feil for matte er virkelig ikke mitt område? 3 2
LilleSnupp Skrevet 28. mai 2024 #96503 Skrevet 28. mai 2024 vinterskog skrev (9 minutter siden): Hun har trent 11timer på en uke. Antall kilometer i strava sammenlagt den uka er drøyt 70 km. Så jeg delte antal kilometer på antal timer. Og får 6,3 kilometer er tilbakelagt i snitt per time. Mulig jeg tenker feil for matte er virkelig ikke mitt område? Er det kun løping der, ikke styrkeøkter? Posering kan muligens ta noe tid også..0 1
Klink Skrevet 28. mai 2024 #96504 Skrevet 28. mai 2024 Hvorfor nevnte de ingenting om kremen inni de krumkakene egentlig? Tålte hun ikke at den ikke var perfekt? 1
vinterskog Skrevet 28. mai 2024 #96505 Skrevet 28. mai 2024 LilleSnupp skrev (45 minutter siden): Er det kun løping der, ikke styrkeøkter? Posering kan muligens ta noe tid også..0 Slik jeg har forstått er det kun løping. Men kjenner ikke til om strava er på under styrketrening også, da blir det jo noe annet.
Gjest issoras Skrevet 28. mai 2024 #96506 Skrevet 28. mai 2024 28 minutter siden, vinterskog said: Slik jeg har forstått er det kun løping. Men kjenner ikke til om strava er på under styrketrening også, da blir det jo noe annet. Man kan legge inn all slags treningsøkter i Strava. Denne diskusjonen synes jeg blir usaklig kritikk. Plutselig mener KG at 11 timer trening er lite? Hun er jo ikke toppidrettsutøver og prøver seg ikke på det heller, hun må vel få trene så mye eller lite hun vil.
Hirondelle Skrevet 28. mai 2024 #96507 Skrevet 28. mai 2024 issoras skrev (5 minutter siden): Man kan legge inn all slags treningsøkter i Strava. Denne diskusjonen synes jeg blir usaklig kritikk. Plutselig mener KG at 11 timer trening er lite? Hun er jo ikke toppidrettsutøver og prøver seg ikke på det heller, hun må vel få trene så mye eller lite hun vil. 11 timer som småbarnsmor med full jobb, fritidsaktiviteter, styreverv, dugnader, bursdagsfeiring, pårørendearbeid og fotballcup? Imponerende. 11 timer når jobben din er å, bokstavelig talt, vise frem at du trener? Ikke veldig imponerende. 20 20
Stargaze Skrevet 28. mai 2024 #96508 Skrevet 28. mai 2024 (endret) vinterskog skrev (5 timer siden): Hun har trent 11timer på en uke. Antall kilometer i strava sammenlagt den uka er drøyt 70 km. Så jeg delte antal kilometer på antal timer. Og får 6,3 kilometer er tilbakelagt i snitt per time. Mulig jeg tenker feil for matte er virkelig ikke mitt område? Det er riktig. Det er jo ikke akkurat lange turene hun er ute på heller da… Endret 28. mai 2024 av Stargaze 1
Gjest issoras Skrevet 28. mai 2024 #96509 Skrevet 28. mai 2024 32 minutter siden, Sugar&Spice said: 11 timer som småbarnsmor med full jobb, fritidsaktiviteter, styreverv, dugnader, bursdagsfeiring, pårørendearbeid og fotballcup? Imponerende. 11 timer når jobben din er å, bokstavelig talt, vise frem at du trener? Ikke veldig imponerende. Men hvorfor skal det være imponerende?? Er målet å trene mest mulig jo mer fritid man har? Er målet med trening å imponere? Hva er det dere er ute etter når dere følger influensere egentlig? Bli imponert? Altså unnskyld nordnorsken her men hvem faen bryr seg? 😅 11 timer er mer enn nok trening for et menneske som ikke har særlig store mål for treningen. Det er da ingenting å kritisere??!
Frisk Frosk Skrevet 28. mai 2024 #96510 Skrevet 28. mai 2024 issoras skrev (1 time siden): Men hvorfor skal det være imponerende?? Er målet å trene mest mulig jo mer fritid man har? Er målet med trening å imponere? Hva er det dere er ute etter når dere følger influensere egentlig? Bli imponert? Altså unnskyld nordnorsken her men hvem faen bryr seg? 😅 11 timer er mer enn nok trening for et menneske som ikke har særlig store mål for treningen. Det er da ingenting å kritisere??! Det hadde heller ikke vært en sak om det ikke var for at både herr og fru later som om de er treningseksperter og forsøker å gi råd til andre. Om CBE hadde greid å produsere innhold på sine bedriftskanaler selv, innhold med noe substans, noe som viste at hun faktisk jobbet seriøst, at hun tok full utdanning (og ikke bare kurs på få uker før hun kaller seg både pt og yogalærer) og at hun formidlet god og faktisk kunnskap (ikke bare en hel rekke av "innhold" som tilsammen er helseskadelig påvirkning)... hadde CBE gjort dette, da hadde hun nok fått mey skryt og positive kommentarer på at hun i tillegg til full jobb også greide å trene så mange timer. Men 11 timer forholdsvis moderat fysisk aktivitet når man knapt jobber, når man later som om man er treningsekspert - det er ikke mye å skryte av heller. Hadde det i det minste vært 11 timer i uken som også ble brukt for å spre god kunnskap, sunn kunnskap og forsvarlig kunnskap som kunne motivert andre, så kunne det vært bra. Nå er det bare 11 timer som i all hovedsak skrytes av av CBE selv for å fremheve eget narrativ, eget utseende og egen kropp. Hva CBE faktisk trener gjennom uken bryr vel svært få andre enn henne selv. Men når hun bruker dette til bedriftsinnhold og gjør det på en så usunn og uforsvarlig måte, da tenker jeg at man bør bry seg, for dette er influensere på sitt verste. Nå har både CBE og LKE også solgt sine barns fysiske aktivitet for å tjene penger, og sammenblandingen mellom "sexy" bilder av minimalt kledd mor med trutmunn og ekstreme poseringer - og barn med f.eks. magetopper og poseringer, det er hodeløst uforsvarlig av disse bedriftseierne og foreldrene! Ref. også det @Hunter7 har lagt ut i tråden "Bloggerbarna": https://www.theguardian.com/technology/2024/apr/23/paedophiles-create-nude-ai-images-of-children-to-extort-them-says-charity 19 5
Gjest issoras Skrevet 28. mai 2024 #96511 Skrevet 28. mai 2024 5 minutter siden, Frisk Frosk said: Det hadde heller ikke vært en sak om det ikke var for at både herr og fru later som om de er treningseksperter og forsøker å gi råd til andre. Om CBE hadde greid å produsere innhold på sine bedriftskanaler selv, innhold med noe substans, noe som viste at hun faktisk jobbet seriøst, at hun tok full utdanning (og ikke bare kurs på få uker før hun kaller seg både pt og yogalærer) og at hun formidlet god og faktisk kunnskap (ikke bare en hel rekke av "innhold" som tilsammen er helseskadelig påvirkning)... hadde CBE gjort dette, da hadde hun nok fått mey skryt og positive kommentarer på at hun i tillegg til full jobb også greide å trene så mange timer. Men 11 timer forholdsvis moderat fysisk aktivitet når man knapt jobber, når man later som om man er treningsekspert - det er ikke mye å skryte av heller. Hadde det i det minste vært 11 timer i uken som også ble brukt for å spre god kunnskap, sunn kunnskap og forsvarlig kunnskap som kunne motivert andre, så kunne det vært bra. Nå er det bare 11 timer som i all hovedsak skrytes av av CBE selv for å fremheve eget narrativ, eget utseende og egen kropp. Hva CBE faktisk trener gjennom uken bryr vel svært få andre enn henne selv. Men når hun bruker dette til bedriftsinnhold og gjør det på en så usunn og uforsvarlig måte, da tenker jeg at man bør bry seg, for dette er influensere på sitt verste. Nå har både CBE og LKE også solgt sine barns fysiske aktivitet for å tjene penger, og sammenblandingen mellom "sexy" bilder av minimalt kledd mor med trutmunn og ekstreme poseringer - og barn med f.eks. magetopper og poseringer, det er hodeløst uforsvarlig av disse bedriftseierne og foreldrene! Ref. også det @Hunter7 har lagt ut i tråden "Bloggerbarna": https://www.theguardian.com/technology/2024/apr/23/paedophiles-create-nude-ai-images-of-children-to-extort-them-says-charity Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor antall timer er et problem her? Forventer man virkelig at en "ekte" treningsekspert trener mer enn 11 timer i uka? Hvorfor? 11 timer er mer enn nok trening. En treningsekspert trenger jo ikke å trene unormalt mye. Det er mye viktigere å trene effektivt og hensiktsmessig. Og igjen - da er det virkelig ikke at antall timer CBE trener er for lite som er problemet. Det er da virkelig ikke antall timer som er problemet med denne bedriften, å prøve å huke problemene over på antall timer er virkelig desperat flisespikking på høyt nivå. Sorry! Jeg mener overhodet ikke at CBE er en pålitelig ekspert, men det er ikke antall timer som påvirker den oppfatningen!
Frisk Frosk Skrevet 28. mai 2024 #96512 Skrevet 28. mai 2024 issoras skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor antall timer er et problem her? Forventer man virkelig at en "ekte" treningsekspert trener mer enn 11 timer i uka? Hvorfor? 11 timer er mer enn nok trening. En treningsekspert trenger jo ikke å trene unormalt mye. Det er mye viktigere å trene effektivt og hensiktsmessig. Og igjen - da er det virkelig ikke at antall timer CBE trener er for lite som er problemet. Det er da virkelig ikke antall timer som er problemet med denne bedriften, å prøve å huke problemene over på antall timer er virkelig desperat flisespikking på høyt nivå. Sorry! Jeg mener overhodet ikke at CBE er en pålitelig ekspert, men det er ikke antall timer som påvirker den oppfatningen! Det er ikke antall timer som er problemet, det er innholdet sett i forhold til narrativet CBE legger opp til som gjør at alt skurrer og provoserer. Spesielt siden hun bruker så mye tid på å fremheve det falske utseendet hun publiserer (som at hun er langt bedre trent enn hun egentlig er), fordi hun seksualiserer utseendet og trening... og fordi hun også har en lei tendens til å trekke sine barn inn i denne egne galskapen. 7
Gjest issoras Skrevet 28. mai 2024 #96513 Skrevet 28. mai 2024 17 hours ago, vinterskog said: Nesten 11t trening. Alt er x antall kilometer på strava. Så ingen yoga, hyrox eller styrketrening der i gården. Og drøyt 6 kilometer i snitt på de timene. Har hun gått tur i 11t????? Og 11t på 7 dager er jo ynkelige 1,6t hver dag. Med hund, barn og liksom-trening ble jeg ikke så imponert gitt. 2 hours ago, Sugar&Spice said: 11 timer som småbarnsmor med full jobb, fritidsaktiviteter, styreverv, dugnader, bursdagsfeiring, pårørendearbeid og fotballcup? Imponerende. 11 timer når jobben din er å, bokstavelig talt, vise frem at du trener? Ikke veldig imponerende. 17 minutter siden, Frisk Frosk said: Det er ikke antall timer som er problemet, det er innholdet sett i forhold til narrativet CBE legger opp til som gjør at alt skurrer og provoserer. Det er disse kommentarene jeg diskuterer, der man problematiserer antall timer og mener at det ikke er imponerende, som om antall timer på noe vis skulle vært imponerende
vinterskog Skrevet 28. mai 2024 #96514 Skrevet 28. mai 2024 issoras skrev (13 minutter siden): Det er disse kommentarene jeg diskuterer, der man problematiserer antall timer og mener at det ikke er imponerende, som om antall timer på noe vis skulle vært imponerende Og på de 11 timene oom hun seg 7 mil. Dvs ca 6,3 km i snitt per time langt. Dette er ikke trening, men «følge barna til skolen og lufte hunden tempo». Og kanskje 1 løpetur i litt høyere tempo. hadde det vært 11 time ordentlig trening skulle jeg ikke sagt noe. Men når distansen tilsier at dette inkluderer lufting av hund og leverere barn til skolen så er det ikke mye. Og selvfølgelig: Husk dama fremstiller seg som trener, pt, yogalærer, maratonløper. Med egne treningskanaler. Hun lever av dette. Det er jobben, Så å bruke 1,3 (ca 1 t og 20 minutter) om dagen på jobben sin er ikke noe særlig.* kjenner flere med stor hund, de er ute og går minst 1 langtur om dagen og flere mindre, og i helgen flere timer ute. Dette ved siden av full jobb, barn, barnas trening etc. Blir kjapt 11 timer ut av dette bare med hund i bånd. *ps. La oss legge til 2 timer med fotografering og etterredigering for å være raus. Og 1 time på å bearbeide annonsører, det blir en arbeidsdag på hele 4 timer og 20 minutter. Vi alle kan jo se at det ikke i realiteten brukes så mye tid på dette, og finnes sikkert andre oppgaver de dagene det ikke brukes tid på foto og annonsører. Vi får tolke litt snillt. 16 2
Sunniva K Skrevet 28. mai 2024 #96515 Skrevet 28. mai 2024 Det er faktisk IKKE slik man utfører en hipthrust… kilde: https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgdnZ6Ynp6ZXNrAY--uK9yAY--uKiHAAAAAA?share_id=9RwZsCRBQdO0SAul83MvDw&locale=nb_NO 13 10
Hirondelle Skrevet 28. mai 2024 #96516 Skrevet 28. mai 2024 Sunniva K skrev (8 minutter siden): Det er faktisk IKKE slik man utfører en hipthrust… kilde: https://story.snapchat.com/u/carobergeriksen/ZSp-O9_USHGlb4eti4HB5wAAgdnZ6Ynp6ZXNrAY--uK9yAY--uKiHAAAAAA?share_id=9RwZsCRBQdO0SAul83MvDw&locale=nb_NO Det der er en av de verste hip-thrustene jeg har sett. Tenk at hun selger PT-tjenester 😭 det er faktisk helt katastrofalt! 22 12
Keaton Skrevet 28. mai 2024 #96518 Skrevet 28. mai 2024 FruRosa skrev (6 timer siden): Jepp. Hun har vel den enkleste retten, krumkaker med multekrem, men klarer ikke å piske kremfløten riktig. Skikkelig flaut, sammenlignet med hva andre har å lage. Guri hadde jo haugevis med greier å ferdigstille samtidig. (Mulig hun fikk hjelp? Jeg så slutten da de bar inn maten.) 11
vinterskog Skrevet 28. mai 2024 #96519 Skrevet 28. mai 2024 Jøsses, den var ny! Trene biceps og ødelegge handledd og kjøre litt rumpe - all in one! Den etterfølgende løft over hode var også helt korny. Alt for tungt så hele dama svinger og kaster seg. 19 4
Frisk Frosk Skrevet 28. mai 2024 #96520 Skrevet 28. mai 2024 issoras skrev (1 time siden): Det er disse kommentarene jeg diskuterer, der man problematiserer antall timer og mener at det ikke er imponerende, som om antall timer på noe vis skulle vært imponerende Som jeg skrev, det er ikke timene i seg selv, det er det tilsynelatende innholdet av disse timene som overhodet ikke stemmer overens med det narrativet som bedriftseier ellers gir av sin trening. Det er problematisk at CBE skryter av 11 timer trening på en uke, når man ser på totalen av det hun presenterer, også innen "trening". Den linken rett over her hvor hun later som om hun gjør en hip thrust og vektløft over hodet viser mye av problemet - dette er posering fra to amatører (CBE og LKE) som later som om de kan noe de selv nærmest daglig dokumenterer at de ikke kan. Viser ellers til @vinterskogs innlegg som også forklarer det. 14 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå