Reisejenta Skrevet 26. mai 2024 #96441 Skrevet 26. mai 2024 Xstrella skrev (2 minutter siden): Trenger ikke posere og liksom ha løpt barskingen. Nei, beklager dette blir for dumt. Løper man hinderløp så stiller man i hovedløpet og da fortjener en skryt. Frua hadde ikke klart det, det er sannheten. Gud bedre. Slapp litt av og ta en humørpille. CBE har deltatt på et løp sammen med barna sine. Det er da vel ikke noe å kritisere. 6 3
Klink Skrevet 26. mai 2024 #96442 Skrevet 26. mai 2024 Så hun kan ikke delta i løp med barna sine uten å bli beskyldt for å ikke klare å løpe 8 km? 😅 Det er veldig tydelig at det ikke var hun som skulle løpe altså. 5 3
Gjest Xstrella Skrevet 26. mai 2024 #96443 Skrevet 26. mai 2024 Klink skrev (49 minutter siden): Så hun kan ikke delta i løp med barna sine uten å bli beskyldt for å ikke klare å løpe 8 km? 😅 Det er veldig tydelig at det ikke var hun som skulle løpe altså. Jeg tenker hun virkelig kunne vist hvor sporty hun er om hun løp barskingen på 8 km. Da ville jeg blitt imponert om hun løp, badet, dinglet og spratt gjennom gjørme og vanskelige hindre. Det ville vært et stort fremsteg.
Frisk Frosk Skrevet 26. mai 2024 #96444 Skrevet 26. mai 2024 Minombre skrev (2 timer siden): Det er jeg enig med deg i også. Jeg er absolutt ikke fan av CBE og mannen, overhode ikke, men det får være måte på hva som kritiseres tenker jeg. Om hun hadde løpt 3 km kun for egen vinning hadde det vært greit det også, det er jo ingen krav om at man skal løpe den lengste distansen selv om man trener mye. Om hun hadde valgt det som var riktig, så hadde dette ikke vært et problem. For da hadde hun til nød bare fortalt at hun og jentene skulle være med på familieløpet - eller aller helst ikke gitt noe informasjon om det i det hele tatt! Men CBE (og LKE) er ikke lenger istand til å produsere eget, godt innhold på sine bedriftskanaler, og derfor så velger de helt bevisst å bruke og utnytte sine egne barn ved å eksponere dem i alle tenkelige og utenkelige situasjoner. Ingenting er hellig - kan CBE og LKE tjene penger på egne barn, da velger de pengene før barnas rettigheter. Det er dessverre den grelle sannheten med det eierne av Treasures AS, Netfit AS og Coached by Eriksen og Athlete Excel holder på med. De har nå 10+ år hvor de har vist sammenhengende at de gir fullstendig blaffen i egne barns rettigheter. Og det å skape innhold som kan misforstås, det er jo en del av influenser-narrativet for å skape engasjement, så jeg tror nok det er ganske bevisst hvilke ordvalg hun og IMA velger. Tenk om de bare kunne la egne barn få beholde sin egen barndom og oppvekst helt privat... 15 9
Klink Skrevet 26. mai 2024 #96445 Skrevet 26. mai 2024 Xstrella skrev (23 minutter siden): Jeg tenker hun virkelig kunne vist hvor sporty hun er om hun løp barskingen på 8 km. Da ville jeg blitt imponert om hun løp, badet, dinglet og spratt gjennom gjørme og vanskelige hindre. Det ville vært et stort fremsteg. Ja, det får nå så være, men det er liksom ikke noe å ta henne på. Hun skulle løpe familieløp med barna og velger å eksponere dem I stedet. Sistnevnte kunne hun latt være. 2
LilleSnupp Skrevet 26. mai 2024 #96446 Skrevet 26. mai 2024 Syns det er flott hun gjør familieaktiviteter med barna, men hadde holdt å nevne det - ikke publisere videoer av de hver.jævla.dag! 24 2
AnnaCotta Skrevet 26. mai 2024 #96447 Skrevet 26. mai 2024 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Mitt inntrykk er at CBE later som om hun også har begynt å trene hyrox, for slik å drive umerket reklame for mannens influenserdrømmer i hans kanaler, et forsøk på å hype mannens influenserinnhold og late som om hyrox er større og mer populært enn hva det er. Hyrox med to styrkeøkter i måneden (iht. Strava). 2
Frisk Frosk Skrevet 26. mai 2024 #96448 Skrevet 26. mai 2024 AnnaCotta skrev (9 minutter siden): Hyrox med to styrkeøkter i måneden (iht. Strava). Ja, det går under å late som Hva som helst, i et forsøk på å skape en hype for at mannen kanskje skal tjene penger på sin seneste dille som han holder på med istedenfor å ta seg en ærlig jobb... 21 2
Margit777 Skrevet 26. mai 2024 #96449 Skrevet 26. mai 2024 Xstrella skrev (7 timer siden): Hun burde lett klart 8 km så mye som hun 'trener'. Men det er bevist at hun ikke er sterk som stiller i barneløp. Nei, med den kroppen hun viser fram så er ikke dette en kvinne som trener så hardt som det hun vil gi utrykk av. 15 3
Pusern3 Skrevet 27. mai 2024 #96450 Skrevet 27. mai 2024 Snublefot62 skrev (9 timer siden): Supert at hun stiller med barna. Men kanskje være tydelig på det når hun eksponerer seg? Slik ting ser ut nå hinter hun veldig til at hun har deltatt som vanlig deltaker i et av de lengre løpene for voksne. Og det gir jo et positivt bilde av henne, og troverdighet i forhold til trening og coaching. Men allikevel løgn. Og hvorfor ikke være litt mer leken og avslappet. Med gjørme på klær og kinn og med en avslappet ikke poserende stil med godt smil og tommel opp. Mer troverdig som familiehygge da 4
Stargaze Skrevet 27. mai 2024 #96451 Skrevet 27. mai 2024 Kollontaj skrev (12 timer siden): Flott å gjøre noe aktivt sammen med ungene, men eksponeringen er kritikkverdig. Helt unødvendig. Hva skal hun ellers tjene penger på liksom… 2
Populært innlegg Stargaze Skrevet 27. mai 2024 Populært innlegg #96452 Skrevet 27. mai 2024 Lke ble nr 10, godt bak vinneren. Men vinneren er en dugandes kar med full jobb som politietterforsker i tillegg. Mens lke (og cbe) er så langt inne i sin egen navle som det er mulig å komme. Helt overbevisst om at en kombinasjon av en helt annen jobb og så trening i tillegg er mye sunnere for både kropp og sjel. Det er ikke imponerende lke driver med, når det eneste han gjør er å trene. Mye mer imponerende med de som klarer en kombo. Det er jo slike liv de fleste normale folk lever. 53 5
Nudeldama Skrevet 27. mai 2024 #96453 Skrevet 27. mai 2024 Xstrella skrev (11 timer siden): Jeg tenker hun virkelig kunne vist hvor sporty hun er om hun løp barskingen på 8 km. Da ville jeg blitt imponert om hun løp, badet, dinglet og spratt gjennom gjørme og vanskelige hindre. Det ville vært et stort fremsteg. Men hadde hun gjort det, løpt 8 km og blitt skitten - så hadde hun nok fått kritikk for at hun prioriterte seg selv og ikke heller løp med barna. At hun aldri kunne slappe av og at egne prestasjoner var viktigere enn å være med barna osv. Det stemmer som andre sier at CBE skal kritiseres uansett. Man klarer alltid å vri det hun gjør til noe negativt når man har bestemt seg for det. 5 4
Klink Skrevet 27. mai 2024 #96454 Skrevet 27. mai 2024 Nudeldama skrev (6 minutter siden): Men hadde hun gjort det, løpt 8 km og blitt skitten - så hadde hun nok fått kritikk for at hun prioriterte seg selv og ikke heller løp med barna. At hun aldri kunne slappe av og at egne prestasjoner var viktigere enn å være med barna osv. Det stemmer som andre sier at CBE skal kritiseres uansett. Man klarer alltid å vri det hun gjør til noe negativt når man har bestemt seg for det. Og ingen av delene er egentlig spesielt kritikkverdig. 2 1
Aricia Skrevet 27. mai 2024 #96455 Skrevet 27. mai 2024 Kollontaj skrev (14 timer siden): Flott å gjøre noe aktivt sammen med ungene, men eksponeringen er kritikkverdig. Helt unødvendig. Det eneste som trenger å sies om fokuset på løpet hos CBE.no er dette. At det er mulig å antyde at spydighet mot debatten i denne tråden, uansett hva den handler om, er mer berettiget enn kritikk av CBE.no sin eksponering av barn slutter ikke å forundre meg. 18 7
Populært innlegg Felis Skrevet 27. mai 2024 Populært innlegg #96456 Skrevet 27. mai 2024 Nudeldama skrev (1 time siden): Men hadde hun gjort det, løpt 8 km og blitt skitten - så hadde hun nok fått kritikk for at hun prioriterte seg selv og ikke heller løp med barna. At hun aldri kunne slappe av og at egne prestasjoner var viktigere enn å være med barna osv. Det stemmer som andre sier at CBE skal kritiseres uansett. Man klarer alltid å vri det hun gjør til noe negativt når man har bestemt seg for det. Hadde CBE oppført seg som en ansvarsfull forelder, så hadde ingen her inne visst at hun ikke løp med barna. Det er mor som gjorde dette til content på sine kanaler. Hadde hun løpt selv og laget innhold av det, og latt barna ha sitt privatliv, så hadde hun selvfølgelig ikke mottatt kritikk. For ingen kan kritisere noe de ikke har hørt om... Synes du ikke det er litt merkelig at hun setter sine egne mindreårige barn i denne situasjonen? Hun ligger søvnløs om nettene, sliter med angst og bruker forferdelig mye tid og energi på å bekymre seg over hva fremmede mennesker på nett synes om henne. Men likevel synes hun det er greit å servere sine mindreårige barn på sølvfat til de samme menneskene? 44 13
Snublefot62 Skrevet 27. mai 2024 #96457 Skrevet 27. mai 2024 Minombre skrev (15 timer siden): Da jeg så snappene hennes i går syns jeg ikke det var noe tvil om at hun skulle delta med barna. Hun viste jo klipp underveis hvor eldstedatteren klatret i tau og diverse. Når det er sagt så blir hun jo kritisert (med rette) for at hun eksponerer barna, men dersom hun ikke viser tydelig nok at hun deltar med barna blir det også feil. Jeg har veldig lite til overs for henne og mannen jeg altså, men uansett hva hun gjør så blir det jo feil. Jeg sier ikke at hun skulle eksponert barna for å vise at det var derfor hun var der. Det er hun som gjør alt dette til innhold for å tjene penger, og dessverre drar barna med i det. Hun kunne fint droppet å eksponere seg selv på et arrangement hun var for barnet sitt, uten å få kritikk for det. Men hun valgte å eksponere seg selv og etter mitt mening inntrykk av at hun var der og deltok selv. Dette er jo delt i egen bedriftskanal, og hun prøver å febrilsk tjene penger på å coache andre og selge treningsprogram. Det er altså å bedra følgerene sine. Men om hun og eksponerte ungene sine i prosessen siden det var så tydelig at hun var der for datteren sin, så er jo det og kritikkverdig i seg selv. 18 3
~ Ada ~ Skrevet 27. mai 2024 #96458 Skrevet 27. mai 2024 (endret) LilleSnupp skrev (12 timer siden): men hadde holdt å nevne det - Nei, skal ikke nevnes engang. Barn har rett på privatliv og beskyttelse. Ferier ol.skal heller ikke deles, selv om barna ikke nevnes. Ingenting fra privatlivet som involverer familieliv skal deles da innholdet uansett er eksponering. Det innebærer også minst mulig deling fra ditt eget liv som voksen. Derfor går ikke regnestykket opp, da for mange influensere har deling fra privatlivet som hovedgeskjeft. At hundretusener (og resten av verden for alle som vil, det er åpen konto) vet hva foreldrene dine sysler med over flere tiår, er et uetisk inngripen i mindreåriges liv, det også. Du bør levere et produkt utenfor deg selv, f.eks en kokebok eller netfit.no (hvis fokuset var på kunden og trening). Altså levere jobb, skille mellom jobb og privat. Det er også langt sunnere for ens mentale helse å være stolt av et produkt du leverer fra deg enn å (fortrinnsvis) være stolt av deg selv for produktet (digresjon). Endret 27. mai 2024 av ~ Ada ~ La til 15 5
Hunter7 Skrevet 27. mai 2024 #96459 Skrevet 27. mai 2024 Jeg postet akkurat denne artikkelen i Bloggerbarna-tråden, men den passer like godt her. Dette er bl.a. hva CBE i kraft av firmaet Treasures AS velvillig utsetter barna sine for. 20
Gjest Era Vulgaris Skrevet 27. mai 2024 #96460 Skrevet 27. mai 2024 Klink skrev (16 timer siden): nå vet jeg ikke hvilken iskaffe det var. Iskaffe kan lages så svakt at det tenker jeg går greit en sjelden gang. Dattera syns sikkert det er stas. Viktig å forsvare alle dårlige valg influensere velger å dele, skjønner jeg. Ærlig talt. Kanskje hun synes det er stas med en øl også. Null stress så lenge det er stas 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå