Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (52 minutter siden):

Bingo. Her ligger hunden begravd. Frua er ikke sterk eller muskuløs. Fasademosjon kaller jeg det. Skal hun bli sterkere og få mer muskler så må hun spise MYE.

Føler for å korrigere litt. Trenger ikke spise mye.  Bare droppe opphenget i at magen til enhver tid må se tom/hul ut og ellers spise normal sunn mat i normale mengder. Sikker på hun hadde opplevd stor forbedring i utholdenhet og styrke bare der.

Men da er vi tilbake til hva egentlig formålet med treningen er. Framstår fortsatt som at pro-ana fenger mest på bekosting av helse, sunnhet og treningsresultater. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, issoras said:

Det er jo heller ingenting unikt ved å jobbe i butikk en dag for eksempel, men jeg kan love deg at vi kontorrotter kjenner det i beina hvis vi plutselig må jobbe stående i fem dager. Man tilpasser seg raskt men det er uvant i begynnelsen. Den erfaringen må jo CBE også få lov til å ha, selv om det er litt banalt. 😅

Klart hun kan gjøre sin erfaring om at det er slitsomt å pendle og delta i møter før trening. Hun bør likevel forstå at det er veldig vanlig å pendle, jobbe og trene på ettermiddag/kveld og at hun fremstår som svak og sutrete når hun sier det er tungt å trene etter en helt normal dag. Hun hadde kommet mye bedre ut av det hvis hun sa at hun forkortet treningen på grunn av dagsformen. 

• Liker 18
Skrevet
Kristin70 skrev (7 minutter siden):

Klart hun kan gjøre sin erfaring om at det er slitsomt å pendle og delta i møter før trening. Hun bør likevel forstå at det er veldig vanlig å pendle, jobbe og trene på ettermiddag/kveld og at hun fremstår som svak og sutrete når hun sier det er tungt å trene etter en helt normal dag. Hun hadde kommet mye bedre ut av det hvis hun sa at hun forkortet treningen på grunn av dagsformen. 

Jeg oppfatter det ikke som sutrete, bare at hun ikke gjennomførte det hun hadde tenkt. 

• Liker 1
Skrevet
Klink skrev (31 minutter siden):

Jeg oppfatter det ikke som sutrete, bare at hun ikke gjennomførte det hun hadde tenkt. 

Sitat
Klink skrev (8 timer siden):

Da skjønner jeg ikke helt hva hun mener.. Merker det i bena? Mange blir stive etter mye stillesitting og har behov for opp å gå litt? 

Men du skjønte jo først ikke hva hun mente.  Ergo er du åpen for at vi kan oppfatte det hun sier litt forskjellig eller? 

Hun sier hun synes det er hardt med kveldstrening etter en dag med stillesitting i bil og møter. Hun trener derfor ikke som normalt. Dette tar jeg som en bekreftelse at hverdagene består av mye trening og lite jobb. Så tidsklemma, eller hva  det måtte kalles i heimen der, er nok ikke det samme som jeg legger i begrepet. 😊

• Liker 22
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (6 minutter siden):

Men du skjønte jo først ikke hva hun mente.  Ergo er du åpen for at vi kan oppfatte det hun sier litt forskjellig eller? 

Hun sier hun synes det er hardt med kveldstrening etter en dag med stillesitting i bil og møter. Hun trener derfor ikke som normalt. Dette tar jeg som en bekreftelse at hverdagene består av mye trening og lite jobb. Så tidsklemma, eller hva  det måtte kalles i heimen der, er nok ikke det samme som jeg legger i begrepet. 😊

Ja, oppfatter ting annerledes det gjøres hele tiden her. 
Føler folk ser ting jeg ikke hadde tenkt  over og heller  ikke ser selv om jeg kikker etter det.
Og det ikke er jeg som ikke er åpen for at andre oppfatter ting annerledes i denne tråden. 

• Liker 1
Skrevet
Minthia skrev (2 timer siden):

Må bare vise til det @Stargaze skriver her. Hun gjør ikke noen figur i det hele tatt, og kommentaren min handler om noen årsaker til hvorfor. På TV handler alt om å vises, skinne, underholde og komme igjennom skjermen. Det gjør ikke CBE på CK i det hele tatt.

Det betyr ikke at hun ikke kunne gjort det om hun hadde sluppet seg mer løs som de andre. Men det har vært gjennomgående i alle TV-program jeg har sett henne i. Ukomfortabel, stiv, redd , sliten og byr på svært lite enn annet en overstylet hårsveis og alt for hard contouring. Det er opp til henne å løsne litt på snippen og ikke ta seg selv så høytidelig.

Jeg tipper hun er veldig bevisst på at hun viser noe annet på CK enn i alle sine  egne kanaler. Her er hun ufiltrert og akkurat sånn hun ser ut. 
Når man er vant til å redigere seg i hjel må det være ekkelt å stille opp «live og uredigert»

Hun ser ut dom en helt annen dame, og det vet hun. Kanskje derfor hun prøver å «gjemme» seg.

Det er jo ganske flaut sånn som hun holder på når man ser hvordan hun egentlig ser ut..,

• Liker 23
Skrevet

Jeg skulle gjerne sett oppskriften på den «årets snack», som hun ikke ville lage. «Smør i terninger!» uttalt som om det var noe helt absurd. 😃

Skrevet

Så litt på CK, hun satt på en stol og gjemte seg for kamera 😄

• Liker 7
Skrevet

Syns det er så rart at omtrent alle damene som er med i Camp Kulinaris ikke har håret i strikk. De har jo skikkelig langt hår mange av de. Har vært sånn i alle sesonger. 

Har CBE nevnt CK noe særlig? Tror jeg har sett at hun har poster om det en gang.

• Liker 17
Skrevet
Stargaze skrev (6 timer siden):

Jeg tipper hun er veldig bevisst på at hun viser noe annet på CK enn i alle sine  egne kanaler. Her er hun ufiltrert og akkurat sånn hun ser ut. 
Når man er vant til å redigere seg i hjel må det være ekkelt å stille opp «live og uredigert»

Hun ser ut dom en helt annen dame, og det vet hun. Kanskje derfor hun prøver å «gjemme» seg.

Det er jo ganske flaut sånn som hun holder på når man ser hvordan hun egentlig ser ut..,

Hun redigerer seg sikkert som alle andre influencere også gjør. Ikke enig i at hun ikke ser ut som seg selv, men enig i at hun fremstår som anonym i det lille jeg har sett av CK. Hun er en flott dame da både med og uten filter. 

• Liker 1
Skrevet
Zenhouse skrev (6 timer siden):

Eller bare droppe å si noe om det i det hele tatt, det er da faen så uinteressant om hun trener eller ikke. Sånn egentlig. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
~ Ada ~ skrev (På 23.5.2024 den 2.02):

Det må i så fall skyldes løst (og krøllet) hår, magetopper, få sykle med håret løst uten hjelm og få lage makroner på kjøkkenet med løst hår kun, etter hvert, iført et hårbånd (uhygenisk at de får lov til det på et stort kjøkken). For jeg synes det er fullstendig galskap og blir direkte skremt av hvor selvbevisst det går an å være med det håret som støtt blir fikset på, ristet i og dandert og da ikke som nervøs fikling men mht.å se ut på en bestemt måte. Videre det rigide fokuset på ansiktsvinklingen. SoMe er skremmende nok når det gjelder dette, men å se det i fri utfoldelse i sosiale settinger utenfor husets vegger, skremmer meg enda mer. Da har du ekstremt dårlig fungering og burde på ingen måte være en medieprofil. 

Grenser mot komisk når hun i blant dukker b p

Stargaze skrev (19 timer siden):

Hun stikker seg ikke ut i det hele tatt. Men det gjør alle de andre, på hver sin sjarmerende måte. Hun virker stiv, livredd for å ikke se ut som hun selv vil og byr null og niks på seg selv.
Hun glir inn i mengden som en grå mus. Merkelig å ikke benytte anledningen på tv og bidra med litt karisma, selge seg selv og produktet sitt positivt.

Istedet kommer hun til å gli en som en av de deltakerne som ingen husker var med. I motsetning til de andre damene som tør å være seg selv.

De episodene jeg har sett ser hun ut som om hun helst vil være et helt annet sted.

Ja så stiv og utilpass - og ingen humor 

• Liker 8
Skrevet
Margit777 skrev (18 timer siden):

Så litt på CK, hun satt på en stol og gjemte seg for kamera 😄

Jeg har sett alt, hun ble bedre i det siste episodene. Litt mer avslappet og ikke så uptight. 
Den kraftige contouringen når hun sitter i sync er insane, skulle ønske noen ga henne litt veiledning på at det ikke ser bra ut. 

• Liker 23
Gjest Doktorgraden
Skrevet
Xstrella skrev (1 time siden):

Forventer at hun vinner. Hun kan jo alt. 

Ja, hun har jo spist hele livet, så det er klart.

Skrevet
Xstrella skrev (3 timer siden):

Forventer at hun vinner. Hun kan jo alt. 

Kan jo hende juryen (aldri sett ordentlig på programmet så vet ikke om det er en jury eller hvem som stemmer ut🙈) er misunnelig på henne, og ikke lar henne vinne.

• Liker 18
Skrevet
Doktorgraden skrev (6 timer siden):

Ja, hun har jo spist hele livet, så det er klart.

Quite the contrary. Så går det som det går da, på kjøkkenet. Avkledd.. igjen. 

• Liker 4
Gjest Bulsara
Skrevet

Ser innleggene på insta den siste tiden ikke lenger skjuler likes. Engasjementet er ikke stort, fra under 1000 til oppunder 2000.

Netfit enda lavere, med under 100. 
Hvordan er engasjementet på Snap? Må være bedre der, siden hun har reklame mellom snappene. Er vel der hun tjener penger for tiden?

Skrevet
Bulsara skrev (3 timer siden):

Ser innleggene på insta den siste tiden ikke lenger skjuler likes. Engasjementet er ikke stort, fra under 1000 til oppunder 2000.

Netfit enda lavere, med under 100. 
Hvordan er engasjementet på Snap? Må være bedre der, siden hun har reklame mellom snappene. Er vel der hun tjener penger for tiden?

Hun tjener ikke nødvendigvis mye der, men noe kommer jo inn, siden hun er en av de de heldige som har reklame.  Pr Idag så skal det høyt engasjement og en del kriterier skal oppfylles før man får reklame på snap. Ser en del som jobber febrilsk for å få det til. De ber folk trykke på «hjertet», kommentere og jeg vet ikke hva. Husker det var ei- husker ikke hvem, som sa at hun hadde vært så heldig fordi: da Snapchat startet med reklame «ga» de til noen utvalgte influensere. Antagelig pga følgertall på andre plattformer. Eller andre ting, jeg vet ikke. Det var likevel ikke alle av de som fikk det som slo det på med en gang. Til og med Isabel Raad har sagt at hun har gått glipp av mye penger for hun var altfor treg med å innse hvor høy inntjeningen var der. Stina Bakken derimot var tidlig ute. Poenget mitt er at jeg antar at CBE var en av dem som fikk denne muligheten, og som nå har slått på reklame selv. Jeg kan ikke å tro at hun nå har reklame på snap pga følgertall og høyt engasjement der. 

• Liker 13
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...