Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sarah93 skrev (Akkurat nå):

Håper virkelig du kødder eller troller, og ikke kjørte til barnehagen med noe du ellers ikke ville gått i, for å fiske kritiske kommentarer fra barna og poste det her.

Jeg verken troller eller kødder. Ville se hvordan barna reagerte (mine barn altså). Litt for å teste ut om dette er ting barna fanger opp, ref CBEs antrekk. Tok forøvrig på meg en genser før jeg gikk ut av bilen i barnehagen

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri sett noen på den alderen eller yngre voksne for den saks skyld, gå rundt i magetopp. Men hun går med det året rundt. Det hjelper ikke med magetopp for å vise seg frem når hun ikke klarer å coache en eneste kunde. Hva skjedde med yogaen, forresten?

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet
Surikatt skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri sett noen på den alderen eller yngre voksne for den saks skyld, gå rundt i magetopp. Men hun går med det året rundt. Det hjelper ikke med magetopp for å vise seg frem når hun ikke klarer å coache en eneste kunde. Hva skjedde med yogaen, forresten?

Får håpe CBE.no dropper å vise det mer, iallfall om hun vil unngå å bli til latter. Det var jo tragisk «content» og ikke troverdig for fem øre. Dessverre. Tror det kunne lyktes dersom utseendet ikke var fokuset. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Marihone skrev (1 time siden):

Hvorfor har LK begynt å skrive på engelsk? Ønsker han internasjonale kunder? En mann som ikke en gang skriver perfekt engelsk og bor i Sarpsborg by? Litt forskjell på de treningsprofilene utenfor Norge for å si det slik. Han er nobody. 

Han er nok desperat etter å bli relevant på ett eller annet vis. Etter å ha failet i ultraløp, ble maraton den nye greia, lite engasjement der også, nå hyrox som nok også blir en flopp. I vårt lille land har de fleste gjennomskua fyren da han er kjent for å trolle i kommentarfelt og kverulere på Twitter/X, så da prøver han vel å slå igjennom i det internasjonale hyrox-miljøet. Lykke til, han skriver engelsk på The julekalender-nivå.

• Liker 32
Skrevet

Satt og scrollet litt bidrag og kom over noen episoder med henne på CK - hun har virkelig ingen evner til å fremstå bra på TV.

• Liker 16
Skrevet
Frk.Fjas skrev (1 time siden):

Jeg verken troller eller kødder. Ville se hvordan barna reagerte (mine barn altså). Litt for å teste ut om dette er ting barna fanger opp, ref CBEs antrekk. Tok forøvrig på meg en genser før jeg gikk ut av bilen i barnehagen

Det er muligens det dummeste jeg har lest. Men hver sin lyst. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

«Fryktelig fin 17. Mai» 

Vi lærte allerede på barneskolen at dette er dårlig skriftspråk. Men her snakker vi om noen som som visstnok har en journalistutdannelse og som startet karrieren med å livnære seg av å skrive, fordi vedkommende elsket å formidle.

• Liker 29
Skrevet

Besto hun egentlig eksamen etter de to årene på NKF? All den tid dokumentasjonen kun består av et par blogginnlegg fra 2009 der hun skulle "tilbringe store deler av dagen til å gjøre piruetter på gulvet, og danse av glede! Jeg er nemlig ferdig med min siste eksamen om få timer. HURRA!" og "Ferdig med utdannelsen." https://www.carolinebergeriksen.no/2009/06/12/hjelp/

Egen utdannelse har visst knapt vært et detaljert tema hun virkelig brydde seg om, kun nevnt i bisetninger.

Allerede dengang var hun ikke særlig travel heller. "Jeg er nemlig i full gang med avsluttende eksamen, bryllupsplanlegging og.. Ja, det var vel alt" https://www.carolinebergeriksen.no/2014/05/27/fotballfrue-no-5-ar/

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Stargaze skrev (3 timer siden):

Det er feil. Hun skrev ikke at hun hadde bestått. Stusset nemlig over det da..

IMG_4328.jpeg

Merker at jeg selv holder pusten når jeg ser det bilde 😅

• Liker 15
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Det er muligens det dummeste jeg har lest. Men hver sin lyst. 

Takk 🙏☺️

Skrevet
Diosa skrev (30 minutter siden):

Oi. Håper du lærte barna at å tiske og hviske om andre ikke er snilt. Heller ikke snilt å kommentere hva andre har på seg. 

Rart eksperiment. 

Generelt lærer jeg barna det ja, men kommenterte ikke denne kommentaren 😅

• Liker 4
Skrevet

I dag har jeg vært ute og løpt en 2 timers tur på sti i Nordmarka. Sammen med et par løpe venniner. 
De eneste gangene noen «flakset» med armene var hvis de mistet balansen.

Prøvde å løpe like bredbent somhenne. Da er man konstant i ubalanse og må ut med armene og justere. Uøkonomisk og slitsom løping…

• Liker 24
Skrevet
55 minutter siden, Stargaze said:

I dag har jeg vært ute og løpt en 2 timers tur på sti i Nordmarka. Sammen med et par løpe venniner. 
De eneste gangene noen «flakset» med armene var hvis de mistet balansen.

Prøvde å løpe like bredbent somhenne. Da er man konstant i ubalanse og må ut med armene og justere. Uøkonomisk og slitsom løping…

Dere brukte ikke denne stilen altså? 😆

image.thumb.png.e7ce4e7cf6a89ea81e1c72b2581eeae5.png

Stillbilde fra video på instanavigation.com netfit.no

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
CityCityBangBang skrev (1 time siden):

Vi prøvde, men hadde vel fortsatt vært der ute om vi skulle løpt sånn langt…

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
CityCityBangBang skrev (1 time siden):

Jack Sparrow.... 

• Liker 24
Skrevet
kaiturid skrev (16 timer siden):

Merker at jeg selv holder pusten når jeg ser det bilde 😅

Hun må da ha fylt godt på i kinnene - de buler Jonny mens resten 

av kroppen suges inn kjennes det som. Fir et liv 

• Liker 7
Skrevet
CityCityBangBang skrev (2 timer siden):

😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 5
Skrevet
Lopploella skrev (2 timer siden):

Jeg hadde trodd hun var litt flinkere på kjøkkenet, tidligere hadde hun jo en god del oppskrifter (selv om de var hentet fra andre uten kreditering), og matbilder? Men på Camp Kulinaris fremstår hun ganske klønete. Står og visper helt merkelig  med stålvisp i en potetpuré som blir skikkelig seig, knekker egg rett i en stor røre uten å la dem gå innom en kopp for å sjekkes for skall, skjønner ikke at fondantrøra skiller seg for hun har IKKE gjort noe feil, nekter å begynne på «årets snack» som er UMULIG for det er så mange trinn, og så videre. Hun virker rett og slett for lat til å lære seg noe ordentlig. Blir vel kanskje sånn når eget utseende opptar så stor del av bevisstheten og hverdagen.

Og husk, Caroline tar ALDRI feil 🥹 hun er en ekte Chef. 
så hennes sjokoladefondant perfekt - uansett 

• Liker 11
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...