Klink Skrevet 26. mai 2024 #96421 Skrevet 26. mai 2024 Snødronninga skrev (52 minutter siden): Caroline gir datteren sin et glass med iskaffe (snapstory). Hva i all verden skal hun med det, og hvorfor? 🙄 Dattera hadde vel lyst på iskaffe da? 5
Gjest Parentes Skrevet 26. mai 2024 #96422 Skrevet 26. mai 2024 MissKatt skrev (3 timer siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? De blir faktisk spylt så mye de ønsker etter barskingen. Fikk selv hjem 5 deltagere i går som ikke var stort mer skitten enn henne- men bildene jeg har sett i etterkant viser at man kun så øynene på de en periode der. Så det er ikke all kritikk som trenger dagens lys kanskje?
Gjest Era Vulgaris Skrevet 26. mai 2024 #96423 Skrevet 26. mai 2024 Klink skrev (40 minutter siden): Dattera hadde vel lyst på iskaffe da? Barn skal ha kaffe?
minimymlen Skrevet 26. mai 2024 #96424 Skrevet 26. mai 2024 Av en eller annen grunn har jeg litt mer trua på dette ekteparet her når det gjelder treningsapp. Ektemannen filmer og gir konstruktive tilbakemeldinger til frontfiguren for appen: "– Nei, det er feil. Du skal slippe deg litt ned og bruke spensten. Gjør det ordentlig, korrigerer Hoff, tidligere toppidrettsutøver, VM-gullvinner i roing og naturligvis godt bevandret innen styrketrening. Denne dagen spiller de inn nye videoer til sin nye treningsapp kalt «Sunn og sterk»." https://www.vg.no/sport/langrenn/i/8q69vG/therese-johaug-fnyser-av-mamma-effekten-avsloerer-knallsterke-testresultater-denne-vaaren-og Frontfiguren selv er opptatt av å fremstå som ekte: "Det må komme fra meg. Ikke en konsulent eller noen andre. Innholdet skal være ekte. Jeg kunne jo valgt å ikke gjøre en dritt. Men jeg har kjent at fysisk aktivitet, det er meg. Jeg har kjent på at jeg skulle ønske folk kunne kjenne på samme lykkerus og følelse jeg har etter å ha trent. Folk må bare skjønne det! sier hun engasjert." 20 2
Pusern3 Skrevet 26. mai 2024 #96425 Skrevet 26. mai 2024 MissKatt skrev (4 timer siden): Så flaut! Caroline deltar i et familieløp kalt Barskingen. Det er en hinderløype hvor det er meningen at man skal bli skitten. Caroline har ikke kledd seg for det, hun har kledd seg for posering. Lurer på om hun unngikk gjørma, for å ikke skitne til magemusklene sine (da vil jo ingen se dem!)? Heeeeeelt patetisk!!! Bar mage og pose ben. Stakkars den kvinnen altså - eier ikke hverken selvtillit eller evnen til å skape god stemning og moro. Må bare vise frem 5
AnnaCotta Skrevet 26. mai 2024 #96426 Skrevet 26. mai 2024 Parentes skrev (1 time siden): De blir faktisk spylt så mye de ønsker etter barskingen. Fikk selv hjem 5 deltagere i går som ikke var stort mer skitten enn henne- men bildene jeg har sett i etterkant viser at man kun så øynene på de en periode der. Så det er ikke all kritikk som trenger dagens lys kanskje? Her poserer hun uberørt med venninna under tittelen «Barskinger» for å ha fullført et løp i barneklassen på under 3 km som en 7-åring kan greie. Nå skal jeg ikke påberope meg masse kunnskaper om dette arrangementet, men etter alt å dømme har hun fulgt barna rundt uten å bli særlig våt eller møkkete selv. Hvis hun hadde badet i gjørme, ville det straks ha trigget influenser-instinktet og blitt postet. 13 1
Gjest Xstrella Skrevet 26. mai 2024 #96427 Skrevet 26. mai 2024 AnnaCotta skrev (22 minutter siden): Her poserer hun uberørt med venninna under tittelen «Barskinger» for å ha fullført et løp i barneklassen på under 3 km som en 7-åring kan greie. Nå skal jeg ikke påberope meg masse kunnskaper om dette arrangementet, men etter alt å dømme har hun fulgt barna rundt uten å bli særlig våt eller møkkete selv. Hvis hun hadde badet i gjørme, ville det straks ha trigget influenser-instinktet og blitt postet. Å herlighet. Deltok hun ikke på hovedløpet på 8 km? Ingenting å skryte over. Ingen barsking det der!
AnnaCotta Skrevet 26. mai 2024 #96428 Skrevet 26. mai 2024 Xstrella skrev (11 minutter siden): Å herlighet. Deltok hun ikke på hovedløpet på 8 km? Ingenting å skryte over. Ingen barsking det der! På resultatlisten står hun oppført som fullført uten tid i familieklassen. 2 2
Gjest Xstrella Skrevet 26. mai 2024 #96429 Skrevet 26. mai 2024 (endret) AnnaCotta skrev (5 minutter siden): På resultatlisten står hun oppført som fullført uten tid i familieklassen. Hun burde lett klart 8 km så mye som hun 'trener'. Men det er bevist at hun ikke er sterk som stiller i barneløp. Endret 26. mai 2024 av Xstrella
Minombre Skrevet 26. mai 2024 #96430 Skrevet 26. mai 2024 Xstrella skrev (1 minutt siden): Hun burde lett klart 8 km så mye som hun 'trener'. Men det er bevist at hun ikke er sterk som stiller i barneløp. Men herregud, det er vel en bra ting at hun er med jentene sine på løp vel? Man må jo ikke stille til start på lengste distanse fordi man løper mye ellers. Denne gangen var det barna i fokus og hun deltok med dem. 22 3
Snublefot62 Skrevet 26. mai 2024 #96431 Skrevet 26. mai 2024 Minombre skrev (7 minutter siden): Men herregud, det er vel en bra ting at hun er med jentene sine på løp vel? Man må jo ikke stille til start på lengste distanse fordi man løper mye ellers. Denne gangen var det barna i fokus og hun deltok med dem. Supert at hun stiller med barna. Men kanskje være tydelig på det når hun eksponerer seg? Slik ting ser ut nå hinter hun veldig til at hun har deltatt som vanlig deltaker i et av de lengre løpene for voksne. Og det gir jo et positivt bilde av henne, og troverdighet i forhold til trening og coaching. Men allikevel løgn. 24 4
Frisk Frosk Skrevet 26. mai 2024 #96432 Skrevet 26. mai 2024 Minombre skrev (7 minutter siden): Men herregud, det er vel en bra ting at hun er med jentene sine på løp vel? Man må jo ikke stille til start på lengste distanse fordi man løper mye ellers. Denne gangen var det barna i fokus og hun deltok med dem. Jeg er enig i at distansen hun løp her ikke er noe å kritisere. Men jeg synes det er forferdelig trist - og atter en gang kynisk - å velge å bruke det som burde vært en familieopplevelse, til å drive masse umerket reklame for seg selv og samarbeidspartner Ine Møller Anwar, TM-klinikken og ICIW... og enda verre, nok en gang barneeksponering. Disse barnas barndom og oppvekst er alltid bedriftsinnhold. Og alt fordi mor og far ikke gidder å ta ærlige jobber, men fortsetter å jukse og begå div. lovbrudd på nett. 29 4
Frisk Frosk Skrevet 26. mai 2024 #96433 Skrevet 26. mai 2024 AnnaCotta skrev (4 timer siden): På Strava skriver hun «Girl power» Skulle hun forresten ikke trappe ned løping som var så kjedelig? Forståelig at man tenker slik etter et skuffende løp, men uansett er hun nå tilbake i den samme tralten som hun var før halvamaraton i Annecy med rundt 10km med hunden pr. dag og en kortere luftetur med den. Intervaller en til to ganger i uka. Det er ingen tegn til at hun trener vesentlig mer styrke enn før, heller motsatt. Med mindre ikke alle styrkeøkter legges ut på Strava, så har hun to økter i hele mai. Merkelig hvis hun også skal begynne med hyrox eller crossfit. Mitt inntrykk er at CBE later som om hun også har begynt å trene hyrox, for slik å drive umerket reklame for mannens influenserdrømmer i hans kanaler, et forsøk på å hype mannens influenserinnhold og late som om hyrox er større og mer populært enn hva det er. 15
Snødronninga Skrevet 26. mai 2024 #96434 Skrevet 26. mai 2024 Klink skrev (5 timer siden): Dattera hadde vel lyst på iskaffe da? Klassisk Klink-svar. 👏 Like greit å overføre alle sine verdier og vaner til de små, først som sist. 27 1
Klink Skrevet 26. mai 2024 #96435 Skrevet 26. mai 2024 Snødronninga skrev (17 minutter siden): Klassisk Klink-svar. 👏 Like greit å overføre alle sine verdier og vaner til de små, først som sist. Vaner med iskaffe går nå vel greit. Verre med verdiene.
Klink Skrevet 26. mai 2024 #96436 Skrevet 26. mai 2024 Era Vulgaris skrev (5 timer siden): Barn skal ha kaffe? nå vet jeg ikke hvilken iskaffe det var. Iskaffe kan lages så svakt at det tenker jeg går greit en sjelden gang. Dattera syns sikkert det er stas. 2
Minombre Skrevet 26. mai 2024 #96437 Skrevet 26. mai 2024 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Supert at hun stiller med barna. Men kanskje være tydelig på det når hun eksponerer seg? Slik ting ser ut nå hinter hun veldig til at hun har deltatt som vanlig deltaker i et av de lengre løpene for voksne. Og det gir jo et positivt bilde av henne, og troverdighet i forhold til trening og coaching. Men allikevel løgn. Da jeg så snappene hennes i går syns jeg ikke det var noe tvil om at hun skulle delta med barna. Hun viste jo klipp underveis hvor eldstedatteren klatret i tau og diverse. Når det er sagt så blir hun jo kritisert (med rette) for at hun eksponerer barna, men dersom hun ikke viser tydelig nok at hun deltar med barna blir det også feil. Jeg har veldig lite til overs for henne og mannen jeg altså, men uansett hva hun gjør så blir det jo feil. 4 1
Minombre Skrevet 26. mai 2024 #96438 Skrevet 26. mai 2024 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Jeg er enig i at distansen hun løp her ikke er noe å kritisere. Men jeg synes det er forferdelig trist - og atter en gang kynisk - å velge å bruke det som burde vært en familieopplevelse, til å drive masse umerket reklame for seg selv og samarbeidspartner Ine Møller Anwar, TM-klinikken og ICIW... og enda verre, nok en gang barneeksponering. Disse barnas barndom og oppvekst er alltid bedriftsinnhold. Og alt fordi mor og far ikke gidder å ta ærlige jobber, men fortsetter å jukse og begå div. lovbrudd på nett. Det er jeg enig med deg i også. Jeg er absolutt ikke fan av CBE og mannen, overhode ikke, men det får være måte på hva som kritiseres tenker jeg. Om hun hadde løpt 3 km kun for egen vinning hadde det vært greit det også, det er jo ingen krav om at man skal løpe den lengste distansen selv om man trener mye. 5
Keaton Skrevet 26. mai 2024 #96439 Skrevet 26. mai 2024 Flott å gjøre noe aktivt sammen med ungene, men eksponeringen er kritikkverdig. Helt unødvendig. 26 2
Gjest Xstrella Skrevet 26. mai 2024 #96440 Skrevet 26. mai 2024 Minombre skrev (3 timer siden): Men herregud, det er vel en bra ting at hun er med jentene sine på løp vel? Man må jo ikke stille til start på lengste distanse fordi man løper mye ellers. Denne gangen var det barna i fokus og hun deltok med dem. Trenger ikke posere og liksom ha løpt barskingen. Nei, beklager dette blir for dumt. Løper man hinderløp så stiller man i hovedløpet og da fortjener en skryt. Frua hadde ikke klart det, det er sannheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå