hippyskippy Skrevet 6. juli 2023 #85221 Skrevet 6. juli 2023 Kanskje på tide at coachen søker seg jobb hos Rema 1000… 17 5
Surikatt Skrevet 6. juli 2023 #85222 Skrevet 6. juli 2023 Minnie Mus skrev (5 minutter siden): Jeg må bare le 😂 Først ble jeg blokkert hos CBE for å trykke liker på en kommentar som var kritisk til bedriften. Jeg har likt innleggene til Henrik Troy, og likt enkelte kommentarer der. Nå er jeg blokkert hos LK også 🤣 Ikke rart de sier de jobber mye, må jo være en helsikkes til jobb å følge med i diverse kommentarfelt rundt om på internett, for så å blokkere folk. Disse folka er så latterlige at jeg har ikke ord 😂 Lars Kristian Eriksen må være paranoid som holder på sånn. Det er ikke slik det fungerer i det virkelige arbeidsliv. De fungerer ikke i det virkelige liv. 35 6
Skrottefar Skrevet 6. juli 2023 #85223 Skrevet 6. juli 2023 hippyskippy skrev (4 minutter siden): Kanskje på tide at coachen søker seg jobb hos Rema 1000… Hva skulle han brukes til der da? Terrorisere kunder som klager? 😛 21 1 8
Populært innlegg Felis Skrevet 6. juli 2023 Populært innlegg #85224 Skrevet 6. juli 2023 Ellie77 skrev (1 time siden): Dette lukter jobbsøking innen kort tid. Men som ansatt i eget AS har man krav på både sykepenger og arbeidsledighetspenger, som beregnes ut fra (tidligere) inntekt - ergo vil det lønne seg å ta ut maksimalt med lønn før skuta går til bunns. Tallene tyder jo på at de tenker tanken. Dog er underskuddet et resultat av at de fører veldig mange utgifter i forhold til inntekter, og det de to der fører som utgifter er det vi vanlige dødelige kaller «daglige utgifter». Såehhh….🤷♀️ Det er jo litt suspekt at de plutselig har lønnsutgifter på 1,4 mill, når firmaet går dårligere enn noen gang. Riktignok fikk LKE noen.. uforutsette.. utgifter etter sommeren i fjor, som ikke lot seg føre på firmaet, men det er i størrelsesorden under 100k. Tilfeldigvis stemmer summen ganske bra med lønnsutgifter som tilsvarer to lønnsmottakere som tjener 6g hver. 6g er makssummen som kan beregnes til sykepenger, arbeidsledighetstrygd osv. Tilfeldig? Kanskje... Men også ganske fornuftig hvis eneste inntektskilde er et firma som synger på siste verset og man har et dyrt hus og en familie og forsørge. 40 10
Minnie Mus Skrevet 6. juli 2023 #85225 Skrevet 6. juli 2023 12 minutter siden, Surikatt said: Lars Kristian Eriksen må være paranoid som holder på sånn. Det er ikke slik det fungerer i det virkelige arbeidsliv. De fungerer ikke i det virkelige liv. Det er faktisk ganske så sykt 😅 Jeg har heller aldri skrevet noen kommentarer til noen av de to, kun likt andres kommentarer. Må jo ta enormt med tid å sitte sånn å lete etter alle som liker ting paret ikke liker blir likt, latterlig hele opplegget 😂 28 2
Zenhouse Skrevet 6. juli 2023 #85226 Skrevet 6. juli 2023 Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG) Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? 40 4
hvalstad45 Skrevet 6. juli 2023 #85227 Skrevet 6. juli 2023 4 minutter siden, Zenhouse said: Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG) Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? De skriver og forklarer så dårlig, håper i det minste det står et sted hva supersett er. (Det er å gjøre to øvelser uten pause imellom, fordi de går på ulike muskelgrupper og den ene muskelgruppen får hvile mens man gjør den andre.) 28 6
vinterskog Skrevet 6. juli 2023 #85228 Skrevet 6. juli 2023 Zenhouse skrev (4 minutter siden): Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG) Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? Herregud. Skulle tro de selv ikke vet hva de prater om. Som det er nå fremstår det som en dårlig oversetting fra engelske sider til norsk.trener mye styrke selv, men må google hva dette betyr. Snakk om å kompisere noe som egentlig er helt enkelt. VIL de ikke ha kunder?! 34 4
Korsihalsen Skrevet 6. juli 2023 #85229 Skrevet 6. juli 2023 vinterskog skrev (23 minutter siden): Herregud. Skulle tro de selv ikke vet hva de prater om. Som det er nå fremstår det som en dårlig oversetting fra engelske sider til norsk.trener mye styrke selv, men må google hva dette betyr. Snakk om å kompisere noe som egentlig er helt enkelt. VIL de ikke ha kunder?! Tror ikke de vet det selv heller, bare googler noe svada 😄 15
Frøken Scott Skrevet 6. juli 2023 #85230 Skrevet 6. juli 2023 cerruti skrev (På 4.7.2023 den 9.23): At hun ikke blir flau selv… Den evnen har hun ikke. 16 2
Frisk Frosk Skrevet 6. juli 2023 #85231 Skrevet 6. juli 2023 Klappe skrev (2 timer siden): Er spent på om de 5 som vant 1 års abonnement med netfit(sommerløpet sin konkurranse) har fått premien sin. Min tanke da jeg leste dette var at kanskje disse fem er de "onlinebrukerne som har oppfølging" (eller hvem de sa appen er lansert for)? Det kan jo forklare en god del, da disse ikke betaler, men da i prinsipp egentlig fungerer som prøvekaniner. Hva fakta er, det aner jeg ikke, var bare første som slo meg. For det er jo unektelig veldig merkelig at appen ikke fungerer for betalende kunder, men fungerer for de kundene som har personlig oppfølging. Da sitter jeg igjen med at de som har slik oppfølging ikke betaler, eller at de betaler på en helt annen måte. Ikke logisk kommunikasjon av bedriften, i hvert fall. Det hadde vært så mye enklere om firmaet kunne opptrådt profesjonelt, seriøst og kommunisert tydelig. 18 5
Frisk Frosk Skrevet 6. juli 2023 #85232 Skrevet 6. juli 2023 Zenhouse skrev (45 minutter siden): Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG) Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? De viser igjen bare at de ikke har nok kompetanse til å trene andre. De som har faktisk utdannelse, kompetanse og erfaring (i å trene andre og å formidle kunnskap om kropp, helse, kosthold og trening), de kan også å kommunisere på en slik måte at ting ikke kan misforstås. Jo bedre man kan noe, jo tydeligere blir man som regel også i sin kommunikasjon med den man skal veilede/trene. Jo dårligere man er, jo mer behov føler man som regel for å bruke "fine" ord og "faguttrykk", fordi man ikke er sikker nok i seg selv og egen kunnskap til å formidle det man kan på en pedagogisk enkel nok måte. Disse kan nok til å trene seg selv og hverandre. Ingen bør betale for å få råd om trening, helse og kosthold hos disse! 23 4
Skrottefar Skrevet 6. juli 2023 #85233 Skrevet 6. juli 2023 Zenhouse skrev (1 time siden): Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG) Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? LKE er jo så glad i å bruke ord og uttrykk ingen andre skjønner, sikkert ikke han selv heller, men det høres jo så profft ut 😛 21 5
Populært innlegg Klappe Skrevet 6. juli 2023 Populært innlegg #85234 Skrevet 6. juli 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (29 minutter siden): Min tanke da jeg leste dette var at kanskje disse fem er de "onlinebrukerne som har oppfølging" (eller hvem de sa appen er lansert for)? Det kan jo forklare en god del, da disse ikke betaler, men da i prinsipp egentlig fungerer som prøvekaniner. Hva fakta er, det aner jeg ikke, var bare første som slo meg. For det er jo unektelig veldig merkelig at appen ikke fungerer for betalende kunder, men fungerer for de kundene som har personlig oppfølging. Da sitter jeg igjen med at de som har slik oppfølging ikke betaler, eller at de betaler på en helt annen måte. Ikke logisk kommunikasjon av bedriften, i hvert fall. Det hadde vært så mye enklere om firmaet kunne opptrådt profesjonelt, seriøst og kommunisert tydelig. Det er ikke disse fem som har oppfølging, se screenshot av samtale med netfit under. (De begynte å sende meldinger etter jeg spurte når appen blir lansert, for så å blokkere meg fra både netfit og de andre instaene sine) Endret 6. juli 2023 av Klappe Endre rekkefølge på bilder 26 43
Fotballfluen Skrevet 6. juli 2023 #85236 Skrevet 6. juli 2023 Zenhouse skrev (1 time siden): Er det bare meg som er dum eller er det andre som heller ikke forstår hva «å supersette Triceps Extension eller Overhead Lateral Raise) er for noe?? ( fra Netfit IG) Jeg forstår jo at det sikkert vises på videoer…men jeg blir bare skremt bort av slike setninger. Hvilken kundegruppe er de ute etter å nå? Folk med ordentlig kunnskap evner å forklare kunnskapen sin på en enkel måte slik at andre uten kunnskapen forstår den. Folk uten ordentlig forståelse, som LKE, kompliserer det med fremmedord for å se ut som om han har peiling. Klassisk folk som vil framstå smartere enn de egentlig er. De som er smarte vet det selv og har ikke noe behov for å vise seg fram og få andre til å føle seg dumme. 29 11
Snødronninga Skrevet 6. juli 2023 #85237 Skrevet 6. juli 2023 (endret) Når inntektene stuper, hvorfor gjør de ikke en vurdering og kanskje finner på noe nytt? Da må de skjønne at det de holder på med ikke fenger? Noe jeg skjønner utrolig godt. Selfier flere ganger om dagen, kaffekopp, løping, trutmunn, mage, mage, mage, kropp. Det kan ikke bare være mange av oss på KG som synes Caroline leverer et repetativt, usunt, uekte og overfladisk innhold. Skal gi deg et godt tips Caroline (og LK)! I stedet for det voldsomme fokus på kropp og utseende, trangen til å se perfekt ut hele tiden. Slapp av, tør å vis deg ut filter, tør å vis deg slik du er, (til og med fra høyresiden 😄) engasjer deg i noe nyttig og del det med følgerne, kommuniser bedre med publikum, vis også det som ikke er perfekt - for ideen om "glanset magasin" gikk ut på dato for mange år siden. Med andre ord, vis oss at du er et vanlig menneske, ikke bare en oppstilt figur som har overfladiske verdier. Kutt også ut barneeksponering, det gjør nemlig ikke dine kanaler "kalde". Det er resten av innholdet ditt som har skylden der. Caroline har alt å vinne på å fremstå mer ekte. Som en person som bryr seg om noe annet enn utseende, kropp, sminke og selfier. (Hvis hun gjør det, da.) Det må til en så stor forandring, at jeg kan ikke si jeg har troen på at det skjer. Endret 6. juli 2023 av Snødronninga 26 1 4
Snødronninga Skrevet 6. juli 2023 #85238 Skrevet 6. juli 2023 Klappe skrev (23 minutter siden): Det er ikke disse fem som har oppfølging, se screenshot av samtale med netfit under. (De begynte å sende meldinger etter jeg spurte når appen blir lansert, for så å blokkere meg fra både netfit og de andre instaene sine) Har det slått dem at blokkering over en lav sko kanskje ikke er det smarteste valget? Det er ikke rart det går feil vei for Treasures AS. Det er så mye å ta tak i, denne holdningen her er bare en av mange ting. Forresten er det vanlig at bedrifter utestenger kunder fra å handle hos dem? 38 3
Lilly Rose Skrevet 6. juli 2023 #85239 Skrevet 6. juli 2023 Klappe skrev (37 minutter siden): Det er ikke disse fem som har oppfølging, se screenshot av samtale med netfit under. (De begynte å sende meldinger etter jeg spurte når appen blir lansert, for så å blokkere meg fra både netfit og de andre instaene sine) Jeg tror nesten ikke det jeg leser 🙈 33
Hulderen Skrevet 6. juli 2023 #85240 Skrevet 6. juli 2023 Snødronninga skrev (8 minutter siden): Har det slått dem at blokkering over en lav sko kanskje ikke er det smarteste valget? Det er ikke rart det går feil vei for Treasures AS. Det er så mye å ta tak i, denne holdningen her er bare en av mange ting. Forresten er det vanlig at bedrifter utestenger kunder fra å handle hos dem? Det er vel ikke lov å utestenge kunder fra å handle? 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå