Gjest IreneV Skrevet 7. juli 2023 #85301 Skrevet 7. juli 2023 (endret) Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden): Skjønner idealet ditt men det er ikke kommersielt gjennomførbart så det vil aldri skje. Det er helt klart på tide med endringer. Jeg husker hvordan reklamebransjen holdt på i starten, før regelverk kom på plass, det var rene ville vesten der også. De tåler endringer, men vil selvsagt kjempe i mot. Sosiale medier har utviklet seg raskt, og man henger bakpå. Først nå har tung forskning kommet på plass, og man ser konsekvensene. Alle er enige om at det må endringer til, og det vil komme, uten at sosiale medier vil forsvinne. Endret 7. juli 2023 av IreneV
BuffyTheVampire Skrevet 7. juli 2023 #85302 Skrevet 7. juli 2023 hvalstad45 skrev (2 timer siden): Hvis Netfit allerede er lansert, er det tidenes slappeste lansering. Jeg fatter ikke at de vil drive og gi så dårlig inntrykk før den i det hele tatt er oppe og går! Det var akkurat det jeg også tenkte. Skulle tro en ville reklamere for den i alle kanaler både dag, morgen og kveld. Når flertallet sitter og lurer på om den er lansert, og en får bare tåkeprat-svar, blir det hele bare komisk. Nå ble det vel sagt at de som vant medlemskap kan bruke appen, men de betaler ikke. Og det var vel betalingsløsningen som var problemet. Men en skulle likevel tro at de ville hanke inn flest mulig kunder til en prøveperiode, selv om den er gratis, i håp om at de liker den nok til å fortsette når de kan betale. Det er et eller annet som skurrer veldig her, synes jeg. 16 3
EmilieH Skrevet 7. juli 2023 #85303 Skrevet 7. juli 2023 Ikke rart hun sliter med nattesøvnen hvis det er sånn det står til med økonomien! 16 4
Gjest IreneV Skrevet 7. juli 2023 #85304 Skrevet 7. juli 2023 Netfit AS er et godt eksempel på sosiale medier i endring. Jeg tror influencere må belage seg på dårligere tider, og hvis de skal lansere en betalingstjeneste, så må de lene seg på mer enn merkevaren de har bygget opp ved å utlevere seg selv, egen kropp og familien. Netfit kan bli en bra forretning, hvis det gjøres ordentlig, uten lettvinte løsninger. De bør ta utdannelse innen ernæring og PT, ha papirene i orden som det heter, og lansere sin tjeneste med tyngde i bunnen. Da kan de benytte egne kanaler som ansikt utad, droppe retusjering og kropssfiksering, fokusere på trening og resultater, levere et produkt de kan være stolte av, og som helt klart har potensiale, men da må de satse tungt på kompetanse, og ikke staffasje.
Frisk Frosk Skrevet 7. juli 2023 #85305 Skrevet 7. juli 2023 (endret) IreneV skrev (3 minutter siden): Netfit AS er et godt eksempel på sosiale medier i endring. Jeg tror influencere må belage seg på dårligere tider, og hvis de skal lansere en betalingstjeneste, så må de lene seg på mer enn merkevaren de har bygget opp ved å utlevere seg selv, egen kropp og familien. Netfit kan bli en bra forretning, hvis det gjøres ordentlig, uten lettvinte løsninger. De bør ta utdannelse innen ernæring og PT, ha papirene i orden som det heter, og lansere sin tjeneste med tyngde i bunnen. Da kan de benytte egne kanaler som ansikt utad, droppe retusjering og kropssfiksering, fokusere på trening og resultater, levere et produkt de kan være stolte av, og som helt klart har potensiale, men da må de satse tungt på kompetanse, og ikke staffasje. I tillegg til utdannelse bør de skaffe seg erfaring med en til en- og gruppetrening av andre. Før de har den erfaringen har de ingenting å gjøre som trenere av andre. Spesielt ikke når de har brukt flere år til å dokumentere feiltrening, overtrening, at maks utseendefokus av kropp tilsynelatende er hensikten med treningen m.m. De har dessuten mange ganger dokumentert at de ikke oppdager (eller bryr seg om) at øvelser de viser presenteres med feil teknikk. Da er et slikt pt-kurs LKE har tatt temmelig verdiløst, når kunnskapen derfor ikke evnes omsatt i praksis i "undervisning". Endret 7. juli 2023 av Frisk Frosk 18 4
EmilieH Skrevet 7. juli 2023 #85306 Skrevet 7. juli 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (4 minutter siden): I tillegg til utdannelse bør de skaffe seg erfaring med en til en- og gruppetrening av andre. Før de har den erfaringen har de ingenting å gjøre som trenere av andre. Spesielt ikke når de har brukt flere år til å dokumentere feiltrening, overtrening, at maks utseendefokus av kropp tilsynelatende er hensikten med treningen m.m. Også burde de ta seg et kurs eller to i hvordan man kommuniserer med kunden. For taktikken deres på det feltet nå er ganske dårlig. Endret 7. juli 2023 av EmilieH 20 5
Fru Uperfekt Skrevet 7. juli 2023 #85307 Skrevet 7. juli 2023 IreneV skrev (1 time siden): Det er helt klart på tide med endringer. Jeg husker hvordan reklamebransjen holdt på i starten, før regelverk kom på plass, det var rene ville vesten der også. De tåler endringer, men vil selvsagt kjempe i mot. Sosiale medier har utviklet seg raskt, og man henger bakpå. Først nå har tung forskning kommet på plass, og man ser konsekvensene. Alle er enige om at det må endringer til, og det vil komme, uten at sosiale medier vil forsvinne. Reklamebransjen er akkurat det en bransje SoMe er ikke helt det samme. Så er sp er egentlig reklamebransjen plettfri? Nei langt derifra de lyger stort sett så det renner av de. 4
Frisk Frosk Skrevet 7. juli 2023 #85308 Skrevet 7. juli 2023 EmilieH skrev (2 minutter siden): Også burde de ta seg et kurs eller to i hvordan man kommuniserer med kunden. For taktikken deres på det feltet nå er ganske dårlig. Enig. Og i det at de ikke evner å kommunisere godt med kunder og følgere, viser de også sine manglende kompetanse og erfaring. 8
Isild Skrevet 7. juli 2023 #85309 Skrevet 7. juli 2023 De får Netfit til å høres ut som en "hemmelig klubb". Det er år etter år ullent når det hele skal starte. Videre virker det å være¨kun "spesiellt inviterte" som i dag har tilgang. De spesiellt inviterte må ha fått munnkurv, for ingen har sett dem eller hørt om/fra dem. Hvorfor markedsfører ikke Netfit hvordan denne 1:1 coachingen foregår? Det hadde vært flott å få lese noen kundeanmeldelser osv. Bare tull alt sammen. Kan aldri tenke meg at de har en eneste kunde på noe av dette. 36 8
Stargaze Skrevet 7. juli 2023 #85310 Skrevet 7. juli 2023 Isild skrev (2 minutter siden): De får Netfit til å høres ut som en "hemmelig klubb". Det er år etter år ullent når det hele skal starte. Videre virker det å være¨kun "spesiellt inviterte" som i dag har tilgang. De spesiellt inviterte må ha fått munnkurv, for ingen har sett dem eller hørt om/fra dem. Hvorfor markedsfører ikke Netfit hvordan denne 1:1 coachingen foregår? Det hadde vært flott å få lese noen kundeanmeldelser osv. Bare tull alt sammen. Kan aldri tenke meg at de har en eneste kunde på noe av dette. Hadde vært interessant å vite hvem de kundene var i så fall. De burde jo brukt dem som referansekunder. Men tviler på at de finnes. Nei, korthuset raser nå. De er så opptatt med å gå bort i seg selv at de ikke har gjennomføringsevne på noe annet. De jobber ikke med andre ting og burde hatt all verdens tid til å lage Netfit ferdig. Men tipper de ikke har økonomi eller vilje til å gjennomføre. 20 3
Gjest IreneV Skrevet 7. juli 2023 #85311 Skrevet 7. juli 2023 EmilieH skrev (29 minutter siden): Også burde de ta seg et kurs eller to i hvordan man kommuniserer med kunden. For taktikken deres på det feltet nå er ganske dårlig. Ja, det er mye som skorter, for å si det forsiktig.
Gjest IreneV Skrevet 7. juli 2023 #85312 Skrevet 7. juli 2023 Fru Uperfekt skrev (27 minutter siden): Reklamebransjen er akkurat det en bransje SoMe er ikke helt det samme. Så er sp er egentlig reklamebransjen plettfri? Nei langt derifra de lyger stort sett så det renner av de. Reklame er noe herk. Men øvrig bransje rammes hardere av regelverk enn det influencere gjør pr. dags dato. Det må komme et klart skille mellom privatperson og merkevare.
Gjest IreneV Skrevet 7. juli 2023 #85313 Skrevet 7. juli 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (36 minutter siden): I tillegg til utdannelse bør de skaffe seg erfaring med en til en- og gruppetrening av andre. Før de har den erfaringen har de ingenting å gjøre som trenere av andre. Spesielt ikke når de har brukt flere år til å dokumentere feiltrening, overtrening, at maks utseendefokus av kropp tilsynelatende er hensikten med treningen m.m. De har dessuten mange ganger dokumentert at de ikke oppdager (eller bryr seg om) at øvelser de viser presenteres med feil teknikk. Da er et slikt pt-kurs LKE har tatt temmelig verdiløst, når kunnskapen derfor ikke evnes omsatt i praksis i "undervisning". Ja, jeg snakker hypotetisk. Ingen tro på disse to. De prøver på en lettvint løsning, der de bare skal videreføre det de har holdt på med til noe "nytt", for å skvise litt penger ut av det. Endret 7. juli 2023 av IreneV
Isild Skrevet 7. juli 2023 #85314 Skrevet 7. juli 2023 Stargaze skrev (1 minutt siden): Hadde vært interessant å vite hvem de kundene var i så fall. De burde jo brukt dem som referansekunder. Men tviler på at de finnes. Nei, korthuset raser nå. De er så opptatt med å gå bort i seg selv at de ikke har gjennomføringsevne på noe annet. De jobber ikke med andre ting og burde hatt all verdens tid til å lage Netfit ferdig. Men tipper de ikke har økonomi eller vilje til å gjennomføre. Nettopp. Det er klart de ville brukt de som referansekunder. Vise hvordan det hele fungerer for å selge inn til andre. Istedet så er det slett og blokkèr hvis noen spør. Tror ikke lenger de tør å lansere mer enn det som er gjort (Det forblir nok poseringsbilder av CBE og LKE`S veldig "hemmlige coachingklubb") Jeg tror ikke de tør å floppe offentlig. Så fort Netfit blir en bedrift som tar betalt så vil andre i bransjen, helsepersonell, yogainstruktører, løpere og kunder også følge mer med - med sikkert både ros og kritisk blikk. De ville blitt så veldig mye mer synlige ift hva Netfit faktisk leverer - tenk om noen som har greie på hva de snakker om hadde kritisert Netfit for noe i media. Det kan de ikke la skje. 21 1
Lilly Rose Skrevet 7. juli 2023 #85315 Skrevet 7. juli 2023 Isild skrev (19 minutter siden): De får Netfit til å høres ut som en "hemmelig klubb". Det er år etter år ullent når det hele skal starte. Videre virker det å være¨kun "spesiellt inviterte" som i dag har tilgang. De spesiellt inviterte må ha fått munnkurv, for ingen har sett dem eller hørt om/fra dem. Hvorfor markedsfører ikke Netfit hvordan denne 1:1 coachingen foregår? Det hadde vært flott å få lese noen kundeanmeldelser osv. Bare tull alt sammen. Kan aldri tenke meg at de har en eneste kunde på noe av dette. Det finnes mange treningsmuligheter via apper og YouTube som ligger åpent for alle . Tips og hvordan øvelser skal utføres, hvilke resultater folk ønsker og lignende. Åpent for alle i hele verden. 15 5
Gjest Bulsara Skrevet 7. juli 2023 #85316 Skrevet 7. juli 2023 IreneV skrev (3 timer siden): https://www.tv2.no/video/underholdning/caroline-berg-eriksen-viser-frem-luksusvillaen/1427889/ Bare trist å se endringen fra den videoen. Der var hun mer naturlig, utvungen og ikke opptatt av å skjule halve ansiktet. Tragisk utvikling rett og slett
Gjest IreneV Skrevet 7. juli 2023 #85317 Skrevet 7. juli 2023 Bulsara skrev (Akkurat nå): Bare trist å se endringen fra den videoen. Der var hun mer naturlig, utvungen og ikke opptatt av å skjule halve ansiktet. Tragisk utvikling rett og slett Jeg trodde den var fra 2022, men ser jeg tok feil. Ja, ser ganske naturlig ut. Strøkent hjem og par, men de skulle jo vise frem hjemmet sitt. Så også en video av henne fra et eller annet realityshow, der så hun helt naturlig ut, og var ikke opptatt av å fremstå perfekt i det hele tatt. Kjempekontrast til det jeg har sett av bilder her inne, fra instagram. Link: https://www.tv2.no/video/underholdning/norges-nye-megahit/litt-galskap-det-vi-gjoer/1706143/
Populært innlegg Ice-91 Skrevet 7. juli 2023 Populært innlegg #85318 Skrevet 7. juli 2023 Fra trustpilot 24 1 27
Surikatt Skrevet 7. juli 2023 #85319 Skrevet 7. juli 2023 IreneV skrev (1 time siden): Netfit AS er et godt eksempel på sosiale medier i endring. Jeg tror influencere må belage seg på dårligere tider, og hvis de skal lansere en betalingstjeneste, så må de lene seg på mer enn merkevaren de har bygget opp ved å utlevere seg selv, egen kropp og familien. Netfit kan bli en bra forretning, hvis det gjøres ordentlig, uten lettvinte løsninger. De bør ta utdannelse innen ernæring og PT, ha papirene i orden som det heter, og lansere sin tjeneste med tyngde i bunnen. Da kan de benytte egne kanaler som ansikt utad, droppe retusjering og kropssfiksering, fokusere på trening og resultater, levere et produkt de kan være stolte av, og som helt klart har potensiale, men da må de satse tungt på kompetanse, og ikke staffasje. Det gidder de ikke. Ingen av dem har fullført utdanning såvidt jeg vet. Hun holder ut et lite kurs og så kaller seg «yogalærer». Det er staffasje som er greia deres. . De er helt avhengige av skryt og likes for det de legger ut. Av kropp og syk trening. Kan være en grunn til at de ikke får til noe mer. At de må jobbe slik som andre må, uten at det kan legges ut bilder av kropp og utseende. Hva skulle da være motivasjon for å ta utdanning ? Husker da hun skulle studere for å bli PT og poserte med briller. 28
Keaton Skrevet 7. juli 2023 #85320 Skrevet 7. juli 2023 Som jeg har kommentert (utallige ganger😅) før: de ble kjente gjennom en blogg som fordreide sannheten, drevet av redigering og falske kommentarer, denne strategien kommer de ikke så lett ut av. 28 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå