Populært innlegg ~ Ada ~ Skrevet 8. juli 2023 Populært innlegg #85341 Skrevet 8. juli 2023 Influenserlinje utsettes grunnet få søkere. Jeg synes det er veldig greit. https://www.nrk.no/innlandet/influenser-linje-blir-utsatt-1.16473294 33 6 11
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 8. juli 2023 Populært innlegg #85342 Skrevet 8. juli 2023 ~ Ada ~ skrev (37 minutter siden): Influenserlinje utsettes grunnet få søkere. Jeg synes det er veldig greit. https://www.nrk.no/innlandet/influenser-linje-blir-utsatt-1.16473294 Her regner jeg med at det er foreldrene som har satt ned foten. Fy fader det hadde blitt månelyst her i heimen dersom en av de unge ville "gå på skole" for å lære seg å leve av å pille navlelo på internett. 60 2 3
Lilly Rose Skrevet 8. juli 2023 #85343 Skrevet 8. juli 2023 Ice-91 skrev (20 timer siden): Fra trustpilot Jeg tror det vil komme flere anmeldelser i fremtiden. 21
Isild Skrevet 8. juli 2023 #85344 Skrevet 8. juli 2023 Akkurat når det gjelder negativ omtale på Trustpilot, så blir det kanskje ikke relevant som anmeldelse av produktet. Det blir det ikke før noen som faktisk har kjøpt tjenesten vurderer opplegget. Er helt enig i at det burde advares mot "Netfit", men de kaller nok bare omtalene på Trustpilot for "heksejakt", "troll som rotter seg sammen og ødelegger" osv. . Men ellers et godt eksempel på noe jeg nevnte for noen sider siden - at jeg tviler på at de egentlig tør å gå mer offentlig ut med dette enn det de har. Trustpilot er en tjeneste hvor de IKKE kan slette og blokkere. Jeg tror ikke de tør/kan lansere "Netfit" mer enn hva som til nå er gjort, da vil kritiske blikk tilta - og de stiller seg "sårbart" til ift å bli vurdert av både helsepersonell, folk med erfaring og god kompetanse innen coaching ++ - HELT uten å ha muligheten til å kontrollere det. Jeg tror ikke de tør å risikere det. De vet like godt som alle andre at det ikke er spesiellt stor etterspørsel etter "Netfit" (skriver det i anførselstegn - det er bare et luftslott slik jeg ser det) "Netfit" er en oppstilt fasade. 34 2
Populært innlegg Lilly Rose Skrevet 8. juli 2023 Populært innlegg #85345 Skrevet 8. juli 2023 Spør oss om hva som helst står det hos Netfit. Men de som spør om hva som helst blir jo blokkert. 39 14
Isild Skrevet 8. juli 2023 #85346 Skrevet 8. juli 2023 Lilly Rose skrev (4 minutter siden): Spør oss om hva som helst står det hos Netfit. Men de som spør om hva som helst blir jo blokkert. "Ikke spør oss om noe som helst" ville vært mer riktig. De er helt elendige på kundekontakt. Uten sidestykke nesten. Hvordan tror de andre bransjer fungerer mon tro. De fleste forbrukere i dag vurderer, sammenligner, sjekker referanser/priser/kvalitet. Google er vår venn - til og med "fritt sykehusvalg" har vi i dag. Men når "Netfit" får spørsmål alà "Hvorfor skal jeg velge akkurat dette?" - så sletter de det fordi det ikke ser bra nok ut for dem. Det som ikke ser bra ut er flamme-emojier, "heldige koppen" og "fina". 35 3
Lilly Rose Skrevet 8. juli 2023 #85347 Skrevet 8. juli 2023 (endret) Isild skrev (6 minutter siden): "Ikke spør oss om noe som helst" ville vært mer riktig. De er helt elendige på kundekontakt. Uten sidestykke nesten. Hvordan tror de andre bransjer fungerer mon tro. De fleste forbrukere i dag vurderer, sammenligner, sjekker referanser/priser/kvalitet. Google er vår venn - til og med "fritt sykehusvalg" har vi i dag. Men når "Netfit" får spørsmål alà "Hvorfor skal jeg velge akkurat dette?" - så sletter de det fordi det ikke ser bra nok ut for dem. Det som ikke ser bra ut er flamme-emojier, "heldige koppen" og "fina". De gjør motsatt av alle andre bedrifter som pleier kontakten med kundene sine og strekker seg langt for å blidgjøre kundene. Jeg må le når jeg ser hvordan de styrer hele driften sin i grøften. Endret 8. juli 2023 av Lilly Rose 20 2
Gjest IreneV Skrevet 8. juli 2023 #85348 Skrevet 8. juli 2023 Lilly Rose skrev (22 minutter siden): De gjør motsatt av alle andre bedrifter som pleier kontakten med kundene sine og strekker seg langt for å blidgjøre kundene. Jeg må le når jeg ser hvordan de styrer hele driften sin i grøften. Dette er jo sånn sektledere holder på 😅
Gjest Xstrella Skrevet 8. juli 2023 #85349 Skrevet 8. juli 2023 Derfor antrekkene blir mindre og mindre. Det blottes mer og mer pga synkende inntekt. Det må en dag ta slutt dette falske livet de har skapt.
MacBeth Skrevet 8. juli 2023 #85350 Skrevet 8. juli 2023 Lilly Rose skrev (1 time siden): Spør oss om hva som helst står det hos Netfit. Men de som spør om hva som helst blir jo blokkert. Igjen, dårlig kommunikasjon. "Spør oss om trening og kosthold" ville vært mer korrekt. Hvorvidt svarene er bra, er en annen sak 11
Lilly Rose Skrevet 8. juli 2023 #85351 Skrevet 8. juli 2023 MacBeth skrev (1 minutt siden): Igjen, dårlig kommunikasjon. "Spør oss om trening og kosthold" ville vært mer korrekt. Hvorvidt svarene er bra, er en annen sak Spør og du blir blokkert. 12 4
elskersommer Skrevet 8. juli 2023 #85352 Skrevet 8. juli 2023 Rastebenk skrev (3 timer siden): Her regner jeg med at det er foreldrene som har satt ned foten. Fy fader det hadde blitt månelyst her i heimen dersom en av de unge ville "gå på skole" for å lære seg å leve av å pille navlelo på internett. Ja det må være den mest bortkasta utdanningen man kan ta. Men samtidig så er det søren meg så mye penger og tjene på dette om man gjør det rett 6 1
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli 2023 #85353 Skrevet 8. juli 2023 IreneV skrev (21 timer siden): 25% av GenZ har et ønske om å bli influencere viser nyere undersøkelser. Det sier seg selv at tilbudet da vil overgå etterspørselen. Hvis strengere regelverk kommer på plass, så vil det ikke bli særlig lukurativt heller, spesielt ikke for de som kun søker oppmerksomhet rundt egen person, som søker kjærlighet og bekreftelse gjennom antall klikk og likes. Markedet mettes. Mye man kan ønske men det betyr ikke at det er noe 25% satser på 2 1
Gjest IreneV Skrevet 8. juli 2023 #85354 Skrevet 8. juli 2023 (endret) Fru Uperfekt skrev (3 timer siden): Mye man kan ønske men det betyr ikke at det er noe 25% satser på Håper du har rett. https://www.nytimes.com/2022/07/21/realestate/adult-children-living-at-home.html "One sector that has benefited from the Millennial and the Gen Z decision to stay at home is luxury retailers, the report found, as young adults are spending less (or nothing) on rent and are then using the extra disposable income on higher-end brands of clothing and luxury items." Endret 8. juli 2023 av IreneV
Karmaisabitch Skrevet 8. juli 2023 #85355 Skrevet 8. juli 2023 💸💸💸 https://www.tv2.no/underholdning/rekorddarlige-nyheter-for-caroline-berg-eriksen/15874946/ 7 1
MorUgle Skrevet 8. juli 2023 #85356 Skrevet 8. juli 2023 Minnie Mus skrev (På 6.7.2023 den 20.08): Jeg må bare le 😂 Først ble jeg blokkert hos CBE for å trykke liker på en kommentar som var kritisk til bedriften. Jeg har likt innleggene til Henrik Troy, og likt enkelte kommentarer der. Nå er jeg blokkert hos LK også 🤣 Ikke rart de sier de jobber mye, må jo være en helsikkes til jobb å følge med i diverse kommentarfelt rundt om på internett, for så å blokkere folk. Disse folka er så latterlige at jeg har ikke ord 😂 De skjønner ikke at all de har blokkert kunne vært lesere/følgere på blogg/instagram. Tror de har tapt masse på blokkeringet. 20
Stargaze Skrevet 8. juli 2023 #85357 Skrevet 8. juli 2023 De er et synkende skip. Ingenting av det vil selge er det noen som vil kjøpe. Til det er det for mange seriøse gode tilbydere i samme markedene. Som dessuten oppfører seg mye mer sympatisk og likandes. 19 5
Lilly Rose Skrevet 8. juli 2023 #85358 Skrevet 8. juli 2023 Karmaisabitch skrev (29 minutter siden): 💸💸💸 https://www.tv2.no/underholdning/rekorddarlige-nyheter-for-caroline-berg-eriksen/15874946/ Fra samme artikkel 😂 Caroline Berg Eriksen (36) sitt selskap, Treasures AS, er ifølge Brønnøysundregistrene «en selvstendig kunstnerisk virksomhet innen blogging». 5 2
~ Ada ~ Skrevet 8. juli 2023 #85359 Skrevet 8. juli 2023 Rastebenk skrev (5 timer siden): Her regner jeg med at det er foreldrene som har satt ned foten. Fy fader det hadde blitt månelyst her i heimen dersom en av de unge ville "gå på skole" for å lære seg å leve av å pille navlelo på internett. Tittelen er jo i seg selv passe suspekt og kynisk; utdanning i å påvirke andre. Finnes mange utdanninger innen media og kommunikasjon, bedriftsøkonomi, programmering osv.som gir kompetanse. Og/eller utdanning innen øvrige evner - idrett, kunst, mat... Tenker vi snakkes etter det, jeg. 9 2
punkyB Skrevet 8. juli 2023 #85360 Skrevet 8. juli 2023 Det er jo veldig mange treningsprofiler som har lansert egne apper med trenings/oppfølginsgtilbud - Sølve Sundrehagen , Pia Seeberg , Stine Hartmann og sikkert flere. Alle disse jeg nevner har lang erfaring som treningsinstruktører live og de har hatt nettsider lenger hvor de publiserer treningsstoff. Disse tror jeg vil klare seg MEN det er jo et ganske tøft marked nå og derfor blir kundene mer bevisste og kresne. Tror nok mange henger se på hva influencere måtte finne på men innen dette segmentet tror jeg de fleste vil bruke de med dokumentert kunnskap/erfaring. Veldig usikker på hvor mye Adrian Paul bidrar - sanns. selger han bare navnet sitt og skal ikke bidra faktisk/praktisk. Synes vel han har tapt seg i det siste uansett - mest interessert i å profilere seg men ikke noe veldig konkret treningsinnhold 10 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå