Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra hotellets IG: 

Link er: https://instagram.com/grandhorizongrancanaria?igshid=Y2IzZGU1MTFhOQ==

Spørs om de ikke forstår at de har kjøpt katta i sekken med dette paret (se likerklikk). Den andre influenceren har også tatt bilde av hotellet, da ser man jo faktisk hvordan det ser ut. Andre innlegg hentet fra CBE/LKE har de skjult likerklikk på. 

IMG_3893.jpeg

IMG_3894.jpeg

• Liker 14
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun legger nesten aldri ut noe «live», men poster mange timer etterpå, rart å legge ut frokost kl 14 syns jeg. De fleste andre influencere snakker masse til kamera, sier god morgen, forteller hva de skal i dag osv. Men CBE gidder ikke å svare på spm i kommentarfeltet engang, med mindre det er svar på skryt eller antrekk. Ser mannen får utrolig lite likes også, så det de gjør om dagen fenger nok veldig få (mest familien egentlig). 

• Liker 32
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hun skriver at hun er på familieferie. Er ikke dette et hotell med aldersgrense og jentene deres er for små til å bo der. Uansett, om de bor et annet sted er det hvordan hun fremstiller det, det oppfattes som at ungene bor der. 
Og det hjelper ikke å ta med yogamatte og ta bilde av den der den står i hjørnet når den ikke brukes. Hun blir aldri yogalærer og jeg tipper innen et år er det lagt på hylla. 
De burde være flaue over det slette «arbeidet « og gjentatte lovbrudd på denne turen. Er det noen som har spurt dem hvorfor de ikke merker bildene sine med reklame og retusjert person og hvor det blir av appen deres?

Endret av Surikatt
  • Liker 37
  • Nyttig 4
Skrevet
29 minutter siden, Hulderen said:

Det er ikke akkurat god reklame for hotellet at de skriver at det er så bratt opp til hotellet at de siste 700 m er drepen. Da fristes man mer til å ta inn på et av hotellene nede på flata.

Det var det første jeg tenkte også 😅

• Liker 15
Skrevet
Yogafor_livet skrev (8 minutter siden):

Jeg prøvde å spørre om når appen kommer. Ble slettet på minuttet😅

Det er en veldig merkelig oppførsel. 

• Liker 27
  • Nyttig 9
Skrevet
Yogafor_livet skrev (15 minutter siden):

Såååå pinlig. De er så amatører. De kommer aldri til å få i gang den appen. De får det ikke til. 

• Liker 32
  • Nyttig 4
Skrevet
Surikatt skrev (3 minutter siden):

Såååå pinlig. De er så amatører. De kommer aldri til å få i gang den appen. De får det ikke til. 

Hvor mange år har de hatt sosiale medier som arbeidsplass? 

• Liker 8
Skrevet
Yogafor_livet skrev (34 minutter siden):

Uprofesjonelt som vanlig. Har aldri sett eller hørt om noen andre i næringslivet som bedriver fjortis-metoder som dette. Det er så basic at det er ikke pensum på NHH eller BI engang.  Det er common sense å drive business voksent og profesjonelt, noe vi alle lærer når vi er på jobb eller ved å følge med hva som skjer og rører seg i samfunn og arbeidsliv. 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå har sikkert flere spurt, kontoen er satt privat 😅 utrolige greier dette🫣

• Liker 23
Skrevet
Lilly Rose skrev (43 minutter siden):

Enig. Gode influencere er gode av en grunn. De skjønner hva de lever av, driver ikke og sletter spørsmål de ikke liker, men svarer på en god måte. Inngår «dialog» med følgerne.

Det er en god grunn for at de ikke har flere følgere og mer engasjement. De er pinlige -rett og slett. Å slette normale spørsmål er flaut.

• Liker 19
Skrevet
Lilly Rose skrev (46 minutter siden):

Det er jo helt vanlig der i gården… 

• Liker 14
Skrevet
Stargaze skrev (21 minutter siden):

Enig. Gode influencere er gode av en grunn. De skjønner hva de lever av, driver ikke og sletter spørsmål de ikke liker, men svarer på en god måte. Inngår «dialog» med følgerne.

Det er en god grunn for at de ikke har flere følgere og mer engasjement. De er pinlige -rett og slett. Å slette normale spørsmål er flaut.

Nå er Netfit kontoen stengt også 😂

• Liker 22
Skrevet
Fjugur skrev (20 minutter siden):

Det er jo helt vanlig der i gården… 

Dessverre så er det det.

• Liker 6
Skrevet
Rastebenk skrev (2 timer siden):

CBE har en slank og trent kropp, den er jobben hennes på samme måte som at du har din jobb. Utleveringen av kropp i SoMe er "yrket" CBE har valgt, og kroppen hennes er så og si det eneste produktet hun leverer i jobbsammenheng foruten ungene. Likeså for den fulltidsansatte mannen hennes, som beviselig også bruker mesteparten av arbeidsdagene på eget treningsprogram og egen kropp. Like barn leker best, og det er jo helt opp til dem å velge å trene hjemme i huset sitt flere ganger daglig fremfor å ha et vanlig arbeidsliv ute blant andre folk, slik resten av oss har.

Mer aktuelle og mer populære influensere, som Funkygine og Sophie Elise (siden du nevner dem) har åpenbart en helt annen arbeidskapasitet enn ekteparet Eriksen. Funky og SE jobber knallhardt med egne merkevarer og har lansert alt fra egne produktlinjer innen matvarer og kosmetikk til bokutgivelser, tv-program og tv-serier. Mens CBE er i en helt annen inntekts- og popularitetsskala og b la byr på lettkledte toalettselfies 🚽

I podcasten avsløres det at 36 år gamle CBE er skremmende enkel. Men man har vel uansett aldri forventet en bachelorgrad fra dama som ikke engang klarte å fullføre et sponset PT-kurs. Det var likevel greit å få avsluttet podcasten, for alles del.

Synd med CBEs silikonpupper, falske negler, hyppige klinikkbesøk og restylanefylte lepper, men de fleste som lever av å skryte av kroppen sin i SoMe er jo dessverre slik.

En høy kvinne er CBE imidlertid ikke med sine gjennomsnittlige 170 cm, her lar du deg lure av vidvinkel og poseringer. Det er for så vidt greit, det er mange som ikke gjennomskuer slikt. Jeg derimot er 182 cm, og er en høy kvinne 😊

Sophie Elise har egen tråd der jeg har kommentert mitt, hun er den mest manipulerende og maktsyke influenseren vi har, og med sine rompe implantater, ansikt løft i alderen 20+  + kokain posene sine er hun et dårlig forbilde på et helt annet nivå enn alle andre!

Jeg er 174 cm og høy. 184 cm er veldig høyt! Kvinner på 170 er nokså høye når gjennomsnitt høyden på jenter er vel 167 cm i Norge?

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (Akkurat nå):

Sophie Elise har egen tråd der jeg har kommentert mitt, hun er den mest manipulerende og maktsyke influenseren vi har, og med sine rompe implantater, ansikt løft i alderen 20+  + kokain posene sine er hun et dårlig forbilde på et helt annet nivå enn alle andre!

Jeg er 174 cm og høy. 184 cm er veldig høyt! Kvinner på 170 er nokså høye når gjennomsnitt høyden på jenter er vel 167 cm i Norge?

Gjennomsnittshøyde i Norge

Dagens gjennomsnittshøyde er for kvinner på 167,1 cm og menn 180,6

Så 170 kvinne er høyt. Litt over gjennomsnitt hvertfall,kaller det jeg høyt jeg😉Men at du på 184 ikke synes det er høyt er vel ikke rart. Mine venninner er 160-168 hele gjengen😅😀

• Liker 2
Skrevet
Yogafor_livet skrev (1 time siden):

Spurte du med henvisning til at de har sagt den skulle være klar ila juni eller bare åpnet spm?

Yogafor_livet skrev (33 minutter siden):

Nå har sikkert flere spurt, kontoen er satt privat 😅 utrolige greier dette🫣

Flaue greier.

• Liker 7
Skrevet
~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Spurte du med henvisning til at de har sagt den skulle være klar ila juni eller bare åpnet spm?

Flaue greier.

«Når blir appen lansert?» spurte jeg…

• Liker 19
Skrevet
~ Ada ~ skrev (5 timer siden):

Kommentarene er slettet. Ble du blokkert? 

Faktisk ikke. To av tre kommentarer står også. Den eneste som er slettet er den hvor jeg skrev at de redigerer og poserer. 

• Liker 5
Skrevet
Surikatt skrev (1 time siden):

Hun skriver at hun er på familieferie. Er ikke dette et hotell med aldersgrense og jentene deres er for små til å bo der. Uansett, om de bor et annet sted er det hvordan hun fremstiller det, det oppfattes som at ungene bor der. 

I Spania er det ikke lov med såkalte adults only-hoteller. Det er lov å ikke tilrettelegge for barn (lekeapparater, barnemeny, barnesklier, klubb etc), men barn kan ikke nektes adgang som gjester. Da brytes i så fall loven. 

Kanskje det er derfor de bruker CBE som reklame, som har god erfaring med akkurat sistnevnte 🤭 (Skal sies at jeg ikke vet hvordan dette hotellet gjør det med tanke på unge gjester.)

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...