Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
cerruti skrev (13 timer siden):

Jeg tror det toget har gått for lenge siden. Det vet hun nok selv også. 

Ja, antagelig. Er å håpe i det minste. Og kvinner på hennes alder pluss/minus er nok ikke like mottagelige for CBE’s livstil og fremtoning 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke sjekket «pakkene», men på Netfit på IG står det by Carolinebergeriksenno, altså hennes prosjekt (?). Treasures as eier også 55 % av Netfit. Ser at det er 5 instruktører, CBE er den eneste med bare bilde, altså ingen info. Michelle Pereira er den femte. (Netfit.no)

Samarbeidspartnere er disse tre: 

Optimal trening

Optimal klinikk 

Sommerløpet

De to første er jo Adrian Pauls bedrifter, men han eier jo 25 %, så hvorfor de oppgis som samarbeidspartnere er jo snålt.

Dette er også litt merkverdig:

IMG_3888.png

Endret av Kollontaj
  • Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet
Stargaze skrev (11 timer siden):

Og ikke må stresse avhårde og jobbe 8-16. skulle fint fått en sånn kropp jeg også, hvis det var det jeg kunne bruke tiden på.

Men folk flest er i jobb og kan ikke trene til alle døgnets tider.

Det er akkurat derfor ingen kan identifisere seg med dem. De lever ikke et normalt liv. Det er ingenting ved som tiltrekker. En ihjelredigert løpedukke og en mann som dyster og skummel ut. Nei, det eventyret der er nok snart over. Å bare gå hjemme de to er nok rett og slett bare fordummende. Alle har godt av stimuli utenfra, få positive innspill, utvikle seg ved å samhandle med andre, lære etc

Coachdrømmen sprakk. Det er ikke akkurat stor ståhei på den coach kontoen på insta. Så mange flinke coacher der ute, så gjør de bare seg selv overflødig med den måten de holder på.

Folk er ikke interessert.

De har ingen apell som coacher - de brenner kun for seg selv og sitt og det holder langt fra.

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Stargaze skrev (8 minutter siden):

Work?😂

523ABCE4-FAAB-45AB-9D49-BA243EF3220E.jpeg

Er vel redigeringen av kona? 

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Rastebenk skrev (36 minutter siden):

CBEs livsstil er ikke gjennomførbar for hennes jevnaldrende. Dama bruker 5-6 timer daglig på klinikkbesøk, trening, frisør, manikyrist, sminke, antrekk og styling. Jeg kan heller ikke tenke meg at særlig mange hadde orket et så ekstremt navlebeskuende og overfladisk kroppshysteri i mer enn et par uker.

De fleste på hennes alder har helt andre verdier som er viktige i livet, heldigvis. Og er ikke i nærheten av å «se opp til» eller ønske seg å være lik.

Verdier som hyller det ytre og overfladiske  er for de få, spesielle.

Må være slitsomt å leve så ytre fokusert..

Endret av Stargaze
  • Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet
Rastebenk skrev (32 minutter siden):

CBEs livsstil er ikke gjennomførbar for hennes jevnaldrende. Dama bruker 5-6 timer daglig på klinikkbesøk, trening, frisør, manikyrist, sminke, antrekk og styling. Jeg kan heller ikke tenke meg at særlig mange hadde orket et så ekstremt navlebeskuende og overfladisk kroppshysteri i mer enn et par uker.

Mens her er altså CBE i gang på minst femtende året 🤷‍♀️ Særdeles godt hjulpet av en tilsynelatende ortorektisk og fettfobisk mann som lar henne posere seg slankere og til og med retusjerer og etterbehandler bildene hennes kraftig i etterkant før de legges ut.

Det forklarer jo også den særdeles avslørende podcasten. Man har neppe behov for intellektuell, meningsfylt eller matnyttig stimuli når man bruker så mange daglige timer kun på eget utseende.

De siste 3-4 årene så har de snevret seg kraftig inn, mot et mye smalere publikum. Det er direkte merkelig at de fremdeles har 300 000 følgere, da innholdet deres består av retusjert selvskryt av egentrening. Dette neppe fenger så mange. Jeg gjetter på at 100 000 er falske følgere, og at 100 000 av følgerne enten er inaktive, eller har glemt at de følger. Engasjementraten på kontoen er hvert fall oppgitt til ca 0 %. Hadde vært supert om alle IG-følgere ryddet opp i listen sin innimellom, for å se hva det faktisk er de følger og dermed støtter.

Men jeg har nok selv bortimot 10 % falske følgere, selv om jeg rensker opp med jevne mellomrom. Fake followers stimler til som fluer hos alle med åpen konto så lenge man har en viss form for egenaktivitet.

Folk rundt hennes alder ønsker knapt leve slik. Kanskje endel ønsker seg litt mer tid til slike aktiviteter men ikke på dette nivået. Langt fra også for livet til CBE og gubben er som alle vet monotont og boring 

• Liker 14
Skrevet
Frisk Frosk skrev (11 timer siden):

Vil ikke legge ut bilder her pga. fare for at noen kan bli trigget av det, men det er flere biler på CBEs Instagram nå som ikke kan kalles annet enn proana.

Forkastelig og trist utvikling. De virker helt ortorektisk blinde.

Utrolig trist og forkastelig det de driver med. Folk blir bekymret i kommentarfeltet, men for en uke siden løp en helt normal, slank og trent cbe langs Frognerkilen (også dokumentert på netfit). 
Og hva vil LKE oppnå med filmen på story med vinglass og reklame som bryter norsk lov? 
Trist å se godt voksne som kaller seg påvirkere med så dårlig moral. Hvem vil ha treningsråd (eller råd i det hele tatt) fra slike? 

• Liker 23
Skrevet
Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Er vel redigeringen av kona? 

🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Så har jeg gjort mitt for å bli blokkert i dag😂

Jeg er drittlei hele kontoen og ville si det jeg mener før jeg forsvinner. 

885596FE-0CCB-4A31-8048-973591A05FE7.png

6A8CE88A-074C-4B43-9D9B-DA0A21FFFC1A.png

BD3CA955-0085-46C6-B75B-998F873F4DCC.png

• Liker 21
  • Hjerte 6
  • Nyttig 5
Skrevet
hvalstad45 skrev (20 minutter siden):

Står det priser noe sted?
stusser på tre måneders bindingstid ved oppstart, alle andre apper gir en prøveperiode, og ikke tre måneders binding!
Jeg tror aldri dette lanseres, for hvis bare fem skulle valgt 24/7 oppfølgingspakke ville det blitt alt for mye for paret i Sarpsborg.
De dokumenterer jo dag ut og inn hvor liten arbeidskapasitet de har. Jeg tror det er derfor den ikke lanseres, de er garantert ikke blitt enige om hvem som skal gjøre hva av jobben. Jeg tror nok Caroline har håpet at disse fotoshootsene og å være ansiktet utad er nok jobb for henne, men det er jo sånn 2% av jobben med  en treningsapp.
Jeg har brukt mange online treiningsprodukter selv, og det viktige er at det er motiverende trenere som virkelig kommer ut av skjermen og inspirerer, noe CBE og LKE i hvert fall ikke kan.
"Intervaller med CBE" skal man virkelig løpe virtuelt sammen med en som klager over en hver løpetur hun tar?
Ellers er jo veldig mye av det de tilbyr gratis tilgjengelig på Strava. Dette ligner for meg mest som forsøk på svindel, men jeg tviler på at det noensinne blir lansert, for dette klarer de ikke å følge opp, da måtte de ha ansatt masse folk, og den muligheten har de ikke lenger.

Nei, prisene «kommer snart» ref.linken til nettsiden jeg la ut tidligere. Forøvrig stått «kommer snart» en god stund...

• Liker 12
Skrevet
Hallepalle2 skrev (37 minutter siden):

6A8CE88A-074C-4B43-9D9B-DA0A21FFFC1A.png

BD3CA955-0085-46C6-B75B-998F873F4DCC.png

Kommentarene er slettet. Ble du blokkert? 

• Liker 12
Skrevet
38 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Nei, prisene «kommer snart» ref.linken til nettsiden jeg la ut tidligere. Forøvrig stått «kommer snart» en god stund...

Tror nok aldri de prisene vil komme, men hvis, er jeg rimelig sikker på at de kommer til å være altfor høye. Det virker som en gedigen mismatch mellom hva CBE tror hun er verd og hva hun faktisk kan tjene inn.
For ti år siden kunne hun sikkert lansert en app og mange ville blitt med fordi de var fans, men det ser totalt annerledes ut nå.
Hadde jeg undervist om sosiale medier/lært bort triks til vordende influencere, hadde CBE lett vært et kremeksempel på hvordan ikke gjøre det. Hun har skuslet bort så mange muligheter og følgere. Hadde hun vært lur hadde hun hatt noe eller mer av produkter nå som hadde gjort at hun kunne ha lent seg tilbake. I stedet stresser hun rundt og tar bilde av den lange armen sin og riktige side av ansiktet.
Jeg syns det er imponerende hvor lite varig hun har fått til med det utgangspunktet. I sine glansdager kunne hun da også ha lansert eget brød/treningsmerke/sunne bars/sminkemerke. Hun har ikke klart å komme med et eneste produkt som varte lenger enn lanseringen.

• Liker 26
Skrevet

Det er rart at de tror de kan konkurrere på nettcoach-markedet, for det kommer de ikke til å klare. Det er så mange gode og kompetente online-PT`r og løsninger der ute. De aller fleste som liker å trene har både en, to og tre gratisapper i tillegg -  som måler det meste av det Netfit har med i sine pakker og skal ta betalt for. 

Nettet ellers bugner med både oppskrifter, motivasjon, inspirasjon, kunnskap om trening og livstilsartikler - helt gratis. 

De kom så altfor sent, men de forstår det ikke selv. Veldig rart..

• Liker 27
Skrevet (endret)
Isild skrev (28 minutter siden):

Det er rart at de tror de kan konkurrere på nettcoach-markedet, for det kommer de ikke til å klare. Det er så mange gode og kompetente online-PT`r og løsninger der ute. De aller fleste som liker å trene har både en, to og tre gratisapper i tillegg -  som måler det meste av det Netfit har med i sine pakker og skal ta betalt for. 

Nettet ellers bugner med både oppskrifter, motivasjon, inspirasjon, kunnskap om trening og livstilsartikler - helt gratis. 

De kom så altfor sent, men de forstår det ikke selv. Veldig rart..

De er altfor opptatte av egne kropper og egne treningsprogram til å sette seg inn i hva som skjer der ute. De er faktisk overbeviste om at de har god arbeidskapasitet på tross av at de ikke har vært aktuelle med noe som helst på mange år (15 minutters fame i Norges nye megahit for 2 år siden teller virkelig ikke). 

Se på hardtarbeidende influensere som f eks Funkygine, Desirée Andersen, Jenny Skavlan og Emilie Voe Nereng. Her snakker vi konstant store prosjekter, produktlanseringer, bøker og egne tv-serier. Desirée Andersen har, helt alene og i årevis, tilbydt det samme som netfit foreløpig har brukt 7 (!!) år på å utvikle.

Mens familien Berg-Eriksen lever på en kraftig retusjert IG-konto med horder av falske følgere og nærmere 0 % engasjementrate. Kraftig retusjerte bilder av en klinikkblank CBE, med bilde nr 5000 av rumpa eller silikonpuppene. Ispedd rikelig med bilder av unger som fremdeles ikke vet hva pedofili er.

Forstå det den som kan.

Endret av Rastebenk
  • Liker 35
  • Nyttig 4
Skrevet
~ Ada ~ skrev (1 time siden):

stusser på tre måneders bindingstid ved oppstart, alle andre apper gir en prøveperiode, og ikke tre måneders binding!

De har vel skjønt at dette ikke er liv laga. Så da lurer de folk til å betale for tre mnd. Må jo tjene noe på den årelange onnsatsen de har brukt her…

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvor står det at det er 3 mnd bindingstid?

Er vel bare å gå inn å gi en vurdering på appen. Jeg vet allerede hva de har å by på, og det er ikke verdt mer enn 1 stjerne. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Stargaze skrev (På 1.7.2023 den 9.56):

Her ser jo kroppen mye mer normal ut i størrelse og fasong enn på de ihjel redigerte bildene hun ellers deler. Fin, normal kvinnekropp045103A2-60FB-47C2-9A57-647CA48D2164.jpeg.517724259dd47eb138555a1796e3a0a7.jpeg

Det er virkelig forstyrrende hvor mye tynnere hun gjør seg i sin egen kanal. Her har hun en normalt slank og normalt trent kropp, mens boblerumpa og de lange beina er borte. Jeg heier på kroppspositivister som Dana Mercer og Bree Lenehan:

https://www.instagram.com/p/Ctrg5hRsXN1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Screenshot_20230702_130550_Instagram.jpg

• Liker 26
Skrevet
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Jeg ser at kommentaren under den Ingeborg Senneseth kommer med har blitt besvart av både CBE og en annen. 

Kommentaren går ut på at vedkommende syns CBE ser tynn ut. Ikke noe om vekt, kosthold eller trening. 

De som kommenterer vekt, kosthold og trening er CBE selv og en følger som har fått beholde kommentaren sin «på trykk». 

Følgeren kommenterer i tillegg at barna hennes har samme fasong (jeg grøsser av at noen studerer ungene hennes, både på den ene og andre måten), og at alle bør få være som de er  

Ingen vet hva CBE spiser når hun ikke viser fram hva hun spiser (eller strengt talt er vel episoden i «dama til» den eneste gangen vi har sett henne spise, resten er fremvisning av mat og godteri. Om den havner i søpla eller CBE vet ingen andre enn CBE&co), så det kan vi ikke uttale oss om. 

Ingen vet hva CBE veier, for det har hun ikke delt. 

Hvor mye hun trener har vi en viss formening om, for det deles sent og tidlig. 

Jeg er helt enig i at alle bør få være som de er. Det gjelder CBE også. Det er ikke behov for å posere og redigere seg tynnere enn hun er, for hun er helt sikkert flott uten poseringer og filter. Men hva vet jeg, all den tid posering og filterbruk er det vi får servert. 

(Fjernet noen bilder fra sitert innlegg og la til noen egne)

IMG_7936.png

IMG_7937.png

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Finngirl skrev (8 minutter siden):

Når jeg vurderer reisemål/hotell er jeg interessert i blant annet:

-eksakt lokasjon- hvor ligger hotellet og hva er nærmeste by/tettsted? Hvordan tar man seg lettest til og fra flyplassen?

- avstand og tilgjengelighet til strand, og hvilken type Strand? Sand, stein, langgrunt?

- avstand til nærmeste butikk/shoppingmuligheteR

- cafeer og restauranter på hotellet. Hva kan vi spise på hotellet, og i nærområdet?

- er det tilrettelagt for barnevogn (evt rullestol el)? Er det mye trapper, finnes det heis?

og mye annet som bassengområde, barneklubb, air condition, aktiviteter, spa, renhold, håndklær, personale +++

Cbe har formidlet: Rumpa, kropp, løping (som visstnok er tungt, grusomt og varmt), kaffekopp, noe frokost av noe slag, utsikt (men også inkludert rumpa) og tja.. rumpa?

Usikker på hvordan dette skal gi noen lyst til å booke, uavhengig om det er ferie med eller uten barn 🤷🏻‍♀️

Med andre ord, hun leverer akkurat det samme som om hun skulle vært hjemme. Hun tror nok at følgerne er mer interessert i å se henne løpe seg svett og ta selfier, enn å se hva stedet har å by på. Er det mulig å bli så overfladisk. Hun er nok mer avhengig av å dokumentere alt det tullet for sin egen del. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 21
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...