Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

At CBE ikke er den skarpeste kniven i skuffen, kom vel tydelig frem i podcasten dem hadde.... 

• Liker 20
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Isild skrev (10 timer siden):

Så ble altså Netfit "utsatt" eller noe -igjen! Meanwhile så trenes det for harde livet - løpeturer i 30 grader uten vann (virker som om han får det til å høres ut som han har "vunnet over noe" ved å gjøre noe så dumt ) - Og videre "grusomme" treningsøkter for CBE, men må bare "få det på" osv.  

På en måte så er de mørke, skumle bildene LKE pleier å legge ut av seg selv passende til dette opplegget. Litt til "skrekk og advarsel" om at her er det INGEN treningsglede å hente, og en "ekstrem" coach som ser litt ut som den "stalkeren i mørket" som han faktisk er. 

Han tar jo også "stalker" bilder av fruen, type avstands-bilder som om han lurer bak en busk eller står på andre siden av gaten.

Endret av K_mb
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
iNord skrev (2 timer siden):

Er det noen som vet antall påmeldte til turen med Apollo?

Nei, men man kan sikkert sende de en mail og spørre. Til Apollo, altså.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Paret er overfladiske og viser ikke virkeligheten akkurat , tvert i mot, de er helt drøyt overfladiske,men ikke begynn å snakk om at de burde skille seg osv. Det er 2 små barn der også...🙃

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Enig med ovenstående innlegg her om hvordan bloggen fremstod språklig og innholdsmessig. Jeg likte spesielt reise-og matinnleggene. Men husker også at jeg reagerte på endel av svarene til CBE i kommentarfelt. Begynte å se et mønster der jeg ikke likte. Mangel på selvkritikk, la leserne gå til angrep på hverandre, osv.  Alt det negative jeg merket meg der, har jo blitt atskillig forsterket nå. Så det er nok denne bobla da… det er ikke mye sunt det. 

• Liker 24
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Er de stokk dumme, eller gjør de det bare for å provosere. Hun deler, og dermed bryter de alkoholreklameloven igjen. Heller ikke merket reklame. Og de er fortsatt på det sponsede hotellet, de merker innlegg derfra mer eller mindre tilfeldig.

Håper de går en saftig bot.

Jeg melder, håper flere gjør det.

Her, anonymt om du vil;

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

F6C2AE3D-0F59-4146-AD4F-D4242C3C263D.jpeg

Endret av Stargaze
  • Liker 26
  • Nyttig 8
Skrevet
Surikatt skrev (2 timer siden):

Nei, men man kan sikkert sende de en mail og spørre. Til Apollo, altså.

Tviler på at Apollo svarer på slike spørsmål dessverre, men hadde vær interessant å vite ja :)

• Liker 7
Skrevet

Hun skriver: 'Min go to look på familieferie' 'Verdens enkleste makeup pluss vått år i en bun :)tar maks 15 minutter'.

Et kvarter... jeg får mye sminke i trynet på den tiden! Det er det jeg bruker når jeg skal på fest. :P  

Bor barna med de, eller ikke? De gir jo uttrykk for det? Men barn er ikke lov? Veldig villedende reklame! 

• Liker 37
  • Nyttig 10
Skrevet

Det er nok redigeringen som gjør at hun bruker 15 min. Nok en gang redigert ansikt til det ugjenkjennelige….

• Liker 14
Skrevet

Forstår ikke helt hvordan denne sminken kan være hennes "go to look på ferie" når hun i går skrev på story at det må ha vært første gang i historien hun hadde brukt så kort tid på å ordne seg 🤭

• Liker 29
Skrevet
snurk skrev (7 minutter siden):

Forstår ikke helt hvordan denne sminken kan være hennes "go to look på ferie" når hun i går skrev på story at det må ha vært første gang i historien hun hadde brukt så kort tid på å ordne seg 🤭

☺️ tror ikke ting fester seg helt, nei. Man må være smart for å bløffe seg til tillit. 

• Liker 10
Skrevet
Skrottefar skrev (45 minutter siden):

Tviler på at Apollo svarer på slike spørsmål dessverre, men hadde vær interessant å vite ja :)

enig! er jo lov å spørre som potensiell (falsk) interessert, om det snart er fullt, eller om det blir en liten gjeng

• Liker 5
Skrevet
Stargaze skrev (1 time siden):

Er de stokk dumme, eller gjør de det bare for å provosere. Hun deler, og dermed bryter de alkoholreklameloven igjen. Heller ikke merket reklame. Og de er fortsatt på det sponsede hotellet, de merker innlegg derfra mer eller mindre tilfeldig.

Håper de går en saftig bot.

Jeg melder, håper flere gjør det.

Her, anonymt om du vil;

https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss

F6C2AE3D-0F59-4146-AD4F-D4242C3C263D.jpeg

Og dette? Skal ikke han også merke det som reklame når han tagger hotellet her i tillegg? El er det noe jeg overser? 

0E5BCEEF-FEC1-4EE7-AB50-9A32CD52D2D6.png

• Liker 15
  • Nyttig 5
Skrevet
Xan skrev (10 timer siden):

Det tror jeg faktisk han alltid har vært komfortabel med. Trofékone og alt det der.

Kvalmt faktisk men nok sant. 

• Liker 4
Skrevet
HanneSv skrev (9 timer siden):

Tour de france som begynner idag minnet meg på turen som cbe overrasket Lars Kristian med for 10 år siden. De dro til Frankrike for å følge noen etapper av touren. Søkte opp noen innlegg fra den turen nå. Så inspirerende hun skrev! Hun formidlet så mye glede, skrev om livet i gatene, om hvor vakkert det var der de var, on hvor glad Lars Kristian ble for å være der. Skriver at hun ikke har peiling på sykkel men at hun likevel elsket å se dette. Så ekte, så fylt av glede og så kjekt å se hvordan hele innlegget fokuserte på opplevelsen, ikke på hvor pene de er. Skjønner så godt at hun var Norges største blogger på denne tiden! Ble glad av å lese dette innlegget og litt vemodig over at det er så langt fra hvordan instaen er nå. Fikk ikke sett bildene, men ut fra beskrivelsen er det mye bilder av stedet de var og folkehavet. 

https://www.carolinebergeriksen.no/2013/07/22/tour-de-france-2013-annecy-paris/

og her! For en formidlingsevne hun hadde: 

https://www.carolinebergeriksen.no/2013/07/23/bildedagbok-from-paris-with-love/

og ikke minst: hun henvendte deg til oss følgere ved å ønske oss en god dag, håper det er bra med du som leser osv. 

ja, virkelig. Utviklingen har ikke akkurat gått riktig vei 🥹

• Liker 1
Gjest Marsh
Skrevet
Norja skrev (7 timer siden):

Tror det er det eneste som kan redde merkevaren CBE. Skilsmisser selger, trist nok, og hadde de gått fra hverandre ville det gitt henne de første store overskriftene på veldig lenge. I kjølvannet av det kunne hun relansert seg selv, for jeg tror det er mange flere kvinner der ute som kan kjenne seg igjen i utfordringene (og mulighetene!) som kommer med et samlivsbrudd - kanskje spesielt når det er barn og/eller hund involvert - enn det er kvinner som kan kjenne seg igjen i hva-det-nå-enn-er-de-egentlig-prøver-på.

Hvem skulle tatt bilde av henne da?

Skrevet
hvalstad45 skrev (9 timer siden):

Kontrasten til nå er så enorm! Hun virket så uendelig mye mer lykkelig før. Og jeg skjønner ikke hvordan en som likte å skrive innlegg plutselig bare kan legge ned hele jobben sin og erstatte den med selfies helt uten innhold. Bare det hadde jo gjort meg kraftig ulykkelig. Hun pleide jo å svare lesere masse på mail, nå har hun helt mistet kontakten med følgerne sine/de har forsvunnet. LKEs inntog i businessen har vært en katastrofe, det tror jeg hun må føle på og. Er nok ikke så strålende bak alle filterne.

Ja, det er merkelig - og særlig med tanke på at hun ikke har erstattet blogg etc jobbingen med noe annet tidskrevende. Bortsett fra et mye mer fanatisk og overdrevet treningsregime. Men barna er større og med det mer tid tilgjengelig så hun burde virkelig ha mulighet til å legge mye engasjement i jobben sin. (Som jo nå er IG, Snap og ørlite FB.)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Minombre skrev (9 timer siden):

Jeg har tenkt det samme. Tenkte særlig på det da jeg leste bursdagshilsenen til mannen, syns den virket mye kaldere enn hun vanligvis har pleid å skrive. Det har jo vært så mange fantastiske ord om ham tidligere. Det er ikke sikkert alt er så rosenrødt som det fremstår. 
Hun har jo alle muligheter i verden til å skrive og inspirere på insta også, men fokuset har jo blitt kun på kropp. 

De er vel egentlig nødt til å holde på fasaden begge to. Detter «glasshuset» sammen er det ikke godt å si hva de skal leve av 😇

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Lilly Rose skrev (8 timer siden):

Jeg tror hun må finne på noe nytt og fornye seg selv. Hun fremstår som oppslukt i eget speilbilde.

Og snart er hun for gammel til å være interessant som forbilde for unge kvinner. Både når det gjelder utseende og trening. 

• Liker 5
Skrevet
M.H85 skrev (7 timer siden):

De springer jo å trener styrke hver dag. Tviler man få se henne ligge flat rett ut med litt bustete hår og sole seg på stranden mens hun drikker en iskald cola😅

Og den kroppen hennes er meget bra trent, få har slik kropp MEN når det koster så innmari for å få en slik kropp hadde jeg hellet valgt en litt løsere kropp og mer kos anyday, for de jobber seg jo ihjel for å se så trente ut. 😌

Og har nok brukt noen hjelpemidler for å få den slik den er 😎

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...