Snødronninga Skrevet 30. juni 2023 #84741 Skrevet 30. juni 2023 Sommer2023 skrev (1 time siden): Dette er mitt første innlegg her, og jeg er en godt voksen dame, som følger CBE. Følte å skrive til henne på Instagram for den treningen hennes er ikke sunn . Skrev følgende : Hvorfor i huleste trener du når det er så varmt?? Dette virker helt manisk …. Fikk dette tilbak: Hvorfor skal jeg ikke trene når det er varmt..? 😅 Varmen gjør jo bare at det blir tyngre og man må tilpasse intensiteten. Har absolutt ingenting med mani å gjøre Høres ut som en dårlig unnskyldning for å slippe å trene 😄 På DM eller som kommentar i et innlegg? Alt med måte, mener jeg. Jo, dette er mani og tvangspreget trening. Ikke en gang på ferie kan det gå EN dag uten løping. Når det er så grusomt å løpe, så må uansett gjennomføres, ellers føler hun seg ikke vel. Det virker som dét er tankemønsteret, og det høres ikke sunt ut. Når jeg ser opplegget deres, får jeg bare lyst til å bruke sunn fornuft og trene på min egen måte. 12 1
Jobbermedbarn Skrevet 30. juni 2023 #84742 Skrevet 30. juni 2023 De kan jo ikke ha troen på netfit selv slik de holder på. De må jo se at det de driver med er verdens dårligste reklame for en treningsportal. Fortsatt noen timer igjen av juni, men det er vel ingen som holder pusten? 24
Stargaze Skrevet 30. juni 2023 #84743 Skrevet 30. juni 2023 Skal jammen meg kontakte hotellet, og spørre hva i all verden de driver med. Er nok i målgruppen til en ferie dere. Men takk, nei takk. ———- De promoterer jo ikke hotellet i det hele tatt, bare seg selv. Ikke mye research i utplukkingen der. 18 3
Hulderen Skrevet 30. juni 2023 #84744 Skrevet 30. juni 2023 Frisk Frosk skrev (På 29.6.2023 den 15.05): Hadde Lars Kristian Eriksen hatt en seriøs utdannelse så hadde han mistet sin autorisasjon. Altså - folk både i Norge og i utlandet reagerer på hans bokstavelige livsfarlige innhold, og Lars Kristian Eriksen / coach_Eriksens svar er at det ikke er farlig å være tørst... Det er så man nesten ikke tror det man leser. Det handler ikke om å være tørst. Det handler om fysiologisk dehydrering og oppvarming som raskt kan føre til en livsfarlig tilstand. I tillegg var han alene på tur når han holdt på med denne idiotien. Lars Kristian Eriksen burde fradømmes enhver rett til å uttale seg om kropp og helse og trening, for det han gjør her kan føre til at andre, som måtte ønske å følge hans idiotiske "forbilde", bokstavelig talt kan dø av det. #Apollo - DETTE er det dere samarbeider med! Det er helt uforsvarlig av Apollo å ha denne mannen som instruktør på en treningsreise i varmere strøk. Han kan forårsake andres død, kona har ingen utdannelse innen trening og helse (bortsett fra en yogalærerutdannelse på fire helgeøkter og noe nettundervisning og som ikke oppfyller kravene til sertifiseringen The Shala gir elevene sine). #Apollo - denne treningsreisen må dere avlyse, for disse to er på ingen måte forsvarlig å samarbeide med! #Apollo - skjer det noe med deltakerne på denne reisen, så vil det komme frem at dere er blitt advart mot å samarbeide med disse influencerne lang tid før reisen, faktisk et halvår + før reisen. Hvis reisen likevel blir gjennomfør med disse to, og noe skjer, så vil Apollo være ansvarlig, siden dere aksepterte risikoen. #Apollo - avlys alt samarbeid med disse useriøse influencerne. Har du gitt denne tilbakemeldingen direkte til Apollo? Hashtag funker ikke på KG. 14 8
Frisk Frosk Skrevet 30. juni 2023 #84745 Skrevet 30. juni 2023 FruRosa skrev (5 timer siden): 1.bilde: Nok en deilig treningsøkt (Stillbilde fra video) 2.bilde: Har hun glemt den tiden løpingen i kjelleren var en svettefest som gjorde henne dryppende våt? Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Må ikke egentlig alle snapper herfra reklame-merkes? Alle snapper fra oppholdet blir vel reklame..? Jo, dette er helt umerket reklame for ICIW treningstøy, som hun akkurat har hatt annonsesamarbeid med. Dette har fremdeles reklameverdi for ICIW, og det skal derfor merkes. Hun bruker ICIW på Netfit.no også rundt samme tid hun hadde reklamesamarbeidet for treningstøyet - ergo skulle også bildene på Netfit.no vært merket med reklame. Bare å klage inn til Forbrukertilsynet igjen: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss 20
Minnie Mus Skrevet 30. juni 2023 #84746 Skrevet 30. juni 2023 5 minutter siden, Frisk Frosk said: Jo, dette er helt umerket reklame for ICIW treningstøy, som hun akkurat har hatt annonsesamarbeid med. Dette har fremdeles reklameverdi for ICIW, og det skal derfor merkes. Hun bruker ICIW på Netfit.no også rundt samme tid hun hadde reklamesamarbeidet for treningstøyet - ergo skulle også bildene på Netfit.no vært merket med reklame. Bare å klage inn til Forbrukertilsynet igjen: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Er treningsklærne til ICAW så slække i midjen at man må holde dem på plass??? 26 11
Kinder Skrevet 30. juni 2023 #84747 Skrevet 30. juni 2023 Sommer2023 skrev (2 timer siden): Dette er mitt første innlegg her, og jeg er en godt voksen dame, som følger CBE. Følte å skrive til henne på Instagram for den treningen hennes er ikke sunn . Skrev følgende : Hvorfor i huleste trener du når det er så varmt?? Dette virker helt manisk …. Fikk dette tilbak: Hvorfor skal jeg ikke trene når det er varmt..? 😅 Varmen gjør jo bare at det blir tyngre og man må tilpasse intensiteten. Har absolutt ingenting med mani å gjøre Høres ut som en dårlig unnskyldning for å slippe å trene 😄 Jeg følger ikke CBE, så det jeg skriver videre må tas med det forbeholdet. Men av det lille jeg har fått med meg, så virker hun å egentlig mislike trening. Det er følelsen hun får etter trening hun liker. Så hva er det egentlig hun mangler i hverdagen, som gjør det så viktig for henne å få oppleve den følelsen hun får etter trening hver eneste dag? Selv på dager hun syns det er helt grusomt å trene? Selvfølgelig er det å trene og holde seg i form viktig, men CBE kunne fint unngått noen dager med løpeturer/intervaller innimellom, uten at det hadde gått utover helsa (kanskje ville det ha påvirket helsa hennes positivt også?). Kanskje, om hun klarte å ha et så avslappet forhold til trening, ville hun da etterhvert oppleve at selve treningen også er gøy og givende. Jeg har et mer normalt forhold til trening, og er der at jeg syns det er kjekt å trene. Det er en aktivitet jeg liker å gjøre. Men hadde jeg plutselig fått et tvangspreget forhold til treninga, ville jeg også gradvis utviklet et anstrengt og vanskelig forhold til trening. 26 4
Lilly Rose Skrevet 30. juni 2023 #84748 Skrevet 30. juni 2023 MacBeth skrev (2 timer siden): Akkurat her er jeg nær på å gi dem cred for å IKKE filme andre gjester. Nekter å tro at dette er en bevisst handling fra dems side, mer en konsekvens av selvopptatthet, men fremdeles veldig fint. Jeg hadde ikke likt at jeg ble eksponert på den måten uten å vite om det. Jeg savner uansett som nevnt i tråden her allerede, en oversikt over hotellet, resepsjonen og matservering, beliggenhet, og andre relevante ting som basseng område og tilgjengelighet til stranda feks. Jeg tenkte mer oversiktsbilde over plassen og gjestene i forbifarten og fasilitetene hotellet har å tilby. Men, gjerne like så greit at de ikke filmer gjester. 9
Frisk Frosk Skrevet 30. juni 2023 #84749 Skrevet 30. juni 2023 Sommer2023 skrev (3 timer siden): Dette er mitt første innlegg her, og jeg er en godt voksen dame, som følger CBE. Følte å skrive til henne på Instagram for den treningen hennes er ikke sunn . Skrev følgende : Hvorfor i huleste trener du når det er så varmt?? Dette virker helt manisk …. Fikk dette tilbak: Hvorfor skal jeg ikke trene når det er varmt..? 😅 Varmen gjør jo bare at det blir tyngre og man må tilpasse intensiteten. Har absolutt ingenting med mani å gjøre Høres ut som en dårlig unnskyldning for å slippe å trene 😄 Totalt blottet for profesjonelt svar fra Caroline Berg Eriksen. Den siste setningen gir inntrykk av å være et spark til deg @Sommer2023, at du forsøker å finne på dårlige unnskyldninger for å slippe å trene (underforstått, du er lat, har ikke selvdisiplin o.l.). Ikke sikkert det er slik hun mener det, men det er inntrykket hun gir, ut fra hvordan hun ellers svarer på lignende spørsmål. Videre avslører hun at hun virkelig ikke har kunnskap eller kompetanse til formidle trening til andre. (#Apollo...) Hadde Caroline Berg Eriksen hatt utdannelse i og kompetanse på trening så hadde hun kommet med en forklaring på hva man må gjøre hvis man skal trene når det er så varmt, hun ville kommet med en advarsel om at det er mange som absolutt IKKE bør trene når det er så varmt, osv. Men CBE gjør ikke det. Hun spør til og med hvorfor HUN ikke skal trene når det er varmt - med en latteremoji etterpå. Og så kommer hun med et kunnskapsløst svar etterpå om at varmen gjør det tyngre og man må tilpasse, uten noen forbehold, selv om hun ikke aner hvem som spør om dette. Men det er jo ikke så rart de holder på som de gjør, LKE har lagt ut bilde i dag hvor han "som vanlig" ikke har med seg vann på topptur, selv om det til og med står advarsler om å ikke legge ut på turen uten vann. Om disse to skader seg selv, så får de bare gjøre det. Men de har ingen rett til å utsette andre for alvorlig skade og helserisiko med disse vanvittig kunnskapsløse innleggene LKE og CBE legger ut om dagen. 34 9
solmåneogstjerner Skrevet 30. juni 2023 #84750 Skrevet 30. juni 2023 Frisk Frosk skrev (33 minutter siden): Jo, dette er helt umerket reklame for ICIW treningstøy, som hun akkurat har hatt annonsesamarbeid med. Dette har fremdeles reklameverdi for ICIW, og det skal derfor merkes. Hun bruker ICIW på Netfit.no også rundt samme tid hun hadde reklamesamarbeidet for treningstøyet - ergo skulle også bildene på Netfit.no vært merket med reklame. Bare å klage inn til Forbrukertilsynet igjen: https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/Tips_oss Sikkert enkelte som blir påvirket til å kjøpe disse klærne, og er enig i det du sier om at det har reklameverdi. Men: Jeg er like gammel som CBE, og kunne sikkert vært en fin og nyttig følger, men jeg vil da ikke springe rundt i parken i klær som offentliggjør hele underlivet mitt, i detalj. Og magen, og brystpartiet og rumpa.... Vil selvsagt heller ikke bli kjempelysten på å kjøpe ting som er så åpenbart reklame og påvirkning, ihvertfall ikke fra noen som driver med alt hun driver med, og ikke noe annet. Det blir jo gjentakelser; helsefarlig kroppsfokus og trening, helsefarlig utnyttelse av egne barn, latterlig fremstilling av seg selv. Kommer ikke til å handle noe fra dette merket. 23 4
solmåneogstjerner Skrevet 30. juni 2023 #84751 Skrevet 30. juni 2023 Minnie Mus skrev (33 minutter siden): Er treningsklærne til ICAW så slække i midjen at man må holde dem på plass??? Det er jo bare fordi hun har en så fantastisk kropp 7
Jobbermedbarn Skrevet 30. juni 2023 #84752 Skrevet 30. juni 2023 Frisk Frosk skrev (17 minutter siden): Totalt blottet for profesjonelt svar fra Caroline Berg Eriksen. Den siste setningen gir inntrykk av å være et spark til deg @Sommer2023, at du forsøker å finne på dårlige unnskyldninger for å slippe å trene (underforstått, du er lat, har ikke selvdisiplin o.l.). Ikke sikkert det er slik hun mener det, men det er inntrykket hun gir, ut fra hvordan hun ellers svarer på lignende spørsmål. Videre avslører hun at hun virkelig ikke har kunnskap eller kompetanse til formidle trening til andre. (#Apollo...) Hadde Caroline Berg Eriksen hatt utdannelse i og kompetanse på trening så hadde hun kommet med en forklaring på hva man må gjøre hvis man skal trene når det er så varmt, hun ville kommet med en advarsel om at det er mange som absolutt IKKE bør trene når det er så varmt, osv. Men CBE gjør ikke det. Hun spør til og med hvorfor HUN ikke skal trene når det er varmt - med en latteremoji etterpå. Og så kommer hun med et kunnskapsløst svar etterpå om at varmen gjør det tyngre og man må tilpasse, uten noen forbehold, selv om hun ikke aner hvem som spør om dette. Men det er jo ikke så rart de holder på som de gjør, LKE har lagt ut bilde i dag hvor han "som vanlig" ikke har med seg vann på topptur, selv om det til og med står advarsler om å ikke legge ut på turen uten vann. Om disse to skader seg selv, så får de bare gjøre det. Men de har ingen rett til å utsette andre for alvorlig skade og helserisiko med disse vanvittig kunnskapsløse innleggene LKE og CBE legger ut om dagen. Er veldig enig. Den siste setningen i svaret er totalt unødvendig og utrolig lite kundevennlig. Samtidig så sier det alt om denne bedriften, de kommer aldri til og lykkes med denne holdningen, det er garantert. 15 6
M.H85 Skrevet 30. juni 2023 #84753 Skrevet 30. juni 2023 MacBeth skrev (3 timer siden): Jeg var mer overraska over at bålet IKKE er der, mt på at det er (var?) bålforbud på st.hans i største delen av Sør Norge... 🤷♀️ Ja stemme var forbud. Så bål var gjerne feil av meg skrive,men du vet hvertfall glade barn med is i hånden liksom😅 Alt er så tilgjort. 4
FruRosa Skrevet 30. juni 2023 #84754 Skrevet 30. juni 2023 Minnie Mus skrev (1 time siden): Er treningsklærne til ICAW så slække i midjen at man må holde dem på plass??? Hun drar ALLTID i bukselinningene og/eller hestehalen. Alltid!!! 22
M.H85 Skrevet 30. juni 2023 #84755 Skrevet 30. juni 2023 MÅ de løpe hver dag på ferie. Hvem gjør det hver dag i 30 grader. Jeg ligger som en slakt på stranden da😂 Men med de trente kroppene er det vel trening 365 dager i året🙈 1 is = ut på løpetur få bort kaloriene🤷 Jeg ville kalt det trenings leir ikke ferie. 😅 19
Gjest Xstrella Skrevet 30. juni 2023 #84756 Skrevet 30. juni 2023 Kjedelig å bare se de løpe. Hva med å finne på noe morsommere. Spille badminton på stranden f.eks? Å nei, da får vi ikke se den stramme og plettfrie kroppen hennes.
Skrottefar Skrevet 30. juni 2023 #84757 Skrevet 30. juni 2023 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Om disse to skader seg selv, så får de bare gjøre det. Ja, det vil kanskje få de til å lære, men de lærer jo aldri, MEN, de burde i alle fall ikke påvirke andre til å være like ille som hva de selv er, og håper virkelig ikke at noen lar seg påvirke 6
Keaton Skrevet 30. juni 2023 #84758 Skrevet 30. juni 2023 Hvor mye er nok? Tro det eller ei, men for å vedlikeholde formen gjennom et par ferieuker, holder det at du trener 2-3 ganger i uken. Fokuser på fart og kortere økter med skikkelig innsats (intervaller og tempoøkter). Får du til flere økter utover dette, er det ren bonus. https://www.sats.no/magasin/trening/kondisjonstrening/slik-beholder-du-lopeformen-gjennom-sommeren 10 4
På besøk Skrevet 30. juni 2023 #84759 Skrevet 30. juni 2023 Netfit burde jo nå daglig legge ut raske ferieøkter man kan gjennomføre uten utstyr. Det finnes utallige treningsinfluensere som legger ut masse nå - oppskrifter, økter, inspirasjon og motivasjon. Er det 2 måneder siden hun skrøt av å ha spilt inn en løpeøkt til netfit der hun instruerte hele veien? Det legger Cathrine collins ut flere ganger i uka (til betalende kunder). I tillegg åpner både hun og Desiree Andersen enkeltøkter i portalen sin, slik at vi som potensielle kunder kan få prøve hele økter. Jeg har siste uka kjøpt produkter fra de jeg følger på instagram for over 1000 kroner, av folk som er i feeden min hver dag, som jobber hver dag og som lytter til hva "brukerne" vil ha. 19 2
Justlooking Skrevet 30. juni 2023 #84760 Skrevet 30. juni 2023 Jeg skrev tidligere at det bassengbildet med rumpa ute minnet meg om første gang jeg ble klar over Finkygine som gjorde akkurat det samme. For det kom i media. Det med funkygine er veldig mange år siden som jeg også skrev. Det var ikke kritikk av funkygine for hun har kommet mye lenger siden det - mens poenget mitt egentlig var at det var en ren etterligning av dette fra Caroline sin side. Trodde hun at hun ville få bildet i media som funkygine? Finner ikke igjen det jeg skrev men samma det 😊 Det jeg lurer på nå, er at hvorfor tilståelsesdommen fra LKE om nedriping av bil til en som han ikke likte kommentaren til IKKE kom i media den gangen. Med tanke på at Bjørnar Moxnes i rødt kom i media for et forelegg han har fått pga tyveri. Vet jo han er mye mer kjent selvfølgelig - men hvordan fant media denne saken og ikke saken om LKE som var mye mer alvorlig? 14 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå