Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
17 minutter siden, M.H85 said:

Bort*

Tips:

På egne innlegg har du en Edit-knapp så du kan redigere innleggene dine:

image.png.fe6cfa89d9af12db96c5f9b07fb6e2e9.png

I beste mening. 🙂

Endret av CityCityBangBang
  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
CityCityBangBang skrev (17 minutter siden):

Tips:

På egne innlegg har du en Edit-knapp så du kan redigere innleggene dine:

image.png.fe6cfa89d9af12db96c5f9b07fb6e2e9.png

I beste mening. 🙂

Takk! Det visste jeg ikke🤣Skal huske på det.😊

• Liker 3
Skrevet
Linazer skrev (4 timer siden):

Nederst i midten er det et "søkeikon". Klikk på det så skriver du fru Johansen i feltet, da dukker hun opp.

Takk for svar 😊

• Liker 1
Skrevet
Linazer skrev (5 timer siden):

Nederst i midten er det et "søkeikon". Klikk på det så skriver du fru Johansen i feltet, da dukker hun opp.

Finner det ikke. Har til og med forsøkt å søke på disboard etter server. Er jeg for gammel til å skjønne hvordan jeg skal gjøre dette? 🙈🙈 

• Liker 2
Skrevet
Inocybe skrev (3 timer siden):

Nå forventer du nok litt mye av LKE 🙈. Det er tross alt samme fyr som overså høydekurvene da han planla sykkelturen på Dovre. Og det som skulle ha vært en rolig behagelig førsteetappe viste seg å ha betydelig stigning med de i forveien alt for tunge sykkelvognene. Stakkers CBE ble helt utslitt og veldig sur og frustrert. Ikke overraskende ble hun syk og måtte bryte noen dager senere.
Kart og turplanlegging er nok enda en av LKEs ikke så sterke sider.

Men ja, fyren er håpløs. Driter seg ut ved å først ikke være beredt, dernest rote seg bort såpass han ikke orker å løpe hjem og så i god LKE-ånd avslutte med å forsvare dårsskapen sin og der med sementere hans ukyndighet. Han bør være lettet det ikke gikk verre og ellers holde kjeft. 

Og så på toppen skryte av at taxisjåføren ikke var så fornøyd med å få svetten hans etterlatt i bilsetene sine. Jeg grøsser. 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Skrevet
Bulsara skrev (22 timer siden):

Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten!

kilde: CBEs IMG_3562.thumb.jpeg.5dad7420416c6c0a67c6ae4b6ec1fa49.jpegIG story 

Har de barna med seg?

Ble litt nyskjerrig på hotellet for det så jo veldig flott ut. Da jeg prøvde å legge inn en booking for å se pris fikk jeg kun mulighet til å velge «Antall voksne» og ikke barn. Så mulig dette er et barnefritt hotell utelukkende for voksne. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Sandie skrev (14 minutter siden):

Har de barna med seg?

Ble litt nyskjerrig på hotellet for det så jo veldig flott ut. Da jeg prøvde å legge inn en booking for å se pris fikk jeg kun mulighet til å velge «Antall voksne» og ikke barn. Så mulig dette er et barnefritt hotell utelukkende for voksne. 

Dette hadde vært kjekk informasjon i reklamen. Men neida, her skal #reklame underkommuniseres og kroppen til Berg Eriksen fremheves og bejubles. Ræva reklame, bokstavelig talt.

• Liker 35
  • Nyttig 3
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (10 minutter siden):

Dette hadde vært kjekk informasjon i reklamen. Men neida, her skal #reklame underkommuniseres og kroppen til Berg Eriksen fremheves og bejubles. Ræva reklame, bokstavelig talt.

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 11
Gjest NordreSving
Skrevet

De er to alen av samme stykke. Etter endt økt poster LKE bilde av en vanlig is med påskrift «Earned it». Det er budskapet sitt det. Og de skal liksom inspirere? Til hva da? 

Gjest Bulsara
Skrevet
Sandie skrev (55 minutter siden):

Har de barna med seg?

De hadde de med seg på flyplassen, men etter det har de ikke vist dem frem. Mulig de er med CBEs mor og far. De har vel en leilighet i nærheten?
Bare bra det at de ikke vises frem og også er med voksne som ikke må løpe manisk hver eneste dag. Men de løper jo ikke sammen, så det kan vel også tyde på at den ene er med barna. Eller så vil LKE trene hardere enn CBE. 

Skrevet
NordreSving skrev (14 minutter siden):

De er to alen av samme stykke. Etter endt økt poster LKE bilde av en vanlig is med påskrift «Earned it». Det er budskapet sitt det. Og de skal liksom inspirere? Til hva da? 

I tillegg til at han nå har flere bilder/videoer av egne ben som ikke kan kalles annet enn proana for menn.

Han har nå en så lav fettprosent at det er risikabelt. Er nok heller ikke uten grunn at han føler han må legge ut en legeerklæring på at han er frisk...

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Bulsara skrev (17 minutter siden):

De hadde de med seg på flyplassen, men etter det har de ikke vist dem frem. Mulig de er med CBEs mor og far. De har vel en leilighet i nærheten?
Bare bra det at de ikke vises frem og også er med voksne som ikke må løpe manisk hver eneste dag. Men de løper jo ikke sammen, så det kan vel også tyde på at den ene er med barna. Eller så vil LKE trene hardere enn CBE. 

Tror det er 12-årsgrense på hotellet.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
neon_sun skrev (2 minutter siden):

Tok en tur innpå hotellets instagram, og de har gjort jobben ganske enkel for det norske paret 😂

Kilde:

https://instagram.com/grandhorizongrancanaria?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Screenshot_20230629_223020_com.instagram.android.jpg

Er det eget basseng knyttet til den enkelte leilighet/bungalow? Det kan jo være fint å få vite slikt, jeg kan i alle fall ikke tenke meg å bo på samme sted som rumpedamer utstyrt med ekshibisjonistiske fotoassistenter

• Liker 34
  • Nyttig 8
Skrevet

Det ble lagt ut bilde av ungene på vei til middag for en liten halvtime siden.

• Liker 4
Gjest Bulsara
Skrevet
Pust skrev (1 minutt siden):

Er det eget basseng knyttet til den enkelte leilighet/bungalow? Det kan jo være fint å få vite slikt, jeg kan i alle fall ikke tenke meg å bo på samme sted som rumpedamer utstyrt med ekshibisjonistiske fotoassistenter

Noen leiligheter har eget basseng på terrassen. Noen har en hot tub og noen har ingenting. Paret opplyser ikke akkurat spesielt mye om praktiske ting, som at barn under 12 ikke har adgang. Det er jo vesentlig for mange. 

Men de er kanskje hyret inn for å formidle en stemning? Mer enn selve fakta og info. Kanskje er det tenkt at om stemningen fenger såpass, klarer folk selv å trykke på lenken. Jeg kan ingenting om reklame, men det må jo handle om det, ellers er det virkelig elendig arbeid,

Skrevet
FruRosa skrev (8 minutter siden):

Det ble lagt ut bilde av ungene på vei til middag for en liten halvtime siden.

Kan hende de har fått lov å ha ungene der, men det står at man må være 12 år. 

IMG_3869.png

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Bulsara skrev (8 minutter siden):

Noen leiligheter har eget basseng på terrassen. Noen har en hot tub og noen har ingenting. Paret opplyser ikke akkurat spesielt mye om praktiske ting, som at barn under 12 ikke har adgang. Det er jo vesentlig for mange. 

Men de er kanskje hyret inn for å formidle en stemning? Mer enn selve fakta og info. Kanskje er det tenkt at om stemningen fenger såpass, klarer folk selv å trykke på lenken. Jeg kan ingenting om reklame, men det må jo handle om det, ellers er det virkelig elendig arbeid,

De lenkene de presenterer er nesten usynlige, jeg la faktisk ikke merke til dem i de første annonsene.

• Liker 12
Skrevet
Frisk Frosk skrev (32 minutter siden):

I tillegg til at han nå har flere bilder/videoer av egne ben som ikke kan kalles annet enn proana for menn.

Han har nå en så lav fettprosent at det er risikabelt. Er nok heller ikke uten grunn at han føler han må legge ut en legeerklæring på at han er frisk...

Hallo, Lars Kristian Eriksen er faktisk ikke så tynn. Litt igjen før han er skikkelig fit sa min bedre halvdel.. 

Skrevet

Den poseringen ved bassenget! Noe så forvridd og anspent og lite naturlig skal man lete lenge etter. Direkte ubehagelig å se på. 
Prøv deg på en mer naturlig vri, CBE. Det er neppe noen som er spesielt interessert i kroppen din uansett 😵‍💫

• Liker 15
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...