FruRosa Skrevet 29. juni 2023 #84581 Skrevet 29. juni 2023 Denne mannen er et minst like farlig forbilde som sin poseringskone! 20 20
Jobbermedbarn Skrevet 29. juni 2023 #84582 Skrevet 29. juni 2023 Klink skrev (4 minutter siden): Hun stikker nå ut rumpa og er lettkledd. Det er også på noen få bilder fokus på hennes kropp, bare at den ser sterkere ut enn cbe sin. Fokuset er likevel på kropp når du legger ut bilde i treningstopp som stopper over navlen tatt under i fra slik at en ser rett på magen hennes. Vi er uenige, ser ikke noe poeng å diskutere det videre. 11
Klink Skrevet 29. juni 2023 #84583 Skrevet 29. juni 2023 Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå): Vi er uenige, ser ikke noe poeng å diskutere det videre. Den er grei.
Ikkenoledig Skrevet 29. juni 2023 #84584 Skrevet 29. juni 2023 Bulsara skrev (9 timer siden): Reklame for hotellet- med rumpa i fokus. Ikke et sted jeg vil dra med barna. Har ingenting imot kropp, men seksualisert kropp blandet med barn klarer jeg meg uten! kilde: CBEs IG story Ok, jeg kommenterer aldri bilder som dette, men hun sitter faktisk på knærne for å få rumpa over vannkanten. hadde hun stått og heist seg opp på armene for å komme over kanten hadde det vært mer naturlig ting å gjøre, men dette er kun for å vise frem rumpa og få den til å se større ut🤦🏼♀️ 43 4
Stargaze Skrevet 29. juni 2023 #84585 Skrevet 29. juni 2023 FruRosa skrev (9 minutter siden): Denne mannen er et minst like farlig forbilde som sin poseringskone! Han kan nok klare seg uten drikke de første 10k hvis han har tilført væske og har god væskebalanse før han starter. Etter 10k bør det tilføres væske med karbohydrater og salt, som sportsdrikk feks, ikke bare vann. Både for å sikre væskebalansen, men også for å forberede og komme i gang med god restitusjon. Slik han holder på og balanserer på kanten i det han informerer om gjør at jeg aldri ville valgt ham som coach. Han vet ikke hva de han snakker til tåler og fremstår kunnskapsløs. Gode råd må være tilpasset dem han «snakker» til. Altså hvem som helst, og alle slags kropper. Men han tilpasser slle råd til SEG🙄 altså ingen god coach 28 14
Populært innlegg Isild Skrevet 29. juni 2023 Populært innlegg #84586 Skrevet 29. juni 2023 Kjenner sin egen væskebalanse og svetterate? Og argumenterer for at "will do it again" (løpe timesvis i stekende varme - uten å ta med vann) Spør hvem som helst annen trener/coach! De vil svare : "HUSK Å DRIKKE VANN!" Jeg forstår ikke hva denne liksom-coachen egentlig babler om - som vanlig. 47 9
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #84587 Skrevet 29. juni 2023 Torden skrev (På 27.6.2023 den 18.13): https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Vbjo4W/paa-kurs-for-aa-bli-italia-proff Skulle bli Italia-proff, da🇮🇹⚽️🍕🍝 Måtte lese den gamle artikkelen🤣 Ble ingen Italia på han, og dette da: Eriksen er en del av "playboy-generasjonen" i Lyn, de yngre spillerne som ikke går med hvite sokker i slippersene - slik de godt voksne lagkameratene gjorde da de var på samme alder. Unggutten går kledd i siste skrik fra Bogstadveien, og har gjerne et stort sølvkors hengende rundt halsen. 😊😊😊 De er nok en god match på det overfladiske. 41 1
M.H85 Skrevet 29. juni 2023 #84588 Skrevet 29. juni 2023 M.H85 skrev (Akkurat nå): Måtte lese den gamle artikkelen🤣 Ble ingen Italia på han, og dette da: Eriksen er en del av "playboy-generasjonen" i Lyn, de yngre spillerne som ikke går med hvite sokker i slippersene - slik de godt voksne lagkameratene gjorde da de var på samme alder. Unggutten går kledd i siste skrik fra Bogstadveien, og har gjerne et stort sølvkors hengende rundt halsen. 😊😊😊 De er nok en god match på det overfladiske. 😊😊😊😊 skulle være🤣
Frøkenfryden Skrevet 29. juni 2023 #84589 Skrevet 29. juni 2023 Isild skrev (41 minutter siden): Kjenner sin egen væskebalanse og svetterate? Og argumenterer for at "will do it again" (løpe timesvis i stekende varme - uten å ta med vann) Spør hvem som helst annen trener/coach! De vil svare : "HUSK Å DRIKKE VANN!" Jeg forstår ikke hva denne liksom-coachen egentlig babler om - som vanlig. Jeg har en funksjonshemming og kan ikke løpe, men ville og tenkt at man kan falle og slå seg og bli ventende på hjelp, og da er vel også vann være lurt? Eller er man ikke beredt sånn på joggetur? 21 4
FruRosa Skrevet 29. juni 2023 #84590 Skrevet 29. juni 2023 De bommet jo stygt på å mangle vann på en famøs fjelltur også, så å hevde at "det er ikke farlig å være tørst" faller på sin egen urimelighet. 36 10
Sophia_08 Skrevet 29. juni 2023 #84591 Skrevet 29. juni 2023 1 minutt siden, Frøkenfryden said: Jeg har en funksjonshemming og kan ikke løpe, men ville og tenkt at man kan falle og slå seg og bli ventende på hjelp, og da er vel også vann være lurt? Eller er man ikke beredt sånn på joggetur? Men han orker ikke drasse med seg "ting" på tur 🙄 Finnes jo gode løsninger for dette (camelbak f.eks), men men.. at han gikk seg vill i tillegg er jo argument nok for å ta med vann på tur i ukjent (?) sydenterreng. Og hvorfor lager han et poeng av (på bildet i story) at det var risky/dumt ("No water😬"), hvis dette ikke var noe stress for han? Virker som han fikk kritikk i etterkant og måtte ro seg i land med at han ikke hadde gjort noen feilberegninger whatsoever (som vanlig...) 31 3
Populært innlegg Felis Skrevet 29. juni 2023 Populært innlegg #84592 Skrevet 29. juni 2023 Hvordan i all verden klarte han å løpe seg bort? Han hadde da med seg telefon?! Jeg antar at den har en kartfunksjon? Hadde han ingen plan før han løp av gårde? Er dette hva man har i vente på treningsturen? Løpetur i solsteika med en coach som totalt mangler retningssans og ikke klarer å planlegge? Skal man basere seg på å ta taxi hjem? Eller stiller Apollo med buss, siden det er snakk om en hel gruppe mennesker? Det er helt merkelig å publisere dette, skjønner han ikke hvor dårlig reklame det er? 55 12
Spanky Skrevet 29. juni 2023 #84593 Skrevet 29. juni 2023 Felis skrev (10 minutter siden): Hvordan i all verden klarte han å løpe seg bort? Han hadde da med seg telefon?! Jeg antar at den har en kartfunksjon? Hadde han ingen plan før han løp av gårde? Er dette hva man har i vente på treningsturen? Løpetur i solsteika med en coach som totalt mangler retningssans og ikke klarer å planlegge? Skal man basere seg på å ta taxi hjem? Eller stiller Apollo med buss, siden det er snakk om en hel gruppe mennesker? Det er helt merkelig å publisere dette, skjønner han ikke hvor dårlig reklame det er? Telefonen ble da brukt til å filme med, så kan ikke forvente at han bruker den til noe så uproft som et kart. 29 2
Populært innlegg FruRosa Skrevet 29. juni 2023 Populært innlegg #84594 Skrevet 29. juni 2023 LK har sprunget (seg vill) uten vann siden han var liten gutt, så dette kan han! 61 8
Keaton Skrevet 29. juni 2023 #84595 Skrevet 29. juni 2023 Ikkenoledig skrev (1 time siden): Ok, jeg kommenterer aldri bilder som dette, men hun sitter faktisk på knærne for å få rumpa over vannkanten. hadde hun stått og heist seg opp på armene for å komme over kanten hadde det vært mer naturlig ting å gjøre, men dette er kun for å vise frem rumpa og få den til å se større ut🤦🏼♀️ Ja, hun har beina bøyd og Funkygine skriver faktisk om sitt eget bilde: «hun henger over bassengkanten med en kraftig tilt i bekkenet.» 6
Keaton Skrevet 29. juni 2023 #84596 Skrevet 29. juni 2023 Sophia_08 skrev (38 minutter siden): Men han orker ikke drasse med seg "ting" på tur 🙄 Finnes jo gode løsninger for dette (camelbak f.eks), men men.. at han gikk seg vill i tillegg er jo argument nok for å ta med vann på tur i ukjent (?) sydenterreng. Og hvorfor lager han et poeng av (på bildet i story) at det var risky/dumt ("No water😬"), hvis dette ikke var noe stress for han? Virker som han fikk kritikk i etterkant og måtte ro seg i land med at han ikke hadde gjort noen feilberegninger whatsoever (som vanlig...) Han drasser da ofte droner med seg på joggeturer? Viktigere enn vann, sikkert. 24 5
FrkGordon Skrevet 29. juni 2023 #84597 Skrevet 29. juni 2023 Stargaze skrev (1 time siden): Han kan nok klare seg uten drikke de første 10k hvis han har tilført væske og har god væskebalanse før han starter. Etter 10k bør det tilføres væske med karbohydrater og salt, som sportsdrikk feks, ikke bare vann. Både for å sikre væskebalansen, men også for å forberede og komme i gang med god restitusjon. Slik han holder på og balanserer på kanten i det han informerer om gjør at jeg aldri ville valgt ham som coach. Han vet ikke hva de han snakker til tåler og fremstår kunnskapsløs. Gode råd må være tilpasset dem han «snakker» til. Altså hvem som helst, og alle slags kropper. Men han tilpasser slle råd til SEG🙄 altså ingen god coach Han er jo helt bak mål! Jeg ville tenkt at det jo er mer viktig å med drikke i den varmen, på fjellet, i ukjent terreng og land, men han er vel verdensmester i egen kropp, så da går det fint? En drikkevest med to softflask (som han har vist han har, jeg har tilsvarende selv) veier ingenting, selvfølgelig vekten av vannet 🤪, og sitter så tett på kroppen at den ikke er i veien i det hele tatt, så det argumentet er jo bare tullete. Hørte Pølsas (ØP) podcast etter det ekstremt varme ultrabirken, han tar totalt motsatt tilnærming; drikk så mye vann dere klarer, folkens! Hadde til og med salttabletter pga den enorme svettemengden i den varmen. Vet hvem jeg hadde valgt som trener mot neste maraton/ultra - for å si det sånn! en ting kan vi jo være glad for med denne ferien da; hunden har det sikkert supert! 27 8
Hallepalle2 Skrevet 29. juni 2023 #84598 Skrevet 29. juni 2023 FruRosa skrev (2 timer siden): Denne mannen er et minst like farlig forbilde som sin poseringskone! Og hvorfor poster han spørsmålet på norsk og svarer på engelsk? Da vet vel ikke alle (?) de engelskspråklige følgerne hva han svarer på? Av alt han foretar seg så er vel det at han insisterer å drifte kanalen på engelsk noe av det mest tåpelige. 21 3
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 29. juni 2023 Populært innlegg #84599 Skrevet 29. juni 2023 For en tulling. "Jeg vil ikke anbefale andre å løpe uten vann,men altså, JEG trenger ikke å ha med meg vann!" ?? Han gikk seg vill og måtte til og med ta TAXI hjem fordi han var så tørst! Tenk om han hadde falt i steinrøysa og brukket beinet på turen og blitt liggende i timevis med knust mobil? LKE informerte videre om at taxisjåføren var svært misfornøyd med svettebadingen hans i baksetene 🤢 Makan til dra-til-oppførsel, av og til syns jeg direkte synd i CBE pga valg av make. 53 13
EmilieH Skrevet 29. juni 2023 #84600 Skrevet 29. juni 2023 Rastebenk skrev (1 minutt siden): For en tulling. "Jeg vil ikke anbefale andre å løpe uten vann,men altså, JEG trenger ikke å ha med meg vann!" ?? Han gikk seg vill og måtte til og med ta TAXI hjem fordi han var så tørst! Tenk om han hadde falt i steinrøysa og brukket beinet på turen og blitt liggende i timevis med knust mobil? LKE informerte videre om at taxisjåføren var svært misfornøyd med svettebadingen hans i baksetene 🤢 Makan til dra-til-oppførsel, av og til syns jeg direkte synd i CBE pga valg av make. Jeg hadde ikke holdt ut med han der 2 dager engang, at hun står ut med han er jo en gåte, men de er jo litt i samme gate så passer vel sammen. 20 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå