Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå):

Neivel. Men det hadde de sikkert skjønt. 

Det har de kanskje skjønt, men det gjør det dummere å kommentere på nå blir som å innrømme at de har gjort det. 

Og vanskeligere for dem å anmelde frujohansen. 

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jobbermedbarn skrev (Akkurat nå):

Og det er er en utrolig dårlig reklame for netfit og treningsreiser, ser de ikke det selv?🌸❤️

Jeg liker å trene selv og synes ikke CBE/LKE er inspirerende når de trener på seg sykdom og skader. De ser det nok ikke selv før det smeller. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (4 minutter siden):

Fru Johansen nevnte ikke at det var lke og cbe det handlet om. 

Jo, det kommer frem fordi det snakkes om kommentarfeltet til skobutikken. Kjent sak, som CBE også selv gikk til media med. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Er de på samme sted som det skal være treningsreise til høsten? Det er jo lurt å besøke stedet i forkant, slik at de er forberedt på hva som møter deltakerne. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
AntiBullshit skrev (4 timer siden):

Det er utvilsomt noe komisk med kontrasten i at fruen og mannen satser seg så voldsomt opp med pradabriller, falske designervesker, finkjemmet og krøllet hår, full sminke og høye hæler når de drar på sponsede ferier til granka – en destinasjon som for nordmenn flest ansees som desidert mest harry, tilgjengelig og folkelig. Hvem er det de tror de lurer?

Ser jo bare komisk ut når hun vakler overpyntet inn på de lokale restaurantene på granca 🤣🤣de aller fleste hår i shorts og t shirt og nyter nettopp det å ha en avslappet stil på Denne typen ferie. 

Endret av Pusern3
  • Liker 18
Skrevet
Klink skrev (7 minutter siden):

Fru Johansen nevnte ikke at det var lke og cbe det handlet om. 

Jeg fulgte Backmann og fikk med meg shitshowet og oppførselen til CBE og LKE. Da Fru Johansen kom ut med avsløringen om forfølgelse og diverse var det ikke vanskelig å skjønne hvem dette gjaldt. Opptredenen til CBE i etterkant av LKEs ulovligheter kan ikke omtales som noe annet enn patetisk.

• Liker 24
  • Nyttig 13
Skrevet
FruRosa skrev (22 minutter siden):

Ja, "få det på"!

Hadde vært dumt å gå glipp av en løpetur ved å lytte til kroppen og ta hensyn til varmen midt på dagen! 

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20230628-160624_Instagram.thumb.jpg.f10b7db1d687e4ee2597529753003c79.jpg

Sykt 

• Liker 4
Skrevet (endret)
Lilly Rose skrev (2 timer siden):

Jeg liker å trene selv og synes ikke CBE/LKE er inspirerende når de trener på seg sykdom og skader. De ser det nok ikke selv før det smeller. 

Det er ingen tvil om at livsstilen de har valgt går dem på nervene. De sliter begge med hyppige sykdomsperioder og dårlig nattesøvn. LKE sliter i tillegg med stadige treningsskader, det har han vel gjort i over 20 år. CBE sliter med angst på nettene og LKE har forfulgt, telefontrakassert og ripet opp noens bil. Dette er åpenbart ikke folk som er helt i vater. Noe som er fullstendig innafor naturligvis, å ikke være helt i vater, men disse to fremmer jo livsstilen sin som sunn. Der de beviselig både spiser og drikker ultraprosessert helfabrikata, har et tilsynelatende stort alkoholkonsum og tvinger seg til å trene både når de er syke og når de forlengst burde ha lagt seg(f eks skryter av at de stiller seg på mølla for å løpe kl 23). Fasade, fasade, fasade med innredigert bikkje på julebildet og iscenesatt idyll som er så kunstig at det både heller til parodi og creepy. Og disse skal ta seg klekkelig betalt for å lære andre om selvinnsikt og selvutvikling?? :klo:

Endret av Rastebenk
  • Liker 38
  • Nyttig 6
Skrevet

Jøss, jeg skjønte faktisk ikke hvor de var før jeg så linken her i tråden. Jeg var i puerto rico i vinter og bussen vår til og fra flyplassen hadde stopp ved hotellet deres, så det kjenner jeg godt igjen på hotellets side, men ikke fra CBE og co sine reklamer. Skikkelig dårlig reklame rett og slett der. Og prøve å få en GC tur til å bli classy? 😂 Jeg fikk totalt kultursjokk der, det der ble i overkant harry og jeg er ganske folkelig av meg 😁

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet
Rastebenk skrev (2 minutter siden):

Det er da ingen tvil om at et arbeidsliv som utelukkende dreier seg deres egne kropper går dem på nervene. De sliter begge med hyppige sykdomsperioder og dårlig nattesøvn. LKE sliter i tillegg med stadige treningsskader, det har han vel gjort i over 20 år. CBE sliter med angst på nettene og LKE har forfulgt, telefontrakassert og ripet opp noens bil. Dette er åpenbart ikke folk som er helt i vater. Noe som er fullstendig innafor naturligvis, å ikke være helt i vater, men disse to fremmer jo livsstilen sin som sunn. Der de beviselig både spiser og drikker ultraprosessert helfabrikata og har et tilsynelatende stort alkoholkonsum. 

Jeg får nesten angst bare av å lese dette.

Dette er ikke ment for for å latterliggjøre de som må leve med angst.

• Liker 12
Skrevet
Lilly Rose skrev (20 minutter siden):

Jeg fulgte Backmann og fikk med meg shitshowet og oppførselen til CBE og LKE. Da Fru Johansen kom ut med avsløringen om forfølgelse og diverse var det ikke vanskelig å skjønne hvem dette gjaldt. Opptredenen til CBE i etterkant av LKEs ulovligheter kan ikke omtales som noe annet enn patetisk.

Er da enig i det. 
men så lenge det ikke er nevnt hvem det er så ville det blitt vanskelig før cbe/lke å anmelde fru Johansen og uklokt. 

Skrevet
Klink skrev (19 timer siden):

Men ikke forbud. De anbefaler, men ikke forbud. 

Vi får nå se hva Forbrukertilsynet mener da. Greit med en sånn på siden merking. Men de er notorisk dårlig på å merke reklame, ignorere alkoholreklameloven og generelt drite i alt og gjøre som det passer. Håper mange melder alle disse overtrampene. Det gjør i hvert fall jeg.

• Liker 16
Skrevet
Pusern3 skrev (41 minutter siden):

Ser jo bare komisk ut når hun vakler overpyntet inn på de lokale restaurantene på cranka 🤣🤣 de aller fleste hår i shorts og t shirt og nyter nettopp det å ha en avslappet stil på Denne typen ferie. 

Nettopp! Det er granka, ikke Monaco😅

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Ja, "få det på"!

Hadde vært dumt å gå glipp av en løpetur ved å lytte til kroppen og ta hensyn til varmen midt på dagen! 

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20230628-160624_Instagram.thumb.jpg.f10b7db1d687e4ee2597529753003c79.jpg

Dette beviser hvorfor netfit er/blir en flopp og hvorfor Coach Eriksen ALDRI kommer til å bli tatt på alvor. Løpetur i 35 varme midt på dagen, dagen etter sykdom er så kunnskapsløst at det er til å dø av.

Det vet alle med litt kompetanse rundt dette.

De gjør seg så latterlig dum at det nesten ikke er til å forstå.

• Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Stargaze skrev (5 minutter siden):

Vi får nå se hva Forbrukertilsynet mener da. Greit med en sånn på siden merking. Men de er notorisk dårlig på å merke reklame, ignorere alkoholreklameloven og generelt drite i alt og gjøre som det passer. Håper mange melder alle disse overtrampene. Det gjør i hvert fall jeg.

Ja det er de dårlige på. Snart må de ha ny jobb 😊

Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Ja, "få det på"!

(Stillbilde fra video)

Pass deg Caroline så du ikke blir feit😱

• Liker 9
Skrevet
Klink skrev (57 minutter siden):

Er da enig i det. 
men så lenge det ikke er nevnt hvem det er så ville det blitt vanskelig før cbe/lke å anmelde fru Johansen og uklokt. 

Hvorfor skal de i det hele tatt anmelde henne? 

• Liker 11
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Det har de kanskje skjønt, men det gjør det dummere å kommentere på nå blir som å innrømme at de har gjort det. 

Og vanskeligere for dem å anmelde frujohansen. 

Du snakker (skriver) bare surr. 

• Liker 21
  • Nyttig 8
Skrevet
Klink skrev (1 time siden):

Ja det er de dårlige på. Snart må de ha ny jobb 😊

Og hvilken jobb tenker du de får da? Ikke så lett med en cv som dem. 
Sterke sider? Løpe og ta speilselfie.

• Liker 12
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

Og hvilken jobb tenker du de får da? Ikke så lett med en cv som dem. 
Sterke sider? Løpe og ta speilselfie.

Aner ikke det får de finne ut selv. Influencere er de ikke særlig lenge ser det ut til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...