FruRosa Skrevet 27. juni 2023 #84421 Skrevet 27. juni 2023 Kollontaj skrev (10 minutter siden): Håper egentlig du tuller og at det ikke er fra dagens? 😳 Tuller ikke, dette er bilde hun har lagt ut i dag. 15
Keaton Skrevet 27. juni 2023 #84422 Skrevet 27. juni 2023 FruRosa skrev (15 minutter siden): Tuller ikke, dette er bilde hun har lagt ut i dag. Ok. 🫢 5
Snødronninga Skrevet 27. juni 2023 #84423 Skrevet 27. juni 2023 FruRosa skrev (39 minutter siden): Det tar tid å bli nok "on fleek" til å kunne vise seg på flyplassen, må vite. Var ikke hun "latterlig forkjølet"? Ikke mer enn at hun doller seg opp, poserer og dokumenterer nok en gang (til det kjedsommelige) hvordan hun ser ut i profil. Her er det noe som ser veeeldig redigert ut, og det er ikke på en positiv måte. Så har hun klart å komme opp i 300k følgere igjen, fordi kontoen ble lukket. Vil jeg tro. De er nok opptatte av at følgertallet ikke skal synke. 33 3
Ellie77 Skrevet 27. juni 2023 #84424 Skrevet 27. juni 2023 Var ikke lenge hun var på 299 k følgere. Bare lukket kontoen, og vips! Strømmet det på med nye følgere slik at kontoen gikk over 300 k igjen…. 🤪😂 28 3
Torden Skrevet 27. juni 2023 #84425 Skrevet 27. juni 2023 (endret) Isola2 skrev (12 timer siden): Avdanka fotballspiller for middels gode klubber i Norge. (LSK,Odd). Var aldri noen toppspiller. https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/Vbjo4W/paa-kurs-for-aa-bli-italia-proff Skulle bli Italia-proff, da🇮🇹⚽️🍕🍝 Endret 27. juni 2023 av Torden 2 1
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84426 Skrevet 27. juni 2023 tøydokka skrev (14 timer siden): Håper Henrik Troy lager en parodifilm med blomsterkrans som danderes sirlig på hodet, tar noen piruetter, vandrer litt, snurrer litt og ser forførende mot kamera. Trenger å le litt. Bare å håpe på den ja 😜🤣🤣🤣 3
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84427 Skrevet 27. juni 2023 cerruti skrev (12 timer siden): Hun får fortsette showet sitt, men la nå de oppvoksende jentene slippe. Og så håper jeg de ikke har tatt for stor skade av det syke utseende-fokuset i heimen. De kommer garantert til å bli massivt påvirket av det. Men hvordan det slår ut hos dem, gjenstår å se. 4
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84428 Skrevet 27. juni 2023 Laia skrev (7 timer siden): Nå klarte CBE jammen å poste nok et innlegg (nr. 3 i rekken!) om Sankthans, denne gangen om «Sankthansjentene» 🥹 Det virker som en manisk greie de holder på med nå. Samtidig har følgertallet fortsatt å rase nedover mot 300 000, i dag er tallet 300 039. Og….kontoen er i dag plutselig gjort privat igjen. Hva skjer nå mon tro? Får vi en gjentakelse av det som skjedde forrige gang kontoen bikket under dette magiske tallet? Det er vel ikke umulig. Fasinerende at de istenfor å kjøpe følgere, prøver å lage et mye bedre og mye mer spiselig innhold. 6
Christiane_W Skrevet 27. juni 2023 #84429 Skrevet 27. juni 2023 Kollontaj skrev (2 timer siden): Håper egentlig du tuller og at det ikke er fra dagens? 😳 Dette la CBE ut på instastory i morgentimene i dag og min første tanke da jeg så det var at hun var fryktelig tynnkledd til å skulle ut å fly, for det kan jo faktisk være ganske kjølig ombord. Spesielt merkelig valg av antrekk om hun er "latterlig forkjølet". (Skjermdump fra CBEs Instastory, klippet til for å fjerne mindreårige) 29 3
Minnie Mus Skrevet 27. juni 2023 #84430 Skrevet 27. juni 2023 8 hours ago, Auroraborealiset said: Jeg skreenshootet dette for en stund siden fordi det var så forfriskende å se frua uten innsugd mage. I sterk kontrast mot alle photoshootene rundt sankthansbålet, med jentene som rekvisitter. Hva ER det med den gapinga? Ser jo helt merkelig ut 😂 Men ja, på dette bildet ser man faktisk at frua har former og en normal kvinnekropp..... Ikke det sykelige hun legger ut selv, der innsugd mage, bein og sener er fremtredende. 23
Skrottefar Skrevet 27. juni 2023 #84431 Skrevet 27. juni 2023 Minnie Mus skrev (9 minutter siden): Hva ER det med den gapinga? Ser jo helt merkelig ut 😂 Bikkja mi gaper på samme måte når han er stressa 😛 16 1
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84432 Skrevet 27. juni 2023 Auroraborealiset skrev (5 timer siden): Jeg screenshootet bildet av en film hun la ut på story. Og ja, de posterte på rød løper og CBE sto som vanlig med kunstig vidåpen munn, tomt blikk og hadde flørtende kroppsspråk til rød-løper makkeren sin. Jeg syns uansett det var forfriskende å se en filmsnutt der hun glemte å suge inn magen. Bloggerfoten og de andre triksene husket hun på. Sant nok men hva er det med det enorme gapet???? Ser bare så tåpelig og kunstig ut 5
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84433 Skrevet 27. juni 2023 LilleSnupp skrev (4 timer siden): Ser at det er 299k følgere nå og kontoen er gjort privat. De prøver vel å presse følger antallet opp igjen ved skitne triks - slik de gjorde i vinter når tallene sank 7
Frisk Frosk Skrevet 27. juni 2023 #84434 Skrevet 27. juni 2023 Christiane_W skrev (37 minutter siden): Dette la CBE ut på instastory i morgentimene i dag og min første tanke da jeg så det var at hun var fryktelig tynnkledd til å skulle ut å fly, for det kan jo faktisk være ganske kjølig ombord. Spesielt merkelig valg av antrekk om hun er "latterlig forkjølet". (Skjermdump fra CBEs Instastory, klippet til for å fjerne mindreårige) Kjolen er så liten, så sikkert tatt den med seg i håndbagasjen og så skiftet på flyet før landing eller på flyplassen rett etter landing. Man ser jo at hun ikke har sittet i mange timer i den kjolen på flyet - hadde hun gjort det hadde den vært litt skrukkete. 7
Keaton Skrevet 27. juni 2023 #84435 Skrevet 27. juni 2023 Pusern3 skrev (1 minutt siden): Sant nok men hva er det med det enorme gapet???? Ser bare så tåpelig og kunstig ut Illuderer en slags glede (men øynene viser noe annet her) og gjør at man ikke ser rynker i ansiktet. 11
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84436 Skrevet 27. juni 2023 FruRosa skrev (4 timer siden): Syk igjen! I følge henne selv "latterlig forkjølet". Får håpe hun ikke har smittet alle på flyet på vei til ferie! Alltid denne sutringen 6
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84437 Skrevet 27. juni 2023 (endret) FruRosa skrev (4 timer siden): Syk igjen! I følge henne selv "latterlig forkjølet". Får håpe hun ikke har smittet alle på flyet på vei til ferie! Hun skranter… igjen… og de reiser neppe på natten fordi det er kos - dette er nok en lavkost ferie. Veldig ulikt reisemålene og resortene de ble sponset med for endel år siden. Ikke bare følgertallene som synker 😜 Endret 27. juni 2023 av Pusern3 14
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84438 Skrevet 27. juni 2023 FruRosa skrev (3 timer siden): Det tar tid å bli nok "on fleek" til å kunne vise seg på flyplassen, må vite. Not My taste for et ferieantrekk og sminketryne midt på natten. Må være slitsomt å føle et press til å style seg så mye. 3
Frisk Frosk Skrevet 27. juni 2023 #84439 Skrevet 27. juni 2023 Ang. den stengningen av instagramkontoen. Skal jeg tippe så vil mor selv legge ut en god del veldig lettkledde feriebilder, og så brukes det til et tilfeldig skirftende antall nye brukere daglig eller flere ganger i uken (kjøpt og betalt, selvfølgelig, for ingen som ikke er følger vil vite at det legges ut lettkledde bilder der om de har stengt kontoen). De er blitt pinlig forutsigbare i sitt juks og bedrag. Min spådom - lettkledde, seksualiserte bilder av mor, masse barnearbeid, reklamer med lovbrudd, plutselig nye følgere som får følgerantallet opp noen tusen igjen slik at det bikker over 300 000. Fokuset på å holde på 300 000 følgere begynner å bli nesten komisk manisk, når man vet at ca 1/3 av følgerne er antatt å være falske følgere, og at de aller, aller fleste av de resterende 200 000 overhodet ikke viser engasjement over det bedriften legger ut. Det å holde på 300 000 følgere på den måten man må anta de har gjort noen ganger nå, det er en form for villedende markedsføring - og egentlig også en sak for Forbrukertilsynet. 25 2
Pusern3 Skrevet 27. juni 2023 #84440 Skrevet 27. juni 2023 Skrottefar skrev (11 minutter siden): Bikkja mi gaper på samme måte når han er stressa 😛 🤣🤣🤣🤣🤣 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå