Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Minner meg om en creepy Black Mirror-episode. 

Endret av non_stop
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enda mer St.Hans.

Er vel på overtid å legge opp når man må (mis)bruke bikkja og mindreårige for i det hele tatt å ha content. Lanseringen i juni av netfit-appen tar åpenbart heller ikke tida deres. Det finnes mange ledige stillinger på nav.no å søke på.

IMG_20230626_202947.png

Endret av ~ Ada ~
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Enda mer St.Hans.

Er vel på overtid å legge opp når man må (mis)bruke bikkja og mindreårige for i det hele tatt å ha content. Lanseringen i juni av netfit-appen tar åpenbart heller ikke tida deres. Det finnes mange ledige stillinger på nav.no å søke på.

IMG_20230626_202947.png

Herregud, like kleint som i fjor og alle årene før det..... Merker at jeg går ikke glipp av noe som helst, selv om jeg har blitt blokkert for en tid tilbake fordi jeg trykte "liker" på  en saklig og kritisk kommentar 😂

• Liker 21
  • Nyttig 2
Skrevet
~ Ada ~ skrev (10 minutter siden):

Det finnes mange ledige stillinger på nav.no å søke på.

Det finnes ja, MEN, finnes det arbeidsgivere som vil ansette CBE eller terroristen, ja, det er en helt annen sak

• Liker 21
Skrevet (endret)

Og Netfit er fremdeles en meg-meg-meg-kanal ser jeg . Se jeg løper, se jeg løper hvorenn jeg befinner meg, se jeg løper selv om jeg er på hotell, se på meg når jeg spiser sjokolade med lukkede øyne og leppestift…  At dette er /skal bli en inspirerende salgbar treningsside/app ser jeg ikke for meg, hvis det ikke endres fokus og innhold i en fart… all den tid nettet florerer av gode og faglig kompetente  inspiratorer/apper innenfor trening og sjangre innenfor dette. Hvem har behov for oppstylet og oppstilt dame uten formell kompetanse når naturlighet og faglig dyktighet finnes fra før av -bare noen tastetrykk unna. Men ikke at jeg er ekspert, men forbruker er jeg i det minste. 

Endret av ingo
Skrivefeil
  • Liker 27
  • Nyttig 6
Skrevet
~ Ada ~ skrev (25 minutter siden):

Enda mer St.Hans.

IMG_20230626_202947.png

St.Hans er oppbrukt og sankthanshund er bare nei.

• Liker 16
Skrevet

Hva er greia med å holde et aller annet ultraprosessert drittprodukt opp i lufta, ta bilde av det, for så å poste det på Instagram?  Jeg skjønner det bare ikke.

Er det et forsøk på å få spons, eller er det fordi hun ønsker å signalisere at hun har et helt fullstendig rævva kosthold?

Og hva er poenget med det, i så fall?

• Liker 26
Skrevet
Finlay skrev (2 minutter siden):

"Sankthanshund". 🤣

Hvor kommer slike ideer fra? Voksne mennesket som har vært i bransjen i mange år bør jo finne på noe mer nyttig.

• Liker 18
Skrevet
Lafamiglia skrev (10 minutter siden):

Er det et forsøk på å få spons, eller er det fordi hun ønsker å signalisere at hun har et helt fullstendig rævva kosthold?

Ja og ja 😛

• Liker 12
Skrevet
~ Ada ~ skrev (41 minutter siden):

Enda mer St.Hans.

IMG_20230626_202947.png

Glemt å redigere hunden da.

• Liker 9
Skrevet

Tror ikke de faste innslagene i årshjulet har vært evaluert på noen år, @Kollontaj

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
~ Ada ~ skrev (7 minutter siden):

Tror ikke de faste innslagene i årshjulet har vært evaluert på noen år, @Kollontaj

Nei, her var det søkke likt. 

• Liker 13
Skrevet
Lafamiglia skrev (33 minutter siden):

Hva er greia med å holde et aller annet ultraprosessert drittprodukt opp i lufta, ta bilde av det, for så å poste det på Instagram?  Jeg skjønner det bare ikke.

Og hva er poenget med det, i så fall?

Det er for å være trassig. Altså helt motsatt av hvordan bedrifter med voksne personer driver. 

• Liker 9
Skrevet
Kollontaj skrev (33 minutter siden):

Ja slik ser man jo alle ut på St. Hans rundt bålet, eller på terrassen rundt pølsegrillen 🤪 Nei altså, hvem relaterer seg til dette egentlig? Evt. er det bare jeg som ikke er i de rette kretser. 

• Liker 11
Skrevet
43 minutter siden, Kollontaj said:

Veldig søt og naturlig i 2018 (mulig det er noe redigering her også, men smilet ser i hvert fall naturlig ut):

image.png.1bd4df694e60a88d112208dd9d58b64d.png

I 2022 og i år var det litt annerledes. Forførende blikk og utstudert posering -  samt filter og redigering.

image.png.34e643e4e3973d202194a440b7cf157f.png

Men for all del. Hun har jo ikke forandret seg i det hele tatt i egne øyne.

Skjermdump fra innleggene Kollontaj la ut fra CBE's IG.

• Liker 35
  • Nyttig 6
Skrevet

St.Hans er jo en anledning til å kjøpe seg en ny St.Hanskjole og en enda større St.Hanskrans enn året før. Til å dolle seg opp og snurre seg rundt, ta oppstilte bilder der hun skuer mot intet fra venstre side. Alle med perfekt krøllet og langt St.Hanshår. Det virker som hun ønsker å fremstille et Disney-liv der hun og jentene er prinsesser. Det er jo det samme hvert bidige år. Forskjellen er at Carolines utseende endrer seg, (redigering/filter/fillers osv osv) og at jentene er enda mer eksponert nå i dag. 

:roll:

• Liker 33
  • Nyttig 6
Skrevet
Snødronninga skrev (11 minutter siden):

St.Hans er jo en anledning til å kjøpe seg en ny St.Hanskjole og en enda større St.Hanskrans enn året før. Til å dolle seg opp og snurre seg rundt, ta oppstilte bilder der hun skuer mot intet fra venstre side. Alle med perfekt krøllet og langt St.Hanshår. Det virker som hun ønsker å fremstille et Disney-liv der hun og jentene er prinsesser. Det er jo det samme hvert bidige år. Forskjellen er at Carolines utseende endrer seg, (redigering/filter/fillers osv osv) og at jentene er enda mer eksponert nå i dag. 

:roll:

Godt oppsummert. Jeg skjønner ikke den snurringa som tydeligvis må til, men dem om det. At ungene er mer med i år enn før er veldig tydelig, samt at filter/redigering på moren har tatt helt av. 

• Liker 19
Skrevet

Og i mellomtiden bryter Caroline Berg Eriksen loven trippelt eller kvadruppelt eller kvint.... ja, dere skjønner... på Netfit.

Ved å ha bilde som var umerket reklamebilde fra Clarion Hotell Oslo og I Can I Will... på Netfit.no, umerket som reklame.

Hun har via Treasures AS / Caroline Berg Eriksen hatt et lengre tids samarbeid med ICIW, men har stadig umerkede reklamer for ICIW på Netfit.no, da hun der stadig viser frem logoen på disse klærne der. Enda flere bilder enn disse:

https://instanavigation.com/user-profile/netfit.no

Screenshot 2023-06-26 at 22-41-56 netfit.no Watch Instagram stories anonymously Posts Comments User profile statistics.png

• Liker 13
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...